On sydän karrella siitä, mitä sain tietää. Että asumiseroa jo yli kaksi vuotta, mutta ei avioeroa.
Pidätkö minua koston välikappaleena, tai että "vaimosi" tulisi mustikseksi ja tulisi luoksesi taksisin, etenkin kun et itse ole hakenut vielä sitä avioeroa.Tiedäthän ettei se tule sutomaattisesti, se pitä hakea. Ellei se tounen hae, tee se itse.
Ettet ole sisamkannattaja .
Päästä jo menneestä irti.
Olen aivan lyöty.
Mielestäni olet ollut epärehellinen kun et kertonut heti alussa.
"Ystävä"
Viikonlopun jälkeen
Anonyymi
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan pöllö tämän hyvin heikosti rakennetun provotaeinan ostaa kiimoissaan? Jään hirnumaan taustalle ihmisten typeryydelle ja en ole AP.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406