Hyvännäköinen ja nätti

Anonyymi

Mitä eroa niillä on?

55

776

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Söpö on parasta olla :)

      • En pidä klassisen kauniista naisista. Nättikin on tylsä. Söpö on ykkönen omissa kirjoissa.


      • Anonyymi

        Näin on, saa pienen piruilunkin helpommin anteeksi mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, saa pienen piruilunkin helpommin anteeksi mahdollisesti.

        Kyllä 😆😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 😆😇

        Tämä saattaa olla myös oma subjektiivinen harha😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä saattaa olla myös oma subjektiivinen harha😇

        Söpöt ovat vain leikkisiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöt ovat vain leikkisiä :)

        Ei kaikkien mielestä, toisia saattaa kiristää ja kovasti. Kaikki on lopulta vain politiikkaa.


    • Anonyymi

      Hyvännäköistä himoitsee alkaa paneskelemaan ja nätti on kiltti ja kunnollinen jota ei halua paneskella.

      • Anonyymi

        Jos en kehtaisi sanoa ihan suoraan, sanoisi olet todella nätti= kuuma …alkaa tehdä mieli!


    • Anonyymi

      Nätti on nätti eli semmoinen ihan nätti on mutta ei sytytä kun taas hyvännäköinen sytyttää ja haluaisi seksiä hänen kanssaan eli hyvännäköiseen rakastutaan

      • Anonyymi

        Mulle kyllä kelpais nättiki, mutta en tiedä, kelpaako ite semmoselle.


      • Anonyymi

        Oishan se kauheeta jos ois vaan nätti puoliso. Jep!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se kauheeta jos ois vaan nätti puoliso. Jep!

        Olis se kamalaa vaan haluaa seksikkään eli hyvännäköisen tipuliinin vaimokseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se kamalaa vaan haluaa seksikkään eli hyvännäköisen tipuliinin vaimokseen

        Sä nyt et saa ketään ääliö


    • Anonyymi

      Itse koen, et nätti on yleensä vaatteilla koreileva ja hyvin pukeutuva? Hyvännäköinen on hyvän näköinen, vaikka pukeutuisi säkkiin?

      • Anonyymi

        Sun kommentista paistaa vittuilu/jonkin sortin kateus. Ei ole sulta pois jos joku pukeutuu hyvin ja on tyylikäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentista paistaa vittuilu/jonkin sortin kateus. Ei ole sulta pois jos joku pukeutuu hyvin ja on tyylikäs.

        Ei paista, halusin esittää kärjistävästi, on selkeä näkemys vain. Molemmat aloittajan ilmoittamista vaihtoehdoista on hyviä ja mieleen. Toki vaatteilla koreileva vähemmän mieleen, syystä että ovat yleensä myös näitä prinsessoja tai draamakuningattaria, joiden luonne ei ole välttämättä niin mieleen kuin hyvännäköisen? Olettamus tämäkin, mut oma sellainen.


    • Anonyymi

      Sitten on vielä veikeä.

    • Anonyymi

      Hyvännäköinen = mies panisi heti ja kosisi sen jälkeen.

      Nätti = mies panisi paremman puutteessa ja pyyhkisi vehkeensä ikkunaverhoihin pois lähtiessään.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👏


      • Anonyymi

        Ihan paras vastaus! :D
        Pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      kaunis, aina, vain, =)

    • Anonyymi

      Mjaa

      Esimerkiksi kajakkini on sekä hyvänäköinen että nätti, joten en varmaan ymmärrä kysymystä.

      (naurua)

    • Anonyymi

      Jossain tv-ohjelmassa oli joku tutun näköinen nainen kasvoiltaan mutta ei ollut se koska liian lihava ei sama.

    • Anonyymi

      Minulla on hyvä tilanne. Minuun suhtaudutaan lähinnä maskottina. Olen lähempänä tamacotchia. 😂

    • Mjaa, naiset joihin viehdyn. He on aina kauniita. Hyvännäköinen voi olla vaikka takki tai tukka. Tai Jukka. Nätti on maanläheisempi termi silmää miellyttävästä.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt sanaa "muotopuhtaat kasvot" sellaisista naisista, joilla ei ole kasvoissa mitään persoonallisia poikkeamia. Kyllähän muotopuhdasta taideteosta on hieno katsella, mutta poikkeamiin rakastutaan.
      Omalla barbillani on koiran katse, itse olen kuulema lehmänsllmäinen.

    • Anonyymi

      Höpö höpö poitsut, eikö teillä oo muuta mietittävää..
      Mun tutut sanoo mulle et oon aito, positiivinen ja oma itseni. Se riittää mulle.

      Nätteydellä ei saa rakkautta ja ystävii
      ja ne on kaikista tärkeimpii..

      Heli

    • Anonyymi

      Hyvännäköinen tarkoittaa enempi kroppaa, jossa on hyvä persus, miehillä lihaksikas yläkroppa, naisilla hyvät muodot. Nätti on esim. kasvoiltaan kivan näkönen. Nättiä käytetään myös, kun ei viitsitä/kehdata puhua itsestään hyvännäköisenä. Terveiset muuten alottajalle: saivartelu ja pinnallisuus kuin myös toisten alaspolkeminen ja arvostelu ei ole nättiä eikä hyvännäköstä.

      • Anonyymi

        paras kuvaus
        ainakin yllä olevista.

        Nätti on tyttö, nainen, ei koskaan miespuolinen.


    • Anonyymi

      Hyvännäköinen on kulunut sana. Ostarin penkillä istuvat pojat arvostelevat ohikulkevia naisia kommentoimalla "hyvännäköinen" tai "ruma".

    • Anonyymi

      pieni nainen tai lyhyt on söpöjä,

    • Anonyymi

      Mikähän olisi tytöille joku jännä pehmeä elokuva, en oikeasti tiedåkään noh.

    • Naispuolisia nyt ilmeisesti tarkoitetaan? Jos esim. kirjassa jotakuta kuvaillaan "nätiksi" ajattelen tytön/naisen olevan naapurintyttömäisellä tavalla monia miellyttävän näköinen, tähän tapaan :
      https://www.is.fi/musiikki/art-2000005912800.html
      Nättejä on joka koululuokassa ja työpaikassa. Nätti ei herätä varsinaisesti huomiota, mutta pistetään kuitenkin merkille, myönteisessä mielessä.

      Hyvännäköinen taas on mun mielestä sellainen, joka joka ulkomuodollaan herättää huomion ja joka muistetaan aina mainita. Esim. missit ovat yleensä tällaisia. Pitkiä, muodokkaita, mutta hoikkia, kasvonpiirteet ja luusto ihanteelliset, näyttäviä.

      https://im.mtv.fi/image/6164048/portrait/368/614/b08f4e9b32b0031137ea664a26225b52/iR/janina-frostell-kesakuu-1999.jpg

      • Ylanderista piti olla tuo toka iso kuva, jossa tuulettaa.


      • Anonyymi

        Olitko sinä se luokan nätti tyttö? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sinä se luokan nätti tyttö? :)

        No enpä TOD. ollut..
        En usko, että kukaan olisi ainakaan yläasteella nimennyt mua luokan nätiksi tytöksi.Olin pikemminkin se outo friikki, joka värjäsi tukkaansa punaiseksi, ja pukeutui muuten mustiin. Silmärajaukset oli myös aika rajut. Maalaiskoulussa tuo ei ollut yhtään "nättiä" kenenkään mielestä.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No enpä TOD. ollut..
        En usko, että kukaan olisi ainakaan yläasteella nimennyt mua luokan nätiksi tytöksi.Olin pikemminkin se outo friikki, joka värjäsi tukkaansa punaiseksi, ja pukeutui muuten mustiin. Silmärajaukset oli myös aika rajut. Maalaiskoulussa tuo ei ollut yhtään "nättiä" kenenkään mielestä.

        Joo, et oo nätti, mut hyvännäköinen saatat silti olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, et oo nätti, mut hyvännäköinen saatat silti olla.

        Aina se on mahdollista, ett jonkun mielestä.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Aina se on mahdollista, ett jonkun mielestä.

        Ei oo rumia naisia, kaikki on nättejä joidenki mielestä.


    • Anonyymi

      Ei mitään, ovat synonyymeja, hyvännäköisestä tulee mieleen enemmän joku malli, ehkä meikattuina. Perusnätistä saa maalilla kauniin.

    • Hyvännäköinen on esim. Ferrari. Ja nätti on kuplavolkkari.

    • Anonyymi

      Oikeesti siis voi v... tämmöinen aihe saa oikein syvälliset pohdinnat ihmisiltä.

    • Anonyymi

      Makuasia.

    • Anonyymi

      Kumpa mua kaipaava nainen ois jompi kumpi, mut harmi kun ei geenit oo kohillaan. 😬

    • Anonyymi

      Joku voi olla ihan helvetin nätti! Tarkoittaa puoleensavetävää.

    • Anonyymi

      Maskotti, massaa lompsassa... söpö on mukava varmaankin tyttöjen mielestä olla.

      Jotain aika rasistisia juttuja no tuokin on vähän tuo Bob Dylanin Hurricane, tämäkin on vähän Ian Hunter - Cleveland, Ohio Rocks: https://www.youtube.com/watch?v=GM-IEMlJyak

    • Anonyymi

      Nätti on kiva kaveri ja hyvännäköinen käy sit vaimoksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mies voi olla hyvännäköinen, mutta en ole ikinä kuullut miestä sanottavan nätiksi.

    • Anonyymi

      Neito on hyvännäköinen kun hän on nuori ja norja ja kasvoiltaan kaunis, mutta kokovartaloarviota ei vielä ole ollut mahdollista tehdä. Jos kokovartakokin osoittautuu kelvolliseksi niin sitten hän on nätti.

    • Anonyymi

      Lepo tauko välillä piiloudu ja naamioidu sänkyyn peiton alle kokonaan.

    • Anonyymi

      Jaa, taitaa kullakin olla oma mielipide tähän. Huomenna treffeille ihan ok naisen kanssa, enemmän merkkaa luonne kun ulkonäkö mikä ei kyllä tällä ole yhtään hassumpi. Voi olla miten kaunis vaan mutta jos paska luonne ja kusipäinen niin ei pysty millään.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kysymys. Nätti ja sievä on sellainen, jossa näkee joitakin omaa silmää mielyttäviä asioita, ei välttämättä klassisen kaunis eikä häikäisevän kaunis mutta enemmän kuin keskiverto kuitenkin. Usein nätti/sievä nainen on 6-7/10 ulkonäköasteikolla. Keskivertonainen on 5/10, keskivertoa vähemmän fyysisesti viehättävä on alle 5/10. Hyvännäköinen on usein 8-10/10. Tuollaisia on aika harvassa, missi- ja mallityyppejä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3489
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      89
      2948
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2426
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      42
      2338
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2162
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1757
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1726
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      284
      1628
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1509
    Aihe