Kun hän saa naisen sänkyyn eli häneltä seksiä 😥
Miehen kiinnostus lopahtaa,
60
1733
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen kiinnostus lopahtaa kun miehellä ei ole rahaa ja kiiltoa.
- Anonyymi
No ei se aina noin mene. Usein ehkä, muttei aina.
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Eikä sitä kiinnostusta edes välttämättä ole ollutkaan kuin seksiin alunperinkään.
- Anonyymi
Jänniä elokuvia voi tulla iltatuimaan rampa-taistelija tulee ja james-elokuvakin :D
- Anonyymi
Itseäni hieman tympäisee, kun en saisi liikkua, nilkka ja polvi pitäisi olla lepoa mutta kun millään en malttaisi... nooh illan elokuvat ja unia sitten...
- Anonyymi
Mitäs menitte antautumaan, mummokalsarit jalkaan niin kiinnostus lopahtaa jo ennen aktia. Sanotte vaan miehelle hus hus, ei kerkeä nyt oikein sinun kanssa oleen mutta kiva kun kävit ja maksoit taksin kotio.
- Anonyymi
Mies on siis sitoutumiskammoinen luuseri. Nolo homma. Tuollaiset juntit pilaavat miesten maineen. Olen pahoillani hänen puolestaan. Minun kiinnostukseni ei lopahtaisi, vaikka nainen antaisi.
- Anonyymi
No ei minunkaan jos pullakahvit antaisi ja jättäisi ne paremmat ateriat vaikka juhlapyhille.
- Anonyymi
Onko tämä joku käänteispsykologinen yritelmä vai mikä homma?
- Anonyymi
pillunkerääjä? pitää päiväkirjaakin naisten nimistä?
- Anonyymi
No jos sinne ei ole nimiä kummempaa raapustaa, niin kyseessä on luultavasti almanakka
- Anonyymi
Kiinnostus mihin? PArisuhteeseen? Näppituntumalla väittäisin, että kyllä miehelle kuin miehelle seksi kelpaa useammankin kerran.
Jos ei muuta ole vailla, niin totta varmastikin.
- Anonyymi
Minun kiinnostuu lopahtaa kyllä jos olen saanut seksiä naiselta. Yritän kyllä kiinnostua mutta en kiinnostu koska nainenkaan ei sano mitään että vois seurustella niin minun kiinnostus lopahtaa.
Juurikin päinvastoin. Eihän miehestä pääse eroon sen jälkeen ikuna.🙄
Siksi kannattaa olla tarkkana, kenen kanssa hommiin ryhtyyn. Kun seksikumppanien määrä pysyy vähäisenä, onnistuu niitä vielä jollain tavalla pakoilemaan/välttämään suhteen päätyttyä naisen toimesta. 🥸- Anonyymi
Jaa, paljon on ollut niitä joille yksi kerta riittänyt hyvin. Vaikka itse olisin joskus halunnut jatkoakin. Eiköhän se ihan miehestä riipu, yleistämättä suuntaan tai toiseen. Joskus mies on ollut hakemassa vain yhden illan hupia, joskus useamman illan, joskus ollut jopa vakavissaan. Kerran jopa sattunut sellainenkin tapaus, että on ollut ensin vakavissaan, mutta koska seksiä hänen mielestään harrastettu "liian pian" (kolmannet treffit), lähtenyt lätkimään. Kaikkea mahdollista siis elämänvarrelta löytyy. Viimeaikoina ei ole löytynyt minkäänlaista, koska elämä on paljon helpompaa ilman seksiä, varsinkaan ilman jatkuvasti vaihtuvia partnereita.
(ja ennenkuin tänne tulee joku vastaus "liiasta kokeneisuudesta", on oma luku n. 10 - eihän se ihanteellinen ole ja suoraan sanoen osa kokemuksista oli niin laimeita tai mitättömiä, että olisin mieluummin näin jälkeenpäin jättänyt ne kokematta, mutta jälkiviisaus on turhaa)
Kirjautumaton palstalutka MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, hyvä veto. 👍
Nojoo. Sen verran pitää kyllä olla itsesuojeluvaistoa, että jos haluaa jonkun kiinnostuksen loppuvan, ei missään nimessä kannata ainakaan seksiä sen kanssa ruveta harrastamaan 😐
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Nojoo. Sen verran pitää kyllä olla itsesuojeluvaistoa, että jos haluaa jonkun kiinnostuksen loppuvan, ei missään nimessä kannata ainakaan seksiä sen kanssa ruveta harrastamaan 😐
Siinä on se vaara, että jää naisen pauloihin sikin sokin solmuun ja addiktoituu. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, paljon on ollut niitä joille yksi kerta riittänyt hyvin. Vaikka itse olisin joskus halunnut jatkoakin. Eiköhän se ihan miehestä riipu, yleistämättä suuntaan tai toiseen. Joskus mies on ollut hakemassa vain yhden illan hupia, joskus useamman illan, joskus ollut jopa vakavissaan. Kerran jopa sattunut sellainenkin tapaus, että on ollut ensin vakavissaan, mutta koska seksiä hänen mielestään harrastettu "liian pian" (kolmannet treffit), lähtenyt lätkimään. Kaikkea mahdollista siis elämänvarrelta löytyy. Viimeaikoina ei ole löytynyt minkäänlaista, koska elämä on paljon helpompaa ilman seksiä, varsinkaan ilman jatkuvasti vaihtuvia partnereita.
(ja ennenkuin tänne tulee joku vastaus "liiasta kokeneisuudesta", on oma luku n. 10 - eihän se ihanteellinen ole ja suoraan sanoen osa kokemuksista oli niin laimeita tai mitättömiä, että olisin mieluummin näin jälkeenpäin jättänyt ne kokematta, mutta jälkiviisaus on turhaa)
Kirjautumaton palstalutkaEli koko kaupunki tuntee ja tietää kivaa tulevalle miehellesi hänellä kylän tunnetuin tyttö ja hänelle se jäi
MCMLXXVI kirjoitti:
Siinä on se vaara, että jää naisen pauloihin sikin sokin solmuun ja addiktoituu. :)
Joo, vaikka olis niin pontevata poikaa alkujansa 🤨
Pontevuus on vaan taktikointia. :P
Anonyymi kirjoitti:
Kirjautumaton palstalutkaMua ei ole kaduttanut yksikään. Mutta johtuu kai siitä, kun olen ottanut riskin huomioon, että ei siitä sitten eroon pääse. Ja sitä riskiä en kovin monen kanssa ole halunnut ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koko kaupunki tuntee ja tietää kivaa tulevalle miehellesi hänellä kylän tunnetuin tyttö ja hänelle se jäi
"Eli koko kaupunki tuntee ja tietää kivaa tulevalle miehellesi hänellä kylän tunnetuin tyttö ja hänelle se jäi"
En ole nykyisessä asuinkaupungissani ollut yhdenkään paikallisen miehen kanssa (koska viime seksikerrasta on tosiaan kulunut useampikin vuosi). Joten eivät täällä todellakaan minua tai entisiä kumppaneitani tunne. Mitä noin yleisesti ottaen asiaan tulee, viimeisin eksäni ei mitään numeroita kysellyt/tivannut. Keskustelimme kyllä toisinaan yleisesti ottaen entisistämme, mutta se keskustelu ei koskenut seksiä kuin muutaman kerran. Avoimesti pystyttiin silti siitäkin asiasta kuitenkin puhumaan, vaikka lukumäärät eivät aiheena koskaan olleetkaan.
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Kiva nainen on vastustamaton ja sitä kun pussaa niin hänen kanssaan viettääkin loppu elämänsä eli se vaara on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli koko kaupunki tuntee ja tietää kivaa tulevalle miehellesi hänellä kylän tunnetuin tyttö ja hänelle se jäi"
En ole nykyisessä asuinkaupungissani ollut yhdenkään paikallisen miehen kanssa (koska viime seksikerrasta on tosiaan kulunut useampikin vuosi). Joten eivät täällä todellakaan minua tai entisiä kumppaneitani tunne. Mitä noin yleisesti ottaen asiaan tulee, viimeisin eksäni ei mitään numeroita kysellyt/tivannut. Keskustelimme kyllä toisinaan yleisesti ottaen entisistämme, mutta se keskustelu ei koskenut seksiä kuin muutaman kerran. Avoimesti pystyttiin silti siitäkin asiasta kuitenkin puhumaan, vaikka lukumäärät eivät aiheena koskaan olleetkaan.
Kirjautumaton palstalutkaEli pakko ollut muuttaa toiselle paikkakunnalle entä kun tuleva miehesi haluaa tutustua vanhempiisi ja sisaruksiisi ja palaatte entiseen kaupunkiisi tai käytte siellä usein ja mies ihmettelee kun ihmiset hihittää ja supisee ja pitää miestäsi pilkkanaan kunnes sanovat totuuden tai entisen kylän tyttöi ja poikii tuleekin kaupunkiisi ja näkevät sinut niin suomi on pieni ja ihmiset matkustelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pakko ollut muuttaa toiselle paikkakunnalle entä kun tuleva miehesi haluaa tutustua vanhempiisi ja sisaruksiisi ja palaatte entiseen kaupunkiisi tai käytte siellä usein ja mies ihmettelee kun ihmiset hihittää ja supisee ja pitää miestäsi pilkkanaan kunnes sanovat totuuden tai entisen kylän tyttöi ja poikii tuleekin kaupunkiisi ja näkevät sinut niin suomi on pieni ja ihmiset matkustelee
"Eli pakko ollut muuttaa toiselle paikkakunnalle entä kun tuleva miehesi haluaa tutustua vanhempiisi ja sisaruksiisi ja palaatte entiseen kaupunkiisi tai käytte siellä usein ja mies ihmettelee kun ihmiset hihittää ja supisee ja pitää miestäsi pilkkanaan kunnes sanovat totuuden tai entisen kylän tyttöi ja poikii tuleekin kaupunkiisi ja näkevät sinut niin suomi on pieni ja ihmiset matkustelee"
Provohan sinä olet, mutta siltikin: muutin nykyiselle paikkakunnalle, koska se on lapsuudesta tuttu paikka ja olen aina tykännyt siitä kaikista Suomen paikkakunnista eniten. En tullut tänne hakemaan miestä, vaan asumaan ja viihtymään. Tällä hetkellä en edes aktiivisesti hae uutta miestä elämään, koska haluan keskittyä painonhallintaan ensin. Ylipainoisena ei selvästi tunnu minkäänlaisia haluja, joten ei ole sitä tarvetta tai pakkoa miehellekään juuri tällä hetkellä.
Lisäksi esimerkiksi viimeisin eksäni oli kotoisin ihan eri paikkakunnalta kuin mistä minä alun perin, ja myös tavatessamme asui sellaisessa kaupungissa jossa en itse koskaan asunut/ollut asunut (pk-seutu). En myöskään ole ollut yhdenkään kotipaikkakuntani (paikka jossa asuin 18-vuotiaaksi asti) pojan/miehen kanssa, koska en harrastanut vielä ollenkaan seksiä asuessani siellä. Vasta muutettuani kotipaikkakunnalta muualle alkoi seksielämä, eli siis täysi-ikäisenä.
P.S: Minulla ei ole sisaruksia, eikä vanhemmistakaan ole elossa kuin isä.
Kirjautumaton palstalutka yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mua ei ole kaduttanut yksikään. Mutta johtuu kai siitä, kun olen ottanut riskin huomioon, että ei siitä sitten eroon pääse. Ja sitä riskiä en kovin monen kanssa ole halunnut ottaa.
kahedorga.vaalis. Mää oon vähän niiku pettyny. Ihanku sä yrittäsit repii huumorii ladonseinästä. Kyl sekä siskot että veljet ottaa - yrittää ainaski - tapaamiset ihan parhaan taitonsa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli pakko ollut muuttaa toiselle paikkakunnalle entä kun tuleva miehesi haluaa tutustua vanhempiisi ja sisaruksiisi ja palaatte entiseen kaupunkiisi tai käytte siellä usein ja mies ihmettelee kun ihmiset hihittää ja supisee ja pitää miestäsi pilkkanaan kunnes sanovat totuuden tai entisen kylän tyttöi ja poikii tuleekin kaupunkiisi ja näkevät sinut niin suomi on pieni ja ihmiset matkustelee"
Provohan sinä olet, mutta siltikin: muutin nykyiselle paikkakunnalle, koska se on lapsuudesta tuttu paikka ja olen aina tykännyt siitä kaikista Suomen paikkakunnista eniten. En tullut tänne hakemaan miestä, vaan asumaan ja viihtymään. Tällä hetkellä en edes aktiivisesti hae uutta miestä elämään, koska haluan keskittyä painonhallintaan ensin. Ylipainoisena ei selvästi tunnu minkäänlaisia haluja, joten ei ole sitä tarvetta tai pakkoa miehellekään juuri tällä hetkellä.
Lisäksi esimerkiksi viimeisin eksäni oli kotoisin ihan eri paikkakunnalta kuin mistä minä alun perin, ja myös tavatessamme asui sellaisessa kaupungissa jossa en itse koskaan asunut/ollut asunut (pk-seutu). En myöskään ole ollut yhdenkään kotipaikkakuntani (paikka jossa asuin 18-vuotiaaksi asti) pojan/miehen kanssa, koska en harrastanut vielä ollenkaan seksiä asuessani siellä. Vasta muutettuani kotipaikkakunnalta muualle alkoi seksielämä, eli siis täysi-ikäisenä.
P.S: Minulla ei ole sisaruksia, eikä vanhemmistakaan ole elossa kuin isä.
Kirjautumaton palstalutkaEli olet tinderityttö no se hyvä ettet oman kylän poikien kanssa makaa maine menee mutta kai joku paikkakuntasi mies on nähnyt sinut tinderissä kuvasi siis mut vuodet on vierinyt ja olet paatunut tinderityttö eli et osaisi olla kunnon ja normaaleiden miesten kanssa eli tinderi poikiin on tyytyminen ja ehkä se ala vaatii hoikkuutta et saa paremmin asiakkaita onnea asiakkaiden löytämiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet tinderityttö no se hyvä ettet oman kylän poikien kanssa makaa maine menee mutta kai joku paikkakuntasi mies on nähnyt sinut tinderissä kuvasi siis mut vuodet on vierinyt ja olet paatunut tinderityttö eli et osaisi olla kunnon ja normaaleiden miesten kanssa eli tinderi poikiin on tyytyminen ja ehkä se ala vaatii hoikkuutta et saa paremmin asiakkaita onnea asiakkaiden löytämiseen
En käytä Tinderiä. Käytätkö itse, kun noin hyvin tunnut tietävän millaiset naiset ja millaiset miehet sitä käyttävät? :) Itse en ainakaan osaa sanoa millaiset ihmiset käyttävät Tinderiä, kun minulla ei sitä ole, mutta uutisoinnin mukaan mm. Forsberg ja Paasonen ovat molemmat löytäneet aidon parisuhteen Tinderistä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005130442.html
Kirjautumaton palstalutka ånyo kirjoitti:
kahedorga.vaalis. Mää oon vähän niiku pettyny. Ihanku sä yrittäsit repii huumorii ladonseinästä. Kyl sekä siskot että veljet ottaa - yrittää ainaski - tapaamiset ihan parhaan taitonsa mukaan.
En nyt ymmärtänyt. Ei täs mistään huumorista ollut kyse. Parempi se vaan on ottaa huomioon se seikka, että näin voi käydä ja yleensä käykin. Mutta onnellistahan se on, jos näin on tarkoituskin.☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä Tinderiä. Käytätkö itse, kun noin hyvin tunnut tietävän millaiset naiset ja millaiset miehet sitä käyttävät? :) Itse en ainakaan osaa sanoa millaiset ihmiset käyttävät Tinderiä, kun minulla ei sitä ole, mutta uutisoinnin mukaan mm. Forsberg ja Paasonen ovat molemmat löytäneet aidon parisuhteen Tinderistä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005130442.html
Kirjautumaton palstalutkaMiten joku tuntematon mies jostain eri kaupungista osaa ottaa sinuun yhteyttä ja kutsua seksi tapaamiseen vai oletko katutyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku tuntematon mies jostain eri kaupungista osaa ottaa sinuun yhteyttä ja kutsua seksi tapaamiseen vai oletko katutyttö
Taidat olla yksinkertainen olento kuka sitten oletkin kun tyhmiä kyselet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku tuntematon mies jostain eri kaupungista osaa ottaa sinuun yhteyttä ja kutsua seksi tapaamiseen vai oletko katutyttö
"Miten joku tuntematon mies jostain eri kaupungista osaa ottaa sinuun yhteyttä ja kutsua seksi tapaamiseen vai oletko katutyttö"
No ei tällä hetkellä mitenkään. Kuten sanoin, seksittömänä on ehtinyt kulua jo useampi vuosi. Miksi turhaan tapaamaan ketään seksimielessä, jos ei yhtään tunne halua? Pelkästään miehen mieliksi en sellaiseen enää alistu.
On tässä kaupungissa yksi latina-amerikkalainen mies, joka on yrittänyt suoraan ehdotella. En nykyisin vastaa enää sen puheluihin, kun sen jo tietää mihin se aiheen kääntää. Soittelee silti melkein joka viikko. Alun perin vaihdoin yhteystietoja espanjan kielen ylläpitämisen takia, mutta ei näköjään koskaan voi noilta eteläamerikkalaisilta miehiltä asiallista käytöstä odottaa.
Noin muutoin täällä on saanut olla ehdotteluilta täysin rauhassa. Yöelämässä tosin en käy, koska mulla ei ole tällä paikkakunnalla kavereita. Ja muilta paikkakunnilta olevien kavereiden kanssa tavataan yleensä kahvittelun, ei baareilun merkeissä. Mutta ehkä hyväkin niin, niin välttyy täysin myös mahdollisilta kännisiltä ehdottelijoilta.
Kirjautumaton palstalutka yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En nyt ymmärtänyt. Ei täs mistään huumorista ollut kyse. Parempi se vaan on ottaa huomioon se seikka, että näin voi käydä ja yleensä käykin. Mutta onnellistahan se on, jos näin on tarkoituskin.☺
Nii, sattaa se olla niinnii, et mä on parantumaton tosikko, enkä si bonjaa, mitä muut niiku aattelee. Joka tapaukses terkkuu pitkästä aikaa. Mullon nikkiki eri ku viime kerral, enkä mä ees muista, mikä soli sillo, 🌹👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koko kaupunki tuntee ja tietää kivaa tulevalle miehellesi hänellä kylän tunnetuin tyttö ja hänelle se jäi
Onpa pieni kaupunki sitten…
- Anonyymi
Kiinnostus pysyvämpää, jos toisen vaikutus on myönteinen. Jos kielteinen niin kuka sellaista jaksaa kauaa?
- Anonyymi
Kalat ja hammasjutut kerrassaankin huvittavia jos jollain tiikerihailla olisi lempihammastahna Golgate vaikka.... joku 3 barracuda syö ja hyppää, vaarallisempia kuin hait heh, national geo;lla oli noista jutuista.
Jos joku hauki puraisee varpaaseen, niin sen maha sellaisen on jo liian pieni ei pystyisi ollenkaan syömäänkään ihmistä kokonaan. - Anonyymi
Rampa Taistelija tulee ja tulee james, james-elokuvissa on joskus hyvää huumoria, yleensä mukana.
Tuollainen no niin... motiivi ottaa korona-rokote on sellainen että siellä on kauniita sairaanhoitajia :D - Anonyymi
Tämä on sitten ätmin vastaus mut jos nainen saa kikkelin pystyyn ja saa seksiä ja nainen pussailee rakkaudella niin kyllä vaarana on että jää naisen pihteihin eli kaipaa häntä ja haluaa lisää seksiä
- Anonyymi
Siksipä en päästäkään ketään sänkyyni, enkä mene kenenkään sänkyyn. 🤣🤣
Naiselta tämä- Anonyymi
Eipä niin. Aika onnellinen olen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niin. Aika onnellinen olen kyllä.
Niin varmaan
- Anonyymi
Riippuu varmaan siitä toimiiko se seksi vai ei. Ei sitä aina etukäteen tiedä vaikka kuinka olis sitä kipinää, niin se voi kuitenki olla lähinnä noloa. Ja se ihan okeikaan ei ehkä riitä jos kokenut parempaa. Siksi kai se uus aina niin jännittää, kun sen pitäs kuitenki sujua ku tanssi, ilman miettimisiä, sen seksuaalisen läsnäolon ja kokeilemisen. Tunteet ehkä saa yrittämään, josko se siitä paranisi ajan kanssa.
- Anonyymi
Höpö höpö.
Siitähän se rynkytys vasta alkaa.
-kvm- Joo, avioliitossakin naisen kannattaa pihdata mahdollisemman paljon, jotta miehen mielenkiinto seksiin säilyy :P
- Anonyymi
Toisissa kiinnostus lopahtaa jo paljon ennen seksiä jo. Luonne on tärkeä, jos on vääränlainen luonne katoaa kiinnostus, vaikka olisi kuinka kaunis muuten.
- Anonyymi
Sama mulla. Luonne ensin ja jos se ei ole hyvä niin kiinnostus lopahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla. Luonne ensin ja jos se ei ole hyvä niin kiinnostus lopahtaa.
Miksi se pitää kuitenkin sitten panna vaikka ei kiinnosta?
- Anonyymi
Tietysti. Jahti saavutettu, seuraavan perään. Tämä 47 v. naiselta, joka jo tietää, ettei miehillä ole sielua, tunteita eikä moraalia
- Anonyymi
Naisen liiallinen itsekkyys paistaa tekstistäsi läpi, ei lupaa hyvää. Sellaisiin ei vain pysty luottaa, eikä rakentaa mitään yhteistä tai pysyvää. Sinun lailla toimivia naisia on paljon, synnyttää samalla miehissä välinpitämättömyyttä ja vie pois uskoa paremmasta. Miksi miettiä silloin syntyjä syviä? Kun tuleva näyttää vähän niin ja näin? Komsii, komsaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen liiallinen itsekkyys paistaa tekstistäsi läpi, ei lupaa hyvää. Sellaisiin ei vain pysty luottaa, eikä rakentaa mitään yhteistä tai pysyvää. Sinun lailla toimivia naisia on paljon, synnyttää samalla miehissä välinpitämättömyyttä ja vie pois uskoa paremmasta. Miksi miettiä silloin syntyjä syviä? Kun tuleva näyttää vähän niin ja näin? Komsii, komsaa?
Luonteita on monenlaisia ja toisissa luottamuksen synnyttäminen vaan tuntuu jo heti lähes mahdottomalta, miksi silloin haluaa edes tilanteelle jatkuvuutta? Sillä vaan rikkoo omaa sisintään? Tämä miehen mielipide, kokemusta on vaikeista naisista. Tätä jopa ikävä myöntää.
- Anonyymi
Hymiöstäsi päätellen suret aivan vääriä asioita.
Sellaiset miehet kannattaakin kiertää kaukaa, joilla on elämässä eri säännöt miehille ja naisille. Ellet sitten varta vasten halua elämääsi kaksoisstandardeissa elävää, omia aivojaan lepuuttavaa miestä.
🦄 - Anonyymi
Elämä parani heti kun pääsi miehistä eroon 🙂
- Anonyymi
Kun ei mene lähellekään miestä, ei tarvitse ikinä enää miettiä, mikä lopahtaa 😃
- Anonyymi
…koska tuo on totta.
Tuollaista miestä ei kukaan halu.🙄 mitenköhän tuollaiset erottaa?
- Anonyymi
No sanokaa nyt sitten mihin nykyaikainen nainen miestä muuhun tarvitseekaan kuin silloin tällöin käyttöön?
Ei sitä kannata koko lehmää ostaa jos haluaa lasillisen maitoa!
Asiat yksinkertaistuvat kerta heitolla kun sillä äijälläkään ei ole muuta ajatusta kuin se yksi kerta. Ei jää ketään roikkumaan, ei turhaa riesaa vinkujista. Kerta laaki ja adios.
Sinkkunainen on varmasti maailman tyytyväisin ihmisolento. On vapaus ja on seksi silloin kun sattuu huvittamaan. ei sitoumuksia. Saa valita sen herkullisimman kun mitään hätää ei ole, aina tulee uusi jos yksi menee sivu suun.
Ymmärrän todella hyvin miksi miehet ovat niin käärmeissään meille sinkkunaisille .D :D - Anonyymi
Näin se menee, sanovat ihan mitä vain, valehtelevat ja manipuloivat vaikka vuosia kunhan vaan irtoaisi ja sitten ihmetellään miksi joku nainen voisi pahoittaa tästä mielensä.
- Anonyymi
Ei saa sormi paljon täristä jotain pitkää matkaa pistooli-tarkkuusammuntaa.
Anne.i-Teuvo Turha lähteä hehehhe'
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.703900- 1613513
- 533119
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911895- 271737
- 441736
- 231724
- 571684
- 191587
- 181571