Oon huomannu

Anonyymi

Että jotku naiset kaunistuu kun tulee vanhemmiks.

24

126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut saman. Jotkut oikein hehkuu hehkeyttä keski-iässä, puhkee kukkaan.

      • Anonyymi

        Puhun nyt lähinnä siitä kun ne oli peruskoulussa ja yli kakskymppisinä on kauniimpia.


      • Anonyymi

        Niin se vain on

        Mut pikkasen täytyy tehdä töitäkin

        Tärkeintä ois kuitenkin kohottaa sisäistä profiiliaan ( mitähän se on )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhun nyt lähinnä siitä kun ne oli peruskoulussa ja yli kakskymppisinä on kauniimpia.

        Nojoo, mutta monet naiset oikeasti alkaa kaunistua lähempänä 30 ikää ja sen yli. Löytyy oma tyyli, oma persoona, tulee naisellista viehkeyttä ja itsevarmuutta. Minua se tyttömäisyys ja lapsekkuus ei viehätä. Mä tykkään kypsyydestä ja sellaisesta itsensä löytäneisyydestä.

        Ettei olla Tusina-Tiinoja ja klooneja kaverien kesken ja trendipellejä, vaan se nainen on löytänyt oman naiseutensa ja kantaa sen itsetunnolla ja terveellä ylpeydellä. Ah, aivan ihania sellaiset naiset. <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vain on

        Mut pikkasen täytyy tehdä töitäkin

        Tärkeintä ois kuitenkin kohottaa sisäistä profiiliaan ( mitähän se on )

        No ei ikuista nuoruutta haettu nyt. Se kauneus on jotain mitä ei kausilipuilla hankita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun nyt lähinnä siitä kun ne oli peruskoulussa ja yli kakskymppisinä on kauniimpia.

        Peruskoululainen tyttö on lapsi, ei nainen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojoo, mutta monet naiset oikeasti alkaa kaunistua lähempänä 30 ikää ja sen yli. Löytyy oma tyyli, oma persoona, tulee naisellista viehkeyttä ja itsevarmuutta. Minua se tyttömäisyys ja lapsekkuus ei viehätä. Mä tykkään kypsyydestä ja sellaisesta itsensä löytäneisyydestä.

        Ettei olla Tusina-Tiinoja ja klooneja kaverien kesken ja trendipellejä, vaan se nainen on löytänyt oman naiseutensa ja kantaa sen itsetunnolla ja terveellä ylpeydellä. Ah, aivan ihania sellaiset naiset. <3

        Siinä vaiheessa ne tytöt alkaa kaunistumaan, kun alkavat antamaan! Jatko sitten menee niinkuin menee ja osansa siihen vaikuttaa se anteliaisuuskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa ne tytöt alkaa kaunistumaan, kun alkavat antamaan! Jatko sitten menee niinkuin menee ja osansa siihen vaikuttaa se anteliaisuuskin.

        Tjaah, mitään en ole saanut taino pusun olen saanut "tytöltä", mutta silti pysyn kannassani.


      • Anonyymi

        Kaunistuuko Jazuli?

        T.Kumpulainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunistuuko Jazuli?

        T.Kumpulainen

        Nääh, miehistyy vuosi vuodelta. Sääli, jos munat kasvaa vasta elämän ehtoo puolella. :P


    • Anonyymi

      Todellakin! Hyvin monet naiset ovat parhaimmillaan vasta lähempää neljääkymmentä. Osa on nättejä nuorina, mutta monelle ikä tekee todella hyvää. Itsevarmuus on ihan hemmetin upeaa ja seksikästäkin ja monilla ihan se ulkonäkökin paranee.

    • Anonyymi

      Oh, kuinka kaunis ketju! 😯

      • Anonyymi

        Ootko mies vai nainen?


    • Itsevarmuus ja kokemus se ihmisen kaunistaa. Hymy tulee tyytyväisyydestä itseen, eikä muitten mieliksi, se on kieltämättä kaunista. 😊👌

    • Anonyymi

      Kyllä vanhemmuus vie naisesta mehut. Ihan saletti juttu. *itun inisevät kersat ja teinit. Ja mieslapset. 😓

      • Heh, silti en mistään hinnasta, millään syyllä luopuisi vapaaehtoisesti lapsistani. Ja tekisin kaiken alusta asti uudelleen ja uudelleen heidän takiaan minkä tehnyt olen vauvasta tähän päivään.

        Ei niitä lapsia voi verrata kehenkään muuhun ihmiseen. Ne on eniten kun kukaan, vaikka puolisokaan ei juuri hopealle jää ellei itse hankkiudu pronssille tai pois kokonaan "mitaleilta". Kumppani on tärkeä ja rakas, mutta sen tilanteen pystyy ryssimäänkin.

        Omia lapsia ei pysty sulkemaan pois sydämestä, ihan sama mitä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Jaa, kyllä minä ainakin tunnen useampia viisikymppisiä jotka ovat aivan hemmetin hyvän näköisiä. Usealla näistä kuitenkin paska luonne, eli ovat vittumaisia.

    • Anonyymi

      Jospa nainen on laihduttanut itsensä normaalivartaloiseksi. Laihtunut nainen kaunistuu.

    • Monet siinä viisissä kympissä on tosi tyylikkäitä. Hiukset laitettu ja hienot vaatteet. Tietenkin on sellasia räjähtäneitä niin kuin on miehissäkin. Nuoret naiset on harvemmin tyylikkäitä. Tehty kumista ja puhuu orava äänellä. No ei ny ihan niin, mutta siihen suuntaan.

    • Anonyymi

      Joo, se tapahtuu yleensä tuossa 13-17 ikävuoden välillä ja harvoissa tapauksissa jopa 25 vuoteen asti, mutta sen jälkeen yhtä alamäkeä, paitsi jos kyseessä on lihava nainen, joka laihduttaaja aloittaa liikunnan.

    • Anonyymi

      Äläpä hauku taas naisia. Kaikenikäiset naiset ovat kauniita ja samoin kaikenikäiset miehet ovat komeita.

      • Mulla kävi hauskasti, kun nuorena olin aina ruma, niin aattelin että ikääntyminen tuo sitä kharmia. Mutta mä muutuinkin rusinaksi. Että kait naisellekin noin voi käydä. Että ei sitä kaunistumista tai komustumista kannata odottaa.


    • Hyvä, kun olet huomannut vanhempien naisten kauneuden. Havaintokykysi on siis kunnossa.

    • Anonyymi

      Naisten kauneus on katovaista ja myös uudelleen tulevaa.
      Tapasin pari vuotta sitten nuoruuteni tuttavuuden ja hän oli ulkoiluttamassa koiraansa. Wau, ei ollut muuttunut miksikään, mitä lie muumioiden voidetta sivellyt kasvoihinsa. Tänään näin hänen parin vuoden tauon jälkeen ja ulkoasu oli erilainen.
      Kauneus lienee kiinni elämäntilanteesta, siitä mitä olen valmis tekemään henkilökohtaisen hyvinvointisi eteen?
      Kauniitahan ne menneisyyden naiset minulle aina ovat, myös ryppyisinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe