Minkäkokoiseen

Anonyymi

egoon pukeudut? Onko pienelle sielullesi kasvunvaraa?

-flowersreally-

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan aivan sopivankokoiseen.
      -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Ego yrittää viel hallita, mut ehkä jokupäivä.

• Anonyymi

Mjoo

Heti herättyä eteen ilmestyy kysymys, jota aamuaivot eivät vielä kykene prosessoimaan kysymyksen laajuuden vuoksi. Lyön vetoa siitä että paikalla pörräävistä muista vastailijoista vain promille osaa sommitella tyydyttävän vastauksen kysymykseen, mikä ego on. Tai että mitä sanalla ego tarkoitetaan. Olen tästä satavarma. Olen satavarma siksi että sana on niin tuttu kaikille, että sen merkitys on sen koommin kadonnut ja se elää omaa elämäänsä käyttökielessä irronneena juuriltaan.

Toinen hyvä sudenkuoppa on sana "sielu."

Eli kysymys on kasvunvarasta. Kasvunvaraa ei sanana enää tarvita, jos ei kasva. Ainoastaan siinä tapauksessa tarvitaan, että päättää lisääntyä (heittäytyä jatkumoon, hankkiutua paksuksi, pyöräyttää pentu, tulla tiineeksi).

(hihitystä)

• 8 minuutin ego on sopiva.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

8 minuutin ego on sopiva.

Tosi englantilaista.

Englantilaiset pitävät löysistä munista. Ja teestä, joita itse satun inhoamaan.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi englantilaista.

(hihitystä)

Kolmen kärki

- Mango
        - Earl Gray
        - xxxxxxxx

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi englantilaista.

(hihitystä)

Kukaan tykkää löysistä munista...

Mutta alkopa tehdä mieli teetä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kukaan tykkää löysistä munista...

Mutta alkopa tehdä mieli teetä..

Teevarastoni: Lord Nelsonin vanilla flavour tee, Emperor's bride, piparminttu, kamomilla, Faithful friend, Vihreä natural tee, Vihreä vanilja tee, vihreä sitruuna..

• Wwuwuw kirjoitti:

Teevarastoni: Lord Nelsonin vanilla flavour tee, Emperor's bride, piparminttu, kamomilla, Faithful friend, Vihreä natural tee, Vihreä vanilja tee, vihreä sitruuna..

Kahvivarastoni: purkki jotain murukahvia.

Olen selvästikin tee( se itse) miehiä. ( jolla ei ole löysä muna). Tiedoksenne.

• Anonyymi

Pukeudu maxiiin, maskiin kuin mad max, näyttää mantierosvolle jo kauppaan mennessäkin.

• Anonyymi

Mulla mitään egoa ole. Vaatimaton, väritön, näkymätön

• Anonyymi

Large-kokoiset siivoushanskatkin ne muoviset, varmuuden vuoksi jotta mahtuu sormiinkin...

Large-koko kuin Largo :D

Tuollaistakin kysymystä jos alat pohtimaan nukkumaan mennessä, uni tulee ennen rakaisua, vastusta.

• Anonyymi

Pilaantuneet vanhat kumisukkaset eli tuollaiset siivoushansikkaat kumimuoviset jutut koska jouduin käyttämään niitä suojana käsissä.

Kaupassa tuijottelin, Large-kokoisiakin jotain keltaisia oli, mietin että pitäisikö ottaa large vai medium -kokoisia?

• Anonyymi

Yritän pienentää sitä mahdollisimman paljon

Kaivan sisintäni

• Anonyymi

Voi hitsi eli hitsauskone tasasuunttaaja sentään, jos sanot jotain hassua ja ihastuttavaa jollekin tytölle, joudut ongelmiin jos se sitten ihastuu itseesi.

Onko kokosi LARGE, medium vai small?

• Anonyymi

Onko sandaalin kokosi small vai LARGE`?

• Anonyymi

Oma egoni on ihan terveen kokoinen. Ei liian suuri eikä liian pieni, mutta kasvunvaraa tarvittaessa on.

• Anonyymi

Eipä tartte edes mitään unilääkkeitäkään, kun vain kaadun sänkyyn, jotain juttuja nuorilta naisilta mitä voi pohtia sitten jo uniukko tulee nopeasikin

Uniukko kuin Salamamies tai Kummitusherra.

• Anonyymi

on varmaankin jotenkin hauskaa tyttöjen mielestä että pystyy tuollakin tavoin auttamaan jotain nato-kkk-ihmistä nukkumaan, uni hyökkää heti kun sänkyyn kaatuu :D

• Anonyymi

Kengätkin large-kokoa jotta varpsailla on ilmaa ajatella sandaalien sisällä ollessaan.

• Anonyymi

On varmaankin naisille aivan hyvä ja kiva asia jos tuollaista erittäin julmaa ihmistä pystyy nukuttamaan kertomalla höpötyksiä

• Anonyymi

On niitä naisissakin julmia ihmisiä, jotka tarkoituksella loukkaavat jotakuta hänen tuttavapiirissä olevaa henkilöä, ihan vaan huvikseen ja ajankulukseen, eiväthän he voi niitä parempia tuttavia loukata, pitäähän se olla joku jolle voi näyttää paikkansa, ottaa luulot pois, tehdä pilkkaa, osoittaa ettei tuolla yhdellä ole mitään arvoa ja merkitystä hänelle, lähinnä käyttää tuota yhtä pönkittääkseen omaa egoaa.

• Anonyymi

Pieni ihminen, suuri palttoo.

• Anonyymi

jos vierailet sairaanhoitajien luona, niin mene jo vslmiiksi sairaalaan odottelemaan jos jotain tapahtuu ja saurastut.

Silloin ei tarvitse matkustella miljoonia kilometrejä kun on jo valmiiksi sairaalassa.

• Sielu on mutta egoa ei ole?:D

• Anonyymi

Large-kokoinen sandaalikin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe