Voi hyvin saada koronan.. laittais nyt v* kaikki sulkuun täällä :))
Varmaan pian töissäkin saan tartunnan suuri riski.
Koulutkin varmaan sulkuun taas 🤔🤔👍
Ei teekkää mieli lähteä ulos..
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei viitti ihmisten joukkoon lähteä. Kaupassa pikasesti käy FFP3 maski naamalla ja sit kotiin. Jos ulkona käy niin jossain, missä ei ole ihmisiä liikkeellä.
Ei oikeen auta sulkuun laitto enää, kun hallitus on sössinyt koko asian.
Sulku olis pitänyt olla silloin, kun tartuntoja oli vain muutamia ja rajat pitää kiinni koko ajan.
Rajat vuotaa, kun ei siellä edes tarkasteta onko koronapassia ja rokotus todistuksia.
Rajoilla tarkastajat on vaan noloina toteaa, että tulkaa vaan, ei tarvi näyttää koronapassia.Olen kanssasi samaa mieltä.
Se on jo hyvin myöhäistä.
Minusta on tuntunut koko ajan ettei hallitus piittaa paskaakaan eli luovuttanut.
" Yrittäen muka vielä korjata omat virheensä"
Surullista..
Täytyy tyytyä sisällä olemiseen ja ulkona käyntiin.
Meinaan myös sululla omaa paikkaani missä asun.
Muut voivat olla auki jos ei pahalta vaikuta.
Toivois vain että alkaisi rauhoittua.
- Anonyymi
Aika hassu juttu jos sukat irtoutuvat nukkuessa, totta on, itselle kävi niin kerran.
- Anonyymi
Ovatko sukkasi hukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049