Niin, tällainen on tilanne. Itse asiassa kipua ei ole valtavasti, mutta mistä mahtaa olla kysymys? Onko tuttu tilanne jollekin?
Äsken virtsatessa ei tullut verta, mutta muuten sitä kertyy "tupin" päähän hitaasti, mutta varmasti. Olisiko syytä huolestua pahemminkin? Toiv. joku voisi auttaa, kiitos.
Seksin jälkeen verta virtsaputkesta?
5
6860
Vastaukset
- Lääkäriin
Hyväihminen!!!!!!!!!!!!
- tilanne sellainen
kun verta tulee, auts? Jos on kovin auts, ehkäpä kannattais harkita tosiaan sitä lääkäriä..
- auts
tilanne sellainen kirjoitti:
kun verta tulee, auts? Jos on kovin auts, ehkäpä kannattais harkita tosiaan sitä lääkäriä..
Veren tulo ei sattunut (muuten vaan nicci sellainen) ja loppui vielä samana päivänä. Seuraavana päivänä kirvelyä virtsatessa. Jatkui eiliseen asti, jolloin loppui.
Syyksi paljastui virtsaputken tulehdus. Jos haluat tietää siitä lisää, katso: http://www.antioxidant.fi/art_virtsati.html
Seksi oli kai hieman rajua, terskaan tuli haavauma, jonne tyttöystävän sukuelimissä olevat bakteerit kulkeutuivat. Onneksi parantui itsestään juomalla paljon (bakteerit tulivat virtsan mukana ulos) - antibiootteja ei viitsi huvikseen syödä!!!
Sinulle, joka paniikinomaisesti huusit minua menemään lääkäriin, sanoisin, että ensin pitää katsella kaikessa rauhassa. Olen kuullut useamman lääkärin sanovan, että monet taudit/vaiva/ jne. ovat sellaisia, että elimistö paranee niistä itsekseen. Meillä on tavallaan tällainen "mekanismi" itsessämme. Esim. haavat umpeutuvat verihiutaleilla jne. - huhuko
auts kirjoitti:
Veren tulo ei sattunut (muuten vaan nicci sellainen) ja loppui vielä samana päivänä. Seuraavana päivänä kirvelyä virtsatessa. Jatkui eiliseen asti, jolloin loppui.
Syyksi paljastui virtsaputken tulehdus. Jos haluat tietää siitä lisää, katso: http://www.antioxidant.fi/art_virtsati.html
Seksi oli kai hieman rajua, terskaan tuli haavauma, jonne tyttöystävän sukuelimissä olevat bakteerit kulkeutuivat. Onneksi parantui itsestään juomalla paljon (bakteerit tulivat virtsan mukana ulos) - antibiootteja ei viitsi huvikseen syödä!!!
Sinulle, joka paniikinomaisesti huusit minua menemään lääkäriin, sanoisin, että ensin pitää katsella kaikessa rauhassa. Olen kuullut useamman lääkärin sanovan, että monet taudit/vaiva/ jne. ovat sellaisia, että elimistö paranee niistä itsekseen. Meillä on tavallaan tällainen "mekanismi" itsessämme. Esim. haavat umpeutuvat verihiutaleilla jne.kuullut että saattaa olla kyse myös sukupuolitaudista. Jos olisi virtsaputkentulehdus ja edennyt jo verentulo asteelle, niin epäilenpä sen paranemista ilman hoitoa. Ei tuo iso asia ole tirauttaa näytettä purkkiin, kiikuttaa se labraan ja varmistaa asia.
- auts
huhuko kirjoitti:
kuullut että saattaa olla kyse myös sukupuolitaudista. Jos olisi virtsaputkentulehdus ja edennyt jo verentulo asteelle, niin epäilenpä sen paranemista ilman hoitoa. Ei tuo iso asia ole tirauttaa näytettä purkkiin, kiikuttaa se labraan ja varmistaa asia.
Ei oireita nyt 20 tuntiin. Yhdynnän suoritin vakituisen partnerin kanssa. Mikä minun pitäisi vielä hoitaa?
Kyllähän kyseessä VOI olla sukupuolitauti, kuten antamani linkin artikkelissakin sanottiin, mutta kun ei ole oireita, niin mitä minun pitäisi lääkärille valittaa??? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904