Olen jo pitkään kuunnellut kyseistä heppua ja tykkään tosi paljon sen biiseistä, mut nyt on viime aikoina alkanut oudosti rasittaa toi jätkän ainainen valitus jostaan sossuluukuista ja työttömyysprosenteista. Onko kukaan muu huomannu? Mä huomasin kun kävin ostaas sen uusimman platan. Melkein kaikissa biiseissä kauheen raskaita aiheita ja Asa ottaa kaiken täsä maailmassa niin vit*n vaikeesti. Tavallaan siis ihan hyvällä asialla ollaan. On se niin h*lvetin väärin mut kuka jaksaa kuunnella tollast
Asa
7
847
Vastaukset
- -M-
totta on, että välillä tarvitaan hymyäkin. Olen huomannut, että itse olen alkanut suhtautua kriittisemmin miehen sanoituksiin, kuin ekan lätyn aikoihin. Silloin olin kuitenkin aika paljon nuorempi, ja pahimmassa teini-iässä (13v)ja kaikki, jossa yhteiskuntaa haukuttiin oli "kova" homma. Nykyään, kun pystyy miettiimään itseään lapsuna ja nykyiseltään edes hieman paremmin, niin huomaa, että on itsekin katsellut läheltä monia Asan setvimiä ongelmia, niin ei ne niin tappavan pahoja ole, jäbä tekee niistä viidesti pahemman kuuloisia kuin onkaan.
Silti diggailen yhä hepun tuotoksia. - g'sah
Ala sitte kuuntelemaan PikkuGeetä siinä on sulle positiivista asennetta, ni ei tarvi valittaa ASA:n riimeistä.
- Freewayz
Asa ei tee tahalleen riimeistään semmoisia se on vaan hänen mielipiteensä ja hänellä on ollut ehkä rankka elämäkin.En suosittele asan musaa pienimmille kerta alkavat valittamaan, että hän ei ole yhtään positiivinen.
- gegs
Freewayz kirjoitti:
Asa ei tee tahalleen riimeistään semmoisia se on vaan hänen mielipiteensä ja hänellä on ollut ehkä rankka elämäkin.En suosittele asan musaa pienimmille kerta alkavat valittamaan, että hän ei ole yhtään positiivinen.
Itsekin kuullu sen uusia biisejä..
En tosin tykkää niistä niin paljon, kuin sillon "Aivan" aikoina. - gegs
gegs kirjoitti:
Itsekin kuullu sen uusia biisejä..
En tosin tykkää niistä niin paljon, kuin sillon "Aivan" aikoina.siis AVAIN aikoina. :D ei aivan .. ;)
- jokeri05
Nii, kaikilla on oikeus poliittisiin mielipiteisiin ja kertoa niistä. Ja miks pitäs olla aina positiivista kaikki?..Pikku G on sitten aivan eri asia.
- Ei kompromisseja
Mun mielest Asa ja Jodarok on parhaat räppärit. Mut Asalla on parhaat riimit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588