Tehoaine on sama kuin Ozempic:ssä eli semaglutidi mutta annos on 2.4 mg kun Ozempicin annos on 1 mg. Suomen tilannetta en tiedä mutta Kela-korvausta ei ainakaan saa. Tuolla ovat monet diabeetikot saaneet laihdutettua paljonkin. Hintaa en tiedä mutta Ozempic maksaa ilman korvausta 135 € per kk. Diabeetikoille erityiskorvattavana 45 € per kk ja ainakin tuo tulee takaisin säästyneinä ruokamenoina.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Margariini- ja lääketehtaan mannekiini vauhdissa pilattuine hoitoineen.
- Anonyymi
Hinta noussut rutkasti lyhyessä ajassa!
Mitkä ovat - lääkärien mukaan - sivuvaikutukset?
Jos he ovat huolestuneita Ozempicin sivuvaikutuksista, niin...?
Varmasti auttaa joitakin, kun taas toiset ostavat innoissaan koko varaston
ja yrittävät sitten kaupata niitä toisille, kun ei sopinutkaan!
Voi elämän kevättä sitä nuoruuden ja kauneuden tavoittelua!
Kun on sairas, on vain yksi toive - tulla terveeksi!
Terveenä tyytymättömyys itseensä, ulkonäköönsä, kaikkeen...
- Anonyymi
Oletko harkinnut vain rajoittaa syömisiä ja kaljan kittaamista niin ei tavis käyttää lääkkeitä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459