Äitipuolena oon huolissani

Anonyymi

kun miehen lapset ovat häiriköitä ja omalatuisia. Mitä teen? Voinko puuttua kasvatukseen ja vaatia myös heidän äitiään kuuntelmaan neuvojani ja opastuksiani?
Tuntuu ettei mikään mene perille ja olen ainoa joka välittää ja kasvttaa. Omat on ollet helppoja vaikka moni mollaakin, miutta heistä siis, eivät ymmärrä että minä osaan hommani, mutta miehen lapset huolettaa että mkitä siitä tulee kun eivät osaa kaikkea mitä minä opetan ja mun lapset ovat esimerkkinä muttei senkään auta.
On surulista että niin on mutta on.
Yritän kovasti auttaa ja opasta mutta äitinsäkään ei ota todesta mun huomioita vaan väittää että kuvitelen. En kuvittele kun näen omani loistavina lapsina.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äitipuolia ei otet todesta, kun ne ovat uhka naiselle jonka mies on jättänyt kun lysi paremman. Eukko pelkää että lapset ihasgtuu uuteen äitiin ja unohtaa enisen äidin. Ei ne unohda, vaan kyllä muistelee joskus mutta jaluavat uuden äidin joka jaksaa olla heidän kanssaan enempi ja tehdä asioita. Uui äiti on hyvä ihminen joka kasvattaa tosten lapsia. Ja mitä pahaa siinä on jos lapset saavat uudet äidin? Ei mitään, se on iso rikkaus kun on useampi äiti ja isä elämässä. Lapset kyllä tykkää uusista aikuisita ja haluaa heitä elämään. Vanha äiti voi etsiä uuden miehen ja hänen lapsiaan kasvattaa.

      • Anonyymi

        Isäpuolia ei oteta todesta, kun ne ovat uhka miehelle , jonka nainen on jättänyt kun löysi paremman. Ukko pelkää että lapset tykästyy uuteen isiin ja unohtaa entisen isän . Ei ne unohda, vaan kyllä muistelee joskus, mutta haluavat uuden isin ,joka jaksaa olla heidän kanssaan enempi ja tehdä asioita, eikä vaan juopotella. Uusi isi on hyvä ihminen ,joka kasvattaa toisten lapsia jo ammatinsakin puolesta. Ja mitä pahaa siinä on jos lapset saavat uuden isin ? Ei mitään, se on iso rikkaus kun on useampi isä ja äiti elämässä. Lapset kyllä tykkää uusista aikuisista ja haluaa heitä elämään. Vanha iskä voi etsiä uuden naisen ja hänen lapsiaan kasvattaa.


    • Anonyymi

      Hauki on kala hauki on kala haukionkala haukionkala haukionkala ......

    • Anonyymi

      Isäpuolena olen huolissani, kun naiseni lapset ovat häiriköitä ja omituisia. Mitä teen? Voinko puuttua kasvatukseen ja vaatia myös heidän isäänsä kuuntelmaan neuvojani ja opastuksiani?
      Tuntuu ettei mikään mene perille ja olen ainoa joka välittää ja kasvattaa. Omat on olleet helppoja vaikka moni mollaakin, minua heistä , eivät ymmärrä ,että minä osaan hommani, mutta naiseni lapset huolettaa ,että mitä siitä tulee ,kun eivät osaa kaikkea mitä minä opetan ja muut kasvattajat ja minun lapseni ovat esimerkkinä mutta ei senkään auta.
      On surullista.
      Yritän kovasti auttaa ja opastaa, mutta isäänsäkään ei ota todesta mun huomioita vaan väittää että kuvittelen . En kuvittele kun näen sen ominin silmim ,että päin wi...t..a menee.

    • Anonyymi

      Täysin tuttua.
      Mieheni lapset ovat todella heikolla tasolla verrattuna minun lapsiini. Aina pitää olla vieressä ja ohjata joka ikinen asia. Muistan omistani että he osasivat kaiken jo 3-4 vuotiaina, ja nämä miehen ei edes 12 v osaa oikein mitään.
      Mulla on vaatimuksia ja kyttään kyllä opaljon, mutta teen sen heidän parhaaksi. opetan neuvon ja käsen ja päätän ja laitan kotiin viestiä mitä pitää harjoitella ja miten asiat tehdään, mutta ei sekään mene aina perille.

      Täytyy sanoa että olen hyvä opettja ollut koska omat osaa, nyt vaan pitäsi saada meihen lapset ymmärtämään mutta se on todella vikeeta.

      Huh huh, on tässä pyröittämistä koko perheessä mutta ei voi mitään jos lähden he ovat enempi hullingolla kuin nyt, mutta tovottvsti muuttaa pian omilleen että rauha tulee taloon ja huolet äviää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe