pyydä vain

Anonyymi

pahaa mieltä ,vääriä tekoja, ymmärtämättömyyttä,luuloa, otaksumista,niin paljon ikävää.Olen sinun kuitenkin,jaksaisitko sopia ja yrittää.

12

1271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En todellakaan halua edes ajatella olla sun kanssa kun olet ollut jonkun muun kanssa suhteessa ja nyt toivottavasti tämä hemmo on sulle Se oikea kunnollinen puoliso joka on uskollinen sinulle että hyvin olit toiminut kierosti minun kanssani nii mä meen nyt samantien uuteen suhteeseen 🌹🤣🤣🤭

• Anonyymi

okei ,mutta mulle olet väärä henkilö.Kaikkea hyvää sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

okei ,mutta mulle olet väärä henkilö.Kaikkea hyvää sulle.

Niin mä tiedän sen että en ole koskaan ollut Se oikea hän sinulle ja kyllä tiedät että en halua olla uskollinen sinulle enää yhtään ikinä.

• Anonyymi

Kehon kosketus antaa vastauksen moneen kysymykseen.

• Anonyymi

Kosketelkaa toisianne

• Anonyymi

En taatusti saa edes mahdollisuutta saada nähdä hänet enää uudestaan että kiitos paljon kun nolasit minut sinun valheiden takia. Hänen kanssaan haluisin olla suhteessa ja tehdä todella paljon sitä vain hänen kanssaan enkä sinun kanssasi kun olet kirjaimellisesti täysin huora

• Anonyymi

Kiinnostaisiko vääryydenoppineisuus?

• Anonyymi

Kiinnostunut olisin ainoastaan tietää totuuden miksi ihmeessä valehtelit minulle taas kerran

• Anonyymi

Aidolla ikävällä ei ole juurikaan yhteistä noiden kanssa tosiaan.

• Anonyymi

Niinpä jos kaiken kapuloiden rattaisiin heittelyn jälkeenkin vielä tuntuu ettei kannata heittää sitä lusikkaa nurkkaan kuitenkaan, niin ehkä tosiaan on aika haudata sotakirves ja polttaa vaikka sitä rauhanpiippua.

• Anonyymi

Jos tämä oli JT mieheltä hänelle joka kaivannut noin kolmanneksen koko elämästään... Terkuin Mn

• Anonyymi

Jatka elämää nin minäkin olen tehnyt. enää ei sovitaa asetit siareni edelleni minut. Joten kiitti riitt ssinne Tamperelle,en unohda.en sovi.Edestäsi löydät kaiken minkä taksesi jätit.Usko pois siareni ei ole se jota luulet. Manipuloi utele elämäsi ,erovanhempiesi nimen omaan ja levitää kaiken puhesi muille. Sitä saat mitä tilasit moni kerroin takaisin. Mutta minua et.et myöskään anteeksi minulta..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe