Venom: Black Metal

miä vaan

Mitäs tykkäätte Venomin Black Metal levystä? Miten paljon uskotte sen vaikuttaneen black metal skeneen? Aika vaikea sitä on kyllä nykyään enää black metalliksi sanoa paitsi ehkä lyriikoiden puolesta joissain biiseissä! Mutta kyllähän se minnuun potkii oiken kovaa ja rennosti! Selvä klassikko... Vai mitä mieltä te olette?

9

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duubii

Kyllähän se potkii! Cronol on aivan loistava heavy ärjyjä!

• Olio

Siis Cronos! :)

• Lucretia

Lasketaanhan Venom ensimmäiseksi Black Metal bändiksi ja kyseessähän on selvä legenda.. En kyllä sitten tässä mtn. ole väitätnyt että sitä ei kukaan muu olis jossain autotallissa veivannu ennen sitä! Potkii potkiiXD

• witching.hour

Ompa muuten HELEVETIN hyvä kuulla teidän kantanne, sillä olette täysin oikeassa!
      Sattuupa tuo samalla olemaan meikäläisen feivorit metal-alpuumi.

Nyt sitten vain odottelemaan niitä vastalauseita, joita takuulla on monta tulossa tähän threadiin.
      Saapa nähdä, mitä tällä kertaa keksivät!

• Sehän on loistava levy, Venom keksi black metallin. Kaiken lisäksi heidän saatanalliset sanoituksensa olivat aikalailla kieli poskessa-touhua, ei otettu koko juttua liian vakavasti kuten norjalaiset 90-luvun alussa.

• Jawbreaker
        Vitun_idiootti kirjoitti:

Sehän on loistava levy, Venom keksi black metallin. Kaiken lisäksi heidän saatanalliset sanoituksensa olivat aikalailla kieli poskessa-touhua, ei otettu koko juttua liian vakavasti kuten norjalaiset 90-luvun alussa.

Aivan loistava lätty. Minun listassa jaetulla sijalla Mercyful Faten Don,t break the oathin kanssa.

• Jawbreaker kirjoitti:

Aivan loistava lätty. Minun listassa jaetulla sijalla Mercyful Faten Don,t break the oathin kanssa.

Mercyful Faten Don't Break The Oath ja Melissa on myös erinomaisia levyjä...Evil on yksi maailman parhaita metalkappaleita.

• Täystuho
        Vitun_idiootti kirjoitti:

Mercyful Faten Don't Break The Oath ja Melissa on myös erinomaisia levyjä...Evil on yksi maailman parhaita metalkappaleita.

Käsittämätöntä, minä en olekaan ainoa ihminen koko Suomessa kuka näitä levyjä kuuntelee!

Mercyful Fate on aivan aliarvostetuu orkesteri, just nuo ekan sukupolven tuotokset ovat todella hyviä. Nykyiset "musiikkitoimittajat" eivät edes tunne koko bändiä: Ylexin lista-ohjelmassa lukivat jotain 10 vuoden takaista listaa, jolla oli ollut MF:n Dead Again, nauroivat perkeleet vielä, että "eipä ole tuosta bändistä ennen tuota kuultu, eikä tuon jälkeen, hekohekoheko". Saatana.

• kaetsu
        Täystuho kirjoitti:

Käsittämätöntä, minä en olekaan ainoa ihminen koko Suomessa kuka näitä levyjä kuuntelee!

Mercyful Fate on aivan aliarvostetuu orkesteri, just nuo ekan sukupolven tuotokset ovat todella hyviä. Nykyiset "musiikkitoimittajat" eivät edes tunne koko bändiä: Ylexin lista-ohjelmassa lukivat jotain 10 vuoden takaista listaa, jolla oli ollut MF:n Dead Again, nauroivat perkeleet vielä, että "eipä ole tuosta bändistä ennen tuota kuultu, eikä tuon jälkeen, hekohekoheko". Saatana.

Venom rokkaa kyllä, ja tuo on kyllä yksi yhtyeen parhaita tuotoksia. Aiemmin mainitut Mercuful Fate ja King Diamond iskee myös.

Pystyy MF:n ja KD:n uusiakin levyjä kuuntelemaan ilman että korvat päästä maatuu. Loistavaa musiikkia! Näyttää vähän turhankin monelta uudelta Metallin kuuntelijalta menevän sivu suun, mutta se on niiden vahinko se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      52
      2638
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe