Alfamies siittää ja beta elättää

Anonyymi

Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun alfa hurmaa jo uutta kaunokaista.

Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee.

Alfamiehet korkkailee nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betalle.
Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.

Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.

Miehet! Äläkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!

Kiitos.

74

1837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen vanha mies ja muistan ajan kun maata jälleen rakennettiin. Silloin suomalaista miestä arvostettiin kun maa alkoi olla jälleen jaloillaan ja vaurastuttiin. Naiset alkoivat vähättelemään ja alkoivat lentää ulkomaille panettamaan itseään. Suomalainen mies jätettiin yksin kantamaan sodan jälkeisen trauman seurauksia. Tuli radioon ns. NAISTEN TUNTI, jossa lyötiin suomalaista miestä kuukaudesta toiseen armottomasti. Mietin usein kannattiko suomalaisen miehen maata lumihangessa viisi vuotta puolustaessaan maataan, jossa valtakunnan radio on valjastettu suomalaisten miesten häpäisyyn.

      • Anonyymi

        Katin kontit. Valehtelet liian läpinäkyvästi.

        Olet joku 1970- tai 1980-luvulla syntynyt jäpikäinen. Tai vielä nuorempi. Arvelisin että olet kolmikympöinen.

        Isäni ikäluokka eli 1910- ja 1920-luvulla syntyneet olivat sodassa. Suurin osa heistä on jo kuollut. Ne harvat, jotka vielä ovat elossa, ovat invalideja tai muistisairaita. Jotkut vielä harvemmat ovat jotenkin järjissään ja tässä päivässä ja tolkussaan, mutta he eivät osaa käyttää nettiä. Tai korkeintaan osaavat lähettää sähköpostia ja tekstiviestejä ja tuntevat whatsappin, mutta kännykän käyttötaitoiset ovat siinä ikäluokassa jo erittäin pieni joukko.

        Sotaveteraanit eivät takuuvarmasti kirjoittele millään suomi24-nettideittailupalstalla! Miksi kirjoittelisivat? Vai meinaatko että he ovat Tinderissä svaippailenassa mummoja oikealle ja vasemmalle ja käyvät treffeillä?

        Sen ikäiset eivät deittaile. Sen ikäiset eivät kirjoittele nettiin.

        Minä, joka olen sotaveteraanin tytär, alan itsekin olla liian vanha tähän nettideittihommaan. Sinä yrität uskotella, että joku 90-vuotuas lukee tätä palstaa ja lähtee vielä siinä iässä mukaan noihin "naiset on pahoja kun ne ei anna pillua" -juttuihin.

        Ja tiedoksi, että tunsin (imperfekti, koska 90% heistä on kuolleet) vaikka kuinka monta sotaveteraania, mutta en ketään jolla olisi ollut noin typerä, negatiivinen ja asenteellinen suhtautuminen naisiin.

        Äskeinen viesti oli keksitty juttu, eikä edes kovin hyvin keksitty. Olisit voinut vaivautua edes opettelemaan kirjoittamaan vanhahtavaan tyyliin. Sanavalintasi ja kielen käyttösi jo paljastavat sinut vähintään 60 vuotta nuoremmaksi kuin yksikään sodan käynyt veteraani.


      • Anonyymi

        Hui hai. Ei mene läpi! Sinä et ole maannut missään lumihangessa maatasi puolustamassa.

        Olet korkeintaan maannut hangessa kun kaaduit suksilla koulun liikuntatunnilla. Toisaalta olet aikuiseksi tultuasi ehkä useinkin maannut hangessa tullessasi humalassa kapakasta: tasapaino meni ja kaaduit talvella hankeen, kesällä vesilätäkköön. Siinä sinun "sotasi"! 🤮🤮

        Älähän ota kunniaa isoisäsi urotöistä. Itse et ole tehnyt mitään urötöitä, tuskin olet töitä tehnyt muutenkaan. Etköhän ole maannut vain sohvalla kittaamassa kaljaa ja näppäillyt kännykkää. Siinä sinun työsi isänmaan hyväksi. .

        Oikeilla sodan käyneillä oli vähän isompia ongelmia kuin joku yksittäinen radio-ohjelma! Kukaan veteraani ei olisi antanut jonkun radio-ohjelman pilata elämäänsä. Jos ohjelma ei miellyttänyt, he vaihtoivat kanavaa tai sulkivat radion.

        Osaat naurattaa, sen myönnän. Sotaveteraanit muka ajattelivat että "ei olisi kannattanut puolustaa tätä maata, kun radiosta tulee huonoja ohjelmia!"
        😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä höpiset? Naisten tunnissa ei häpäisty suomalaisia miehiä. Siinä puhuttiin naisen häpäisystä ja esineellistämisestä sekä eriarvoisesti kohtelusta.

        Sinä ja kaltaisesi feikit (koska mikään sodan käynyt vanhushan et ole vaan nuori pojankloppi joka purkaa täällä pettymystään kun ei saa naista) olette näköjään sitä mieltä, että naista SAA sortaa, kiusata ja häpäistä, ja siitä puhuminen on muka miehen häpäisemistä.

        Jos jossain ohjelmassa puhutaan lasten pahpinpitelystä ja kaltoinkohtelusta, niin onko se vanhempien ja kasvattajien häpäistä? Ei ole. Jos siinä jotkut vanhemmat häpäistään, niin juuri ja vain ne, jotka itse kohtelevat lapsiaan huonosti. Heidät saakin häpäistä. Naisten tunnissa puhuttiin naisten häpäisystä, ja ainoat miehet joita se suututti ovat niitä jotka itse kohtelevat naisia tavalla jota ohjelmasarjassa kuvatulla tavalla. Sinä vanhuksena esiintyvä kakara taidat kuulua heihin kun koet tulleesi häpäistyksi?

        Suurin osa miehistä on asioista samaa mieltä kuin ko. ohjelman toimittaja Päivi Istala. Tämän palstan miehet kuuluvat vähemmistöön. Pahimmat misogyyni Suomenmaassa löytyvät tältä palstalta. Harvoin olen tuolla livemaailmassa törmännyt tällaiseen määrään maisvihaa kuin täällä.

        Ja kuten eräs miespuolinen kirjoittaja täällä oivaltavasti totesi: palstaprinssit ovat hyvin nuoria, ehkä 20-vuotiaita, ja heitä harmittaa kun se finninaamainen, likaisessa hupparissa liikkuva poika ei kiinnosta naisia. Eihän heillä ole mitään kokemusta niistä asioista joista he täällä muka asiantuntevasti puhuvat. Kuten elämästä, läheisistä ihmissuhteista, rakkaudesta ja naisista.


      • Anonyymi

        Kun maata rakennettiin, sinun äitisi ja isäsi sinä eivät olleet vielä syntyneetkään. Sinusta puhumattakaan. Synnyit vuosituhannen vaihteessa.


      • "Olen vanha mies ja muistan ajan kun maata jälleen rakennettiin. Silloin suomalaista miestä arvostettiin kun maa alkoi olla jälleen jaloillaan ja vaurastuttiin. Naiset alkoivat vähättelemään ja alkoivat lentää ulkomaille panettamaan itseään. Suomalainen mies jätettiin yksin kantamaan sodan jälkeisen trauman seurauksia. Tuli radioon ns. NAISTEN TUNTI, jossa lyötiin suomalaista miestä kuukaudesta toiseen armottomasti. Mietin usein kannattiko suomalaisen miehen maata lumihangessa viisi vuotta puolustaessaan maataan, jossa valtakunnan radio on valjastettu suomalaisten miesten häpäisyyn.
        "

        Minulla on kaksi VHM poikaa ja sain onnekseni estettyä että kumpikaan ei mene armeijaan harjoittelemaan kuolemista maahanmuuttajamiesten puolesta, joilla ei ole asevelvollisuutta.
        Suomimies on niin paska ja tumma mies on parempi panemaan ja muutoinkin joka suhteessa parempi kuten näemme joka päivä TV:ssä.


      • Anonyymi
        405487018 kirjoitti:

        "Olen vanha mies ja muistan ajan kun maata jälleen rakennettiin. Silloin suomalaista miestä arvostettiin kun maa alkoi olla jälleen jaloillaan ja vaurastuttiin. Naiset alkoivat vähättelemään ja alkoivat lentää ulkomaille panettamaan itseään. Suomalainen mies jätettiin yksin kantamaan sodan jälkeisen trauman seurauksia. Tuli radioon ns. NAISTEN TUNTI, jossa lyötiin suomalaista miestä kuukaudesta toiseen armottomasti. Mietin usein kannattiko suomalaisen miehen maata lumihangessa viisi vuotta puolustaessaan maataan, jossa valtakunnan radio on valjastettu suomalaisten miesten häpäisyyn.
        "

        Minulla on kaksi VHM poikaa ja sain onnekseni estettyä että kumpikaan ei mene armeijaan harjoittelemaan kuolemista maahanmuuttajamiesten puolesta, joilla ei ole asevelvollisuutta.
        Suomimies on niin paska ja tumma mies on parempi panemaan ja muutoinkin joka suhteessa parempi kuten näemme joka päivä TV:ssä.

        Silloin kun olin vielä facebookissa, niin noin vuonna 2018 totesin sinne että suurin mahdollinen demonisointi kohdistuu perusvenäläiseen heteromieheen. On sanomattakin selvää että kyseinen prototyyppi on kaikkea muuta kuin mitä nykyään hehkutetaan ja pidetään hyvänä. Itse kävin asepalveluksen ja sittemmin siirryin sivariin. Sitä päivää ei tule että lähtisin rintamalle tämän "maan" vuoksi. Kansainvälisyys on mennyt jo niin pitkälle etten enää tunnista kotimaatani omakseni.


      • Anonyymi

        Tämä on naisnäkökulma aiheeseen, mutta suomalaisen miehen elämä kuulostaa täysin sietämättömän mahdottomalta ydinperheen takia. Miehen kuuluisi käydä töissä ja elättää koko perhe ja vaimo vaatii aina suurempaa asuntoa pankkilainalla. Autonkin pitäisi olla parempaa tasoa kuin naapurin It-miljonäärillä. Ei siihen kukaan voi pystyä,. Suomalaiseen ydinperhemalliin ei kuulu edes luokkaerojen tunnustaminen ja se, että joillakin on varaa enemmän kuin sillä omalla miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katin kontit. Valehtelet liian läpinäkyvästi.

        Olet joku 1970- tai 1980-luvulla syntynyt jäpikäinen. Tai vielä nuorempi. Arvelisin että olet kolmikympöinen.

        Isäni ikäluokka eli 1910- ja 1920-luvulla syntyneet olivat sodassa. Suurin osa heistä on jo kuollut. Ne harvat, jotka vielä ovat elossa, ovat invalideja tai muistisairaita. Jotkut vielä harvemmat ovat jotenkin järjissään ja tässä päivässä ja tolkussaan, mutta he eivät osaa käyttää nettiä. Tai korkeintaan osaavat lähettää sähköpostia ja tekstiviestejä ja tuntevat whatsappin, mutta kännykän käyttötaitoiset ovat siinä ikäluokassa jo erittäin pieni joukko.

        Sotaveteraanit eivät takuuvarmasti kirjoittele millään suomi24-nettideittailupalstalla! Miksi kirjoittelisivat? Vai meinaatko että he ovat Tinderissä svaippailenassa mummoja oikealle ja vasemmalle ja käyvät treffeillä?

        Sen ikäiset eivät deittaile. Sen ikäiset eivät kirjoittele nettiin.

        Minä, joka olen sotaveteraanin tytär, alan itsekin olla liian vanha tähän nettideittihommaan. Sinä yrität uskotella, että joku 90-vuotuas lukee tätä palstaa ja lähtee vielä siinä iässä mukaan noihin "naiset on pahoja kun ne ei anna pillua" -juttuihin.

        Ja tiedoksi, että tunsin (imperfekti, koska 90% heistä on kuolleet) vaikka kuinka monta sotaveteraania, mutta en ketään jolla olisi ollut noin typerä, negatiivinen ja asenteellinen suhtautuminen naisiin.

        Äskeinen viesti oli keksitty juttu, eikä edes kovin hyvin keksitty. Olisit voinut vaivautua edes opettelemaan kirjoittamaan vanhahtavaan tyyliin. Sanavalintasi ja kielen käyttösi jo paljastavat sinut vähintään 60 vuotta nuoremmaksi kuin yksikään sodan käynyt veteraani.

        Totta! Ne miehet kunnioitti vain yhtä omaa naistaan. Perhe oli kaikki.


    • Anonyymi

      Hyi.olette häpeä miehiksi ja häpeä suomenmaalle. Haukutte omianne.itsestänne ei ollut jälkikasvustanne huolehtimaan ja kun toinen paskanne paikkasi kunniakkaasti siellä vittu kehtaatte purnata. Olette häpeä suomelle ja ihmiskunnalle.

    • Anonyymi

      Ja sitten vähän tylsää, oikeaa faktaa:

      Suomessa lapsen vanhemmilla on jälkikasvustaan elatusvastuu.

      Vanhempien uusilla kumppaneilla ei ole minkäänlaista elatusvastuuta muiden lapsista.

      • Anonyymi

        Alkuperäinen kuolaa itse jonkun kauniin yh:n perään. Hän sai siltä yh:lta pakit, ja se kävi niin itsetunnon päälle, että nyt pitää kääntää asetelma nurinniskoin. Alkuperäinen uskottelee , että HÄN se tässä antoi pakit, hän muka ei huoli siitä naisesta.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

        Kauniilla yh-äidillä riittää ottajia. Ei tarvitse tyytyä tylsään ätmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen kuolaa itse jonkun kauniin yh:n perään. Hän sai siltä yh:lta pakit, ja se kävi niin itsetunnon päälle, että nyt pitää kääntää asetelma nurinniskoin. Alkuperäinen uskottelee , että HÄN se tässä antoi pakit, hän muka ei huoli siitä naisesta.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

        Kauniilla yh-äidillä riittää ottajia. Ei tarvitse tyytyä tylsään ätmiin.

        Joku muukin näköjään tietää😁tää on hauska mies. Heti sillä menee jauhot suuhun kun sen yh antaa kauniita sanojaan muille. Vanha mies jaksaa naista haukkua sivuilla kun ei saa sitä. Oikein! Kuka tollasta narskua haluaa? Se haluaa ettei kukaan nää siitä naisesta mitään hyvää. Sehän se on pirun tehtävä. Kääntää omaksi voitokseen. Ettei muut vaan saa.


    • Anonyymi

      Tuohan on hyvä uutinen! Jos alfa siittää kaikki Suomen lapset, niin tulevaisuudessa kansa vain kaunistuu. Parin sukupolven päästä kaikki suomalaiset miehet ovat komeita. Tavikset kuolevat sukupuuttoon. Tulevaisuudessa yhdenkään naisen ei tarvitse katsella rumaa miestä. Mahtavaa!

      • Anonyymi

        Siis tuleeko lapsesta automaattisesti kaunis tai komea kun komea mies ja ruma/ok näköinen nainen hinkkaavat kusivehkeitänsä toisiaan vasten niin julmetun kovaa?


      • Anonyymi

        Eli vain miehen ulkonäkö merkkaa? Selvä pyy! Omaan hevosen naaman ja lähdenkin tästä jakamaan pimperoa komealle panoalfalle. Ehkäisyähän minulla ei ole. Toivottavasti tulee kaunis tai komea laps. Luotan palstanaiseen tässä asiassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuleeko lapsesta automaattisesti kaunis tai komea kun komea mies ja ruma/ok näköinen nainen hinkkaavat kusivehkeitänsä toisiaan vasten niin julmetun kovaa?

        Ehkä se positiivinen muutos ei tapahdu heti, mutta odotellaan pari sukupolvea, niin kansa alkaa väistämättä kaunistua.

        Ruman naisen ja komean miehen lapsestahan ei välttämättä eikä edes luultavasti tule kovin kaunista, ei ainakaan jos se tulee äitiinsä.

        Mutta eihän se ruman naisen lapsi pääse edes syntymään! Tuskin komeat miehet rupeavat tekemään lapsia rumille naisille. Eiköhän kauniiden naisten ja tavisnaisten siittämisessä ole sellainen työmaa, että seksi alkaa olla rasitus eikä ilo ollenkaan! Mieti mikä työnsarka: yhden miehen pitää tehdä kymmeniä naisia raskaaksi vuoden sisällä! On pakko siittää! Se on isänmaallinen velvollisuus!

        Kyllä ruma nainen jää siinä tilanteessa ilman. Ei komea mies mikään masiina ole!

        Ja palstaprinssithän ovat todenneet, ettei ruma nainen anna rumalle miehelle eikä edes tavikselle. Joten rumat naiset eivät enää lisäänny. Hurraa!

        Kansa siis kaunistuu. Tavisnaisen ja komean miehen lapsi ei välttämättä ole täydellisen kaunis, mutta todennäköisesti äitiään kauniimpi kuitenkin. Jos hän on poika ja tavis, hän ei aikuiseksi kasvettuaan lisäänny. Jos hän on tyttö ja tavis, hän on silti nätimpi kuin äitinsä, ja aikuisena hän tekee lapsen komean miehen kanssa, ja tuloksena on taas äitiään kauniimpi lapsi. Ja niin edelleen. Kehitys menee oikeaan suuntaan.

        Jossain vaiheessa, muutaman sukupolven päästä, ollaan tilanteessa, jossa kaikki suomalaiset miehet ovat komeita.

        Hieno homma! Tulevaisuudessa jokainen mies on komea ja saa siis pimppaa, ja komeita miehiä on riittävästi: jokaiselle naiselle järjestyy ikioma komea mies jota ei tarvitse jakaa! JESS! 👍🍾🙏👏😇😍💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se positiivinen muutos ei tapahdu heti, mutta odotellaan pari sukupolvea, niin kansa alkaa väistämättä kaunistua.

        Ruman naisen ja komean miehen lapsestahan ei välttämättä eikä edes luultavasti tule kovin kaunista, ei ainakaan jos se tulee äitiinsä.

        Mutta eihän se ruman naisen lapsi pääse edes syntymään! Tuskin komeat miehet rupeavat tekemään lapsia rumille naisille. Eiköhän kauniiden naisten ja tavisnaisten siittämisessä ole sellainen työmaa, että seksi alkaa olla rasitus eikä ilo ollenkaan! Mieti mikä työnsarka: yhden miehen pitää tehdä kymmeniä naisia raskaaksi vuoden sisällä! On pakko siittää! Se on isänmaallinen velvollisuus!

        Kyllä ruma nainen jää siinä tilanteessa ilman. Ei komea mies mikään masiina ole!

        Ja palstaprinssithän ovat todenneet, ettei ruma nainen anna rumalle miehelle eikä edes tavikselle. Joten rumat naiset eivät enää lisäänny. Hurraa!

        Kansa siis kaunistuu. Tavisnaisen ja komean miehen lapsi ei välttämättä ole täydellisen kaunis, mutta todennäköisesti äitiään kauniimpi kuitenkin. Jos hän on poika ja tavis, hän ei aikuiseksi kasvettuaan lisäänny. Jos hän on tyttö ja tavis, hän on silti nätimpi kuin äitinsä, ja aikuisena hän tekee lapsen komean miehen kanssa, ja tuloksena on taas äitiään kauniimpi lapsi. Ja niin edelleen. Kehitys menee oikeaan suuntaan.

        Jossain vaiheessa, muutaman sukupolven päästä, ollaan tilanteessa, jossa kaikki suomalaiset miehet ovat komeita.

        Hieno homma! Tulevaisuudessa jokainen mies on komea ja saa siis pimppaa, ja komeita miehiä on riittävästi: jokaiselle naiselle järjestyy ikioma komea mies jota ei tarvitse jakaa! JESS! 👍🍾🙏👏😇😍💪

        Palstajankuttajan mukaan Komeat Miehet eivät tosiaan ehdi niitä rumia naisia panemaan ollenkaan, vaan se rasti jää tavis_miehille.
        Palstajankuttaja jaksaa kertoa meille, että Komeat Miehet panevat tavisnaisia ja tavis_miehet panevat rumia naisia, koska mies panee aina alaspäin.

        Palstajankuttajan mukaan tavis_miehet eivät koskaan pääse siittämään, vaan joutuvat aina vasta "kakkoskierroksella" mukaan parisuhdemarkkinoille, heilastelemaan Komean Miehen kanssa lapsia tehneen yh-äidin kanssa.

        Tämä siis tosiaan tarkoittaa sitä, että ihan parin sukupolven päästä Suomessa ei ole rumia ihmisiä enää ollenkaan, kun rumat kuolevat sukupuuttoon koska eivät pääse lisääntymään. Komean Miehen ja tavisnaisen geeneistä vähitellen kansa vain kaunistuu, kun rumilukset eivät ole enää sotkemassa geenipoolia jälkeläisillään.


    • Anonyymi

      Minusta aloittajalla on hyvä näkemys todellisuudesta, jota yritetään piilotella julkisuudelta. Itse alkanut näkemään asioita samoin, kaava on aika sama. Kaikki saa alkunsa na naisten muka hauskanpidosta, joka johti siihen...? Ehkä naisten valikoiva muistikin on näistä syntyisin?

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa tiedät mitä itse teet. Ei muuta kuin kierrät yh-äidit kaukaa, et koske pitkällä tikullakaan. Helppo juttu. Helppoa ja selvä ratkaisu.

        Mutta sitä kyllä ihmettelen, että miksi sitä päätöstä pitää julistaa suureen ääneen netissä? Ketä kiinnostaa?

        Luuletko ihan tosissasi että yh-äitejä harmittaa kun et välitä heistä? Luuletko ihan tosissasi että naiset laskevat vaatimustasoaan kun heistä tulee äitejä? Kyllä siinä käy juuri päinvastoin. Lapsen elämään ei oteta ketä tahansa pässinpäätä eikä aivotonta seksiriippuvaista kakaraa.

        Itse jäin avioeron myötä yh-äidiksi 30 vuotta sitten. Se ei todellakaan muuttanut miesmakuani eikä saanut minua "laskemaan tasoa I". Ne miehet, jotka eivät olisi kelvanneet minulle ennen naimisiin menoani, eivät kelvanneet yhtään sen paremmin sen jälkeen kun minusta tuli yh-äiti. Ajatus että olisin ruvennut huolimaan sellaisia miehiä, jotka eivät olleet ennenkään kiinnostaneet, on ihan naurettava. Nyt vaadin entisten vaatimusten lisäksi, että miehen on oltava lapsirakas, joustava ja sopeutuva. Siis hyväksyä se että meitä on kaksi. Elättäjää en ikinä lapselleni etsinyt. Elätin hänet ihan itse!

        Löysinkin komean, hyväntuulisen, erittäin lapsirakkaan ja hienon miesystävän. Hän oli kymmenen kertaa parempi mies kuin lapseni narsistinen isä, jonka olin heittänyt pellolle.

        Lapsiperheeseen ei huolita ketä hyvänsä!


      • Anonyymi

        Jos naisten hauskanpidosta on sellainen seuraus, että Suomen kansa kaunistuu, niin silloin tuota hauskanpitoa pitää kannattaa. Pyhä Palstatotuus on, että rumien miesten ja tavismiesten elämä on viheliäistä ja ilotonta ja komeiden miesten elämä yhtä juhlaa. On lohdullista tietää, että tulevaisuudessa Suomessa on vain komeita miehiä elämässä upeaa elämäänsä. Kenenkään miehen elämä ei ole kurjaa. Joten skoolataan kaikki naisten hauskanpidolle!


    • Anonyymi

      Hyväksikäyttöä on monenlaista ja loppujen lopuksi tietyt naiset on kaiken alulle panijoita. Alfat käyttävät naisia hyväkseen ja naiset kostavat sen huonon mielen näistä taviksille. Itsekkyyden ja pinnallisuuden ehdoilla kaikki paha saa alkunsa. Prinsessasta tulee se paha esiin kun kokee tulleensa komean panoalfan toimesta hyväksikäytetyksi. Alfat ei osaa arvostaa kun prinsessat tuntuvat tusina tavaralta ja liian helpoilta manipuloitavaksi tahtoonsa.

      Kaava on juurikin tuo että lapsettomalle naiselle kelpaa vain komea panoalfa parisuhteeseen, lapsi syntyy, suhde ei kestä, ero tulee ja muistona pienet lapset. Sitten kelpaa se betamies joka ei kelvannut silloin kun nainen oli lapseton.

      • Anonyymi

        Äläs betamies nuo lause ennen kuin tipahtaa. Luulet että kelpaat kauniille yh-äidille. Turha luulo. Et kelvannut ennen etkö kelpaa nytkään. Et kelpaa ikinä.


      • Anonyymi

        Höpön löpön.. Lapset tehdään taviksen kanssa, sitten heitetään tavis huuthelkkariin ha otetaan poikaystäväsi komea mies. Minä ainakin tein niin. Tein kaksi lasta taviksen kanssa. Pari vuotta myöhemmin heitin isän ulos koska hän ryyppäsi ja oli aina pahalla tuulella. Sitten tapasin poikaystäväni, joka on pitkä, komea, luonteeltaan lempeä ja hyväntahtoinen ja pitää lapsista. Hänellä ei ole omia. Vaihdoin ilkeän laiskan taviksen kilttiin komistukseen.


    • Anonyymi

      Naiset ei elä missään hemmetin selibaatissa eli naisetkin tarvitsevat miehiä ihan samalla tavalla kuin miehet naisia. Ero tässä on tietysti se, että naiset, jotka haluavat seksiä: saavat kyrpää kilometritolkulla kun taas miehet joutuvat hakkamaan hanskaan, koska naisilla on valinnanvaraa, jolloin iso osa miehistä tippuu pois pelistä kun naiset valinnanvarasta johtuen valitsevat komeimmat miehet pukille ja tavoittelevat niitä parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska komea panoalfa haluaa naisesta vain yhtä asiaa. Mikä siinä: tavisnaisena voi panna niitä komeimpia uroksia ja olla ilman parisuhdetta jos ei saa komeaa panoalfaa parisuhteeseen ja huudella sitten kovaan ääneen, että "en tarvitse miestä mihinkään". Monet naiset siis harrastavat seksisuhteita komeiden panoalfojen kanssa ja kailottavat, että eivät tarvitse miestä mihinkään:D

      • Anonyymi

        Komeat panoalfat käy tykittämässä drojut kitaan ja matka eikun jatkuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat panoalfat käy tykittämässä drojut kitaan ja matka eikun jatkuu..

        Niinpä. Käykö kateeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Käykö kateeksi?

        No eipä käy kun en elä pillunpuutteessa. Ihmettelen vaan tuota naisten toimintatapaa, että komeille miehille annetaan ja komeita miehiä tavoitellaan treffien ja seksin jälkeen parisuhteeseen vaikka komea mies haluaa vain yhtä asiaa:D

        En pidä itseäni mitenkään älyttömän komeana. Silti olen monasti laskenut rimaa ja käynyt vaan panemassa jotain akkaa. Nuo akat on tietysti olleet täysillä mukana ja kuvitelleet, että tulee joku hemmetin rakkaustarina.


      • Anonyymi

        Etkö itse tajua että puhut ristiin? Jos naiset kaipaavat miehiä ja seksiä ”ihan samalla tavalla” kuin miehet naisia, niin silloinhan kummallakin sukupuolella on yhtä paljon tai vähän valinnanvaraa.

        Kerroit aivan oikein, että naisilla on paljon enemmän valinnanvaraa kuin miehillä. Naisilla on valinnanvaraa juuri siksi, että naiset eivät tarvitse seksiä ja miehiä läheskään yhtä paljon.

        Suurin osa sinkkunaisista viihtyy yksin eikä etsi seksiä eikä miehiä ollenkaan. Suurin osa sinkkumiehistä etsii naisia ja kaipaa seksiä. Ne sinkkunaiset, joilla on haku (ja halu) päällä, ovat vähemmistönä.

        Joten miesseuraa kaipaavia ja miehiä etsiviä sinkkunaisia on huomattavasti vähemmän kuin naisseuraa kaipaavia ja naisia etsiviä miehiä.

        Naiset EIVÄT tarvitse miehiä "ihan samalla lailla" vaan paljon vähemmän.

        Siinä syy naisten valinnanvaraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä käy kun en elä pillunpuutteessa. Ihmettelen vaan tuota naisten toimintatapaa, että komeille miehille annetaan ja komeita miehiä tavoitellaan treffien ja seksin jälkeen parisuhteeseen vaikka komea mies haluaa vain yhtä asiaa:D

        En pidä itseäni mitenkään älyttömän komeana. Silti olen monasti laskenut rimaa ja käynyt vaan panemassa jotain akkaa. Nuo akat on tietysti olleet täysillä mukana ja kuvitelleet, että tulee joku hemmetin rakkaustarina.

        Mistä tiedät mitä ne "akat" on kuvitelleet? Oletko ajatuksenlukija? Entäs jos ne ovat pitäneet sinua pelkkänä tilapäisseksikoneena?

        Sinä siis halveksit niitä naisia joiden kanssa paneskelet. Kaunista.


        Toisaalta luultavasti se halveksunta on molemminpuolista. Ehkä ne naiset pitävät sinua aivottomana ääliönä, jonka kanssa on kiva naida, koska sen homman se osaa. Mutta ei se mitään muuta osaakaan. Ei siitä ole edes juttukaveriksi aamukahvilla, saati seurustelukumppaniksi.

        Joten kumpikin osapuoli sai mitä halusi ja kaikki hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä käy kun en elä pillunpuutteessa. Ihmettelen vaan tuota naisten toimintatapaa, että komeille miehille annetaan ja komeita miehiä tavoitellaan treffien ja seksin jälkeen parisuhteeseen vaikka komea mies haluaa vain yhtä asiaa:D

        En pidä itseäni mitenkään älyttömän komeana. Silti olen monasti laskenut rimaa ja käynyt vaan panemassa jotain akkaa. Nuo akat on tietysti olleet täysillä mukana ja kuvitelleet, että tulee joku hemmetin rakkaustarina.

        Olenkohan mä sitten alfa naaras kun käytän vain noita komeita ja lihaksikkaita y miehiä? On siinä muutama kovemman luokan alamaailma pyöriny mutta kun oli niin v tun komeita ni oli pakko. Ja muutama muukin. Mutta kun en periaattees tee niillä mitään ni on pakko heittää. En jaksa mitään leikkimökkielämää. En jaksa kuunnella miesten valitusta. Otan kaiken mikä irti lähtee ja bye bye.. next😂
        Edelliselle sanoin eteisessä heipat. Siitä on nyt puol vuotta. Oon niin onnellinen kun pääsin eroon.nku ei vaan tarvii vanhoihin törmää ni hyvin menee.🤩


    • Anonyymi

      Yh naiset alaikäsine lapsineen ei kiinnosta.
      Mutta... näin miehenä on sanottava että ite en elätä kenenkään lapsia eikä sitä ole kyllä kukaan pyytänytkään.
      Eiköhän kannata hakea sellasta seuraa joka tuntuu sopivalta?
      Alkaa jo kyllästyttämään näiden palstojen alfauros jutut ja spinladyt jotka muka nappaa miehen kuin miehen.
      Aika vaihtaa is:n sivustoille. Ei tätä paskaa jaksa kukaan lukea.

      • Anonyymi

        Menikö tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin?

        Mitä jos ei ole tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ei ole tunteita?

        Yleensä narsistilla ja sosiopaatilla ei olekkaan.
        Lapsuus ilman rakkautta ja isän mallia. Puulelut ja nekin naulattu lattiaan. 😄 tosin joistain miehistä tulee oikeasti hyviä isiä vaikkei niillä isää olisikaan. Mutta se taas riippuu lapsen äidistä


    • Anonyymi

      Näin sen pelkistetysti voi todeta. Beta harvemmin kelpaa yöseuraksi, ku naisella on valta valita.

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti!


    • Anonyymi

      Sitten ihmetellään, miksi suhteet ei kestä, ,kun luottamusta vaikea synnyttää. Alfa ei halua vakiintua, kun vientiä on enemmän kun jaksaa touhuta ja nainen haluaa elää unelmaansa edes hetken ja syyllistää betan sanonnoilla, kaikki miehet on samanlaisia tai yleistää, et beta ei voi olla fiksu, kun mieltää unelmissaan, et komeat on fiksumpia?

      Siksi prinsessat ja etenkin draamaprinsessat joutuvat enemmän hyväksikäytetyiksi ja mielenterveyttä heillä koetellaan? Näin itse alkanut ymmärtää heidänkin eloa, onneksi poikkeuksiakin on, et toivoa voi ylläpitää mielessään, et sisäinen kauneus on lopulta moninverroin arvokkaampaa ja arvostettavampaa.

      • Anonyymi

        Niillä betamiehilläkö sitten on sisäistä kauneutta? Tämän palstan betamiesten tekstejä lukiessa ei tule sellaista vaikutelmaa. Palstaprinssien ulkoisesta kauneudesta en osaa sanoa mitään kun en ko. herroja näe, mutta sisäistä kauneutta heillä ei ainakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä betamiehilläkö sitten on sisäistä kauneutta? Tämän palstan betamiesten tekstejä lukiessa ei tule sellaista vaikutelmaa. Palstaprinssien ulkoisesta kauneudesta en osaa sanoa mitään kun en ko. herroja näe, mutta sisäistä kauneutta heillä ei ainakaan ole.

        Tämä on niin tyypillistä yleistämistä naisilla? Itse koen naisetkin yleistämällä sitten itsekkäiksi, arvaamattomia ja ei luottamuksen arvoisia? Miltä kuulostaa? Alfojen määrä suhteessa 10/100, beta 90/100, eli suhdeluku yleistämiseen aika harhaa. Näissäkin vielä voi tehdä molemmissa jaon hyviin ja huonoihin miehiin? Uskon, et toisilla pettymykset tuppaa kärjistämään asioita? Valitettavasti.


      • Anonyymi

        Alfa vakiintuu aikanaan, viimeistään kolmikymppisenä. Kun on yli 10 vuotta elänyt häntäheikin elämää, niin johan se kyllästyttää ja sitten jo haluaakin rauhoittua. Ei enää kaipaa ympärilleen naislaumaa, riittää yksi nainen ja rauhallinen perhe-elämään.

        Beta ei rauhoitu ikinä. Hän juoksee aina sinne missä vain hameenhelma heilahtaa. Kysyntää on sen verran vähän että on hätä kädessä. Kun kerrankin saa, niin ei voi kieltäytyä. Beta ei kannata ottaa parisuhteeseen. Hän ei ole uskollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin tyypillistä yleistämistä naisilla? Itse koen naisetkin yleistämällä sitten itsekkäiksi, arvaamattomia ja ei luottamuksen arvoisia? Miltä kuulostaa? Alfojen määrä suhteessa 10/100, beta 90/100, eli suhdeluku yleistämiseen aika harhaa. Näissäkin vielä voi tehdä molemmissa jaon hyviin ja huonoihin miehiin? Uskon, et toisilla pettymykset tuppaa kärjistämään asioita? Valitettavasti.

        Jos olet lukutaitoinen, ymmärsit että puhun tämän palstan mies kirjoittajista. Heidän teksteissään ei ole mitään mikä viittaisi kirjoittajan sisäiseen kauneuteen. Pelkkää vihaa, kaunaa, katkeruutta ja ilkeyttä.


    • Anonyymi

      Eikö se beeta saa edes siinä vaiheessa jos hynttyyt lyödään yhteen? Jos saa, niin missä on ongelma?

    • Anonyymi

      Taitais ainakin itelleni käydä niin, että minä päätyisin elättämään se betankin, lapseni lisäksi. Beta on syystä beta, eikä betasta ole ketään elättämään. Jätän siis väliin.

      • Anonyymi

        Siinä kävisi nimenomaan niin! Beta muuttaa kotiisi ilmaiseksi asumaan, ärjyy lapsillesi, ei pane tikkua ristiin ja odottaa hotellitason palveluja. Terveisin nimim. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kävisi nimenomaan niin! Beta muuttaa kotiisi ilmaiseksi asumaan, ärjyy lapsillesi, ei pane tikkua ristiin ja odottaa hotellitason palveluja. Terveisin nimim. Kokemusta on.

        No juuri tämä. Paskapuhetta, että Beta kykenisi ketään elättämään. Eihän nämä palstavalittajat edes käy missään töissä. Sossurahoilla tosiaan elätetään muiden mukuloita. Juu ei tosiaan!


    • Anonyymi

      ""Suurin osa sinkkunaisista viihtyy yksin eikä etsi seksiä eikä miehiä ollenkaan. Suurin osa sinkkumiehistä etsii naisia ja kaipaa seksiä. Ne sinkkunaiset, joilla on haku (ja halu) päällä, ovat vähemmistönä.""

      Väärin. Suurin osa naisista ei elä selibaatissa ja ne naiset jotka harrastavat seksisuhteita: valinnanvarasta (miesten seksitykkäyksistä) johtuen hoitavat seksihommelit tasokkaampien/itseään tasokkaampien miesten kanssa ja jatkavat komeiden miesten tavoittelua parisuhteeseen, vaikka komea mies haluaa vain yhtä asiaa.

      • Anonyymi

        Puhut puuta heinää. Kerropa tietolähteesi.

        Jos näin on, että naisetkaan eivät kestä elämää ilman seksiä, niin silloinhan miesten olisi ihan yhtä helppoa löytää seksikumppani kuin naistenkin. Ei mitään eroa. Kaikille riittäisi. Taviskin saisi seksiä.

        Ei tavis ole niissä hommissa komeaa huonompi. Kyllä taviskin pystyy tyydyttämään naisen. Mutta kilpailussa komean kanssa hän jää kakkoseksi. Kilpailua syntyy, kun seksinnälkäisiä miehiä on enemmän kuin seksinnälkäisiä naisia.

        Itse sanoit että nainen huolii seksiin vain komean, ja syynä on se että naisella on valinnanvaraa.

        Eihän naisilla ole yhtään enempää valinnanvaraa kuin miehelläkään, jos seksi on kummallekin sukupuolelle yhtä tärkeää.

        Naisilla on valinnanvaraa, koska 90% miehistä haluaa seksiä niin paljon että elämä ilman sitä on kurjaa. Naisista suurin osa pärjää kokonaan ilman. Seksinnälkäiset naiset ovat vähemmistönä. Joten yhtä seksinnälkäistä naista kohti on 10 seksinnälkäistä miestä. Seksinnälkäisellä naisella on valinnanvaraa, ja siinä tavikset jäävät ilman.


      • Anonyymi

        Ja mitähän sinä muka siitä tiedät mitä naiset tekevät ja haluavat? Mistä muka tiedät harrastavatko naiset seksiä ja jos niin kenen kanssa ja tarvitsevatko sitä minkä verran?

        Sinä et ole naisia nähnyt kuin telkkarissa. Olet muodostanut käsityksesi naisista jonkun Temptation Islandin tms. roskaohjelman mukaan. Siihen ohjelmaan on tarkoituksellisesti haalittu poikkeuksellisen ulkonäkökeskeisiä ja seksiriippuvaisia rupsakkimiehiä ja rupusakkinaisia. Harvat miehet ja naiset ovat niin typeriä, pintapuolisia ja moraalittomia kuin siinä sarjassa pyörivät ihmiset.

        Oletko ikinä edes pussannut tyttöä?


    • Anonyymi

      ""Kilpailua syntyy, kun seksinnälkäisiä miehiä on enemmän kuin seksinnälkäisiä naisia.""

      Ei pidä paikkaansa, koska sinkkunaiset harrastavat enemmän seksiä. Miehet harrastaisivat kyllä enemmän seksiä jos he sitä saisivat. Naiset säilyttävät kovan tason, niin naiset voivat aina saada seksiin itseään tasokkaampia miehiä, joita sitten tavoitellaan parisuhteeseen vaikka miehellä on vain pano mielessä.

      ""Naisista suurin osa pärjää kokonaan ilman.""

      Sinkkunaiset harrastavat enemmän seksiä kuin sinkkumiehet. Naiset harrastavat seksiä komeiden miesten kanssa ja jakavat yhteisen hyvän. Komeat miehet lentävät kukasta kukkaan kun tavismiehet pyörittelevät kotona peukaloitaan. Tästä syystä naiset harrastavat enemmän seksiä. Vuonna 2015 naisista 40% oli ollut viikon aikana vähintään kahdesta yhdynnässä kun miehistä vähintään kahdesti yhdynnässä oli ollut 30%: https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/ketka-haluavat-paljon-seksia/

      • Anonyymi

        Eli siis iso naisjoukko (kauniit ja tavikset) pyörittävät pientä miesjoukkoa eli komeimmistoa ja tästä syystä naiset harrastavat enemmän seksiä kuin miehet.

        Komeimmistoon kuuluvat miehet uivat pillussa. Harvoin nainen on niin käytetty kuin komeimmistoon kuuluva mies.


      • Anonyymi

        Tuossa linkissähän sanotaan juuri päinvastoin: siitä kävi ilmi että miehet harrastavat ja tarvitsevat enemmän seksiä kuin naiset!


    • Anonyymi

      Mitäs, jos yksinhuoltaja ei tarvitse elatusta?

      Omalla kohdalla palkka keskiarvo bonukset lapsilisät elatustuki tekee yhteensä sen 6.5te/kk. Elatustuella en myöskään elätä itseäni, se on merkityksetön osa kokonaisuudesta. Luulenpa, että olisin elättäjä näille ATM miehille, jotka yksinhuoltajista vinkuu…

      Tosin en kyllä koskaan voisi olla, koska asennevammaisia en koskaan tule ottamaan. Etsin empaattista, älykästä ja fiksua ihmistä (asenne kuvastaa tuota viimeistä hyvin).

      • Anonyymi

        Hyvin samanmoinen tilanne mullakin.Mä vaan en saa mitään elatustukia tai elareita mistään,kun en ole pyydellyt. Elättämään näitä valittavia betoja vaan joutuisi.


      • Anonyymi

        Good for you.
        Muista maksaa operaattorin laskut niin saat tilittää muiden nössöjen kanssa tälle palstalle🤪


    • Anonyymi

      ""Mistä niitä komeita miehiä riittää naisille, jos kaikki sinkkunaiset harrastavat seksiä? Miten ihmeessä nuo loput komeat edes ehtivät tyydyttää kaikkien sinkkunaisten tarpeet? Sehän käy jo työstä, siitä tulee rasitus, ei se ole enää edes kivaa. Tuskin he sitä tekevät ellei se ole kivaa.""

      Oletko sama kirjoittaja joka sanoi, että miehet on seksinnälkäisiä? Allekirjoitan myös saman eli miehet todellakin on seksinnälkäisiä, mutta miten voi olla mahdollista, että naiset harrastavat enemmän seksiä? Esim. tinderin hyvinä aikoina vuonna 2015 sinkkunaisista 40% oli vähintään kahdesti yhdynnässä viimeisen viikon aikana kun sinkkumiehissä vastaava luku oli 30%. Miehet siis harrastavat vähemmän seksiä vaikka ovat seksinnälkäisempiä. Miten tämä on mahdollista? Ja kuka ja ketkä harrastavat naisten kanssa seksiä? -No, tietysti pieni joukko miehiä eli siis komeimmat miehet.

      • Anonyymi

        Ahaa, tavikset eivät siis saa seksiä vaikka olisivat parisuhteessa? Mitenkäs, kun minun työpaikallani on viisi naista ja yhdeksän miestä. Naisista kaksi on parisuhteessa ja kolme sinkkuja (mm. Minä olen sinkku) ja miehistä seitsemän on parisuhteessa ja kaksi sinkkuja. Yksikään mies ei ole komea. Arveletko siis että ne 7 miestäkään eivät saa seksiä? Tiedoksi etten ole harrastanut seksiä kohta kahdeksaan vuoteen. Miksen? Kun ei tee mieli, ei niin vähääkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tavikset eivät siis saa seksiä vaikka olisivat parisuhteessa? Mitenkäs, kun minun työpaikallani on viisi naista ja yhdeksän miestä. Naisista kaksi on parisuhteessa ja kolme sinkkuja (mm. Minä olen sinkku) ja miehistä seitsemän on parisuhteessa ja kaksi sinkkuja. Yksikään mies ei ole komea. Arveletko siis että ne 7 miestäkään eivät saa seksiä? Tiedoksi etten ole harrastanut seksiä kohta kahdeksaan vuoteen. Miksen? Kun ei tee mieli, ei niin vähääkään!

        Miten tämä liittyy mitenkään tuohon kun sinkkunaiset harrastavat enemmän seksiä kuin sinkkumiehet?


    • Anonyymi

      ""Tuossa linkissähän sanotaan juuri päinvastoin: siitä kävi ilmi että miehet harrastavat ja tarvitsevat enemmän seksiä kuin naiset!""

      Luetun ymmärtämisessä sinulla on vaikeuksia, eikä missään muualla. Seuraa taulukosta sitä vihreetä viivaa, niin ehkä selviää sinullekin jotain.

    • Anonyymi

      Niin se on. Vain komeille miehille annetaan ja komeita miehiä tavoitellaan parisuhteesen kun komea mies on sattunut tykkäämään naisesta seksimielessä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Oletko nähnyt omin silmin vai lukenut netistä ( ja uskonut!)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Oletko nähnyt omin silmin vai lukenut netistä ( ja uskonut!)?

        Naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle. Ei suinkaan tavisten näköisille kilttimiehille vaan komeille ja jykeväleukaisille jännämiehille, joilla on lukuisia kaatoja vyöllään.

        Näitä miehiä naiset metsästävät kynsin ja hampain ja jos eivät saa luotua parisuhdetta heidän kanssaan, niin syyttävät miehiä, vaikka itse kiinnostuvat vain pienestä miesjoukosta:D


    • Anonyymi

      En muuten elätä!

      • Anonyymi

        Minä olen elättänyt ja kasvattanut kaksi lastani ihan itse maailmalle. Hyviä ja ahkeria viisaita muksuja järki päässä. Ei pahoja. Vaan kilttejä.
        T. Sigma mom 🤘BMF😁💫 pyyhin persettä Alfa miehillä.. ne on vaan käyttöö varten😋 niistä otetaan kaikki irti kun ovat kaiken lisäksi tyhmiä retuja


    • Anonyymi

      Tuo on täyttä totta! Sitähän pariutuminen nykyään.

    • Anonyymi

      Nuori Nainen ja vanhempi mies...siinä on sitä jotain. Varallisuutta ja elämänkatsomusta ja Rakkaus aktiiviseen Naiseen joka on tuki ja turva meille tukevalla perustalla seisoville miehille...On siinä riskikin jota miettikää...Vuosi kaksi sitä ihanuutta kestää, mutta sitten kuin ovet kolisee ja vaatekaappi on pakattu uuteen osoitteeseen olemme tyhjän päällä . Sinne entiseen ei ole palaamista...Mutta me vahvat miehet sen kyllä kestämme...Hyvää kevättä Teille kaikille ja sanonpa vielä, että uskon nuoreen Naiseeni uudella kierroksella ja viimeisellä

    • Anonyymi

      Kun palstaprinsessa porhaltaa paikalle, niin ei miesten omakohtaisilla kokemuksilla ole enää painoarvoa. Miesten omakohtaiset kokemukset voidaan vetää vessanpöntöstä alas, koska onhan palstaprinsessan sana laki.

      • Anonyymi

        Palstaprinssien omakohtaisia kokemuksia ei voi vetää vessasta alas koska palstaprinsseiltä ei lle omakohtaisia kokemuksia. Heidän koko elämänsä on netissä ja telkkarissa. Netin ja telkun ulkopuolella heillä ei ole mitään elämää. He tietävät kaiken naiseen käyttäytymisestä koska ovat lukeneet netissä aiheesta muiden ätmien kirjoituksia. Ikinä he eivät ole puuuneet naisten kanssa kasvotusten.


      • Anonyymi

        Hei, täällä palstaprinsessa. Vetäisin mielelläni miesten kokemukset vessasta alas, mutta se ei ole tällä palstalla mitenkään mahdollista, koska tällä palstalla ei ole normaaleja miehiä joilla olisi elämänkokemusta. Täällä on vain katkeroituneita palstaprinssejä, joilla ei ole mitään kokemuksia. Heidän koko elämänsä on netissä.

        He hankkivat tietämyksensä naisista, seksistä, parisuhteista ja varsinkin naisten ajatuksista kahdella lukevat toisten ätmien kirjoituksia siitä millaisia naiset ovat kolmella eri tavalla:
        1. He kehittävät tarinoita ihan itse oman päänsä sisällä. Näkevät unia, kuvittelevat ja keksivät tarinoita.
        2. He katsovat telkusta roskasarjoja kuten Temptation island ja luulevat että ko. ohjelma on tavallista arkea ja että siinä esiintyvät naiset ovat tyypillisiä nuoria naisia. Sen jälkeen he raivostuivat ja väittävät että naiset katsovat noita ohjelmia ja ottavat niistä mallia.
        3. Tämä kolmas on se yleisin tapa. He lukevat netistä toisten ätmien kirjoittamia juttuja ja pitävät niitä todisteena.

        Heidän kuvauksensa siitä miten naiset toimivat ja elävät ja ajattelevat perustuvat niihin kolmeen tutkimusmenetelmänä. Jos joku nainen väittää vastaan ja sanoo ettei asia ole ollenkaan noin, he suuttuvat ja huutavat: taas täällä joku vetää. Miesten kokemukset vessasta alas!


      • Anonyymi

        ”Miesten omakohtaiset kokemukset voidaan vetää vessanpöntöstä alas, koska onhan palstaprinsessan sana laki”.

        Jos nyt aloittaisit sillä että ensin hankkisit niitä kokemuksia. Netissä surffailu ja telkkarin katsominen ei ole kokemuksia, ei myöskään feikkiprofiilin tekeminen.

        Avaa ulko-ovi ja lähde ulos. Etsi elävä oikea nainen ja tutustu häneen. Juttele vaikka säästä ja varhaisperunoiden kehittämisestä. Menen mieluummin jonnekin muualle kuin lähikauppaan. Siellä tosin on kaupan kassa ja hän on nainen, mutta hän on kiireinen eikä ehdi jutella. Mutta jos et tiedä muuta paikkaa kuin kauppa niin vinkki: voit mennä kirjastoon, elokuviin, terassille, puistoon, johonkin kansallistakin tai kylätalon tai vastaavaan, kesäteatteriin, uimarannalle.

        Kokemukset koetaan tuolla oikeassa maailmassa oikeiden ihmisten kanssa kasvotusten. Kun olet jutellut kasvotusten muutaman naisen kanssa, tai vaikka yhden ainoan, tai miehen, tai istunut itseksesi terassipöydän ääressä, palaa sitten tälle palstalle ja kerro kokemuksestasi, niin voin sitten vetää sen vessasta alas.


    • Anonyymi

      Ymmärrän, että näet suhteet ja niiden dynamiikan tietynlaisena "alfamies-beta-aisuri" -systeeminä, mutta haluaisin haastaa tätä ajatusmallia. Uskon, että ihmissuhteet ovat monimutkaisempia ja moniulotteisempia kuin yksinkertainen roolitus. Jokainen ihminen ansaitsee kunnioitusta ja tasavertaista kohtelua suhteessaan, oli sitten "alfa", "beta" tai mikä tahansa muu. Tärkeintä on rakentaa suhteita, jotka perustuvat rehellisyyteen, kunnioitukseen ja keskinäiseen tukeen, eikä vallitseviin stereotypioihin. Me kaikki ansaitsemme tasapuolisen ja kunnioittavan kohtelun, oli sitten kyseessä parisuhde, perhe tai muu ihmissuhde.

    • Anonyymi

      Alfa hoitelee "säälistä" sen betankin. Beta pukeutuu naiseksi ja voila - Siin on sulle sh11meili 😂. So what 🤷‍♂️? Niinhän sitä sanotaan, että "vaihtelu virkistää" 🙃.

      • Anonyymi

        Ei betan tarvitse pukeutua naiseksi. Hän kelpaa omana itsenään. Alfa hoitaa mielellään tavispoitsun. Alfa on kiltti.


    • Anonyymi

      Pitäisikö sun 60 papparainen hakea itselles apua jostain? On se sääli että sun elämäs on mennyttä jo ja kukaan ei oikeen huoli tollasta kaljua luurankoa. Juoppo äiti ja isää ei koskaan ollutkaan. Ei siis miehen mallia. Jäit lapsen tasolle. Uikutat ja valitat kuin wauwa. Edes wiagra ei sinua pelastanut. Joko sä tajuat mikä alfa on😂ei se vielä paras ole. V tun hönö

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe