Perussuomalaisten puheenjohtajaehdokkaat Riikka Purra ja Sakari Puisto kohtaavat keskiviikko-illan A-studiossa TV1:ssä kello 21.05.
Ovatko nämä ainoat pj ehdokkaat ??
Haloo, onko valoo.
YLE suhmuroi veronmaksajien rahoilla. Tasapuolisuutta toivoisin KAIKKIEN ehdokkaiden suhteen.
Nimim. ei persu
PJ/YLE keskustelu suhmurointia
8
<50
Vastaukset
Kristiina Ilmarisen uskomaton hössötys puheenjohtajatentissä oli kauheaa katsottavaa. Ymmärrän sataprosenttisesti, että häntä ei haluta A-studioon.
Tissinkin tulevaisuus on jossain muualla (vielä oikeammalla) kuin persuissa ja hän lähtenee omille teilleen syksyn mittaan.- Anonyymi
Noista kahdesta Purra on vakuuttavampi Perussuomalaisten puheenjohtajaksi.
Puisto ei ole aito oikea perussuomalainen, kyllä puheenjohtajan täytyy luotsata puoluetta yhä vahvemmin maahanmuuttajavastaiseksi, ja sitä Puisto ei olisi valmis tekemään. - Anonyymi
Vielä puoluekokouksessakin voi ilmoittautua uusia ehdokkaita.
- Anonyymi
Kannustan kaikkia perussuomalaisia kunnallisvaalikisaan osallistuneita ehdokkaita asettumaan ehdolle myös puoluejohtajan tehtävään. Uskomalla omiin kykyihinsä kuka vaan perussuomalainen voi päästä kaikkien Suomalaisten arvostamaksi Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
- Anonyymi
sakari puistokemisti oli juonut naamansa ilmeettömäksi 🤣🤣🤣
ja minä olen äänestänyt sakaria joskus- Anonyymi
Näyttää ihan kalan naamalta ja kapeat kasvot, filosofian tohtori 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää ihan kalan naamalta ja kapeat kasvot, filosofian tohtori 🤣
heikkolahjainenkin voi menestyä filosofiassa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heikkolahjainenkin voi menestyä filosofiassa ?
no ei kai sakarissa mitään vikaa ole .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360