Asa

valivalivali..

Olen jo pitkään kuunnellut kyseistä heppua ja tykkään tosi paljon sen biiseistä, mut nyt on viime aikoina alkanut oudosti rasittaa toi jätkän ainainen valitus jostaan sossuluukuista ja työttömyysprosenteista. Onko kukaan muu huomannu? Mä huomasin kun kävin ostaas sen uusimman platan. Melkein kaikissa biiseissä kauheen raskaita aiheita ja Asa ottaa kaiken täsä maailmassa niin vit*n vaikeesti. Tavallaan siis ihan hyvällä asialla ollaan. On se niin h*lvetin väärin mut kuka jaksaa kuunnella tollast

7

896

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

totta on, että välillä tarvitaan hymyäkin. Olen huomannut, että itse olen alkanut suhtautua kriittisemmin miehen sanoituksiin, kuin ekan lätyn aikoihin. Silloin olin kuitenkin aika paljon nuorempi, ja pahimmassa teini-iässä (13v)ja kaikki, jossa yhteiskuntaa haukuttiin oli "kova" homma. Nykyään, kun pystyy miettiimään itseään lapsuna ja nykyiseltään edes hieman paremmin, niin huomaa, että on itsekin katsellut läheltä monia Asan setvimiä ongelmia, niin ei ne niin tappavan pahoja ole, jäbä tekee niistä viidesti pahemman kuuloisia kuin onkaan.
      Silti diggailen yhä hepun tuotoksia.

• g'sah

Ala sitte kuuntelemaan PikkuGeetä siinä on sulle positiivista asennetta, ni ei tarvi valittaa ASA:n riimeistä.

• Freewayz

Asa ei tee tahalleen riimeistään semmoisia se on vaan hänen mielipiteensä ja hänellä on ollut ehkä rankka elämäkin.En suosittele asan musaa pienimmille kerta alkavat valittamaan, että hän ei ole yhtään positiivinen.

• gegs
        Freewayz kirjoitti:

Asa ei tee tahalleen riimeistään semmoisia se on vaan hänen mielipiteensä ja hänellä on ollut ehkä rankka elämäkin.En suosittele asan musaa pienimmille kerta alkavat valittamaan, että hän ei ole yhtään positiivinen.

Itsekin kuullu sen uusia biisejä..
        En tosin tykkää niistä niin paljon, kuin sillon "Aivan" aikoina.

• gegs
        gegs kirjoitti:

Itsekin kuullu sen uusia biisejä..
        En tosin tykkää niistä niin paljon, kuin sillon "Aivan" aikoina.

siis AVAIN aikoina. :D ei aivan .. ;)

• jokeri05

Nii, kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiin ja kertoa niistä. Ja miks pitäs olla aina positiivista kaikki?..Pikku G on sitten aivan eri asia.

• Ei kompromisseja

Mun mielest Asa ja Jodarok on parhaat räppärit. Mut Asalla on parhaat riimit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2526
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2126
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      965
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      867
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      660
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      548
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      515
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe