seniili

Raica

Tuntuuko muista siltä, ettei enää osaa "iskeä" miestä? Minä olen yli 40 ja en kertakaikkisesti tiedä, miten voisin tehdä itseni huomatuksi, ilman että mokaan. En nyt pelkää röhönauruja, pikemin mahdollista seläntakana piikittelyä. Tunnen itseni aina niin mitättömäksi, kun mies, johon pitäisi vaikutus tehdä, on lähietäisyydellä. Nyt ois paikallaan muutama neuvo.

5

966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakskymppinen

ei se ole seniiliyttä, naisten yleinen ongelma, luulisin.. en uskalla/osaa lähestyä miestä..aina vaan odotan että mies tulisi tykö..neuvoja kaipaisin minäkin :)

• Arlene

Usein tuntuu, ettei ole mieltä koko tässä palstassa.
      Oman kokemukseni mukaan mies ei halua tulla isketyksi.Hän haluaa "valita" naisensa itse.
      Naiset sitten tekevät parhaansa "tullakseen huomatuiksi".
      Niinhän siinä sitten usein käy, että ne kauniimmat
      naiset valitaan- jos heitäkään.
      Sillä miesten lähestymiset ylipäätään ovat niin harvinaislaatuista ihmettä.
      Ujous kai suurimpana syynä on. Tai sitten se todella hyvännäköisen muijan etsiskeleminen.
      Kaunistahan nuo miehet tuntuvat aina etsivän.

Aika vaikeaa antaa kenellekkään mitään yleispätevää neuvoa, miten lähestyä miestä vaikkapa baarissa luontevasti.
      Melkeimpä veikkaisin että on naiselle vaikeampi pala saada pakit kerta toisensa jälkeen.
      (Enkä tarkoita nyt kännissä sössöttävää naisihmistä, jolla on epäsiisti ja hyökkäävä tyyli.)
      Kun tarpeeksi kauan yrittää, väsyy ja turhautuu siihen jatkuvaan yrittämiseen.
      Silloin luovuttaa ja ajattelee: yrittäkää te miehet välillä tutustua minuun.
      Niinhän siinä sitten käy että saa odotella yksinään sitä miehen mahdollista aloitetta.
      Tarvii sanoa että silmäpelin pelaaminen ei ole vahvin lajini.
      Ehkäpä sitä pitäisi suunnistaa jonkinlaiselle
      flirttikurssille.En oikein keksi muuta apua
      tähän hätään!

• pokka?

Kun saa pakit tanssipaikassa.Kun käy naistenhuoneessa,näky on upea.Toinen toistaan kauniimpia naisia.Tanssilattialla väännetään lannetta,helmat vesirajassa ja melkein tissit näkyvissä.Miehet vain katsovat pikaisesti.Mitä he oikein hakevat?Tietävätkö itsekään..

• Kosser

En minäkään koskaan ole saanut sitä naista mistä olen unelmoinut. Naisen saaminen on aina ollut sattumaa. Jos "jonkun" miehen haluaa niin pitää vain valita sopiva ravintola. Laadukkaassa paikassa tiukempaa. "Kuppilassa" kaikki naiset kelpaa. Itse kun etenee tyylikkäästi niin sopiva sattuu!!

• miksi olisi?

Minulle ei tuota ongelmia miesseuran saanti, ongelma on siinä, että joukossa hyvin harvoin on ketään minua kiinnostavaa. Nuorempana sain usein istua yksin, mutta nyt tuppaa äijää kuin pipoa seuraani, vaikka ikää alkaa olla. Sanovat että olen helposti lähestyttävän oloinen: ts. hymyilen herkästi ja olen ystävällinen. Niin yksinkertaista se näyttää olevan, loppujen lopuksi. Naisellinen, sieväksi sanottu ulkonäkö vaikuttanee osaltaan asiaan.
        Ainut ongelma on se, että jos olen kerrankin jostakin ihmisestä kiinnostunut, iskee vanha tuttu ujous, hymy hyytyy ja saan tehdä kaikkeni etten onneton vielä punastelisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe