pyydä vain

Anonyymi

pahaa mieltä ,vääriä tekoja, ymmärtämättömyyttä,luuloa, otaksumista,niin paljon ikävää.Olen sinun kuitenkin,jaksaisitko sopia ja yrittää.

12

1244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En todellakaan halua edes ajatella olla sun kanssa kun olet ollut jonkun muun kanssa suhteessa ja nyt toivottavasti tämä hemmo on sulle Se oikea kunnollinen puoliso joka on uskollinen sinulle että hyvin olit toiminut kierosti minun kanssani nii mä meen nyt samantien uuteen suhteeseen 🌹🤣🤣🤭

      • Anonyymi

        okei ,mutta mulle olet väärä henkilö.Kaikkea hyvää sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei ,mutta mulle olet väärä henkilö.Kaikkea hyvää sulle.

        Niin mä tiedän sen että en ole koskaan ollut Se oikea hän sinulle ja kyllä tiedät että en halua olla uskollinen sinulle enää yhtään ikinä.


    • Anonyymi

      Kehon kosketus antaa vastauksen moneen kysymykseen.

    • Anonyymi

      Kosketelkaa toisianne

      • Anonyymi

        En taatusti saa edes mahdollisuutta saada nähdä hänet enää uudestaan että kiitos paljon kun nolasit minut sinun valheiden takia. Hänen kanssaan haluisin olla suhteessa ja tehdä todella paljon sitä vain hänen kanssaan enkä sinun kanssasi kun olet kirjaimellisesti täysin huora


    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko vääryydenoppineisuus?

      • Anonyymi

        Kiinnostunut olisin ainoastaan tietää totuuden miksi ihmeessä valehtelit minulle taas kerran


    • Anonyymi

      Aidolla ikävällä ei ole juurikaan yhteistä noiden kanssa tosiaan.

    • Anonyymi

      Niinpä jos kaiken kapuloiden rattaisiin heittelyn jälkeenkin vielä tuntuu ettei kannata heittää sitä lusikkaa nurkkaan kuitenkaan, niin ehkä tosiaan on aika haudata sotakirves ja polttaa vaikka sitä rauhanpiippua.

    • Anonyymi

      Jos tämä oli JT mieheltä hänelle joka kaivannut noin kolmanneksen koko elämästään... Terkuin Mn

    • Anonyymi

      Jatka elämää nin minäkin olen tehnyt. enää ei sovitaa asetit siareni edelleni minut. Joten kiitti riitt ssinne Tamperelle,en unohda.en sovi.Edestäsi löydät kaiken minkä taksesi jätit.Usko pois siareni ei ole se jota luulet. Manipuloi utele elämäsi ,erovanhempiesi nimen omaan ja levitää kaiken puhesi muille. Sitä saat mitä tilasit moni kerroin takaisin. Mutta minua et.et myöskään anteeksi minulta..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. 3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe