että rakastut ja sinusta kuoriutuu nautintoa janoava peiton heiluttelija? Etkä voisi kuvitella enää elämää yksin? Vaan näet ainoaksi mahdollisuudeksi jaetun yhteisen elämän kaksin? Ajatuksesi täyttää vain hän ja hänen syleilyyn on jatkuva ikävä?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Senkun näkis. Sitä odotellessa.
- Anonyymi
Voisi käydä nuin.
Juu. Joo. En tiedä. Ehkä. Mut ei tuu tapahtumaan.
- Anonyymi
Toi nautintoa janoava peiton heiluttelija on ihan mun normaali olotila kun olen rakastunut. Vaan siis ei se siihen vaikuta voinko ajatella elämää yksin. Ei mua kiinnosta heilutella peittoa kenen tahansa kanssa, vaan siihen tarvitaan joku hyvin erityinen yksilö. Muunlaisen tyypin kanssa taas en yhteiseloa halua. Rakastuneen mielen täyttää vain se yksi ja ainoa henkilö ja se on ihan normaalia.
- Anonyymi
En rakastu, enkä heiluta peittoa koskaan kenenkään kanssa. Pelkkä kaverisuhde on ainoa mahdollisuus. Jos kaveri rupeaa vihjailemaan seksistä, niin meistä tulee välittömästi entiset kaverit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561