Jos haluaa löytää poika tai tyttöystävän.
Aikaa ei oo rajattomasti
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vain noin 80 vuotta.
No ei, täytettyäsi 18 puhutaan jo naisystävistä ja miesystävistä. Tytöt ja pojat on historiaa. Tai muunsukupuolinen ystävä.
- Anonyymi
No tyttö tai naisystävä, yks hailee.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Jaa. Ikäkin?
No ei ikä. Ite mä oon jo 31.
- Anonyymi
Viinaa pitää alkaa juoda jo nuorena että tapaa tyttöjä kylillä.
Aikaa ei ole rajattomasti.
t. viinamies - Anonyymi
'ehkä vähän voi sattua polveenkin joku juttu kun ulkoilen... mutta: yritän miettiä mikä olisi hieno jännä el
okuva rakkaille tyttösillekin, jotain tulee telkkaristakin .. No ei oo, mulla meni ohi, mutta ens keväänä on näyttely ja sitten kirjotan sen kirjan valmiiks.
- Anonyymi
Tänään tapasin uuden ystävän, melkein 90 v
Ihastuttava
Näin voi käydä
- Anonyymi
Aikaa on vähän mutta vielä ehditte juomaan viinaa ja käymään baareissa jos haluatte naisiin tutustua. Kohta olette jo liian vanhoja.
t viinamies- Anonyymi
Diipa daapa
Sinusta ei taida olla
Hyvää yötä
- Anonyymi
Soita sairaanhoitajalle rokotteesta että kun 0900 on niin myöhäistä ja luuserin aikaa, voiko tulla aikaisemmin?
- Anonyymi
Haluaisi tulla ottss aikaisemmin, kyxsyy apua...
- Anonyymi
On on on, minä painan täysillä vielä 8-kymppisenä 👆🤓
- Anonyymi
Voi hyviö sentään joku haluaa ottaa rokott3een aikaisemmin kuin tavallinen tee,i jej :D:D
- Anonyymi
Olen yrittäjnyt keksiä juttuja tytöille varsinkin jotain hauskaq elokuvaa tai sellaist5a, soittaa römpäytin pirautin virus-rokotteen aikatauluista.
Joku Teemu-Anneli Tyttömies vas6aa puhelimeen.
Ihan hauskasti kyllä tuo sairaanhoiaja vastasi kyselyyni, tyeemy-anneli :D:DD - Anonyymi
Aikaa on joka vuorokaudessa 24 tuntia. Kyllä sillä pärjää.
Terveisin: Puolireuho - Anonyymi
Ei tarvi löytää ja ikää mittarissa.
- Anonyymi
40 vuotta avioliittoa heheh
- Anonyymi
Eli ei kiitos
- Anonyymi
Oletko vanhus kuin Teemu?
Ja sitten nukkumaan arvaustytönja muidenkin teinityttöjen kanssa jotta on hauskaa. - Anonyymi
Käteistä rahaa on rajattomasti ainakin afganistanissa, kaikki setelit eivät edesmahdu lentokoneisiinkaan :D
- Anonyymi
Nyt onkin hyvä aika alkaa seukkaan jonkun ihanan kans, talven pimeät illat lähenee..
Syksyllä kiva tutustua, kynttilänvalossa jutella ja pusutella..iiiik!!😍 - Anonyymi
Mun kohdalla aika mennyt ohi jo, liian vanha jo
- Anonyymi
Voiko 36 v sinkkumies löytää naisen?
- Anonyymi
Tuntuu et naiset ei halua millää nykyää treffeille.
Koskaan ei ole myöhäistä niinkuin mummini sanoi :)
- Anonyymi
Oikein järkevästi sanottu.
-Likinäkörillitäti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561581Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551258Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1821023Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi51996Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76958Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36899- 57831
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy206824Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153793Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze110773