Mitä sanoisit kiinnostavalle

Anonyymi

ihmiselle ihan ensimmäisenä? Mikä olisi se lause kun aivosi tajuavat, että nyt! J lauta, elämäni ihminen on siinä!

48

564

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi että on rehellinen hänelle ja itselleen.

      • Anonyymi

        Tuo on sun lause? 🤣 mahtaa se kysyä että mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sun lause? 🤣 mahtaa se kysyä että mitä?

        Katsoisin

        Se sanoo enemmän

        Koskettaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoisin

        Se sanoo enemmän

        Koskettaisin

        Aika kreepyä.


    • Anonyymi

      Sanoisin moi ja menisin yksin nukkumaan.

    • Anonyymi

      Odotan aivoiltani perusteluja, katson hitaasti mitä tapahtuu, ja voiko asiaa viedä eteenpäin toivomaani suuntaan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei sinkuilta kannata tuota kysyä, koska ei ne ole elämänsä ihmistä löytäneet / tunnistaneet.

      • Anonyymi

        Voi toki me ollaan!
        Mutta kun ne oikeat sanat eivät tulleet suusta ja elämän ihminen meni pois.


      • Anonyymi

        Suottapi shaissea tuputat täällä.


    • Anonyymi

      Jos tajuaisin, että elämäni ihminen on siinä, niin todennäköisesti menisin lukkoon. En saisi mitään järkevältä vaikuttavaakaan lausetta suustani.

      • Anonyymi

        Juuri tästä syystä he ovat sinkkuja.


    • Olen tainnut tavata sellaisen ihmisen useammankin kerran. Ei sellaisessa tilanteessa kannata mitään takuuvarmoja iskulauseita alkaa muistelemaan. Itse olen niistä selvinnut aina arkisista ja tavanomaisista asioista puhumalla, kunnes tulee sopiva tilaisuus kysyä toista kahville, lounaalle taikka milloin minnekin. Jos toinen välttelee, ei minua ja häntä olla tarkoitettu yhteen ainakaan hänen mielestään, mikä riittää vakuuttamaan minutkin asianlaidasta.

      Kun sitten joku kahville taikka lounaalle suostuukin, kannattaa sielläkin jutustella arkisista asioista ainakin aluksi. Tilaisuus pyytää toiseen tapamiseen tulee kyllä, ainakin jos itse sitä suoraan ehdottaa.

      Ei kokemukseni perusteella tarvita kovinkaan montaa tapaamista, kun kumpikin osapuoli uskaltaa jo jokseenkin avoimesti puhua omista toiveistaan ja tavoitteistaan yhteisten tapaamisten saralla. Joskus toiveet ja tavoitteet eivät kohtaa, eikä niitä kannata jäädä suremaan.

      • Anonyymi

        En ymmärrä... miten voi tietää että joku on elämänsä ihminen jos ei kunnolla vielä tunnekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä... miten voi tietää että joku on elämänsä ihminen jos ei kunnolla vielä tunnekaan.

        Elämänsä ihmisiä tapaa tuon tuostakin, ei sitä koskaan tiedä jos ei asiaa tarkemmin tutki.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Elämänsä ihmisiä tapaa tuon tuostakin, ei sitä koskaan tiedä jos ei asiaa tarkemmin tutki.

        Ovatko ne niitä jotka näyttävät omaan silmään hyviltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne niitä jotka näyttävät omaan silmään hyviltä?

        Olisi erikoista, jos joku tekisi valintansa sen perusteella, miltä mahdollinen kumppani näyttää jonkun toisen silmissä.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Olisi erikoista, jos joku tekisi valintansa sen perusteella, miltä mahdollinen kumppani näyttää jonkun toisen silmissä.

        Niin eli ulkokuori ratkaisee. Jos näet ruman, et ajattele siitä että tuossa voisi olla elämäni ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä... miten voi tietää että joku on elämänsä ihminen jos ei kunnolla vielä tunnekaan.

        Itse takerrun myös tähän kun saan miehiltä yli-innokasta huomiota.

        Tykkään seksistä itsekkin, mutta ärsyttää, kun mies vaan piehtaroi kiimassa eikä huomioi mua oikeasti ollenkaan. Downer.

        Tuntuu vaikealta lähteä siitä eteenpäin, kun saa sen kuvan, että miestä joutuu hillitseen heti käytöstavoissa, mihin en tosiaan lähde koska siinä ei ole mitään tilaa omille tunteille kehittyä kun joutuu lapsenvahdiksi, vaikka uskoisin, että normaalisti ihan ok tyyppi ja kannattaisi tutustua.

        Jos yrittää toppuutella, että voitaisko tutustua, niin on pihtari ja mikälie tyrkky huomionkerjääjä ja manipuloija..

        Sitten seläntakana aletaan juoruilla ilkeästi, kun ei irronnutkaan pillua, vaikka ensin vaikutin kiinnostuneelta ja että horolla varmaan on joku muu parempi ja isomunaisempi kierroksissa. Hohhoijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli ulkokuori ratkaisee. Jos näet ruman, et ajattele siitä että tuossa voisi olla elämäni ihminen.

        Tarkoitin sanoa, että jos toinen miellyttää omaa silmää, väliäkö sillä millaisena muut hänet näkevät. Pitää olla melkoisen turhamainen ihminen, että kelpuuttaa itselleen puolison ainoastaan jonkinlaisten sosiaalisten ulkonäkökriteerien perusteella.


    • Anonyymi

      Sanoisin moi, hymyilisin ujosti ja ottaisin kädestä kiinni.

      • Anonyymi

        Aika ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihana.

        Ihanko totta? Uppo-outo ihminen sanoisi moi ja tarttuisi käteesi, sekö olisi ihanaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta? Uppo-outo ihminen sanoisi moi ja tarttuisi käteesi, sekö olisi ihanaa?

        Noh….😏☺️


      • Anonyymi

        Se olisi ok

        Se olisi ihanaa


    • Anonyymi

      Tuskailisin ja analysoisin loputtomiin mitä uskaltaisin sanoa olematta liian tungettatteleva. Sitten jostain tulisi Chad ja pyyhkäisisi naisen jalat alta muutamalla sanalla ja veisi mukanaan. Minä huokaisisin helpotuksesta, että melkein menin nolaamaan itseni, mutta onneksi en uskaltanut.

      • Anonyymi

        Tämän voi ajatella niinkin päin että joku Britney tai Whitney tulee ja pyyhkäsee mieheltä jalat alta ja itse voi huokaista helpotuksesta kun ei uskaltanutkaan. 🙈


    • Anonyymi

      Alkaisin vain juttelemaan. Ja jos juttu lähtee liikkeelle niin se jo olisi hyvä juttu. Eli koittaisin kuulostella ollaanko samalla aaltopituudella. Aika nopeasti se selviää. Mutta useampi juttukerta tarvitaan, että huomaa, onko omassa ihastumisessa mitään järkeä. Lähteekö asia liikkeelle. Kun tuo ihminen voi hyvin olla varattu tai ei oikeasti olekaan kiinnostava tai mitä vain. Tutustuminen vaatii aikaa ja yhdessäoloa. Parhaita on ne jutut kun on tuntenut kauan ja jossain vaiheessa sytyttää, et ilman häntä tuskin pystyy elämään.

      • Tämä. 👍


    • Anonyymi

      Mulla ei oo rokotepassia!

      • Anonyymi

        Kiva! Ei mullakaan!

        Sit voidaan kuolla yhdessä👌

        (Juostaan käsikädessä ovesta ylos jommankumman kämpille panemaan)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva! Ei mullakaan!

        Sit voidaan kuolla yhdessä👌

        (Juostaan käsikädessä ovesta ylos jommankumman kämpille panemaan)

        Oho.


    • En mitään... ei sillä sanomisella ole kiire... Parempi olisi minusta, että se toinen ihminen itse huomaisi, että olisi elämäni ihminen. :o)

      Vaikka olen suoran puheen puolestapuhuja, alan pikkuhiljaa olla sitä mieltä, että kannattaa pitää ne omat tunteet hiukan äänettöminä. Kyllä ne tulee sille toiselle ilmi muutenkin...ja ehkä niin, että hän ne omaksuu ne itse, eikä niitä tupata valmiiksi pureskeltuna. :o)

      Oikeastaan toiselle voisi sanoa vaikka, että onpa kiva olla sun kanssa tässä. :o)

      • Anonyymi

        Ei välttämättä tule ilmi tunteet. Ihmisistä ota mitään selvää. Itse juurin katkaisin välit ihmiseen joka ei saanut suutaan auki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä tule ilmi tunteet. Ihmisistä ota mitään selvää. Itse juurin katkaisin välit ihmiseen joka ei saanut suutaan auki.

        No kun miettii, että onko siinä mitään mieltä, että toiselle pitäisi kokoajan kuin papukaija toistaa, että minä pidän sinusta, minusta sinä olet ihana jne. että se ymmärtäisi sen?

        Mä oon tavannut erästä naista tässä ja saattaa mennä pitkäkin aika, että kumpikaan laittaa toiselle mitään...siis päiviä... Ja meni tuossa yli kaksi viikkoa, kun edes olen häntä nähnyt. ERi ole kerennyt ja toisaalta saanutkaan nähdä häntä. Mutta nyt tuossa laitoin, että vois nähdä. Hän vastasi, että sepä olisi kivaa. Ei hän ole sanonut minulle, että olisin jotain todella upeaa, mutta hän on iloinen, kun näkisi minua ensi viikolla. :o) Minusta se tuntuu mukavalta. :o)

        Ymmärrän kyllä, että haluis sanoa, että onpa kivaa ja ihanaa... Mutta onhan se sitä ilman sanomistakin. Ja taatusti hymyilen kun näen hänet ja toistepäin. :o) Ei tartte ylisanoja. :o)


    • Anonyymi

      Sul on kauniit tissit tai peppu sekstataanko

      • Anonyymi

        Montakos elämäsi ihmistä oot tuolla pokannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakos elämäsi ihmistä oot tuolla pokannu

        Naapurin Penan lisäksi


    • Hmm.

      • Anonyymi

        Puheripuli

        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puheripuli

        😂😂😂

        No mun on parempi olla vaan hiljaa. Ihmiset ahdistuu, jos alan avautumaan.


    • Anonyymi

      Mitä sanoisin kiinnostavalle ihmiselle ihan ensimmäiseksi?
      No tietysti tervehtisin. Tilanteesta riippuen joko "päivää" tai sitten kevyemmin "hei".
      Jotain kuitenki keskustelun avaamiseksi.
      Toisaalta näin toimin kaikkien ihmisten kanssa, kiinnostavia tai vähemmän kiinnostavia, jos joudun heidän kanssaan kommunikoimaan.

      Omaan myös harkintakyvyn enkä suin päin syöksy kuvittelemaan että "elämäni ihminen", sen verran järkeä kyllä jo ehtinyt kertyä näitten täysi-ikäiseksi elettyjen vuosien varrella. Saati sitä kenellekään myöskään harkitsematta sellaista toitottamaan!

      Kiinnostavan ihmisen kanssa olisi sitten tietysti mukava alkaa syventää tuttavuutta, ja jos oikein palikat kohdalleen ajan kuluessa loksahtaisivat , jotain enemmänkin.

      • Anonyymi

        Hymy ja tervehdys on paras tapa aloittaa. Ei ylilyöntejä ja ihmetemppuja, kiitos.

        Sen jälkeen voi vaan alkaa puhua jostain, vaikka kommentoida jotain tai kysyä miten kesä meni.

        Seuraava askel on suoraan kysyä että lähdetkö treffeille jos oot siis sinkku?

        Ei kannata kysyä juttelun jälkeen välillisesti ootko sinkku vaan nimenomaan suoraan että lähdetkö jos oot.

        Vähemmän tunkeilevaa eikä tarvi kuunnella selostuksia eikä niitä antaa. Myöhemmin myös helpompi jatkaa kohteliaita välejä. Treffikutsu ei ole kovinkaan henkilökohtainen, mutta utelu suhdestatuksesta on.

        Eikä kannata kysyä myöskään että kiinnostaisiko lähteä treffeille. Toinen ei välttämättä tosiaankaan edes vielä tiedä, kiinnostaako kysyjä ja hänen seuransa.

        Pikkuvinkkejä vaan tms


    • Anonyymi

      En yhtään mitään. Todennäköisesti kyseinen henkilö on jo suhteessa (ei oikeasti hyvät tyypit ole koskaan sinkkuna pitkään) tai sitten ei todennäköisesti ole minusta kiinnostunut, koska olen väärää tyyppiä tai väärän ikäinen.

      Jotenkin absurdia muutenkin ajatella, että sanomatta mitään voisi tietää onko se toinen elämäni ihminen. Ulkoisten ominaisuuksien perusteellako sen yksin tietää?

    • Anonyymi

      Sanoisin kovalla äänellä: MÄ POKAAN SUT!!

    • Anonyymi

      Sanoisin että: Tiesitkö todellisuuden olevan illuusio ja että maailma on hologrammi?

    • Pakko sanoa että olen vähän heikko näissä tilanteissa :D
      Itse ainakin keskustelen normaalisti.
      (Toinen alkaa jatkaa kysely ikäänsä)
      Heitän sinne kommentteja väliin koska haluan jatkaa kumminkin.
      Haluisin semmosia pieniä piiloviestejä keskusteluun.
      Tajuan kyllä nuo kun kohdalle sattuu. Ei aina mutta melkein.

    • Anonyymi

      Ei se noin mene... ei ainakaan mun kohdallani. Hymyn mä voin antaa ventovieraalle, mutt keskustelun aloittaa mies; vaikka pelkällä tervehdyksellä.

      En ole kovinkaan innostunut kenenkään ulkomuodosta, joten se seikka ei ole mitenkään ratkaisevaa; olisko kiiltokuva tai atleetti.
      Yleensä ottaen ihan mukavimmat miehet löytyy sieltä, "perusjampan" näköisistä miehistä; tai niistä kirveellä veistetyistä ja ilman santaparia muotonsa saaneista.

      Ilman mitään pullistelua ja itsensä mainostamista; puhuvat arkisista asioista, joista saan hyvin tehtyä arvion miehen arvomaailmasta.
      Meneehän siinä aikaa siihen tutustumiseen, mutt mulle se on tärkeää ...ett edes ystävyyteen aluksi päätyisin.

      Noita enemmän ja vähemmän luotettavia ns. ystäviä, mulla on ihan turhankin paljon kokemuksia. Joten jos mä joskus vielä seurustelisin koko repertuaarilla, niin mies taatusti löytyisi aluksi ihan mun ystäväpiiristäni.
      Mulla on muutama luotettava mies ystävissäni; ilman seksuaalisuuden häivääkään.

    • Anonyymi

      Täysin teoreettinen tilanne. Mulle ei tollasta voisi käydä, sillä mä ihastun aina pikkuhiljaa. Sellasta ihmistä ei olekaan, joka voisi lyödä tollalailla tajuntaan. Mä olisin siis jo taatusti jutustellut ko. ihmisen kanssa monenmoista, ennen tuollaista ymmärrystä. Jatkaisin siis samoja juttuja kuin aiemminkin, mutta yrittäisin pikkuhiljaa viedä juttuja vähän syvemmälle tasolle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1795
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1232
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1048
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      933
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      191
      783
    Aihe