Osta auto aina yksityiseltä suoraan vaikka vähän kalliimmalla hintaa. Liikkeessä kun tuppaavat rikkoa autot ennen myyntiä jotta saisivat rekkua päästäkseen näille palstoille.
Parhaat autot suoraan edelliseltä omistajalta
13
75
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, minäkin olen vuosien saatossa myynyt kokonaista viisi autoa suoraan uudelle käyttäjäomistajalle.
Yksikään näistä ostajista ei ole soittanut perään, että myydyissä autoissa jotain vikaa olisi ollut.
Tosin ovat kaikki olleet alle viisi vuotta vanhoja, alle 100.000 km ajettuja.
Tämäkö syy?! - Anonyymi
Miten sitä uskaltaa yksityiselle myydä? Jos sattuu olemaan joku sekopää, joka tulee kavereineen muiluttamaan jonnekin hiekkakuopalle ammuttavaksi, jos siitä autosta sattuu vaikka polttimo palamaan joskus ensi vuonna.
- Anonyymi
Kyllä ne kiinni saadaan, aina jää joku jälki jonnekin.
Lisäksi Suomen laki on tässäkin voimassa! - Anonyymi
Piilovikaiset romut joppariliikkeelle ja hyvät yksilöt yksityisille
- Anonyymi
Jobbari on yksityinen kusettaja ja liike on liike ,menestyvä liike. Revi siitä osamaksu kierteinen vempula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jobbari on yksityinen kusettaja ja liike on liike ,menestyvä liike. Revi siitä osamaksu kierteinen vempula.
Kyllä niistä ns
menestyvistä liikkeistä kusettajia löytyy. Itse ostan aina yksityiseltä.
- Anonyymi
Hauska trollaaja tuo aloittaja.
- Anonyymi
Halvalla hyväkuntoista ja huollettuja autoja tarjolla nyt yksityishenkilöiltä, kun kansakuntamme äveriäimmät vaihtavat sähkömyllyihin .
- Anonyymi
Yksityisten välisessä kaupassa ei ole mitään vastuita ja siksi piilovikasia myydään mielellään toiselle yksityiselle. Tämä on kuitenkin se oikea fakta ja käytäntö.
Et näköjään tunne lakia, vaikka jokainen voi nykyään FINLEXistä katsoa aivan ilmaiseksi!
Kahden yksityishenkilön kesken tehdyn kaupan säännöt löytyvät Kauppalaista, 355/1987.
Siellä on tavanomaiset virhevastuut kuten muuallakin.- Anonyymi
Väärin, ei pidä paikkaansa.
Minulla on akateeminen loppututkinto, pääaineena Kauppaoikeus. (SHH 1975)
Haluatko siitä huolimatta kinata kanssani?
Minä en kuitenkaan viitsi.- Anonyymi
Mutta et osaa lukea lakikirjaa ja heität väärän lain ja luvun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365761Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1753404- 282607
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4642503- 2012295
- 1811852
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1251437Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361222- 501103
Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721026