Romanttisia iltoja mökkirannassa

Anonyymi

Moikka ! Löytyneekö mistään autoilevaa kypsää miestä , joka lähtisi minun kanssani
mökille viettämään vaikka ihan arkipäivää / päiviä ??
Jos yhtään nappaa, lähetä viesti ?? Mökille on matkaa n, 46 km. Lappeenrannasta.
Onnistuuko ?? Sinne vois ajatella menoa joskus syyskuun aikana, kalastus, sienestys, ym ym. Keksitään itse lisää tekemistä !!

10

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on mielenkiintoista nähdä, minkäikäisiä miehiä tähän alotukseen vastailee. Mustikat on muuten kohta ylikypsiä.

• Anonyymi

Nii no , kyllä varmaankin mustikat ovat jo ylikypsiä, mutta kun puolukat kypsyy, on kiva niitten hirvikärpästen seassa samoilla.
        oottelen nyt mielenkiinnolla , mitä tuleman pitää ??

• Anonyymi

Muuten hyvä ok mutta H. Veijone 😁

• Anonyymi

Mitä mutta tarkoittanet, minä olen ihan tosissaan etsimässä autoilevaa miestä , kun minä annoin auton tyttärelleni, kun muutin kerrostaloon, ja kaikki on lähellä, niin auto on lähes tarpeeton. Niin on H. Veijone.

• Anonyymi

Siihen asti kunnes olet virallisesti eronnut minusta niin et todellakaan saa olla kenenkään kanssa missään tekemisissä

• Anonyymi

Just joo, romanttisia iltoja miesten kesken 🤣

• Anonyymi

Mikähän yllätys on kyseessä😆

• Anonyymi

Minä olen kypsä 46 v mies ja tykkää olla mökilä ja kalastaa.

• Anonyymi

Tekikö joku idän ihme Suomalaisista eristäytyneitä jurottajia. Mistäpä tietää.

Miksi Suomalaiset eivät nykyään enää puhu toisilleen. Ennenvanhaan tuntemattomatkin saattoivat vaikka Junassa alkaa puhua keskenään. Miehet ja naiset toisilleen tuntemattomat aloittivat juttelun. Nykyään ei edes baarissa voi mennä juttelemaan ihmisille. Mikäli et ennestään ole tutun porukan mukana liikkeellä niin yksinäsi saat istua.

Tämän ovat saaneet aikaan kulttuurimarxistit, henkilöt jotka ajavat Kommunistista vallankumousta. Tämän ajatus lähti liikkeelle jo Neuvostoliitosta heti toisen maailmansodan jälkeen. Suomalaiset jotka olivat panneet kunnolla kampoihin Neuvostoliitolle talvisodassa piti vaikka hiljalleen hävittää. Suomalaisille alettiin markkinoida kulttuuria, joka ihannoi eristäytymistä ja yksinäisyyttä siinä muodossa, että ihmisiä ei lähestytty ja pysyttiin vain vanhassa tutussa porukassa ja uusia ystävä ja tuttavuussuhteita ei saanut luoda. Alettiin markkinoida naisille kulttuuria jossa heille vaikka julkisissa liikennevälineissä juttelevat vieraat miehet ovat ääliöitä tai kuka tietää vaikka raiskaajia. Feministit olivat valjastettuja tähän tarkoitukseen.

Tiukka feminismi on suosittua varsinkin äärivasemmiston keskuudessa. No syyhän tähän on se, että Taistolaiset kultturimarxistit tähtäävät Suomen kansan syntyvyyden laskuun ja sukupuuttoon tällaisen kulttuurin kautta, joka suosii sosiaalista eristyneisyyttä ja omassa pienessä kuppikunnassa jurmottamista.

Tällähän syntyvyys laskee. Lehdet ovat jo vuosikymmeniä olleet täynnä tarinoita siitä miten on ikävää ja ärsyttävää, kun ei saa istua junassa rauhassa yksinään tai omalla porukalla ja vieraille naisille juttelevat tuntemattomat miehet ovat ärsyttäviä ääliöitä ja sääliöitä. Eipä tällaisessa kultturissa paljon uudet parisuhteet kuki aikä syntyvyys nouse ja nyt suunnitelma on jo hyvin käynnissä menee eteenpäin.

Samasta syystähän tämä Miehen logiikkakin on trollien tärväämä kuollut palsta jonne kukaan ei tule enää kirjoittelemaan.

Ennenhän täällä saatoi vaikka syntyä parisuhteita ja jopa perheitä ehkä perustettiin sen perusteella, että tutustuttiin miehen logiikassa jutellessa.

Kultturimarxistit sitten tuhosivat palstan estääkseen tämänkin. Kommunistinen vallankumous on menossa koko ajan eteenpäin kohti punafasisitista yhteiskuntaa.

Kukahan tämän Neuvostoliitossa keksi.

• Anonyymi

Kuinkahan moni raiskaus on jonkun Kommarin laskelmoidusti tekemä naisten pelottelemiseksi edellisessä viestissä kuvattuun tarkoitukseen. Ei voi kuin arvailla, eipä luulsi kovin monen todellisen feministin suosivan kommunismia, jos vain tietäisivät asian todellisen laidan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8328
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2798
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2641
    4. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      2378
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      178
      2090
    6. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1941
    7. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    8. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      81
      1275
    10. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    Aihe