Miten päin

Anonyymi

ripustat t-paidan kuivumaan? Pystysuoraan vai vaakasuoraan (eli pituussuunnassa)? Saattaa olla tärkeä kysymys.

29

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaakasuora on oikea. Eli paidan kaulus- ja helmaosa ovet tällöin molemmat narussa kiinni.

      • Pöh.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pöh.

        No kui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kui?

        Tosimies ei paitoja kuivaa. ☝️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tosimies ei paitoja kuivaa. ☝️

        H lvetti pyykit on koneessa, tsau!


    • Anonyymi

      Helmasta jälkiä jättämättömillä pyykkipojilla alaompeleen kohdalta naruun kiinni. Tai niin pitäisi olla :)

      • Anonyymi

        Ihan uus tapa. Eiks kainalot jää tossa märiks kun ne lurpottaa rytyssä?


      • Anonyymi

        Jäljet ovat kyllä ongelma ainakin mulla 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uus tapa. Eiks kainalot jää tossa märiks kun ne lurpottaa rytyssä?

        Kyl meille on opetettu ravistaa ensin vaate suoraksi ja suorana ylösalaisin kuivumaan helmasta. Ei jää narusta roikuttamis jälkiä ja suoristuu koko painollaan roikkuessaan.
        Käsittämätöntä että tällaisesta saa kirjootettua näin pitkän tekstin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl meille on opetettu ravistaa ensin vaate suoraksi ja suorana ylösalaisin kuivumaan helmasta. Ei jää narusta roikuttamis jälkiä ja suoristuu koko painollaan roikkuessaan.
        Käsittämätöntä että tällaisesta saa kirjootettua näin pitkän tekstin :)

        Suorien housujen etutaitoksellekin oma ohjeensa kuivaamisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl meille on opetettu ravistaa ensin vaate suoraksi ja suorana ylösalaisin kuivumaan helmasta. Ei jää narusta roikuttamis jälkiä ja suoristuu koko painollaan roikkuessaan.
        Käsittämätöntä että tällaisesta saa kirjootettua näin pitkän tekstin :)

        Elämän alkulähteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorien housujen etutaitoksellekin oma ohjeensa kuivaamisen suhteen.

        Onko vielä etutaitoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä etutaitoksia?

        Miesten housuissa on ainakin


    • Anonyymi

      Aikoinaan minulla oli kuivausrumpu, kissojen takia. Mitenkään muuten niistä karvoista ei pääse eroon. Nykyisin olen myynyt sen ja yritän elää mahdollisimman kestävällä pohjalla.

      En toki ole tupakointia ja punaisen lihan syöntiä lopettanut, koska olen itsekäs paska. Vähentänyt olen kuitenkin molempia reilusti.

      Mutta siitä paidasta. Laitan yleensä henkariin ja henkarin pyykkinarulle. Vie kätevästi vähemmän tilaakin.

      • Anonyymi

        Lemmikin karvat lähtee superlonin palasella koneessa


      • Anonyymi

        Juuri noin, henkariin ja narulle roikkumaan 👍

        - Sheena


      • Anonyymi

        En kyllä suosittelisi kissojen kuivaamista kuivausrummussa, mutta mitäpä se minulle kuuluu. Sen sijaan vastaan alkuperäiseen kysymykseen: Paidat, housut ja muutkin vaatteet ripustetaan narulle oikein päin.

        Tiesittekö muuten, että on vain kaksi tapaa keittää kahvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä suosittelisi kissojen kuivaamista kuivausrummussa, mutta mitäpä se minulle kuuluu. Sen sijaan vastaan alkuperäiseen kysymykseen: Paidat, housut ja muutkin vaatteet ripustetaan narulle oikein päin.

        Tiesittekö muuten, että on vain kaksi tapaa keittää kahvia?

        Kahvin uuttamisen tiedän, mutta keittämistavoista en tiedä kumpaakaan. Joskus muuten kissa meni nukkumaan sinne kuivausrumpuun ja vieläpä maastoutui näkymättömäksi. Sai olla aika tarkkana, kun laittoi sinne pyykkiä.

        Yhden kerran oli päättänyt mennä lavuaariin köllöttelemään. Yritin hätistellä pois, jotta voin pestä käteni. Ei meinannutkaan lähteä mihinkään, joten avasin sitten vesihanan. Yllättävän nopeasti lähti pois.


    • Anonyymi

      Henkariin ripustan

    • Anonyymi

      Jos elämä olisi helppoa...lorun loppu ja arki alko.
      .

    • Anonyymi

      Henkarissa eli vaatepuulla narulle. Ei jälkiä pyykkipojista ja paita on siisti jo narulta otettaessa. Tosin silti silitän ne vielä kuitenkin.

    • Varmaan pitäis pitkittäin ripustaa, että hihat jäis roikkumaan suorana, mutta silti laitan toistepäin..... ja lusikat ja veitset/haarukat varsi ylös, vaikka pitäis kai toistepäin...

      Jaa miksikö? Koska voin. :oD

    • Anonyymi

      Keskeltä eli katson että noin saman pituiset ja keskeltä naruun roikkumaan

    • Mulla on sen verran pieni pyykkinaruala kylppärissä, että ripustan paidat henkarille, ja henkarin pyykkinarun keskitankoon kiinni.

    • t-, ja muutkin paidat henkarille kuivamaan.

      (no villapaidat sitten narujen päälle niin ettei roiku)

    • Vedän pyykistä suoraan märkänä päälle, kyllä se näin kuuman kaverin päällä kuivaa höyryten. :)

      No mä en käytä pyykkipoikia enkä henkareitakaan nykyään. Kuivuu pyykkitelineessä keskestä taitettuna, sisätiloissa.

      • MCMLXXVI

        Ja vaakasuoraan siis. Kaulus ja helma linjassa narulle.


    • Anonyymi

      Silleen kun vie vähemmän tilaa kuivaustelineessä, eli pystysuoraan. En mun pyykit ikinä ole niin märkiä kuivumaan laitettaessa, että niihin jälkiä jäisi. Tietysti jäisi, jos olisivat ihan litsumärkiä ja painaisivat tolkuttomasti.

    • Anonyymi

      Alahelmasta eli niin roikkuu pääalaspäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe