kuten vasemmisto ajoi ennen Neuvostoliiton etua. Sellaista se on tuon epäisänmaallisen sakin kanssa.
Vihervasemmisto ajaa Venäjän etua
23
71
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto ikinä ajanut mitään Neuvostoliiton etua? Koko Suomi oli rähmällään Neukkulaan. Niin Kokoomus kuin Keskustain. Vasemmistolla on huonot välit Neukkulaan, eikä joka vuotisissa valtuuskunnissa jotka matkustivat delegaatioineen ollut mukana vasemmistoa.
Suomessa epäisänmaallista sakkia ovat tänään Persut. Heidän touhuilla suomalaisilla menee yhä huonommi.
Onneksi vain 14% on ahtaitten näkemysten elämää haluavia, joten Suomella on toivoa.
Vasemmisto ollut olemassa jo kauan ja esim. Ruotsissa vasemmistolla valta 50 vuotta putkeen. Ja miten kävi? Ruotsi nousi tuona aikana maailman kärkeen kaikilla mittareilla.
Näin.- Anonyymi
Ja nyt muslimit ovat upottamassa Ruotsin, ja väki vaihtuu oikeasti siellä.
- Anonyymi
Demarit ovat kotoisin Venäjältä, piraattiryssiä?
- Anonyymi
"Vihervasemmisto ajaa Venäjän etua kuten vasemmisto ajoi ennen Neuvostoliiton etua. Sellaista se on tuon epäisänmaallisen sakin kanssa."
Voisitko perustella väitteesi, ettei se jäisi pelkäksi möläytykseksi?>Voisitko perustella väitteesi, ettei se jäisi pelkäksi möläytykseksi?
Ennemmin Pellekangas loikkaa kepuun. 😅- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
>Voisitko perustella väitteesi, ettei se jäisi pelkäksi möläytykseksi?
Ennemmin Pellekangas loikkaa kepuun. 😅Perustelkaa myös kuinka persut ajaa Venäjän etua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelkaa myös kuinka persut ajaa Venäjän etua.
Kuulumalla EU:ssa Venäjä-mieliseen ryhmään.
Rauhanpuolustajat Ry oli kepuänkyröiden ja taistolaiskommunistien ikioma "rauhanjärjestö". Kekkosen erikoissuojeluksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta.
- Anonyymi
Tekeekö palstan viherpunat muuta kuin möläyttelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ano 21:18 Miksi valehtelet vai etkö osaa luke ja ymmärtää lukemaasi? Suomalaiset persut kuuluvat EU:ssa venäjämieliseen äärioikeistoryhmään ja sitä ihmettelevät esim. Ruotsipersut.
- Anonyymi
Persujen Venäjä rakkaudesta kannattaa kysyä Tom of Russian Packaleniltä.
- Anonyymi
Mistä te äärivasemmalla tiedätte persujen asioista? Kertooko idolinne Putin FST:n kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä te äärivasemmalla tiedätte persujen asioista? Kertooko idolinne Putin FST:n kautta?
Miksi oikeistodiktaattori olisi vasemmiston idoli?
- Anonyymi
Matuiluteemasta loppui ilma, persukannattajille keksittiin puolue-eliitin toimesta vassariöyhötys sen tilalle että näillä riittäisi muutakin kuin huomata pohtia tosielämää. Esimerkiksi sitä että Suomi onkin oikein hieno paikka asua, yksi maailman parhaista kansainvälisten vertailujen mukaan.
Tyytyväsisä ihmisiä ei populismi kiinnosta, siksi vassaripelottelu ja öyhötys matuiluteeman vanhenemista korvaamaan. - Anonyymi
Eikös Sdp:n juuret ole Venäjällä, alkupuolue perustettu siellä. Lippujen väritkin saman punaiset. Komukkinen aate ja sosialismi tavoitteena.
- Anonyymi
Vasemmiston tavoitteet 2020–2023 - Vasemmistoliitto ...https://vasemmisto.fi › tavoitteet
sidanPitkällä aikavälillä Venäjä on saatava takaisin kaiken kattavaan eurooppalaiseen yhteistyöhön. Tuetaan pyrkimyksiä Syyrian konfliktin rauhanomaiseen ratkaisuun ...- Anonyymi
Kopiopersu keskustelee itsensä kanssa taas koko yön. Välillä muistaa sentään kysyä: Kuka on kopiopersu?
- Anonyymi
vihervasemmisto ajaa sosialistin etua eli nussii rahat kykeneviltä.
- Anonyymi
Ja Veijo loput.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360