Alueemme kiristyneen korona tilanteen johdosta on Pomppulinnan Venetsialaisjuhlat peruttu.🌈😚 Olkaamme vastuullisia ja toivokaamme parenpia tulevia vuosia.
TV. Arvo
Venetsialaiset
14
177
Vastaukset
- Anonyymi
No hah Hah haa, sikajuhlat peruuntuivat JIHAA 💪
No onneksi en kerenny sitä sikaa 🐖 tilaamaan, mutta katsotaan sitten jouluna kuin käy.💋
TV ArvoArvotonArvo kirjoitti:
No onneksi en kerenny sitä sikaa 🐖 tilaamaan, mutta katsotaan sitten jouluna kuin käy.💋
TV ArvoJoulun tai uudenvuoden pomppujuhlat olis ihanat, tosin ei sitä hyppelyä täydellä vatsalla jaksa kovin pitkään. Toivottavasti edes joskus ja sitten vaikka joka viikonloppu? 😘
Voi, voi. No tämähän se oli odotettavissa, mutta seuraavia kohti mentäköön.✨
- Anonyymi
Arvo on vastuullinen mies, kun ottaa huomioon mahdollisen sairastumisen riskin.
- Anonyymi
Sikojen juhlat PERUTTU, hah ei olis paree voinu käydä. Heh
Voi voi sentäs ku taas meni Arvon järjestämät hyvät kekkerit koronan takia ohi. Joulu tahi uusvuosi sitten, Toivon mukaan?
Voi ihana Arvo sää oot nii ihqu. 💋 Tää on sulle:
- Oh
Oh baby
Yeah, oh yeah
Ha, listen to this
Sexbomb, sexbomb you're a sexbomb (yeah)
You can give it to me, when I need to come along (gimme something)
Sexbomb, sexbomb you're my sexbomb
And baby you can turn me on
Baby you can turn me on
You know what you're doin' to me, don't ya?
Hahaha, I know you do...
On nii ikävä sun suikkari.pomppujuhlia. Arvo Arvo ❤❤- Anonyymi
Kuka on tämä ArvotonArvo, vai oikeammin Arvo?
- Anonyymi
Taitaa olla entinen ay-aktivisti ja nykyään pelkkä nisti 🌈:lla varusteltuna.
- Anonyymi
Hänellähän on monta persoonaa, kuten esimerkiksi VappulanRegina, Hilajoen_Antti, TransSandra, SQE-N, tai Denial
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellähän on monta persoonaa, kuten esimerkiksi VappulanRegina, Hilajoen_Antti, TransSandra, SQE-N, tai Denial
No eikös se sitten ole superhybridi- ihminen?
Taitaa voittaa kaikki entisajan sankarit kuten Tarzan, Mustanaamio, Batman, Superhessu, Elektra, Joulupukki jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellähän on monta persoonaa, kuten esimerkiksi VappulanRegina, Hilajoen_Antti, TransSandra, SQE-N, tai Denial
Jos en väärin muista niin toi Denial oli aikoinaan tän palstan sheriffi?
Anonyymi kirjoitti:
Hänellähän on monta persoonaa, kuten esimerkiksi VappulanRegina, Hilajoen_Antti, TransSandra, SQE-N, tai Denial
Sulla näyttäs olevan monta sataa Anonyymi persoonaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
