tupakoinnin, jos askin hinta nousisi 150% ?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Lopetin 15 vuotta sitten kun sain kuulla olevani raskaana.
Siihen jäi tupakka, alkoholia en ollut käyttänytkään enkä käytä.
Ei minkäänlaista ongelmaa lopettaa kun syy siihen oli noin hyvä! - Anonyymi
Yhtä varmasti kuin sinä käyttäisit tupakoijien maksamia verorahoja terveydenhuollossa.
- Anonyymi
Aika paljon saa poltella vuodessa, että röökaaja pääsee edes siihen normiverotasoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon saa poltella vuodessa, että röökaaja pääsee edes siihen normiverotasoon.
Tällä hetkellä aski maksaa jotain 8 euron pintaan. Tuon kun askilta kerrot 150: llä. Mietin vain että mikä se normi verotaso mielestäsi on ?
- Anonyymi
Vaihda tupakointnin himo yli-innokkaaseen hampaiden harjaamiseen ja puhdistamiseen, sekä parran ajamiseen ja kylpemiseen.
Vaihtaa siis nikotiini-riippuvaisuuden hampaidenharjaus-riippuvuuteen.- Anonyymi
Näillä veropäätöksillä tupakoitsijat siirretään suolan, alkoholin, sokerin ja korvaustuotteiden käyttäjiksi. Näillä saadaan isompi veropotti kuin tupakalla.
- Anonyymi
En lopeta koska en ole aloittanutkaan, mutta en ymmärrä näitä puolen vuoden välein tapahtuvia veronkorotuksiakaan on se tuote mikä tahansa tupakka, alkoholi yms.
Sillä saadaan vaan ulkomaantuonnit lisääntymään ja täällä verotulot pienenemään, mutta tämän maan taloushallinto on muutenkin niin jämähtänyt aikakaudelle, kun ihminen oli vielä puussa, että mitään ainakaan etuja saati valtionvarainnollista hyötyä on ihan turha kenenkään odottaa. - Anonyymi
Pepsodent-riippuvuus tulee nikotiini-riippuvuuden tilalle.
- Anonyymi
Vaikka se hinta laskisi 100 %, en polttaisi.
Ei tarvitse lopettaa vaikka askin hinta nousisi 500%, kun olen lopettanut jo 1,5 vuotta sitten.
- Anonyymi
Miksi tähänkin vastaa kaikenmaailman viisastelijat, vaikka ei ole heille kohdennettu? Eiks ne osaa lukea tai ymmärrä lukemaansa, tollot?
- Anonyymi
Entä jos askin hinta nousisi -1000% eli hinta laskisi oikeasti jolloin saisi aina rahaa käteistä kun ostaisi tupakka-askin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta693028Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65785Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s262634Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30534Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489