Minulle ja tyttöystävälle kolme molemmille. Se on varma saanti tänään.
Ostin kismet suklaata
11
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta siten pullistut kuin Sanneli s.
- Anonyymi
Mä ostin ja söin yksin raiderin tänään.
- Anonyymi
elokuvia niin joku james no tuo rampa-taistelija on ehkä parempi kuin james.
samaan aikaan elokuvia. Olet siis niitä lahjus miehiä.
- Anonyymi
Mä söin yksin 10x 2 kpl Twix- patukkaa, tuli vähän maha kipeäksi ja uni häiriintyi viime yönä? Ei olis kannattanut.
- Anonyymi
Korruptio kukoistaa.
- Anonyymi
Jaa, eikö suklaa oo enempiki seksin korvike, eikä mikään ehdollistamisväline.
- Anonyymi
Mutta jos tyttöystävä näkee, että Kismetit ovat tarjouksessa kolme eurolla niin jättää samoin tein. Ei nykynaisille kelpaa kuin paras ja kallein, ja tarjoustuotteet on luusereille.
Eipä se lahjusten antaminen kaikkiin naisiin iske :D
- Anonyymi
Sokeriarvot saa varmasti ylös.
- Anonyymi
Tupla patukka ei ole hyvää. Liian sitkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576