Miksi naiset pelkää hämähäkkejä

Anonyymi

Vaikka itsellä on hämpsy jalkojen välissä

25

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hämppiksiä pelkää moni muukin, mutta erikoisinta on se että moni itseään luonnonsuojelijana pitävä inhoaa hämiksiä, hyönteisiä, nilviäisiä, käärmeitä, kaloja yms ja on valmiit niitä tappamaan vaikka viimeiseen hämikseen, mutta söpöjä nisäkkäitä ja lintuja suojellaan sitten viimeiseen saakka "pahoilta ihmisiltä" Että sellaista kaksinaismoralismia.

• Anonyymi

Enpä usko.

• Anonyymi

Mykkyjuttuja eli ristihämähäkkejä niitä voi pelätä kuin ampiaisiakin.

Mikä oli hassuin juttu siis kun näin tv-ohjelmassa erittäin paljon jotain toista naista muistuttavan, kasvoiltaan, ihmettelin oikein.

• Anonyymi

Ei ristihämähäkki mikään myrkkyjuttu ole vaik on isoperseinen ja ruma. Niitä on metsässä älyttömän paljon. Tekee muuten todella kireän seitin joka katkeaa oikein napsahtamalla.
        Rantahämähäkki jolla on vaaleat raidat selässä ja joka elää rannoilla, laitureilla ja kaislikoissa veden äärellä kasvaa viisi senttiseksikin ja puree kipeästi kuten ampiainen pistää.

• Ne on pelottavia.

• Anonyymi

Onko muka housuissasi pelottava hämis vai ihana jota miehesi pussailee innoissaan

• Anonyymi kirjoitti:

Onko muka housuissasi pelottava hämis vai ihana jota miehesi pussailee innoissaan

En sitä anna pussailla.🙄

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En sitä anna pussailla.🙄

Mutta kun sitä on pakko pussailla

• Anonyymi

Naisilla on hämähäkki väärinpäin , lauloi Simo Salminen :D

Lemmenkäinen

• Anonyymi

Kuka on simo salminen onko roope salmisen lapsi teini kyselee ja utelee

• Anonyymi

Ehkä ovat saaneet traumoja katsoessaan Hobittia, jossa kulkivat metsässä, jossa joutuivat suurien hämähäkkien hyökkäyksen kohteeksi? Pelottavia otuksia ja säälimättömiä, jos niiden uhriksi joutuu?

• Anonyymi

Pelkää ne pyytoneitakin.

• Anonyymi

Tuskin vaan kiihottuvat korkeastikoulutettujen jännämiesten bytoneista ja anakondista

• Anonyymi

Lukki on sympaattisempi, kuin hämähäkki, vaikka lukilla on pitkät jalat ja niitä näkee syksyihin lattialla lömpsyttelemässä, eivät ole agressiivisia, eivät pistä, eivät pure.

• Anonyymi

Kyllä tiikerilukit purevat. Lapsena sellainen nappaisi minua sormesta ja teki kipeää.

• Pyydystelevät seittiinsä pikkuisia pipuleita. Ei auta pyristelyt, jäät vaan varmemmin kiinni.

• Anonyymi

Totta pyristelyt tekee kummallekkin hyvää kivaa touhuu

• Anonyymi

En mä ainakaan niitä vasinaisesti niitä pelkää. En kylläkään pidä hämähäkeistä, enkä mene niiden lähelle, jos ei ole pakko. Olkoon omassa rauhassaan, kunhan eivät tule häiritsemään. Jos pakko on, niin passitan öttiäiset pihalle juomalasia apuna käyttäen.

• Anonyymi

Minulla on ollut aina, joskus useassa huonessa, huone hämähäkki.
      Meillä ei ole mitään ongelmia ollut .

• En ole koskaan pelännyt hämähäkkejä. Nehän ovat oikein sympaattisia:) Ollaan myös lapset opetettu olemaan pelkäämättä ja huutamatta, jos hämähäkin näkevät. Niistähän on paljon hyötyä, pyydystävät sokeritoukkia, kärpäsiä, hyttysiä..
      En koskaan tapa hämähäkkiä, jos näen, mutta saatan kuitenkin kantaa sen jalasta ulos. Kun en niiden verkoista kuitenkaan sisätiloissa niin tykkää :(

• Anonyymi

En halua toista hämähäkkiä telttaani.

• Anonyymi

On vähän hassua jos pelkää pikku-ötlököitä.

• Anonyymi

Naisen karvatoosa on pelottavampi kuin yksikään hämähäkki.

• Anonyymi

Nyt löytyi syy siihen miksi naisilla on posliini.

• Anonyymi

Ei kai ne nyt jauheen pelottavia ole, makuuhuoneesta toki nähdessä siirrän juomalasin ja pahvinpalan kans ulos, ettei tuu nukkuessa naamalle hyppimään. Niiden tappaminen tietää huonoa onneeki sitäpaitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5298
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe