Asa

valivalivali..

Olen jo pitkään kuunnellut kyseistä heppua ja tykkään tosi paljon sen biiseistä, mut nyt on viime aikoina alkanut oudosti rasittaa toi jätkän ainainen valitus jostaan sossuluukuista ja työttömyysprosenteista. Onko kukaan muu huomannu? Mä huomasin kun kävin ostaas sen uusimman platan. Melkein kaikissa biiseissä kauheen raskaita aiheita ja Asa ottaa kaiken täsä maailmassa niin vit*n vaikeesti. Tavallaan siis ihan hyvällä asialla ollaan. On se niin h*lvetin väärin mut kuka jaksaa kuunnella tollast

7

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

totta on, että välillä tarvitaan hymyäkin. Olen huomannut, että itse olen alkanut suhtautua kriittisemmin miehen sanoituksiin, kuin ekan lätyn aikoihin. Silloin olin kuitenkin aika paljon nuorempi, ja pahimmassa teini-iässä (13v)ja kaikki, jossa yhteiskuntaa haukuttiin oli "kova" homma. Nykyään, kun pystyy miettiimään itseään lapsuna ja nykyiseltään edes hieman paremmin, niin huomaa, että on itsekin katsellut läheltä monia Asan setvimiä ongelmia, niin ei ne niin tappavan pahoja ole, jäbä tekee niistä viidesti pahemman kuuloisia kuin onkaan.
      Silti diggailen yhä hepun tuotoksia.

• g'sah

Ala sitte kuuntelemaan PikkuGeetä siinä on sulle positiivista asennetta, ni ei tarvi valittaa ASA:n riimeistä.

• Freewayz

Asa ei tee tahalleen riimeistään semmoisia se on vaan hänen mielipiteensä ja hänellä on ollut ehkä rankka elämäkin.En suosittele asan musaa pienimmille kerta alkavat valittamaan, että hän ei ole yhtään positiivinen.

• gegs
        Freewayz kirjoitti:

Asa ei tee tahalleen riimeistään semmoisia se on vaan hänen mielipiteensä ja hänellä on ollut ehkä rankka elämäkin.En suosittele asan musaa pienimmille kerta alkavat valittamaan, että hän ei ole yhtään positiivinen.

Itsekin kuullu sen uusia biisejä..
        En tosin tykkää niistä niin paljon, kuin sillon "Aivan" aikoina.

• gegs
        gegs kirjoitti:

Itsekin kuullu sen uusia biisejä..
        En tosin tykkää niistä niin paljon, kuin sillon "Aivan" aikoina.

siis AVAIN aikoina. :D ei aivan .. ;)

• jokeri05

Nii, kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiin ja kertoa niistä. Ja miks pitäs olla aina positiivista kaikki?..Pikku G on sitten aivan eri asia.

• Ei kompromisseja

Mun mielest Asa ja Jodarok on parhaat räppärit. Mut Asalla on parhaat riimit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8438
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      766
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      64
      670
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe