Osaavatko miehenne kiihottaa teidät, tai osaatteko miehet kiihottaa naisenne?
Omalla miehelläni ei ole aikaisemmin ollut näin pitkää seurustelusuhdetta, joten on ilmeisesti tottunut siihen, että ei tarvitse sen kummemmin nähdä vaivaa naisen kiihottamiseksi, eikä hänellä itsellään ilmeisesti ainakaan vielä ole ongelmaa kiihottua. Nyt tästä on kuitenkin alkanut aiheutua minulle jo vähän ongelmaa, kun välillä hän haluaa, mutta itse en ole tarpeeksi kiihottunut.
Mieheni on aina mennyt aikalailla suoraan asiaan, mikä on tähän asti ollut ihan ok. Mutta nyt en ole ehtinyt tai saanut edes mahdollisuutta kiihottua, kun hän on jo pökkimässä sisään. Hän kyllä huomaa, että en ole tarpeeksi märkä, mutta ei oikein osaa tehdä asialle mitään. Ei ilmeisesti tiedä, että sellaisella kiusoittelulla saisi kiihotettua.
Nyt mietin, että kuinka kertoisin asiasta hänelle. Kerran koitin vähän, mutta hän oli jotenkin sellaisella asenteella, että ei jaksa. Seksi on muuten kyllä rakastavaista, että ei mitään pakonomaista tai hyväksikäyttävää, mutta vain tuo aloitus välillä... kirjaimellisesti "tökkii". Vaikuttaa siltä, että mies ei tosiaan tiedä keinoja kiihottaa.
Naisen kiihottaminen
6
1099
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kai tuossa auta muu ku toppuutella ja hienovaraisesti ohjata sitä miestä lämmittelemään oikealla tavalla. Mitä siihen esileikkiin nyt kuuluu, lienee vähän makukysymyskin. Mikä sua sitten ennen on kiihottanut. Pitäiskö sun ottaa ohjat ja näyttää miehelles mitä muuta seksiin sen panemisen lisäksi voi kuulua. Että niin ku esimerkin kautta, vaikka otat suihin siltä noin alkajaisiksi. Tai jotain tantraseksin oppeja. Kevyt s/m:ää tai roolileikkiä kun se puhuminen ja huomio kai naisille kuitenkin tärkeämpää. Tai sitte ihan vaan yhdessä elokuvaa sylityksin ja pientä hipelöintiä siinä se pari tuntia, niin eiköhän siinä ala olemaan valmista tavaraa se hitaampikin tapaus, ja sille kuumaverisemmälle sitte hyvä itsehillinnän oppitunti
- Anonyymi
Ei siis muuten ole ollut minulle ongelma, että kiihottumisessa kestäisi, mutta kun yhdessä ollaan nyt jonkun aikaa asuttu ja vietetään paljon aikaa, seksiä päivittäin, niin ei ihan samalla tavalla herkästi kiihotu, kuin suhteen alussa.
Suihin otan kyllä myös melkein päivittäin, ja miehellä itsellään tosiaan ei mitään ongelmaa kiihottumisen suhteen
- Anonyymi
Osaako nainen/naiset vietellä miehen vai ovatko lahnana sängyssä.
- Anonyymi
Eipä hirveästi ole tarvinnut erikseen vietellä, kun mies on muutenkin koko ajan kimpussa. Mutta mielelläni kyllä kiihotan miestäni ;) Lahnana en koskaan ole. Sehän tarkoittaisi, että minua ei kiinnostaisi
- Anonyymi
Otappas ohjat omiin käsiisi. Mikä oikeus ukollasi on tulla tökkimään sinua kylmiltään. Tilaa seksikaupasta liukkaria ja joku seksiväline, joka surisee.
Jos ukkos ei ala sinua näillä ensin lämmittämään, niin tee se itse. Sinullakin on oikeus nautintoon, eikä vaan luovuttaa kehoasi toisen käytettäväksi pussien tyhjentämiseen.
Lue tämä teksti hänelle ja katso miten reagoi. - Anonyymi
Olen ollut hyvin samankaltaisessa tilanteessa ja minua jopa harmittaa puolestasi. Ota asia puheeksi? Jälkeenpäin ajateltuna minunkin olisi pitänyt asiallisesti huomauttaa asiasta ja käydä silloisen kumppanin kanssa vakava keskustelu. Tuon kaltainen käytös on pitkään jatkuessa vahingoittavaa ja itselläni meni lopulta täysin kiinnostus seksiin siinä suhteessa. Sitten meni kuukausia ilman seksiä, ja toisinaan suostuin mutta pelkästä velvollisuudentunnosta, en siksi että olisin halunnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733