Suomen työpaikkojen kulttuuri

Anonyymi

Onko Suomessa selän takana haukkumiskulttuuri?

Itse kuulun ryhmään, jossa asiat puhutaan suoraan ja kannustetaan toisia.

Mikä vit*u tässä maassa on pielessä?

Paska työilmapiiri monessa paikassa.

12

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haukkumalla ja kiusaamalla pyritään saamaan ihminen irtisanoutumaan itse, jolloin joutuu työttömäksi kortistoon ja sitten voidaan palkata suoraan kortistosta, jolloin a)saadaan jotain välillistä työllistämiskorvausta valtiolta, b) voidaan palkata palkkatuella/vuorotteluvapaatuella ta sitten c) saadaan köyhdytettyä ihmistä niin paljon, että muuttaa aina vaan paskempaan asuntoon paskemmalle alueelle jolloin henkilö on helpompi uhri rikollisille kaikin tavoin ja sitten masentuu ja alistuu vain makoilemaan kotona ja odottamaan koska joku tulee ovelta hakemaan töihin.

• Anonyymi

Vaihtoehto tälle tietenkin on, että haukutaan ja kiusataan laittomat potkut tai lahjotaan rahalla joku antamaan potkut.

• Anonyymi

Kun henkilö on saati mahdollisimman köyhäksi ja masentuneeksi niin hönet on saatu samalla niin epätoivoiseksi, että hän suostuu tekemään ihan mitä tahansa työtä ihan millä tahansa palkalla.

• Anonyymi

Vasemmistolaisdelogiaan kuuluu tietysti asuminen vuokraslummissa joten mitä köyhempi ja mitä pidempään köyhempi niin sitä pidempään asuu vuokralla. Ja kun asuu vuokralla niin sitä helpommin häntä voidaan vakoilla muuttamalla naapureihin niin sivu/ala-kuin yläkertaankin. Rakennuttamalla talot vieri viereen mahdollistaa myös vakoilun kiikareilla yms. naapurin ikkunasta.

Köyhää voi myös kiristää maksamaan sikakallista vuokraa jostain kämäseetä miniluukusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehto tälle tietenkin on, että haukutaan ja kiusataan laittomat potkut tai lahjotaan rahalla joku antamaan potkut.

Lahjotaan rahalla antamaan potkut? Hmmm...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistolaisdelogiaan kuuluu tietysti asuminen vuokraslummissa joten mitä köyhempi ja mitä pidempään köyhempi niin sitä pidempään asuu vuokralla. Ja kun asuu vuokralla niin sitä helpommin häntä voidaan vakoilla muuttamalla naapureihin niin sivu/ala-kuin yläkertaankin. Rakennuttamalla talot vieri viereen mahdollistaa myös vakoilun kiikareilla yms. naapurin ikkunasta.

Köyhää voi myös kiristää maksamaan sikakallista vuokraa jostain kämäseetä miniluukusta.

Sama asuuko slummissa tai kaivossa, sekään ei kuulu työpaikalle. Narsistit ovat kiinnostuneet omasta navasta ja rahasta. Ovat vielä kateellisia kun joku toinen pärjää. Sitten kun eivät saa joltain sitä ihailua niin aletaan kiusaamaan. Kusipäitä.

• Anonyymi

Naisvaltaisilla aloilla erittäin yleistä! Nainen on susi toiselle naiselle, henkistä väkivaltaa käytetään armotta ja pyritään alistamaan toinen henkilö kaikin mahdollisin keinoin.

• Anonyymi

Ihmisiä kuuluisi tukea ja kannustaa työpaikoilla. Sillä saadaan parempia tuloksia ja ehkä jopa parempi työilmapiiri. On se niin vaikeeta....

• Anonyymi

Paskan puhujat ja pelkurit puhuu selän takana, tekee omia johtopäätöksiä ja spekuloi. Yleensä asian voi hoitaa kasvotusten keskustelemalla 5 minuutissa. Kun tätä keskustelua ei tehdä niin ilmapiiri myrkytetään kuuntelematta asianosaista. Nähty ja koettu.

• Anonyymi

asiat saa myöskin väärät ja isot mittasuhteet

• Anonyymi

Vastuu on molemmilla osapuolilla, mutta jos ei saa tuoda omaa mielipidettä esille niin sitten asia ei ole oikeudenmukainen ja tasa-arvoinen.

• Anonyymi

Paska maa, paska kulttuuri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe