Liian päällekäyvää?

Anonyymi

Jos tapaa toisen treffipalstalta (miehen) ja heti alkuun tulee viestejä, joissa kutsuu rakkaakseen tms. Ja tulevaisuuskin jo valmiiksi suunniteltu. Eikö se ole outoa? Vai normaalia?

14

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan omituista, mutta kieltämättä hieman outoa.
      On kaveri ollut varmaan yksin ja kaipaa todella paljon naisihmistä elämään.
      Ei tuomita siitä. Tosin ei liian nopsaan voi tehdä isoja päätöksiä. Ehkäpä ehdotus rauhallisemmasta menosta :)

• Anonyymi

Moni ihastuu pelkän oman kuvitelman perusteella joka ei sitten vastaa välttämättä todellisuutta kun viimein tavataan. Uskotaan vahvasti tiedostamattaan että kaikki natsaa ja toimii, jolloin nopeasti se "kullittelu" sitten alkaa teksteissä. Vaarallista "luulemisen itsepetosta" jota kyseinen henkilö ei itsekkään tiedosta.

• Anonyymi

Olen joskus alkanut seurustelemaan kyseisenlaisen miehen kanssa. Sama on sattunut parille ystävälle. Käytös on iso varoitusmerkki!

Näissä tapauksissa on ollut taustalla joko maanis-depressiivisyytä tai narsismia tai vakavaa mt-ongelmaa yhdistettynä sekakäyttöön. Kaikissa tapauksissa sanaa on sanottu muillekin samaan aikaan ja seuraaville suurinpiirtein seuraavana päivänä kun suhde on loppu. Merkki kertoo minusta syvästä epätoivosta ja yksinäisyydestä tai narsistin tavasta saada toinen kiinni ja liekaan.

• Anonyymi

En käytä treffipalstoja, mutta jos tapaisin kyseenä olevan laisen miehen missä tahansa olisin kohta musta piste horisontissa.

• Anonyymi

On outoa ja pelottavaakin. Kyllähän tunteita voi olla jo alussakin, mutta se että vahvasti suunnittelee jo tulevaisuutta edes kysymättä toisen ajatuksia on mielestäni ikävä juttu.

• Anonyymi

Ulkomaalaiset ovat niin kiihkeitä.

• Anonyymi

Tämän tyyppiset miehet rakastavat moneen suuntaan, tänään yhtä ja huomenna toista. Ei kannata uskoa kaikkia kauniita sanoja, vaikka ne hyvältä tuntuvatkin. Katsele rauhassa, ennen kun laitat omia tunteita peliin.

• Anonyymi

Itelle tuli vastaan naisihminen joka halusi kommunikoida wa:ssa jatkuvasti.

Kyseli jatkuvasti asioitani. En saanut hetkenkään rauhaa.
      Kun kävin vaikka kuntosalilla niin parin tunnin aikana oli tullut useita viestejä.

Yhtenä viikonloppuna oli jälkikasvun kanssa mökillä ja laitoin kännyn nurkkaan.

Heti tuli viestiä ettenkö halua tutustua. Vastasin suoraan että mitä olen tehnyt. Vastareaktio oli häneltä blokkaus.

Ei haitannut mitenkään itseäni.
      Jossain vaiheessa olin kysynyt hänen erostaan ja se oli tapahtunut loppu keväästä.

Arvelin jo silloin että kyseessä oli tapaus jossa henkilö haki paikkauspakkisuhdetta. Se oli helppo unohtaa.

• Anonyymi

Noi on hirveitä tapauksia. Kierrä kaukaa, kokemusta on.

• Anonyymi

Viittaa narsismin merkkeihin. Varsinkin jos alkaa odottaa ja olettaa saman tien kaikkea ja pyrkii määräämään tahdin.

• Anonyymi

Jotkut miehet pyrkivät tekemään vaikutuksen naiseen osoittamalla innokkuuttaan ja joskus se voi onnistuakin ja saa aikaan sen, että nainenkin syttyy.

Minua ei enää kukaan hetkauta ihan pian ja tosi vaikea edes ihastua keneenkään.
      Tuollainen innokkuus alkaa vain ahdistaa. Yksi sellainen osui kohdalle. Kun oli tavattu 2-3 kertaa suunnilleen viikon välein ja kun hän taas kysyi koska tavataan, eikä minulle käynytkään taas viikon päästä, alkoi kauhea tivaus. Kun olen ollut pitkään suhteettomana, tuollainen kerran viikossa -tahti on ihan liikaa. Minulla on oma elämä ja muutakin tekemistä kuin odottaa jotain suhdetta.

• Anonyymi

Kierrän noi tyypit kaukaa.
      Yleensäkin ärsyttää kun aletaan kyselemään seksistä ja omista mieltymyksistä heti. Seksi ihan tärkeä juttu, mutta ei ensimmäinen.
      Olin vähän aikaa treffi sivuilla ja tapasinkin yhden tyypin mutta en kiinnostunut itse mies kyllä kiinnostui. Laittoi pitkään viestiä vaikka sanoin etten ole kiinnostunut. Onneksi lopetti.

• Anonyymi

Huvittavaa koko asetelma. Mies kun sanoo jotain niin se on epäilyttävää ja perseestä.
      Nainen voi käyttäytyä miten huonosti tahansa.

Erikoista🤔 Tää foorumi on pelkkää skeidaa noilla mielipiteillä.

Pitäkää hauskaa.

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään kokemusta sekopäämiehistä joten lärvi kiinni. Kun aloituksen kaltaisista asioista puhutaan se yleensä tarkoittaa sitä että kyseessä ovat OIKEAT kokemukset, ei minkään ujon nettiurpon "minätiedän" luulot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe