Ano Turtiainen voittaa Riikka Purran

Anonyymi

Taitaa Ano Turtiainen päästä ennen Purraa puolueen puheenjohtajaksi. Hän aloitti tänään oman puolueen kannattajakorttien keräämisen ja 75 prosenttia korteista koossa jo ensimmäisenä keräyspäivänä puoluerekisteri.fi palvelussa. Huomenna nimet jo koossa ja juuri ennen persujen puoluekokousta 😂. Vahva haastaja tulossa Purralle. Persujen kannattajat siirtyvät Valta kuuluu kansalle puolueeseen. kun persujen linja pehmenee hallituskseen pääsy jaossa..

39

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnes niitä kortteja aletaan tarkistaa, 75 % muuttuukin 7,5 %.

• Anonyymi

Laura auttaa kopioinnissa jos pääsee vkk:n pressaehdokkaaksi.

• Anonyymi

Tuhkamuna ei tunne tätä puoluerekisteri. fi palvelua siinä on kannattamista ennen vahva tunnistautuminen, jolloin ei voi kyseenalaistaa oikeelisuutta. On tosiaan paljon luotettavampi kuin vanhan ajan paperilla nimien kerääminen.

• Anonyymi

Mutta kun TörkyTurtiainen on kaikkea muuta kuin luotettava.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun TörkyTurtiainen on kaikkea muuta kuin luotettava.

Kyllä siihen voi luottaa, että Lääkekaapin massa ei ihan äkkiä laske alle 120 kilon.

• Anonyymi

On se helppoa tukea puolue-hanketta 4025 nimeä koossa jo ensimmäisenä päivänä ja muutama tunti on ensimmäistäkin päivää vielä jäljellä. Turhan helppoa, kun tämä on sitten jo 22 rekisteröity puolue. Näkyy korttien keruun vauhdissa tyytymättömyys korona rajoitteisiin, maahanmuuttopolitiikkaan ja persujen pehmenemiseen hallitus kiimassa. Persut alkaa olla toinen kokoomus.

• Anonyymi

Olen ollut VKK :n jäsenenä jo vuosia, ja kivaa on ollut.

• Anonyymi

Paitsi että VKK perustettiin 2 kk sitten...

• Anonyymi

eihän sitä ole vieläkään perustettu, luvat puuttuvat.

• Anonyymi kirjoitti:

eihän sitä ole vieläkään perustettu, luvat puuttuvat.

On kai yhdistyksenä?

• Anonyymi

Ano menee vihreisiin...

• Anonyymi

Yhdistys on perustettu kesäkuussa ja ohjelma sekä säännöt hyväksytty ministeriössä. Puolueeksi rekisteröimisen edellyttämät kannattajailmoitukset ovat koossa 12.8.2021.

• Anonyymi

Kyllä 5000 tulee täyteen tänään keräyksen aloituspäivänä. Puuttuu enää 22 nimeä ja tasan tunti on aikaa... Vajaassa vuorokaudessa kortit kasaan uskomatonta! Osoittaa kansan pettyneen persuihin ja korona vouhotukseen, jota on kestänyt...

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 5000 tulee täyteen tänään keräyksen aloituspäivänä. Puuttuu enää 22 nimeä ja tasan tunti on aikaa... Vajaassa vuorokaudessa kortit kasaan uskomatonta! Osoittaa kansan pettyneen persuihin ja korona vouhotukseen, jota on kestänyt...

Kansasta tuo ei osoita paskan vertaa, äärioikeistosta kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osoittaa suunnatonta tyhmyyttä.

• Anonyymi

Uskon, että Marco de Wit yllättäen ottaa puolueen haltuunsa, halutaan tai ei.

• Anonyymi

Se on persut silleen, että yhden tai kahden asian puolueet kaikkine kannattajahörhöineen ja -häirikköineen eivät sitten etene kuin nopean kitumisen kautta pikkupuolueiden hautuumaille.

Turtiainenhan on ihan mahdoton äijä, vain vähäjärkinen yhtyy hänen mielipiteisiin, joissa ei tosiaan ole päätä eikä häntää. Ihan aikuisten oikeasti, mihin tällaiset johtavat ihmisiä? Mikä on perimmäinen tarkoitus?

Mutta kyllä on hienos, että Purraa ajetaan puheenjohtajaksi kuin ei muita olisikaan..persujen sekasorto onkin sen jälkeen tosiasia ja riidat roihuavat metsäpalon lailla.

De va kukku de, Purran valinnan jälkeen, hehheh.

• Anonyymi

Purrasta tulee kaikkien aikojen pliisuin puolueen puheenjohtaja suomessa. Harmaa hiirulainen sumussa erottuu paremmin eduskseen, kuin Purra puoluekentässä.

• Anonyymi

ja kortit kasassa

• Anonyymi

VKK valtavan kimpaleen koppania.

• Anonyymi

Persuilla on vain höyhensarjalaisia puheenjohtajaehdokkaana.
        Vai kuvitteleeko joku, että Purra olisi kesällä 2017 pystynyt haastamaan Soinin?
        Halla-aho pystyi. Purra on pelkkä käsinukke.

• Anonyymi

iiiiik, kyllä ano on iiiihana. minä lähden anon puolueeseen, siellä kunnioitetaan naista, persuissa ei. tulkaa muutkin mukaan anon kelkkaan, ano on mies ja häneen voi luottaa. uudet persupuheenjohtajaehdokkaat ovat hiirulaisia anoon verrattuna.

• Anonyymi

Ano saa aikaan Persuissa kaipaamansa sisällissodan.
      Persupuoluekokouksen jäljiltä ei jää jäljelle kuin raatoja ja hajonnut puolue.

• Anonyymi

kuulapääsikaniskaänkyräosasto siirtyy persuista anon riveihin, persujen kannatus putoaa12-13% tasolle.

• Olen taipuvainen suorittamaan varovaisen, hyvin liukastetun yhdynnän edelliseen puhujaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Selvempää merkkiä persujen kannattajien paosta puolueesta ei voi olla kuin VKKn 5000 kannattajailmoitusten täyttyminen vain yhdessä vrk:ssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvempää merkkiä persujen kannattajien paosta puolueesta ei voi olla kuin VKKn 5000 kannattajailmoitusten täyttyminen vain yhdessä vrk:ssa.

minä olen yksi noista 5000:sta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä olen yksi noista 5000:sta

Onnea valitsemallesi tielle!

• Anonyymi

300kg penkiltä on meriitti, jolla pääsee vaikka minne .

• Anonyymi

Penkkipunnerrus on paitsi tehokkaita stereoidiannoksia vaativa voimalaji, myös raakaa älyä vaativa laji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Penkkipunnerrus on paitsi tehokkaita stereoidiannoksia vaativa voimalaji, myös raakaa älyä vaativa laji.

kyllä, onhan turtiainen useilla ulostuloillaan osoittanut älykkyytensä kuten floyd, maski, sisällissota jne. tapaukset osoittavat.

• Anonyymi

30kg on tämän päivän maximi törkyturpaturtiaiselle, keuhkotautiselle joka ei edes maskia pysty pitämään.

• Anonyymi

Me persuäijät ei mitään purran ktaltaisia tyttöjä kumarrella.

raamatussa jo sanotaan että mies on perheenpää eikä nainen eikä tuota ohjetta kannata vaihtaa puolueita johdattaessa.

• Anonyymi

Me Persu antipersu taas palstalla hölmöilemässä, persuna totta kai.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      124
      5958
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4326
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2558
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1167
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1111
    Aihe