Parisuhdeko elämän pääasia?

Anonyymi

Täällä on esitetty väitettä, että "parisuhde on elämän pääasia". No joo... Siis: että ihminen saa olla vaikka alkoholiongelmainen, ylivelkaantunut, väkivaltainen jne. ... kunhan vain on parisuhde. Juu, heh heh.
J.S.V.

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen vakka löytää kantensa, niin se vain on ollut ja tulee olemaan.
      Jos ei muuten niin se kansi on se arkun kansi.

    • Nuo aloituksessa mainitut ongelmat eivät ratkea parisuhteella. Alkoholiongelmaiset ja väkivaltaiset pitää viedä johonkin tehokkaaseen hoitoon. Ja ylivelkaantuneiden pitäisi käydä kurssi, jossa opetetaan taloudellista ajattelua.

    • Evoluution kannalta tärkeintä on hengissä pysyminen siihen saakka, kun on ehtinyt lisääntyä mahdollisimman tehokkaasti ja huolehtinut jälkikasvunsa suojasta ja ruokinnasta, kunnes nämä ovat itse ehtineet lisääntymisikään.

      Ihminen saa kiittää ja kirota älykkyyttään siitä, että tekisi mieli jotain muutakin, ja yhteiskuntamme mahdollistavat sen, että tämä muu on ainakin rajoitetusti mahdollista ja että myös lisääntymisen väliin jättäneistä huolehditaan näiden tultua vanhoiksi ja heikoiksi.

      Itse sinkkuna arvostan eniten terveyttä. Se on arvokkain asia, mitä ihmisellä voi olla. Harva sen vaan ymmärtää, ennen kuin on sen menettänyt.

      • Anonyymi

        Ja meistä jokainen sen tulee vielä menettämään. Terveys suhteessa minä onkin aika kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja meistä jokainen sen tulee vielä menettämään. Terveys suhteessa minä onkin aika kysymys.

        Juu se terveys onkin se ongelma. Ite just huomannu että väkisinkin rupee hyytyyn. Tänäänkin töissä meni iltapäivästä jo aika raskaaks. Vielä pitäis vanhaa äitiä käydä välillä auttamassa. Kun velikin on vainaa. Niin kaikki jää mulle. Sammuvan suvun viimeisen osa ei oo helppo. Mulla on varasuunnitelma, mutta kaikilla ei. Ajatelkaas sitä.


    • Anonyymi

      Alkoholisteilla on usein kumppani ja miehellä on viina ongelma ja nainen haluaa olla viinamiehen kanssa vaikka sillä olis velkaa vitusti ja kaikkia ongelmia. Ei kelpaa naisille mies joka ei juo ja on velaton ja elämässä uuten asiat hyvin. Ehkä voi olla työtön mutta ei silti juo viinaa eikä ole velkaa. Naiset haluaa just ongelmaisen miehen.

    • Sanoisin, että parisuhde ei ole elämän pääasia, mutta on hyvä olla edes yksi tärkeä ja toimiva ihmissuhde. Piristää mieltä kummasti, kun on olemassa joku jolle ja jonka kanssa voi jakaa sisintään.

      • Anonyymi

        Lähes jokaisella lienee ystävä tai useampia ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes jokaisella lienee ystävä tai useampia ystäviä.

        Useimmilla varmaan onkin joo.

        Yym, mulla kaikki on enemmänkin tuttavia nykyään. Ne ystävätkin. Aika yksin jäisin, jos yksin olisin sen puoleen. Mutta en pidä asiaa ongelmana, sillä mulla on kyllä kykyjä ja taipumusta saada suht helposti uusiakin ystäviä, jos vaan haluan.


    • Anonyymi

      Aika suuri alkohiismin määrä on kyllä tuo kun 1 viinilasi päivässä teila heti alkohilistiksi, psykologinkin.

    • Anonyymi

      On joo pääkallo asia,.

      Lemmikkieläimet.. norsu jolla on hain pää, tai leijonan pää. Ja jaguaarin hampit by Sendodyne.

      • Anonyymi

        Se voi olla elämän tärkein suhde

        Mulle kans


    • Anonyymi

      Onnellisuus olisi varmaankin aika hyvä asia jokaiselle imisellekin, jos joskus pystyisi olemaan onnellinen.

    • Anonyymi

      Jaa, nuorempana parisuhde kyllä oli tärkeä asia ja pari pidempää 15 15v parisuhdetta olikin. Koskaan en tuntenut eläväni omaa elämää ja koin että olen hyväksikäytetty niin taloudellisesti kuin henkisesti.
      Nyt jo vähän enemmän elämää nähneenä kartan parisuhdetta kuin ruttoa ja hyvin olen siinä onnistunut jo kuusi vuotta. Tarjokkaita on kyllä ollut ja suuttumusta olen aiheuttanut kun olen kieltäytynyt, aina olen hyvin korrektisti kertonut että ei kiinnosta. Naisoletetuilla on ollut erittäin vaikea ymmärtää että vika ei ole heissä vaan minua ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta. Olen tullut kutsutuksi ties miksi, kusipää, homo jne jne vaikka en käsittääkseni ole loukannut ketään.

    • Anonyymi

      Itse itsenäisenä sinkkuna elämäni tähän asti elänyt ja täst´edeskin elävä olen sitä mieltä, että parisuhde ei ole mikään onnen ja hyvän elämän mittari eikä edellytys.
      Kuten jokainen tietää, parisuhteet tulevat ja parisuhteet menevät.
      Kuinka moni elää sen ensimmäisen kanssa lopun ikäänsä?
      Katsokaa avioerotilastoja.
      Tuskin erot olisivat niin valtavan yleisiä jos se parisuhde olisi onnen auvo ja taivas? Jos se takaisi hyvän elämän?
      Mitä siihen tulee, että ihmisen "kuuluu" lisääntyä. Siinäkin asiassa on luojan kiitos tullut monelle järki käteen ja jättäneet sen homman kokonaan väliin.
      Ihmisiä on jo nyt valtavasti liikaa, lisää ei todellakaan tarvita.
      Jos vielä ajatellaan lasten kannalta ei heille varmasti ole herkkua kun vanhemmat tappelevat, eroavat, on huoltajuuskiistoja, mustamaalaamista jne. Kun isä ja äiti tuo uusiä "äitejä" ja "isiä" näytille ja taas erotaan. Ei mitään pysyvää ja stabiilia. Ei ehjiä perheitä. Ja älkää tulko väittämään etteikö näin käy! Ja etteivätkö lapset jotka ovat syyttömiä, kärsi.
      Jos vanhemmat elävät yhdessä, lapsi saa katsella parisuhdeväkivaltaa joka on Suomessa valtavan yleistä, sekä moni lapsi joutuu myös itse kaltoinkohdelluksi koska vanhemmilla ei ole kykyä vanhemmuuteen.
      Tähän onneen ja ihanuuteen sitten pitäisi kynsin hampain pyrkiä.
      Ei kiitos.
      Ja HUOM! Ennen kuin alatte iikittää pyydän pistämään merkille että en ole tässä vetänyt sukupuolia esille. Puhun parisuhde- ja perheväkivallasta johon voi olla syyllistynyt kumpikin osapuoli. Homman pointti on väkivalta lähisuhteissa, ei sukupuolet.
      Jokainen valitkoon nyt miten tahtoo. Haluaisin vain todella tietää perustellun syyn miksi sinkkujen valintaa elää yksin ollaan niin kärkkäästi arvostelemassa, ja miksi pitää kovalla touhulla yrittää "käännyttää" valitsemaan parisuhteen? Miksi yritetään niin epätoivon vimmalla vakuutella kuinka sitten saat katua.
      Mikä piikki me sinkut olemme niin monen lihassa?
      Kertokaa!
      -lapseton vannoutunut sinkkunainen -

      • Mjaa, jos joskus eroan, eroan kun lapset ovat isompia ja kykenevät käsittämään elämää, puhetta ja erossa olemista paremmin. Riitely taas on turhaa. Voi käyttäytyä normaalisti, vaikkei suhde enää olisikaan kuin "hyvää huomenta ja hyvää yötä" suhde.


      • Anonyymi

        Jaa, hyvä kirjoitus, kukin on oikeutettu valitsemaan sen tien minkä itse itselleen parhaaksi näkee.


      • Anonyymi

        Yhteiskunnallisesti on eduksi että ihmiset lisääntyy. Jostain varhaisista lauma-aivoista se paine tulee. Siksi teitä ikisinkkuja ja meitä lapsettomia suhteilijoita tykätään härkkiä.

        - kvm-


    • Anonyymi

      minkähän takia kaikki turkulaiset ovat bi-seksuaaleja, eli haluavat kakkosnelosta pyllyynsä?

    • Anonyymi

      Itsehän olen alkoholiongelmainen, ylivelkaantunut, väkivaltainen, sekä aivovammainen. Ja kyllä pojat on naisia riittänyt aina. Siis ihan aina.

      • Anonyymi

        vakka ja kansi... miehiä ja naisia on monenlaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vakka ja kansi... miehiä ja naisia on monenlaisia

        Näin mieslooserina hankkiudun aina ytnien toyboyksi. Kyllä elo voikin olla mukavaa, sekä helppoa.


    • Anonyymi

      Verotoimiston asiakkirjat ainakin.... olin etään talkkarin kanssa hommisa... maalaamassa jutuja, niin erotarkastajan kaikkipaperit.

      ...no kaatui maaliämåri ja oli tuulta kaikki paperit levällän ja sellainen maalisanko suuri....

      Ei olut teemu-johanneksia sitten kun vero-ihmisen noniin paperit sanko kaatui...

    • Anonyymi

      Melkein pissijo housuun hyrähtää kun jos on jonku nverotarkastajn toimistoss maalailemassa,sitten tuulen puusta voi hyvä j kaatuu ämpätikin ja kaikki asiakirajat araan hhahahh

    • Anonyymi

      pääasia ja pääkallo paikka.

    • Anonyymi

      Keksitään keksejä ennen seksiä ja arvauksia, arvaustyttö on aika ihastuttava, mutta itse laitan nyt vaikean arvauksen.

      Mitä eroa on Hyper-Dimeonsilla ja Multi-Dimensiolla?

    • Anonyymi

      "Itsehän olen alkoholiongelmainen, ylivelkaantunut, väkivaltainen, sekä aivovammainen. Ja kyllä pojat on naisia riittänyt aina. Siis ihan aina."

      Ei epäilystäkään.
      Kyllähän se on tiedossa että alkoholiongelmaisia naisia, ns. kapakkaruusuja löytyy kyllä, ja viinaryypyn toivosta haarat aukeaa kenelle tahansa.
      Muistan yhden tällaisen ruusun, oli koko kylän naisettomien miesten yhteinen käyttöesine ja aina, AINA kännissä!
      Rivot puheet innosti miehiä vaikka ulkoinen olemus oli melkoisen karua katsottavaa. Mietittiin monta kertaa miten sen hygienian laita oli, kun jätkiä oli välillä kokonainen lauma följyssä kun kapakkaan mentiin ja sieltä ruusua sitten kuskattiin jonnekin jatkoille.
      Kyllä siinä on normaalilla ihmisellä ihmettelemistä että miten alas pitää vaipua että tuohon lähtee. Pitää se himo naisen perään olla jo melkomoinen!

    • Anonyymi

      Jos päässä on asiaa niin melkein on sitten siirtyä psykatrian puolellek, kuten neurokirurgitkin yleensä tekeväyt kun älykkyys loppuu..

    • Anonyymi

      Vielä 60-luvulla oli normaalia, että nainen ja mies olivat parisuhteessa, mutta noin 1978-1980 alkoi feministihömpsötys, ja feministithän eivät hyväksy normaaleja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Mikä nyt sitten itsekullekin on tärkeintä. Useinhan se tosin tuppaa olemaan, että siitä puhe mistä puute. Kun sen parisuhteen on kerran kokenut niin tajuaa, ettei se mitään muun elämän kuvioita ratkaise, eikä elämää täytä.

    • Mäkin pitkään luulin, että kaikki ongelmani katoaa kuin itsestään, kunhan vain löydän naisseuraa. Mutta eihän se niin mennyt, itse asiassa vointini ja ongelmani vain pahenivat, osittain naisasioihin liittyvien ongelmien vuoksi. Yleensä olen voinut normaalia huonommin, ja ollut paljon stressaantuneempi suhteessa ollessa kuin sinkkuna 🙄 Joinhan mä ennen sitä kunnon ryyppyputkea muutenkin yli riskirajojen, ja monesti ajattelin että seuran tai suhteen myötä tulisi juotua vähemmän, mutta alkoholisti kun olen, niin eipä naisen kosketus sitä parantanut tietenkään.

      Kuten olen monessa yhteydessä palstalla sitä naureskellutkin, että aika ironista että mun tähän mennessä paras ajanjakso naisasioissa määrällisesti mitattuna ajoittui sen pahimman ryyppyputken keskelle, jolloin olin ylipainoinen rumalla Hiasella tai Fiestalla ajava salarattijuoppo. Ja nyt kun omat elämäntavat ovat suht terveelliset, näytän paljon freesimmältä, ja olen normaalipainoinen, niin kiinnostus naisten suunnalta zero. No Rellu nyt on Rellu, mutta sinänsä ihan neutraalin näköinen auto verrattuna umpiruosteiseen Hiaseen jonka vaihteiston synkrot oli aivan loppu ja rusahdukset sen mukaisia, taikka lasikuidulla paikattuun auringon laikuttamaan Fiestaan 🙄 Sikäli kun miehen autolla on niin paljoa merkitystä kuin mitä itse aina ajattelen ja analysoin.

      No se naisten kiinnostus juuri tällä hetkellä on aika vähäistä sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä, kun poistuin Tinderistä ja muista seuranhakujutuista, mutta poistuin niistä juurikin sen takia kun oli kovin hiljaista lähestulkoon vuoden päivät. Mutta ainakin itse tarkastelen maailmaa ja naisasioita ihan erilaisten lasien läpi nykyään, kuin esim. kolme vuotta sitten vielä 26-vuotiaana neitsytpoikana. Ei se poikuus roiku takaraivossa, ja kun jollain käsittämättömällä tavalla ehdin tosiaan 7 naiselta saamaan aikavälillä 10/2018 - 6/2020 niin onpahan päässyt vähän erilaisiinkin naisiin tutustumaan. 😁
      Mutta siis nyt kun sen tietää, millaista naisten kanssa on vaatteet päällä tai ilman, niin voi ihan rauhassa keskittyä juuri nyt omaan vointiin ja jaksamiseen, ja silti pitää silmät auki sellaisen tyttöystävän suhteen jonka kanssa olisi edes jonkinlaisia edellytyksiä tasapainoiseen ja normaaliin suhteeseen. Tiedän itsekin, että pelaan ehkä vähän "upporikasta ja rutiköyhää" ja olen ihan hyväksynyt sen, että edessä voi olla pitkäkin aika sinkkuna kun olen ikäänkuin nostanut rimaa ylemmäs. Ja en tiedä onkohan tää suhdejuttuja ajatellen hyvä asia, mutta sinkkuna ollessa kylläkin, nimittäin se ettei mulla ole mitään kovaa fyysistä tarvetta naisasioihin. Enemmän symbolinen asia se poikuuskin silloin oli, kuin mitään akuuttia ultimaattista p*netusta. 🙄

      Velkaantunut tai väkivaltainen en sentään ole. Luottokorttivelkaa taitaa olla jokunen kymppi Xboxin Storen ostoksista, mutta esim. taloni, autoni, yritystoimintani yms. ovat täysin velattomia. Ja naisten silmissä painoarvo zero. 🙄 Mitäpä sillä näköjään väliä, vaikka asuntolainaa olisi 300k€, kunhan kaikki on valkoista, mustaa, rosteria jne. ja saa hyviä sisustuskuvia instan feediin. Ja tokihan sitä menestyvän yrittäjän pitäisi ostaa joku uudehko 3-sarjan Bemari tai Audi A4 muutamalla kymppitonnilla, Santander kato hoitaa kyllä. 🙄

      Ja lopuksi kaiken valittamisen jälkeen, ja luettuani tekstini läpi, on pakko todeta että olen kyllä tällä hetkellä, ja nykyisessä maailman menossa ihan mieluustikin sinkkuna 😅

    • Anonyymi

      kuolema seuraa elämän jatkuneesta kidutuksesta, kuolwemaa odotellen, iloiauua on aivan liikaa näin vaatimattomalle, rakkaudesta nyt puhumattakaan.

      Olen vaatimaton mies, ja tyydyn eliniikäiseen kidutukseeni maapallon pinnalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe