Komeille miehille naiset antavat anteeksi

Anonyymi

Naiset haluavat parisuhteeseen komeita miehiä, joista siis on kiinnostuneet tuhannet muut naiset ja kun komea mies pettää, niin naiset haluavat jatkaa parisuhteessa komean miehen kanssa. Pettämisen jälkeen naiset tietysti alkavat rajoittamaan komeiden miesten menoja ja komeiden miesten on pysyttävä neljän seinän sisällä, että eivät vaan petä naista uudestaan. Näin nainen antaa myös "toiselle naiselle" viestin, että mies on hänen ja parisuhteessa olevalle naiselle tulee voittajafiilis kun komea mies pysyy parisuhteessa hänen kanssaan. Jos pettäjämies lähtisi toisen naisen matkaan, niin toiselle naiselle tulisi voittajafiilis kun hän on vienyt naiselta miehen.

Kun mies tulee petetyksi, niin mies laittaa pettäjänaisen pihalle, mutta naiset haluavat jatkaa parisuhteessa pettäjämiesten kanssa, koska he ovat komeita ja heistä on kiinnostuneet tuhannet muut naiset. Naiset kyllä rajoittavat komeiden miesten menoja pettämisen jälkeen.

100

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietenkin naiset halua komean miehen joka pettää koska tavis mies joka ei petä on tylsä eikä sen kanssa ole jännittävää seurustella.

      • Anonyymi

        Ne miehet joilla on paljon naisia, saavat myös uusia naisia.


    • Anonyymi

      Kai se jännitys kihelmöi ihanasti naisten alapäässä kun ovat parisuhteessa komeiden jännämiesten kanssa.

    • Anonyymi

      Naisella luki tinderissä että "olen kokenut kovia rakkaudessa".

      Tuosta tietää että komeat jännämiehet on kiinnostaneet.

    • Anonyymi

      Olen nainen. Luin alkuperäisen kirjoittaman kuvauksen siitä miten komean miehen kanssa toimitaan. Päätin ruveta heti toimimaan kuten tyypillinen nainen toimii.

      Mielelläni ja aivan innoissani olen. Jos tapaan komean miehen, niin tietysti toimin juuri noin: olen seksisuhteessa (tai vielä mieluummin parisuhteessa) komean miehen kanssa, jota tavoittelevat tuhannet muut naiset.

      Siis ihan tuhannet! Eivät kymmenet tai sadat vaan tuhannet!

      Minun kotipaikkakunnallani se tarkoittaisi käytännössä puolta naisväestöstä. Siis kaikki naapurustossa asuvat naispuoliset, lukuunottamatta alle 16-vuotiaita ja yli 60-vuotiaita sekä ko. miehen omia perheenjäseniä, tavoittelisivat miestäni. Naimisissa olevat naiset, raskaana olevat, hartaat kirkossa kävijäsiskot ja kiihkouskovaiset - kaikki! Minne ikinä mieheni menisi, naiset olisivat hänen kimpussaan. Ei rauhaa missään. Pankkineidit, kaupan naiset, opettajat, veroviraston henkilökunta - kaikki!

      Tietenkin käyttäytyisin alkuperäisessä tekstissä kuvatun tavan mukaisesti: antaisin anteeksi oharit, tylyn ja ylimielisen kohtelun, epäystävällisyyden, huomaavaisuuden puutteen, eoäsiisteyden, laiskuuden, minun rahoillani elämisen.

      Ja tietenkin antaisin anteeksi myös pettämisen. Hymyilisin vain, en ottaisi mistään nokkiini.

      Tässä on vain yksi ongelma:

      Missä niitä komeita miehiä on? Näen ympärilläni vain rumia ja taviksia.

      Tinderissä on harva se päivä komean miehen kuva, mutta ne ovat poikkeuksetta feikkiprofiileja.

      Kerran luulin löytäneeniTinderistä aidon tapauksen. Kirjoittelin komean miehen kanssa ja lähdin innoissani treffeille kortsupaketti taskussa. Mitä ihmettä! Vastassa oli ihan eri näköinen mies! Hänet nippa nappa tunnisti profiilikuvan mieheksi. Kävi ilmi että hän oli retusoinut kuvaa vaikka miten paljon. Todellisuudessa hänellä oli huono iho, huonot hampaat, huono ryhti ja aikamoinen möhömaha.

      Haluan komean miehen, mutta eihän niitä ole olemassakaan.

      Kerro mistä sellaisen löydän?

      Työpaikallakin on vain taviksia ja rumia, vaikka työskentelen miesvaltaisella alalla. Ja uskokaa tai älkää mutta monet niistä miehistä ovat parisuhteessa ja jopa perheellisiä. Miten se on mahdollista? Ovatko Suomen naiset idiootteja kun huolivat tavismiehiä?

      Minä en huoli, en ikäpäivänä. Haluan komean miehen. Mutta kun en KOSKAAN ole nähnytkään komeaa miestä.

      Suomessa ei ole komeita miehiä. Suomalaiset miehet ovat rumia.

      • Anonyymi

        'Suomessa ei ole komeita miehiä. Suomalaiset miehet ovat rumia.'

        Tulihan se sieltä. Millainen on mielestäsi 'komea mies'?
        Mikäli itse olet aitosuomalainen nainen, sinä olet tehty samoista tarpeista kuin täkäläiset miehetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Suomessa ei ole komeita miehiä. Suomalaiset miehet ovat rumia.'

        Tulihan se sieltä. Millainen on mielestäsi 'komea mies'?
        Mikäli itse olet aitosuomalainen nainen, sinä olet tehty samoista tarpeista kuin täkäläiset miehetkin.

        Komeus on makuasia ja makuasioista ei kannata kiistellä. Minun silmissäni 99% suomalaisista miehistä on rumia.

        Täällä jankutetaan siitä miten naiset luuhaavat koko ajan komeiden miesten kanssa. Luuhaammeko muka? Miten se muka onnistuu, kun niitä komeita miehiä ei edes ole. Ei niin missään. Minä en ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä. Ulkomaalaista miestä en tahdo, enkä tahdo miestä joka ei ole komea. Joten luuhaaminen ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeus on makuasia ja makuasioista ei kannata kiistellä. Minun silmissäni 99% suomalaisista miehistä on rumia.

        Täällä jankutetaan siitä miten naiset luuhaavat koko ajan komeiden miesten kanssa. Luuhaammeko muka? Miten se muka onnistuu, kun niitä komeita miehiä ei edes ole. Ei niin missään. Minä en ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä. Ulkomaalaista miestä en tahdo, enkä tahdo miestä joka ei ole komea. Joten luuhaaminen ei onnistu.

        Jaa ettei esim kuuluisuus Leppilampi ole muka naisten mieleen?

        Valhetta sulta!


      • Anonyymi

        Miehen pitää ylipäätänsä huijata että pääsee treffeille koska muuten ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettei esim kuuluisuus Leppilampi ole muka naisten mieleen?

        Valhetta sulta!

        Leppilampi ei ole minun mielestäni komea.


      • Anonyymi

        Eiköhän toi tuhannet naiset ole liioiteltultua xD
        Täytyy sanoa etää täällä on kyllä kirjoittelemassa utopistisia tarinoitaan aivan himmeitä ihmisiä.

        Palsta onkin tarkoitettu hörhöille eikä ilmeisesti normaaleille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi ei ole minun mielestäni komea.

        Olet mies tai seniili. Kyllä siitä henkilöstä pitää Suomen naisista noin ulkoisesti TV:tä katsellessaan todella moni.


        Mutta ei täällä hänestä tule kirjoittaa sen enempää. Käsittääkseni ihan onnellisesti naisen kanssa yhdesssä joten annetaan olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen pitää ylipäätänsä huijata että pääsee treffeille koska muuten ei pääse.

        Mitä ihmeessä teet paskoilla treffeillä?
        Parempi olla menemättä huonoihin treffeihin jos siiltä tuntuu.

        Näillä palstoilla tuntuu olevan etenkin joitakin miehiä joille treille pääsy on jonkinlainen suurin saavutus. Ite lopputuloksesta ei olla kiinnostuneista eli oliko kohde hyvä.

        Turhat treffit on out. Kai se sitten nysvääjille on hiton tärkeetä päästä 30 minuutiksi kenen kanssa vaan treffeille ja tulla todetuksi ettei toiminut.

        Ajan tuhlausta


      • Anonyymi

        Tämä oli ihan paras piristys tää sun teksti. Hymyn tuloa oli vaikea välttää. Kiitos. Nyt on hyvä käydä nukkumaan.


    • Anonyymi

      Noooh asia on kyllä näin et kaunilla naisilla on sama ongelma eli miehet on kimpussa.
      Kuitenkin jos komea mies tai kaunis nainen on parisuhteessa, niin nämä kimpussa olijat ovat erittäin häiritseviä ja rasittavia ihmisiä. Eivät tajua minkäänlaisia rajoja. Toisaalta näitä ympärillä pörrääjiä on joskus hauska huvittuneena katsella ja kuunnella, ajan kuluessa ovat vain riesa.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Suomessa on kauniita naisia mutta ei komeita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on kauniita naisia mutta ei komeita miehiä.

        Ihme juttu. Jos perheessä on vaikka kuusi lasta, kolme tyttöä ja kolme poikaa, on vain tytöt kauniita ja pojat eivät? Kummallinen sukupuolisidonnainen geenipoikkeus ja vain suomalaisissa??
        Suoraan sanoen en usko tuota väitettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme juttu. Jos perheessä on vaikka kuusi lasta, kolme tyttöä ja kolme poikaa, on vain tytöt kauniita ja pojat eivät? Kummallinen sukupuolisidonnainen geenipoikkeus ja vain suomalaisissa??
        Suoraan sanoen en usko tuota väitettä.

        Se on minun mielipiteeni ja se ei muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on minun mielipiteeni ja se ei muutu.

        Ylistä nyt vielä itseäsi kuinka kaunis ja hyvä nainen olet ja sano vielä että se on sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on minun mielipiteeni ja se ei muutu.

        Ei tarvitsekaan muuttua. Olisin vain halunnut kuulla sinulta älyllistä erittelyä siitä mikä tekee ulkomaalaisista miehistä komeampia kuin suomalaiset?
        Onko kyseessä silmien ja hiusten väri? Silmien ja kasvojen muoto? Nenän muoto? Vartalon muoto ja pituus? Vai jokin muu seikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme juttu. Jos perheessä on vaikka kuusi lasta, kolme tyttöä ja kolme poikaa, on vain tytöt kauniita ja pojat eivät? Kummallinen sukupuolisidonnainen geenipoikkeus ja vain suomalaisissa??
        Suoraan sanoen en usko tuota väitettä.

        Jos samoista vanhemmista kasvaa kauniita tyttöjä niin tuskin pojatkaan on mitään rumiluksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistä nyt vielä itseäsi kuinka kaunis ja hyvä nainen olet ja sano vielä että se on sinun mielipiteesi.

        En ole puhunut omasta ulkonäöstäni mitään. Eihän minun ulkonäölläni
        ole mitään väliä koska olen nainen. Pyhä Palstatotuus on että miehet eivät ole ollenkaan ulkonäkökeskeisiä ja välittävät vain naisen sisäisestä kauneudesta.

        Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni? Miksi se olisi vähemmän arvoinen kuin jonkun muun mielipide?

        Omaa mielipidettäsi et ole edes kertonut. Ilmeisesti et edes tiedä sitä? Tiedät muka mitä mieltä 95% naisista on, mutta et tiedä mitä mieltä olet itse.

        Olen sitä mieltä että Suomesta ei löydy komeita miehiä. Joten en ymmärrä väitettä että suomalaiset naiset juoksevat komeiden miesten perässä. Emme voi juosta kun ei niitä komeita miehiä täällä edes ole.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo komeiden jännämiesten panoina pyöriminen kielii vain siitä kuinka tyhmiä jotkut naiset oikeasti ovat kun kuvittelevat komean olevan aina se paras vaihtoehto.

      Sitten kun ero tulee ja on pienet lapset niin tuo vaatimus kostautui kun komea mies ei parisuhteessa paria vuotta pidempään pysynytkään ja ei naisia kiinnosta lähteekö komea mies lätkimään koska oma napa sitä ja oma napa tätä.

      Kyllä fiksu nainen haluaa parisuhteen jossa mies pysyy lapsien takia pitkään. Äiti ja isä yhdessä. Lapsien etu etusijalla.

      • Anonyymi

        Aika rankkaa varmasti lapsillekin kun lapsia viedään isälle ja äidille..

        No, pääasia kai että nainen sai komean miehen parisuhteeseen ja sai nauttia muutaman vuoden komean miehen seurasta. Lapsista viis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rankkaa varmasti lapsillekin kun lapsia viedään isälle ja äidille..

        No, pääasia kai että nainen sai komean miehen parisuhteeseen ja sai nauttia muutaman vuoden komean miehen seurasta. Lapsista viis..

        Parempi lapsille asua vain äidin kanssa kuin surkean isän kanssa samassa huushollissa.


      • Anonyymi

        Fiksu nainen haluaa parisuhteen jossa mies pysyy lapsien takia?

        Heh, kyllä fiksu nainen haluaa parisuhteen jossa mies pysyy sen naisen takia.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen jeesus siellä kirjoittaa???
      Tee jotain tyylikästä ja lopeta toi paskanjauhanta.

      Joo jä mä olen mies. Ja suomalainen.

      • Anonyymi

        Sellainen miespillu siellä.


    • Anonyymi

      Kuka näitä ihmeen komea ja alfamies juttuja oikein kirjoittelee?

      Näin miehenä toteaisin että kandee mennä johonkin terapiaan valittamaan näistä asioista.

      Uskomatonta tekstiä.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä. Tähän on tultu. Vain komeat panoalfat kelpaa nykynaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä. Tähän on tultu. Vain komeat panoalfat kelpaa nykynaisille.

        Naiset saavat ihan itse valita seuransa. Jos et kelpaa niin tyydy osaasi ja pidä.pääsi kiinni.


    • Anonyymi

      Pariutuminen on paskottu täysin, koska on tinderit sun muut, joissa miehet jakaa seksitykkäyksiä, jolloin naiset vedättävät miehiä helposti ulkonäkö edellä ja kuvittelevat sitten jutun kantavan parisuhteeseen asti. Usein ei kanna ja vaikka kantaisikin, niin parisuhteet ei kestä pitkään ja muistona on pienet lapset, jotka asuu kahdessa eri osoitteessa. Ei ole lasten etu.

      Ok näköiset, kiltit ja luotettavat miehet ei vetoa nykypäivän naisiin, koska naiset saavat seksitykkäyksiä ns . paremman näköisiltä miehiltä ja niitä miehiä tavoitellaan parisuhteisiin. Ok näköisten ja kilttien miesten kohdalla naiset toteavat, että ei ole kemiaa mikä on sinällään aika hölmöä, koska nämä miehet ovat parhaita pitkiin parisuhteisiin jos mietitään perheen perustamista. Ei kelpaa, niin ei kelpaa: pitää olla panokarju.

      • Anonyymi

        Oletpa omahyväinen. Jokainen tajuaa että puhut itsestäsi kun kehut taviksia.

        Kuvittelet että juuri sinä olisit hyvää parisuhdeainesta. Millä perusteella?

        Kun puhut taviksista niin olet hyvin läpinäkyvä. Jokainen tajuaa että puhut itsestäsi. Sanot ettet kelpaa ja että naiset ovat tyhmiä kun eivät huoli näin hyvää miestä. Jos et kelpaa niin se johtuu siitä että naiset eivät pidä sinusta. Mutta eihän kukaan halua parisuhteeseen ihmisen kansaa josta ei tykkää. Jos nainen ei pidä sinusta niin ei hän muuta mieltään huomattuaan että olet kunnon mies. Hän ei sinua huoli siksi että olet kiltti ja kunnollinen ja sitä sun tätä positiivista, jos et persoonana yhtään miellytä häntä.

        Ottaisitko itse naisen josta et kerta kaikkiaan pidä ja joka ei millään lailla miellytä sinua?

        Olet ääliö jos luulet että henkilökemia sivuseikka. Se on se a ja o. Koeta nyt käsittää että sen henkilökemia on ehdoton edellytys. Henkilökemia = tykkääminen, pitäminen, sympatia, miellyttäminen, tunne että tuo ihminen on ihana ja haluan olla hänen seurassaan. Jos se puuttuu niin kaikki puuttuu.

        Väkisin ei voi tykätä.

        Jos et löydä naista jolle kelpaat niin et mahda asialle mitään. Et voi Pakottaa ketään tykkäämään itsestäsi. Täällä vinkuminen ei edistä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa omahyväinen. Jokainen tajuaa että puhut itsestäsi kun kehut taviksia.

        Kuvittelet että juuri sinä olisit hyvää parisuhdeainesta. Millä perusteella?

        Kun puhut taviksista niin olet hyvin läpinäkyvä. Jokainen tajuaa että puhut itsestäsi. Sanot ettet kelpaa ja että naiset ovat tyhmiä kun eivät huoli näin hyvää miestä. Jos et kelpaa niin se johtuu siitä että naiset eivät pidä sinusta. Mutta eihän kukaan halua parisuhteeseen ihmisen kansaa josta ei tykkää. Jos nainen ei pidä sinusta niin ei hän muuta mieltään huomattuaan että olet kunnon mies. Hän ei sinua huoli siksi että olet kiltti ja kunnollinen ja sitä sun tätä positiivista, jos et persoonana yhtään miellytä häntä.

        Ottaisitko itse naisen josta et kerta kaikkiaan pidä ja joka ei millään lailla miellytä sinua?

        Olet ääliö jos luulet että henkilökemia sivuseikka. Se on se a ja o. Koeta nyt käsittää että sen henkilökemia on ehdoton edellytys. Henkilökemia = tykkääminen, pitäminen, sympatia, miellyttäminen, tunne että tuo ihminen on ihana ja haluan olla hänen seurassaan. Jos se puuttuu niin kaikki puuttuu.

        Väkisin ei voi tykätä.

        Jos et löydä naista jolle kelpaat niin et mahda asialle mitään. Et voi Pakottaa ketään tykkäämään itsestäsi. Täällä vinkuminen ei edistä asiaa.

        Mistä vihamielinen asenteesi miehiä kohtaan kumpuaa?


      • Anonyymi

        Tinder on nyt mitä on. Täyttä skeidaa koko paska.
        Se paikks ei ole mikään mesta joka kertoo kuka on mitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vihamielinen asenteesi miehiä kohtaan kumpuaa?

        Vihamielinen asenteeni kohdistuu tyhmiin ja ilkeisiin miehiin jotka elävät harhaisessa mielikuvitusmaailmassa ja haluavat määrillä naisia. Sellaisia miehiä löytyy Afganistanin talibaneista. Sellaisia miehiä löytyy tältä palstalta. Palstaprinssit viihtyisivät Afganistanissa.


      • Anonyymi

        Minulla on ollut kaksi aviomiestä. Toinen oli oli lyhyt ja ruma ja toinen pitkä ja komea. Molemmat pettivät . Itse olen hoikka ja hyvännäköinen.

        Miksi ottaa miestä ollenkaan? Ilman miestä voin tehdä mitä huvittaa, eikä kukaan vahdi mustasukkaisena menojani.


      • Anonyymi

        Tuohonhan on helppo ratkaisu:

        miehet, lakatkaa antamasta seksitykkäyksiä!

        Antakaa ainoastaan parisuhdetykkäyksiä, älkääkä antako naisille kikulia ennen avioliittoa!


    • Anonyymi

      Sanokaa ätmit yksi syy miksi huolisin miehen joka inhottaa?

    • Anonyymi

      ""Ok näköisten ja kilttien miesten kohdalla naiset toteavat, että ei ole kemiaa mikä on sinällään aika hölmöä, koska nämä miehet ovat parhaita pitkiin parisuhteisiin jos mietitään perheen perustamista.""

      Tämä. Hölmöä kyllä, koska nämä miehet ovat valmiita loppuelämän kestävään rakkauteen, mutta sehän ei naisia kiinnosta.

      Parisuhteeseen pitää siis saada panoalfa jonka kimpussa on satoja muita naisia. Näiden miesten kanssa parisuhteet ei kestä. Ei komean miehen ole mikään pakko nytkyttää parisuhteessa tavisnaisen kanssa kun tuhannet naiset haluavat häntä ja parisuhteeseen hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Ok näköinen ja kiltti mies jos ei olisi jo valmiiksi kateellinen toisille miehille, ei marisisi Suomi palstalla, ei viljelisi nais ja mies vihaa, voisi olla houkutteleva tapaus monellekin Naiselle.


    • Anonyymi

      Uskomaton vaikutus jollain ulkonäöllä on naisiin vaikka ois muuten paska jätkä..

    • Anonyymi

      ""Leppilampi ei ole minun mielestäni komea.""

      Sinun mielestä ja sinun mielestä. Sinun mielipide ei ole kaikkien naisten mielipide kun 95% mielestä Leppilampi on komea ja Leppilampi kuuluu suuhun pieneen miesjoukkoon jolle pinnalliset naiset antavat ilomielin. Tavoittelevat myös Leppistä parisuhteeseen, mutta kelpuuttaako Leppis parisuhteeseen niin se on kokonaan toinen juttu.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät muka mitä mieltä 95% naisista on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät muka mitä mieltä 95% naisista on?

        Sivusta vain, Mikko on menestynyt ja tehnyt hyviä elokuva- rooleja, joista naisille syntyy mielikuvia, joihin haluaa tutustua ja ihastua. Arki kuitenkaan ei ole sitä herkkua heidän kanssa, kun arki tulee eteen. Huonoina päivinä osaavat olla oikukkaita, vaikeita ja rasittaviakin.

        Minusta Mikon huonoja puolia tuli julki Harkimon purjehdus- ohjelmassa, on aika rauhaton? Ympärillä pitää tapahtua asioita, muuten tulee huonoja piirteitä esille? Ehkä on myös oppinut itsestään uusia asioita ja osaa niitä käsitellä paremmin nykyisin? Toivottavasti näin?


      • Anonyymi

        Ole ko sanonut että minun mielipiteeni on kaikkien naisten mielipide? Kerron jotain minkä tiedän eli oman mielipiteeni. Sinä sen sijaan kirjoitat sellaisesta mistä et tuedä mitään: naisten mielipiteistä. Sinä et ole tehnyt mitään tilastollista tutkimusta siitä kenestä miehestä naiset pitävät.


    • Anonyymi

      Nykypäivän akat antaa pakkeja kilteille ja kunnollisille miehille mut perustaa heti perään perheen väkivaltarikollisen miehen kanssa jolla jännätatuoinnit.

      Kyllä tuon jälkeen voi kysyä mitä liikkuu päässä, vai liikkuuko mitään..

      • Anonyymi

        Tuo on todellakin totta.Ja ja sitten ihmetellään mikä meni vikaan😄


    • Anonyymi

      Otsikko "Komeille miehille naiset antavat anteeksi"
      Mikä tän kirjoittajan tarkoitus oikein on?

      Purkaa paskaa omaatuntoaan ja epäonnistumistaanko?

      Naurettavaa tekstiä näin miehen silmissä luettuna.

      • Anonyymi

        Kuka pakottaa sua lukemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pakottaa sua lukemaan?

        Mikä pakottaa sut kirjoittamaan skeidaa.
        Huono menestys ja huono itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakottaa sut kirjoittamaan skeidaa.
        Huono menestys ja huono itsetunto.

        Kirjoitetaan asiaa ja jos noin kovasti ottaa syrämmestä, niin älä lue viestejä panoalfoista.

        Sua harmittaa vietävän paljon kun palstan ätmit kirjoittaa 100% asiaa ja tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitetaan asiaa ja jos noin kovasti ottaa syrämmestä, niin älä lue viestejä panoalfoista.

        Sua harmittaa vietävän paljon kun palstan ätmit kirjoittaa 100% asiaa ja tiedät sen itsekin.

        Kirjoitatte ätmit silkkaa sontas. Ette te tiedä mistään mitään. Hävettää olla mies kun lukee teidän juttuja. Mitä te muka naisista tiedätte? Ettehän te muita naisia edes tapaa kuin äitiä ja lähikaupan kassaa, niin mikä saa teidät kuvittelemaan että tiedätte jotain naisista?

        Oma kokemus on se mistä tieto ammennetaan. Tietoa ei saa netistä. Ei varsinkaan muiden ätmien teksteistä.

        Olen tavismies ja saan naisia. Naisia saa kun osaa käyttäytyä ja keskustella, pukeutuu siististi (siis siisti pukeutuminen riittää), pää on kunnossa ja että suhtautuu elämään positiivisesti. Mitään muuta ei tarvitse. Ei tarvitse olla komea.

        Jos ette saa naisia, se todistaa että ette osaa käyttäytyä ettekä keskustella, ette pukeudu siististi, ette suhtaudu elämään positiivisesti. Sen, että päänne ei ole kunnossa, huomaa kun lukee noita naurettavia juttuja komeista panoalfoista. Ne eivät ole täyspäistä tekstiä. Niissä ei ole mitään järkeä.

        Kateellisina yritätte uskotella naisille että komea mies = huono mies. Minun kavereissani on muutama tosi komea sälli. Kyllä ne ovat ihan kunnon miehiä eivätkä mitään naistennaurattajia ja seksihulluja.

        Taviskin saa naisia ja seksiä kun osaa olla kunnolla eikä vihaa ja hauku naisia ja perseile. Kokemusta on ja naisia riittää.


      • Anonyymi

        Varmaan ruma ja tyhmä mies, joka vastoin kaikkia todennäköisyyksiä oli saanut itselleen naisen, jota tietysti meni pettämään. Anteeksi ei ilmeisesti saanut, yhy yhy.


    • Anonyymi

      Mainitse yksi tuntemasi mies - komea tai ei - jolla on todellakin TUHANSIA naisia tavoittelemassa hänen huomiotaan.

      Ei siis mitään julkkista vaan joku normikansalainen. Minä en kyllä tunne ketään miestä jolla on tuollainen tilanne.

      Etkä tunne sinäkään. Ei komea mies ole sellainen harvinaisuus, että hän pelkällä ulkonäöllään saisi tuhansia ihailijattaria. Kyllä siihen jotain muutakin tarvitaan, kuten kuuluisuutta. Miehen on oltava kuuluisa kirjailija, näyttelijä, poliitikko, liikemies tai urheilija (tms) JA lisäksi komea, että niitä naisia olisi tuhansittain. Jollain Leonardo Di Capriolla ehkä on tuhansia ihailijattaria. Perähikiän superkomealla Villellä ei ole.

      • Anonyymi

        Tinderissä naiset saavat omasta tasosta riippumatta tuhansia mätsejä halutessaan.

        Miehistä vain komeimmat saavat tuhansia mätsejä. Tavismies ei saa tuhansia mätsejä vaikka kuinka haluaisi. Tavisnainen sen sijaan saa jos vaan haluaa, mutta tavisnaiset eivät usein halua. Parisuhdetta etsivät tavisnaiset suorittavat karsinnan niin, että he haalivat mätsihaaremiinsa vain ne kuuluisat seksitykkääjä panoalfat, jotka ovat vain pillua vailla. Jos nainen etsii parisuhdetta ja mies seksiä, niin onhan se sanomattakin selvää, että ei siitä parisuhdetta tule ja naiset pyörivät loputtomassa kullikarusellissa. Olen jutellut useiden parisuhdetta etsivien naisten kanssa tinderissä ja nettideiteillä ja siellä ne ovat vuosia miestä etsimässä. Miten voi olla, että tuhansista ehdokkaista ei vuosienkaan aikana löydy miestä parisuhteeseen?

        Ei tuhannen mätsin miehen ei pidä olla mikään näyttelijä, poliitikko tai Leonardo Di Caprio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissä naiset saavat omasta tasosta riippumatta tuhansia mätsejä halutessaan.

        Miehistä vain komeimmat saavat tuhansia mätsejä. Tavismies ei saa tuhansia mätsejä vaikka kuinka haluaisi. Tavisnainen sen sijaan saa jos vaan haluaa, mutta tavisnaiset eivät usein halua. Parisuhdetta etsivät tavisnaiset suorittavat karsinnan niin, että he haalivat mätsihaaremiinsa vain ne kuuluisat seksitykkääjä panoalfat, jotka ovat vain pillua vailla. Jos nainen etsii parisuhdetta ja mies seksiä, niin onhan se sanomattakin selvää, että ei siitä parisuhdetta tule ja naiset pyörivät loputtomassa kullikarusellissa. Olen jutellut useiden parisuhdetta etsivien naisten kanssa tinderissä ja nettideiteillä ja siellä ne ovat vuosia miestä etsimässä. Miten voi olla, että tuhansista ehdokkaista ei vuosienkaan aikana löydy miestä parisuhteeseen?

        Ei tuhannen mätsin miehen ei pidä olla mikään näyttelijä, poliitikko tai Leonardo Di Caprio.

        Tuhannen mätsin mies? Kuinka monta sellaista tunnet? Sitä paitsi mätsi ei sinänsä vielä merkitse mitään. Ei ainakaan että joku tavoittelee sinua. Mätsi tarkoittaa: tuo voisi ehkä kiinnostaa, ainakin sen verran että pitää tutkailla ja yrittää tutustua. Mätsin voi poistaa. Se ei läheskään aina johda treffeille. Useimmiten se ei johda mihinkään.

        Jos jollain on oikeasti tuhansia mätsejä, niin hän ei halua edes tutustua kehenkään. Hänelle mätsien keräily on vain harrastus. Joku toinen kerää postimerkkejä, hän kerää mätsejä. Tuhannen mätsin haltija vain pelleilee.
        Se joka oikeasti haluaa tavata jo kun, pitää mätsien määränkin järjen rajoissa. 50 on jo liikaa.


    • Anonyymi

      ""Olen jutellut useiden parisuhdetta etsivien naisten kanssa tinderissä ja nettideiteillä ja siellä ne ovat vuosia miestä etsimässä. Miten voi olla, että tuhansista ehdokkaista ei vuosienkaan aikana löydy miestä parisuhteeseen?""

      Ai niin: koska sillä komealla panoalfallakin on vaatimuksia naiselle jos hän etsii parisuhdetta. Tämän takia naiset eivät saa niitä halumiaan miehiä parisuhteeseen vaikka seksiin saavatkin.

    • Anonyymi

      No en tiedä mistä normaali mies sais parisuhteen joka ei niin komea ja vähän mahaa löytyy? Sitä ihmettelen itekki.. tuskin vain pelkät komeat panoalfat kelpaa tai turkkilaiset.. missä kaikki tavalliset naiset on jolle kelpaa tavis mies?

      • Anonyymi

        Onhan niitä tavis pullukka naisia jolla on vähän ylipainoa ja mahaa.. tuskin ne nyt haluaa komean panoalfan miksei heille kelpaa pullukka mies... mikä tässä nyt mättää? En ymmärrä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sitä en ymmärrä itsekkään miten tuo sai noin kauniin naisen.. en vain ymmärrä.


    • Anonyymi

      K-miehiä on kelan leivillä pilvin pimein. Ja pee.

    • Anonyymi

      En tiedä mistä sitä saa naista.. ei mulla ole enää mitään keinoja.. luovuttaa ja ehkä parantaa asemaani vähän.. mut jos ei löydä semmoista naista joka kiinnostuu nii antaa olla.. ei jaksa roikkua peräs ja ettimällä enää ettiäkkää.

    • Anonyymi

      ""Olen sitä mieltä että Suomesta ei löydy komeita miehiä. Joten en ymmärrä väitettä että suomalaiset naiset juoksevat komeiden miesten perässä. Emme voi juosta kun ei niitä komeita miehiä täällä edes ole.""

      Ai sori. Pitääkö sitten kirjoittaa semikomeat tai tavikset? Minkä takia harvat miehet saa tinderissä tuhansia naisia mätsihaaremiinsa ja loput ei mitään? Äläkä nyt sano, että niillä on kiva profiiliteksti, koska se on ihan paskaa. Vain ulkonäkö merkkaa naisille.

      • Anonyymi

        Suomalaiset naiset todellakin juoksevat komeiden perässä tai ehkä he eivät ole naisten mielestä komeita, mutta kuitenkin paremman näköisiä kuin muut. Tästä syystä pieni miesjoukko kerää naisten tykkäykset ja kun miehet jakavat seksitykkäyksiä, niin onhan parisuhdetta etsivien naisten helppo saada ne paremman näköiset miehet mätsihaaremiinsa. Tietysti aina voi kysyä parisuhdetta etsivältä naiselta mitä järkeä on mennä ulkonäkö edellä ja vedättää pillunpuutteessa olevia miehiä mätsihaaremiin ja tavoitella niitä parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset naiset todellakin juoksevat komeiden perässä tai ehkä he eivät ole naisten mielestä komeita, mutta kuitenkin paremman näköisiä kuin muut. Tästä syystä pieni miesjoukko kerää naisten tykkäykset ja kun miehet jakavat seksitykkäyksiä, niin onhan parisuhdetta etsivien naisten helppo saada ne paremman näköiset miehet mätsihaaremiinsa. Tietysti aina voi kysyä parisuhdetta etsivältä naiselta mitä järkeä on mennä ulkonäkö edellä ja vedättää pillunpuutteessa olevia miehiä mätsihaaremiin ja tavoitella niitä parisuhteeseen.

        Mitä moralisoi? Mikä sinä olet arvostelemaan?
        Sinä itse haluat naisesta vain seksiä. Seksiin kelpaa kuka vain. Rumakin käy kunhan sillä on pillu. Luuletko että se tekee sinusta paremman ihmisen että.viis veisaat siitä millainen nainen siinä sinun allasi on? Jos naiset eivät harrasta sitä ihan kenen tahansa miehen kanssa niin sekö on joku vika?

        Tuo että kuka tahansa kelpaa on ihan matalaa tasoa. Miten se eroa simpanssien seksistä? Sinun seksuaalisuutesi on simpanssien ja kulkukoirien tasolla: kaikki käy, kuka tahansa kelpaa, panettaa vain ylimalkaan eikä sillä ole mitään tekemistä sen naisen kanssa jonka kanssa sitä teet.

        Tuoko on parempi asenne kuin se että on mieluummin ilman jos ei löydy sellaista joka miellyttää ja ihmisenäkin kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä moralisoi? Mikä sinä olet arvostelemaan?
        Sinä itse haluat naisesta vain seksiä. Seksiin kelpaa kuka vain. Rumakin käy kunhan sillä on pillu. Luuletko että se tekee sinusta paremman ihmisen että.viis veisaat siitä millainen nainen siinä sinun allasi on? Jos naiset eivät harrasta sitä ihan kenen tahansa miehen kanssa niin sekö on joku vika?

        Tuo että kuka tahansa kelpaa on ihan matalaa tasoa. Miten se eroa simpanssien seksistä? Sinun seksuaalisuutesi on simpanssien ja kulkukoirien tasolla: kaikki käy, kuka tahansa kelpaa, panettaa vain ylimalkaan eikä sillä ole mitään tekemistä sen naisen kanssa jonka kanssa sitä teet.

        Tuoko on parempi asenne kuin se että on mieluummin ilman jos ei löydy sellaista joka miellyttää ja ihmisenäkin kiinnostaa?

        Se, että seksiin kelpaa kuka vain, on rumaa ja ällöttävää. Palstaprinssit itse selittävät olevansa valmiita seksiin naisen kuin naisen kanssa, sellaisenkin jota sisimmässään halveksivat. Panevat, ja samaan aikaan ja jälkeenpäin naureskelevat naiselle ja selittävät että llipa ruma ämmä. Seksin aikanakin hiljaa mielessään haukkuvat tätä. Sekö on jotain upeaa? Mikä siinä on hienoa?

        Sitäkö te tarkoitatte kun puhutte, että miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä, että teille kelpaa seksiin reikä kuin reikä, ja ihan sama millainen naama ja millainen luonne ja millainen persoona sen reiän omistajalla on? Oletteko oikein ylpeitä siitä että voitte halveksia naista ja silti panna häntä?

        Miten tuo tosiaan eroaa simpanssien seksielämästä? Väitättekö että kaikkien miesten seksielämä on simpanssien tasolla?

        En usko. Itse olette jääneet simpansseiksi. Kaikki miehet eivät ole.

        Jos naiset eivät ole seksi elämässään simpansseja vaan vähän katsovat kenen kanssa harrastavat seksiä ja ovat mieluummin ilman kuin kenen tahansa kanssa, niin sekö on se suuri anteeksiantamaton vika naisissa? Että me naiset emme ole simpansseja vaan ihmisiä -siitäkö te meitä moititte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä moralisoi? Mikä sinä olet arvostelemaan?
        Sinä itse haluat naisesta vain seksiä. Seksiin kelpaa kuka vain. Rumakin käy kunhan sillä on pillu. Luuletko että se tekee sinusta paremman ihmisen että.viis veisaat siitä millainen nainen siinä sinun allasi on? Jos naiset eivät harrasta sitä ihan kenen tahansa miehen kanssa niin sekö on joku vika?

        Tuo että kuka tahansa kelpaa on ihan matalaa tasoa. Miten se eroa simpanssien seksistä? Sinun seksuaalisuutesi on simpanssien ja kulkukoirien tasolla: kaikki käy, kuka tahansa kelpaa, panettaa vain ylimalkaan eikä sillä ole mitään tekemistä sen naisen kanssa jonka kanssa sitä teet.

        Tuoko on parempi asenne kuin se että on mieluummin ilman jos ei löydy sellaista joka miellyttää ja ihmisenäkin kiinnostaa?

        Ongelmahan on se, että naiset on kaikki ohjelmoitu toimimaan samalla tavalla ja naisilla tietokone raksuttaa "tykkää vain komeista miehistä, tykkää vain komeista miehistä ja tavoittele niitä parisuhteeseen".

        Tuo ulkonäkö edellä kuleksiminen kuitenkin kostautuu myöhemmin kun on lapset panoalfan kanssa ja se komea panoalfa pysyy parisuhteessa max muutaman vuoden. Panoalfa kyllästyy perhe-elämään nopeasti ja alkaa miettimään millaista elämä oli ennen naista ja lapsia. Komea mies pani pökköä eri naisten pesään ja oli käytetty mies. Silti naisten silmissä edelleen haluttu, koska komea ulkonäkö.

        Miesten antamat seksitykkäykset mahdollistaa naisille niin paljon ja naiset voivat aina saada itseään tasokkaampia miehiä seksiin ja hyvällä tsägällä jopa parisuhteisiin. Parisuhteet ei kuitenkaan kestä, kuten on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmahan on se, että naiset on kaikki ohjelmoitu toimimaan samalla tavalla ja naisilla tietokone raksuttaa "tykkää vain komeista miehistä, tykkää vain komeista miehistä ja tavoittele niitä parisuhteeseen".

        Tuo ulkonäkö edellä kuleksiminen kuitenkin kostautuu myöhemmin kun on lapset panoalfan kanssa ja se komea panoalfa pysyy parisuhteessa max muutaman vuoden. Panoalfa kyllästyy perhe-elämään nopeasti ja alkaa miettimään millaista elämä oli ennen naista ja lapsia. Komea mies pani pökköä eri naisten pesään ja oli käytetty mies. Silti naisten silmissä edelleen haluttu, koska komea ulkonäkö.

        Miesten antamat seksitykkäykset mahdollistaa naisille niin paljon ja naiset voivat aina saada itseään tasokkaampia miehiä seksiin ja hyvällä tsägällä jopa parisuhteisiin. Parisuhteet ei kuitenkaan kestä, kuten on nähty.

        Ai että naiset on oikein ohjelmoitu toimimaan ja ajattelemaan noin? Ja että kaikki naiset ovat samanlaisia ja kaikki naiset ovat noita ohjelmoituja?

        Kaikkiko? Äitisi mukaan lukien? Tekikö äiti sinut panoalfan eli komean isäsi kanssa ja isäsi sitten jätti teidät? Miksei sinusta tullut tuota paremman näköistä jos isäsi oli komea panoalfa?

        Ovatko kaikki rumat palstaprinssit siis tulleet ulkonäkönsä puolesta rumiin äiteihinsä?

        Vakavasti Puhuen:

        Kirjoitat täytt paskaa! Naisia ei ole ohjelmoitu ajattelemaan ja toimimaan kuvaamallasi tavalla. Missä noita tuolla tavalla ohjelmoituja naisia muka on?

        Täällä te äijät väitätte että lähes kaikki naiset on tuollaisia komeista miehistä tykkääviä idiootteja, mutta ette ole kertoneet missä tuolla tavalla ajattelevia naisia tapaa. Jos suurin osa naisia on tuollaisia niin miksen minä tunne yhtään? Minä en siis tunne yhtä ainutta naista joka olisi ohjelmoitu ajattelemaan ja toimimaan kuvaamallasi tavalla. En siis ainuttakaan.

        Eihän tälläkään palstalla ole yhden yhtä tuolla tavalla ajattelevaa naista. Täällä naiset yhä uudestaan toistavat että eivät ajattele noin. Ja sekös teitä suututtaa. Vastaatte aina että "no ehkä sinä mutta useimmat naiset juoksevat komeiden perässä". Missä ne useimmat naiset ovat? Jossain piilossa? Väitättekö että suurin osa naisista piileskelee?

        MISSÄ niitä useimpia naisia on? Kertokaa!

        Oletteko ITSE tavanneet reaalimaailmassa tuolla tavalla ajattelevan naisen? Oletteko keskustelleet ITSE hänen kanssaan kasvotusten ja kuulleet hänen omasta suustani että hän ajattelee noin? Ette ole! Ette ole ikinä ITSE tavanneet yhden yhtä naista joka olisi kertonut teille että tavoittelee vain komeita miehiä. Olette keksineet tuon komea mies -jutun omasta päästänne.

        Kuulkaa kun aidot kokemukset ja oikea tieto saadaan niin että mennään tuonne oikeaan maailmaan oikeiden elävien ihmisten luo. Ei netissä surffaaminen ole elämää.

        Äskeiselle kirjoittajalle sanoisin että olet uskomaton harhoissa eläjä. Luultavasti elät vain tietokoneen kanssa etkä vaivaudu yhtään ulos tuonne reaalimaailmaan. Milloin olet viimeksi käynyt esimerkiksi kahvilassa, istahtanut itsekseni pöydän ääreen, juonut kupin kahvia ja katsellut ympärille ETKÄ ottanut kännykkää edes esille. Jätä se kännykkä taskuun ja näe mitä ympärilläsi on. Tietokoneen tuijottaminen ei ole.mitään elämää.

        Missä tällainen naisten ohjelmointi on tapahtunut? Kuka sen on organisoinut jos se on noin systemaattista?

        Tuollainen samaa jankuttaa tietokoneeseensa rakastunut peräkammarinpoikako olisi hyvää parisuhdeainesta? Et sinä ole kiinnostunut naisista. Olet kiinnostunut netissä surffailusta.


    • Anonyymi

      Sinulla ei selvästikään ole mitään omaa kokemusta parisuhteesta, seurustelusta eikä edes ihmissuhteista. Onko sinulla ihmissuhteita ollenkaan? Netissä jutteleminen ei ole ihmissuhde. Ihmissuhde on sitä että tapaat toisen ihmisen kasvotusten.

      Saat kaiken "tietosi" netistä. Elät tietokoneesi kanssa. Toisin sanoen et elä ollenkaan.

      Kokeilepa lähteä kävelylle. Jätä kännykkä kotiin ja tee kävelylenkki. Älä mene ostarille notkumaan. Kulje kaduilla ja katsele ihmisiä. Istahda puiston penkille. Siis ilman puhelinta.

      Jos vain surffaa netissä, ei tiedä elämästä mitään.

    • Anonyymi

      ""Täällä te äijät väitätte että lähes kaikki naiset on tuollaisia komeista miehistä tykkääviä idiootteja, mutta ette ole kertoneet missä tuolla tavalla ajattelevia naisia tapaa.""

      Ei tarvitse kuin mennä nettideiteille tai tinderiin, niin siellä naiset viestittelee vain komeimpien miesten kanssa ja tavoittelevat heitä parisuhteisiin, koska nämä miehet ovat valmiita panemaan alas päin, ei siis pariutumaan alas päin vaan panemaan alas päin. Se komea panoalfa jolla on tinderissä tuhansia mätsejä saa naista myös baarista. Sitten se tavismies jolla on muutama hassu mätsi tinderissä ei pääse tinderin kautta treffeille vaikka kuinka yrittää, eikä baaristakaan onnista, koska tavismies ei lukeudu siihen komeimpaan 10%.

      Ja kyllä naiset harrastavat myös yhden illan juttuja näiden komeiden miesten kanssa, mutta suurin osa tavoittelee heitä parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Mistä sinä muka tiedät mitä naiset tekevät Tinderissä? Hakkeroitko itsesi heidän puhelimeensa?


      • Anonyymi

        Miten sinä ätminä tiedät miten naiset toimivat nettideiteissä komeiden miesten kanssa? Et sinä sitä pääse näkemään kun naiset menevät treffeille. Ei kukaan ota treffeille ylimääräistä ihmisiä yleisöksi. .


      • Anonyymi

        Mitä sitten? Näin komeena rokkarimiehenä ihmettelen noita kuukaudesta toiseen kirjoittamiasi tekstejä..."komeat miehet" sitä ja tätä.

        Tottakai komea mies saa kaadettua naista helposti.
        Samoin upea nainen pyörittää miehiä miten vaan.
        Näin on aina ollut ja tulee olemaan.

        Miehessä pitää olla myös tyyliä. Ja niitä tyylejä on erilaisia.
        Hiukset, kledjut, bootsit/kengät jne.
        Ei kai tässä ole mitään uutta?

        Tinderissä ite saan mätchejä naisilta joita en edes noteeraa. Ja usein kun taas itse vetäsen oikeelle jonkun upeen mimmin kohdalle niin ei tule mitään mätchiä. Joskus taas kyllä tulee. Minusta tässä ei ole mitään erikoista.

        Toki välillä vituttaa kun tykkäysiin tulee rumaa naista eikä niitä jotka vois oikeesti (ulkonäön perusteella) kiinnostaa.
        Ulkonäköhän ei nyt pelkästään kerro että ko henkilön kanssa tulisi ees toimeen.

        Mutta joo ei toi Tinderi ole mitenkään vakavasti otettava paikka joten ei siinä menetä mitään jos huonon mätchin kanssa ei tuu treffejä. Surkeet ja turhat treffit ovatv turhauttavampia.


    • Anonyymi

      ""Miten sinä ätminä tiedät miten naiset toimivat nettideiteissä komeiden miesten kanssa? Et sinä sitä pääse näkemään kun naiset menevät treffeille. Ei kukaan ota treffeille ylimääräistä ihmisiä yleisöksi""

      Noo, naiset tykkäävät vain komeimmistosta niin ei pidä olla kovinkaan älykäs tajutakseen, että silloin naiset tapailevat vain komeimmistoa.

      Naisetko muka tapailevat tavismiehiä tinderin ja netin kautta? Miten niin muka? Eihän naiset edes viestittele tavismiesten kanssa.

      On tehty lukuisia testejä, joissa mallimies vetää mätsihaaremiinsa tuhansia kiimaisia naisia kun tavismiehet saavat muutamia hassuja mätsejä ja treffejä tavismiehet eivät saa vaikka kuinka yrittävät kun naiset yrittävät päästä treffeille komean panoalfan kanssa.

      • Anonyymi

        Mallimies siis saa TUHANSIA tykkäyksiä? Siis vähintään 2 000? Mistä tiedät? Tuo on pähkähullu väite. Ei kukaan tarvitse niin monta mätsiä. Mitä kukaan sellaisella määrällä tekee?

        Siksi toiseksi. Mätsit eivät ole mikään haaremi. Se, että olen saanut mätsin jonkun miehen kanssa, tarkoittaa VAIN että minä ja ko. mies pyyhimme kumpikin toisemme oikealle, eli pidimme toistemme profiilista. Se ei vielä ole lupaus eikä tae mistään. Ei edes trfeffeistä. Kumpikaan meistä ei kuulu toisen "haaremiinsa".

        Jos saisin tietää, että joku mätseistäni väittää minun kuuluvan "haaremiinsa", päättelisin että äijä luulee itsestään pikkasen liikoja, ja poistaisin hänet mätseistäni saman tien.


    • Anonyymi

      Korjaisin sen verran, että ei naiset anna komeille miehille anteeksi. Naiset kyllä himoitsevat komeita miehiä parisuhteisiin ja sitten kun se komea mies paljastuukin pettäväksi siaksi, niin nainen maksaa hintaa kun olihan se tiedossa, että komea mies pettää jossain vaiheessa kun tuhannet muut naiset himoitsevat häntä. Komeat miehet pettävät ennemmin tai myöhemmin ja sitten nainen potkii komean panoalfan pihalle. Tästä syystä parisuhteet ei kestä.

      • Anonyymi

        Väität siis että jokainen mies pettää jos saa tilaisuuden. Kukaan mies ei pysty sanomaan ei jos kaunis nainen lähestyy?

        Komea siis takuuvarmasti pettää koska naiset kaikkialla jahtaavat häntä.

        Millä perusteella tavis on uskollisempia ja luotettavampi? Siksikö, ettei hänellä ole kysyntää kun nauset eivät ole hänestä kiinnostuneita?

        Eli tavismies todella mielellään kävisi vieraissa, mutta kun ne naiset, joilta hän vonkaa, eivät anna?

        Mitä uskollisuutta se on olevinaan, että haluaa pettää ja yrittää kovasti käydä vieraissa, mutta ei voi kun tulee naisten taholta torjutuksi?

        Tavismies siis koko ajan haaveilee muista naisista ja on uskollinen vastoin tahtoaan?

        Sellainen "uskollisuus" on nollan arvoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis että jokainen mies pettää jos saa tilaisuuden. Kukaan mies ei pysty sanomaan ei jos kaunis nainen lähestyy?

        Komea siis takuuvarmasti pettää koska naiset kaikkialla jahtaavat häntä.

        Millä perusteella tavis on uskollisempia ja luotettavampi? Siksikö, ettei hänellä ole kysyntää kun nauset eivät ole hänestä kiinnostuneita?

        Eli tavismies todella mielellään kävisi vieraissa, mutta kun ne naiset, joilta hän vonkaa, eivät anna?

        Mitä uskollisuutta se on olevinaan, että haluaa pettää ja yrittää kovasti käydä vieraissa, mutta ei voi kun tulee naisten taholta torjutuksi?

        Tavismies siis koko ajan haaveilee muista naisista ja on uskollinen vastoin tahtoaan?

        Sellainen "uskollisuus" on nollan arvoista!

        ""Väität siis että jokainen mies pettää jos saa tilaisuuden. Kukaan mies ei pysty sanomaan ei jos kaunis nainen lähestyy?""

        Näin se monilla menee.


        ""Komea siis takuuvarmasti pettää koska naiset kaikkialla jahtaavat häntä.""

        Kyllä. Ei ne komeat miehet naisilleen sitä kerro, mutta satavarmasti panevat pilluja ympäri suomen ja miksi ei panisi kun komea ulkonäkö sen mahdollistaa?


        ""Millä perusteella tavis on uskollisempia ja luotettavampi? Siksikö, ettei hänellä ole kysyntää kun naiset eivät ole hänestä kiinnostuneita?""

        Kyllä. Nimenomaan juuri siksi. Miten petät kun ei ole ketään kenen kanssa pettää?


        ""Eli tavismies todella mielellään kävisi vieraissa, mutta kun ne naiset, joilta hän vonkaa, eivät anna?""

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Väität siis että jokainen mies pettää jos saa tilaisuuden. Kukaan mies ei pysty sanomaan ei jos kaunis nainen lähestyy?""

        Näin se monilla menee.


        ""Komea siis takuuvarmasti pettää koska naiset kaikkialla jahtaavat häntä.""

        Kyllä. Ei ne komeat miehet naisilleen sitä kerro, mutta satavarmasti panevat pilluja ympäri suomen ja miksi ei panisi kun komea ulkonäkö sen mahdollistaa?


        ""Millä perusteella tavis on uskollisempia ja luotettavampi? Siksikö, ettei hänellä ole kysyntää kun naiset eivät ole hänestä kiinnostuneita?""

        Kyllä. Nimenomaan juuri siksi. Miten petät kun ei ole ketään kenen kanssa pettää?


        ""Eli tavismies todella mielellään kävisi vieraissa, mutta kun ne naiset, joilta hän vonkaa, eivät anna?""

        Juuri näin.

        Puhu vain omasta puolestasi!

        On olemassa myös yhden naisen miehiä. Jos itse et ole sellainen, niin se ei tarkoita että kukaan ei ole.

        Kaikki miehet eivät petä kumppaniaan vaikka tilaisuus olisikin. Sinä itse pettäist aina kun tilaisuus tarjoutuu, mutta se että sinä olet sika ja paskiainen, ei tarkoita että kaikki miehet ovat sikoja ja paskiaisia.

        On miehiä jotka torjuvat heitä seksuaalisesti lähestyvän naisen, koska eivät harrasta irtoseksiä ja yhden illan juttuja. Koska itse olet val.is panemaan jokaista siedettävää naista (eli melkein ketä vain, pois lukien lähisukulaiset, kassialmat ja vanhukset), luulet että kaikki miehet toimivat niin. Et sinä ole mikään normi etkä tavis. Olet keskimääräistä huonompi ja alle taviksen.

        Vielä useammin käy niin, että nimimiehet (joihin sinä siis et kuulu) torjuvat heitä seksuaalisesti lähestyvän naisen siksi että ovat itse varattuja, (eivätkä siis halua pettää!), tai koska tietävät että nainen on varattu tai koska tuntevat naisen kumppanin ja tämä on heidän kaverinsa.

        Se että miehet eivät voi vastustaa seksiä ehdottavaa naista on puppua, paskaa ja potaskaa. Mitä komeampi ja vetovoimausempi mies, sitä todennäköisemmin hän torjuu naisen joka lähestyy. Hän on kyllästynyt vonkaaviin naisiin ja haluaa olla rauhassa. Mieskin voi olla tympääntynyt ahdisteluun ja seksuaaliseen häirintään.

        Sinä et ole yhtä kuin kaikki miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi!

        On olemassa myös yhden naisen miehiä. Jos itse et ole sellainen, niin se ei tarkoita että kukaan ei ole.

        Kaikki miehet eivät petä kumppaniaan vaikka tilaisuus olisikin. Sinä itse pettäist aina kun tilaisuus tarjoutuu, mutta se että sinä olet sika ja paskiainen, ei tarkoita että kaikki miehet ovat sikoja ja paskiaisia.

        On miehiä jotka torjuvat heitä seksuaalisesti lähestyvän naisen, koska eivät harrasta irtoseksiä ja yhden illan juttuja. Koska itse olet val.is panemaan jokaista siedettävää naista (eli melkein ketä vain, pois lukien lähisukulaiset, kassialmat ja vanhukset), luulet että kaikki miehet toimivat niin. Et sinä ole mikään normi etkä tavis. Olet keskimääräistä huonompi ja alle taviksen.

        Vielä useammin käy niin, että nimimiehet (joihin sinä siis et kuulu) torjuvat heitä seksuaalisesti lähestyvän naisen siksi että ovat itse varattuja, (eivätkä siis halua pettää!), tai koska tietävät että nainen on varattu tai koska tuntevat naisen kumppanin ja tämä on heidän kaverinsa.

        Se että miehet eivät voi vastustaa seksiä ehdottavaa naista on puppua, paskaa ja potaskaa. Mitä komeampi ja vetovoimausempi mies, sitä todennäköisemmin hän torjuu naisen joka lähestyy. Hän on kyllästynyt vonkaaviin naisiin ja haluaa olla rauhassa. Mieskin voi olla tympääntynyt ahdisteluun ja seksuaaliseen häirintään.

        Sinä et ole yhtä kuin kaikki miehet.

        Tein juuri rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein juuri rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

        Pollarit selvittelee asiaa sitten jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Väität siis että jokainen mies pettää jos saa tilaisuuden. Kukaan mies ei pysty sanomaan ei jos kaunis nainen lähestyy?""

        Näin se monilla menee.


        ""Komea siis takuuvarmasti pettää koska naiset kaikkialla jahtaavat häntä.""

        Kyllä. Ei ne komeat miehet naisilleen sitä kerro, mutta satavarmasti panevat pilluja ympäri suomen ja miksi ei panisi kun komea ulkonäkö sen mahdollistaa?


        ""Millä perusteella tavis on uskollisempia ja luotettavampi? Siksikö, ettei hänellä ole kysyntää kun naiset eivät ole hänestä kiinnostuneita?""

        Kyllä. Nimenomaan juuri siksi. Miten petät kun ei ole ketään kenen kanssa pettää?


        ""Eli tavismies todella mielellään kävisi vieraissa, mutta kun ne naiset, joilta hän vonkaa, eivät anna?""

        Juuri näin.

        Jos kaikki miehet ovat täysiä sikoja ja valmiita pettämään heti kun tilaisuus tarjoutuu, niin miksi rupeaisin parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa? Jos mies on komea, hän pettää joka välissä koska oi. Jos hän on tavis, hän pettää aina kun voi, ja jos ei voi niin ainakin yrittää.

        Joten kannattaa pysyä erossa miehistä. Jos ei sellaista miestä ole edes olemassa joka ei HALUA pettää vaan HALUAA olla USKOL,LINEN, niin ehkä siinä on se syy miksei parisuhteita synny. Mitä tuota enää ihmettelette, selvää asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein juuri rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

        Kenen nimen siis mainitsit kun kerroit syylliseksi epäillyn nimen, eli sen joka on loukannut sinua? Tiesikö tämä henkilö sinun nimesi?

        Eli ventovieras henkilö loukkasi netissä ventovieraista, ja se on muka kunnianloukkaus? Älä naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen nimen siis mainitsit kun kerroit syylliseksi epäillyn nimen, eli sen joka on loukannut sinua? Tiesikö tämä henkilö sinun nimesi?

        Eli ventovieras henkilö loukkasi netissä ventovieraista, ja se on muka kunnianloukkaus? Älä naurata.

        Ei täällä ihan mitä tahansa voi kirjoitella vaikka niin luulet ja kunnianloukkaus se on. Mieti sitä sitten kun poliisit on oven takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ihan mitä tahansa voi kirjoitella vaikka niin luulet ja kunnianloukkaus se on. Mieti sitä sitten kun poliisit on oven takana.

        Kirjoitin tässä taannoin että väitteesi, jonka mukaan uskollisia ja luotettavia miehiä ei ole olemassakaan ja että kaikki miehet ovat pettäjiä, on silkkaa puppua. Kirjoitin että jos tuollaista väität, arvioit vain muita miehiä itsesi mukaan ja että jos itse olet sika ja roisto, niin se ei tarkoita että kaikki miehet ovat sikoja ja roistoja.

        Vastasit kertomalla että olet tehnyt minusta rikosilmoituksen nimikkeellä kunnianloukkaus ja kehoitit odottamaan kunnes poliisit ovat ovellani.

        Tämä tapahtui elokuussa. Nyt ollaan jo joulukuun loppupuolella, eivätkä poliisit vieläkään ole ovellani. He eivät siis ole vaivautuneet selvittämään. henkilöllisyyttäni, vaikka se olisi tietoteknisesti erittäin helppoa. Mikseivät? Siksi että anonyymin henkilön toiseen anonyymiin henkilöön kohdistama arvostelu netissä EI OLE kunnianloukkaus. Kunnianloukkaus kohdistuu nimeltä mainittuun tai muuten helposti tunnistettavaan henkilöön.

        Odotan edelleen poliiseja. Toivon että saan ovelleni omaa ikäluokkaani eli 55-65-vuotiaan komean ja fiksun sinkkupoliisin. Kutsun hänet kahville, yritän tutustua ja toivon että siitä syntyy jotain.


      • Anonyymi

        Ei naiset ainakaan etelä Suomessa enää osaa eikä pysty mihinkään parisuhteeseen.

        Niiden täytyy päästä stadin keskustaan vetämään kuoharia kaksin käsin.


    • Anonyymi

      Tilastokeskuksesta päivää:

      - Tällä hetkellä 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on parisuhteissa
      - Yli 95% aikuisesta väestöstä on vähintään joskus ollut parisuhteissa

      - Eniten sinkkuja on yli 60-vuotiaissa
      - Vähiten sinkkuja on alle 40-vuotiaissa

      - Suomen väestöstä valtaosa on heteroita

      Suomessa tavallisin mies on siis sellainen, joka on parisuhteessa naisen kanssa.
      Vähintään 95% Suomen aikuisista miehistä on siis taviksia.
      Jäljelle jäävä alle 5% on miehiä, jotka joko eivät halua parisuhdetta tai eivät jostain syystä ole halustaan huolimatta sellaista löytäneet.

      Alle 5% miespuolisesta aikuisesta väestöstä ei millään muotoa voi muodostaa niin suurta osuutta, että heitä voisi kutsua "taviksiksi".

      On keskiarvoon suhteutettuna epätavallista, ettei mies etsi lainkaan parisuhdetta. On keskiarvoon suhteutettuna epätavallista, ettei mies löydä parisuhdetta vaikka haluaisi.

      Näin ollen ne miehet jotka valittelevat olevansa "taviksia" mutta eivät löydä parisuhdetta, eivät ole taviksia lainkaan. He ovat perin epätavallisia otuksia, sillä yli 95% Suomen aikuisista miehistä on kuin onkin sen parisuhteen vähintään kerran jo löytänyt.

    • Anonyymi

      ""Odotan edelleen poliiseja. Toivon että saan ovelleni omaa ikäluokkaani eli 55-65-vuotiaan komean ja fiksun sinkkupoliisin. Kutsun hänet kahville, yritän tutustua ja toivon että siitä syntyy jotain.""

      Annatko p**lua, vai p*rsettä, vai molempia?

      • Anonyymi

        Tuo "ilmoitusten tehtailija" olisi äkkiä itse syytteessä, jos lähtisi ilmoitusta tekemään :) Sen verran vihapuhetta ja loukkauksia on vuosien mittaan tänne palstoille ehtinyt tehtailemaan ;)


    • Anonyymi

      Ei nuo komeat miehet seksin etsimistä lopeta vaikka tavisnainen saisikin kellistettyä komean miehen parisuhteeseen. Tinderissä ja nettideiteillä on hemmetisti varattuja ja komeita miehiä eli komeat miehet ottavat komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti vaikka ovat parisuhteessa tavisnaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Uutenavuotena naiset vievät kotiinsa mielummin pirikänneissä olevan jännämiehen kuin kiltin ja kunnollisen miehen ja antavat tälle piripää jännämiehelle pillua ja aamulla jännämies mätkii naista turpaan kun ei saa huumeita tai sitten jännämies tilaa muuttoauton ovelle ja kun nainen herää persreikä kipeenä, niin koko kämppä on tyhjä. Piripää on varastanut kaiken, että saa huumeita.

      • Anonyymi

        Viime uutenavuotenakin kaverin ihastus heitti kiltille ja kunnolliselle kaverilleni kaverikortin ja tämä nainen oli sitten uutenavuotena vienyt kotiinsa jonkun tuntemattoman narkin joka oli ensin nussinut naisen perseen kipeäksi ja kun nainen oli päivällä herännyt, niin nainen oli huomannut telkkarin hävinneen. Kaukosäädintä tyhmä narkki ei tajunnut varastaa.

        Nainen tuli vielä paksuksi tälle tuntemattomalle narkille kun narkki oli tietysti tottakai käynyt kaikki reiät läpi.


    • Anonyymi

      Naiset aina luottaa ettei komea mies petä. Sitten ne itkee palstoilla ja kavereilleeen että se unelmamies petti ja nainen itkee ettei mies jätä sitä. Naiset on kyl säälittäviä.

      • Anonyymi

        Minun mielestä on tyhmää käyttää huumeita ja minun mielestä on tyhmyyttä antaa toosaa aivottomille narkeille.


    • Anonyymi

      Ryypätkäämme hieman väkevätä 🔥

    • Anonyymi

      Vai komeille miehille anteeksi... heh.. eiköhän siinä ole oma lehmä lehmällä ojassa??

      Tyhmä rakastunut antaa anteeksi mitä vaan.
      Se et "rakas rakas rakas älä jätä" vaikka takaraivossa on tieto että mies lähtee muihin naisiin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe