Ei voi olla niin salaista että pitää pitää yksityisenä näin kauan!
Nyt se tili auki
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tili
- Anonyymi
Se mistä nään elämää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mistä nään elämää!!
Jos et sitä näe niin se ei varmaan kuulukkaan sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et sitä näe niin se ei varmaan kuulukkaan sinulle?
Kuuluupas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluupas
Kaikki aloituksessasi kertoo että ei ole
Mitä salaista siellä on?
- Anonyymi
Isot tissit
- Anonyymi
Kuka hullu pitää mitään tiliä kaikelle kansalle avoimena??
- Anonyymi
Älä pidä minua niin tyhmänä että en tajua että vain minä en saa tietää mitä teet missäkin ja kyllä tiedät että tällä viikolla aloitan tämän avoimen suhteen joten vaikka kuinka paljon nussin muiden kanssa niin muista mitä käy jos edes harkitset pettää minua
- Anonyymi
Kalastaja
- Anonyymi
Huora olet mutta en myöskään ole enää ikinä uskollinen sinulle
- Anonyymi
No katsotaan huomenna miten sun tunnelmat nousee kun minä olen muiden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huora olet mutta en myöskään ole enää ikinä uskollinen sinulle
Voi ei, sinä tuntematon netticentrifugi! Kuinka voit olla niin julma, että hyvän nimeni likaat kun olen koko kesän kapioita meille ommellut? Olitko muuten Kasper, Jesper vai Joonatan?
- Anonyymi
Nauttisit varmaankin sitten levitellä irvokkaasti jonkun ihmisen sanoja ja sanamuotoja nettipalstalle... kaltaisiasi surkimuksia on nähty palstalla, siinä mielessä olet oikeassa loppuosoitteessa!
- Anonyymi
Mulle kuulut ikuisesti ja vain minulle levität että arkkuun menet jos edes harkitset eroa tai edes harkita pettää minua. Sinun olen ikuisesti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457