Mitä ominaisuutta arvostat

Anonyymi

eniten itsessäsi ?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitkeys.

    • Anonyymi

      Rehellisyys (inhoan valetta) ...ja empatian kyky ...ei tule muuta mieleeni nyt...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Pilkuntarkka,m3ettivä pohjoispohjanmaalta.


    • Kyllästynyt itseeni.

      • Anonyymi

        Ihan kiva mies olet ,miksi kyllästynyt ....höpö ...höpö ...pää pystyyn.
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva mies olet ,miksi kyllästynyt ....höpö ...höpö ...pää pystyyn.
        mimmimum-..mi

        Elämästä hävinny sisältö, joitakin vuosia sitten oli vielä lähikulmilla tuttava piirii ikäisiäni joiden kanssa kanssakäymisiä, nyt ei ketään.
        Kauempana tuttuja, ihmiset vahettuu ei liiku, korona aikana ihmiset eivät liikkuneet.
        Tytär käy kerran pari kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämästä hävinny sisältö, joitakin vuosia sitten oli vielä lähikulmilla tuttava piirii ikäisiäni joiden kanssa kanssakäymisiä, nyt ei ketään.
        Kauempana tuttuja, ihmiset vahettuu ei liiku, korona aikana ihmiset eivät liikkuneet.
        Tytär käy kerran pari kuussa.

        Tämä korona aika on vienyt kaikki ihmissuhteet jotenkin etäisiksi ...Vaikka poikani asuu aika lähellä niin joskus on aikoja ettei niin käy ...yksinäiseksi tuntee itsensä kun ei ole ihmis kontakteja...vaikka viesti ...ja puhelinkin toimii ....mutta se ei korvaa ihmistä...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämästä hävinny sisältö, joitakin vuosia sitten oli vielä lähikulmilla tuttava piirii ikäisiäni joiden kanssa kanssakäymisiä, nyt ei ketään.
        Kauempana tuttuja, ihmiset vahettuu ei liiku, korona aikana ihmiset eivät liikkuneet.
        Tytär käy kerran pari kuussa.

        Sepä se, kun ihminen saa merkityksen muitten ihmisten kautta.
        Kun ei ole enää paljon läheistä eikä kavereitakaan
        elämä tuntuu tarkoituksettomalta. Menetykset ovat raskaita.
        Pala itsestä lähtee, kun läheisen menettää.
        Ymmärrän sinua omasta kokemuksesta, tsemppiä sinulle,
        Voimia, siunausta, valoa ja uskoa huomiseen kaikesta huolimatta. !
        Niin kauan meillä on merkitys, kun meillä on yksikin ihminen,
        joka tarvitsee meitä.
        Sitten on vähän heikompaa, kun ei ole.
        Sinulla on tyttäresi. Rakas läheinen ja suuri lohtu.


    • Anonyymi

      Rehellisyyttä !

    • Anonyymi

      Opiskelu, ikuinen opiskelija.... mikäs sen mukavampaa kuin oppia uutta.

    • Anonyymi

      Pidän itseäni epäonnistuneena luuserina vähän joka suhteessa. Syntymäni oli katastrofi perheellemme.
      Etenkin näin masevaiheessa tämä tulee mieleen joka aamu. Ilman kanssaihmisten tukea en pärjää päivääkään.

      Näin wanha luuserijätkän on ihan oikein todeta. Nyt jo edesmennyt viisas kyläläisnainen piti minulle rankan puhuttelun; viinankäytöstä sinä voit itse päättää.

    • Anonyymi

      Olen täysin jäävi sanomaan itsestäni mitään.
      On toisten tehtävä sanoa omien määritelmiensä mukaan mitä ominaisuuksia minulla on.
      Minulle riittää, että saan suunnitella ja tehdä omia töitäni. Työ pitää virkeänä.

      • Anonyymi

        "Olen täysin jäävi sanomaan itsestäni mitään."
        "On toisten tehtävä sanoa omien määritelmiensä mukaan mitä ominaisuuksia minulla on."
        En ymmärrä kuinka noin voisi olla, itse asiassa en edes usko sinun pystyvän "täysin jääväämään" itseäsi aina kun sinun pitäisi jotain itseäsi koskevaa sanoa.
        Voihan se esmes työelämässä tai opiskeltaessa olla "toisten tehtävä sanoa jne., mutta kyllä se sielläkin on myös sinun itsesi tehtävä joka vain on tehtävä. Joskus on suorastaan pakko, joskus taas on suotavaa/viisasta/huomaavaista sanoa itse oma-aloitteisesti mitä ominaisuuksia itsellään on (ja mitä ei ole).

        "Minulle riittää, että saan suunnitella ja tehdä omia töitäni. Työ pitää virkeänä."
        Erakkonako elelet? Entäs tuo "Työ pitää virkeänä", itseäsikö tarkoitat?

        Bessie


    • Anonyymi

      Ei nyt ole mitään lahjakkuutta mihinkään mutta näillä mennään

    • Anonyymi

      En ole missään hyvä mutta sitkeydellä, paneutumisella, innostuneisuudella ja ahkeruudella selviydyn vaikka mistä. Tietenkin selviytyminen vähenee iän myötä, sen ymmärrän ja hyväksyn luonnollisena huonontumisena.
      Eli joku sisältä kumpuava voima ja tahto selviytyä, se on se mistä itsessäni tykkään.
      Miches Qvist kirjoittaa. Pahinta ei ole lankeemus, vaan se että jää maahan makaamaan. Luin sen 15 vuotiaana ja se tuntui heti omalta.

    • Onpas vaikeaa,
      tänään arvostan yhtä ominaisuutta ja huomenna ehkä toista,
      sitä yhtä ominaisuutta saa etsiä altaä kivien ja kantojen.
      Luova hulluus on jotain sellaista , josta nautin suunnattomasti.

    • Anonyymi

      Olen tosi hyvä kehumaan itteeni.

    • Minulla on niin paljon hyviä ominaisuuksia, eipä juuri muita olekaan, että on vaikea valita niistä parasta.
      Mutta sanoisin, että tämä vaatimattomuuteni.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Nuorempana luuli jotain.
      Myöhemmin on huomannut olevansa tavallinen mölö pösilö vaan.
      Ehkä se on myönteinen puoli, että on jotenkuten pystynyt sopeutumaan siihen elämään, mitä ei ole halunnut.

    • Anonyymi

      Olen vähäruokainen ja ahkera. Halpa pitää. Jano on joskus kova.

    • Anonyymi

      En ole jäänyt luiskaan makaamaan.

    • Anonyymi

      Olen perkeleen vihainen, kun laativat typeriä säännöksiä tähän maahan.

      • Anonyymi

        Niinkuin mitä typeriä säännöksiä ?


      • Anonyymi

        Mä olen shit kans vihainen, kun meillä on niin kummallinen perustuslaki.
        Beng


    • Anonyymi

      Suora ja tasainen luonne, aina yhtä vihainen, huumori, kestävyys, paineen sietokyky, että mä olenkin hyvä!

      • Anonyymi

        Ollaanko me kaksosia?
        Tosin ennen kun sanoin, että menen läpi vaikka harmaan kiven, niin kyllä nykyisin kierrän...
        Beng


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      210
      2890
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      451
      2518
    3. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      29
      1640
    4. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1520
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1301
    6. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      159
      1095
    7. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      87
      1085
    8. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      85
      1037
    9. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1024
    10. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      980
    Aihe