Miten reagoisitte?

Anonyymi

Miten reagoisitte, jos lähipiirissä oleva mies kertoisi lämpimistä tunteista teitä kohtaan, mutta olisitte erittäin läheinen miehen vaimon kanssa? Kertoisitteko miehen ilmaisseen tunteensa? Entä kertoisitteko myös omalle miehellenne, sillä miehet ovat keskenään myös hyviä tuttuja?
Pystyisittekö olemaan asiasta hiljaa, mutta kohtaamaan miehen kuin mitään ei olisi tapahtunut? Jopa niissä tilanteissa joissa pariskunnat viettävät aikaa neljästään?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antaisin yhden mahdollisuuden ja vaikenisin asian kuoliaaksi ellei sama höpötys toistu.

      • Anonyymi

        Samaan ajatukseen olen itse päätynyt. Kiitos.

        t. Ap


    • Anonyymi

      Entä voiko sen ettei kerro muille osapuolille tulkita niin, että toinen on kiinnostunut?
      Vai millaisena viestinä mies ottaa sen, että toinen sanoo, että asiasta ei keskustella, mutta silti kaikki jatkuu kuin ennen?

      t. Ap

    • Anonyymi

      Minä sanoisin, että " en ole sinusta kiinnostunut muuten kuin perheystävänä, jätetään tämä tähän ja jatketaan ystävinä niin kuin ennenkin".

      En kertoisi miehelleni enkä miehen vaimolle.
      Sattuuhan näitä pieniä ihastumisia ystäväpiireissä, mutta so what, ne voi ohittaa nätisti eikä niihin tarvitse myöhemmin palata.

    • Anonyymi

      Sanoisin, ettei kiinnosta. Syitä on kaksi. En periaatteestakaan kiinnostu varatuista, enkä ole omaani pettävää sorttia.

      Hänen vaimolleen tuskin menisin asiaa ainakaan ihan heti kertomaan. Yleensä noissa tuppaa saamaan vain itse paskaa niskaansa. Vaan jos asiaa minulta suoraan kysyttäisiin niin en valehtelisi hänen puolestaan. Omalta mieheltäni en asiaa salaisi, mutta yrittäisin kertoa asian tahdikkaasti. En todellakaan suostuisi asiaa salailemaan ja pahimmillaan ottamaan epäilyjä omille hartioilleni.

    • Anonyymi

      Eihän tuossa mistään salailemisesta ole kyse jos ap ei kerro kellekkään.
      Mitään vahinkoa ei ole tapahtunut, kenenkään parisuhteet eivät ole rikkoontuneet eikä ketään tarvitse tuon tunnustuksen takia tuomita tai ruveta karttelemaan.

      Minua on aika moni yrittänyt saada punkkaansa vuosien saatossa. Onpa muutama tunnustanut rakastuneensakin syvästi. Kaikki olen torjunut erittäin kohteliaasti ja asiallisesti. Väleissä olen kyseisten ihmisten kanssa yhä, koska joudumme samoihin työtilaisuuksiin, kokouksiin jne jne.

      En minä niistä ole miehelleni kertonut, koska kyseisillä jutuilla ei ole mitään merkitystä. Minä en petä enkä vilkuile ketään muuta. Rakastan miestäni enkä ikinä vaihtaisi häntä keneenkään.

      Sama varmaan apn tilanteessa. Miksi turhaan aiheuttaa murhetta omalle miehelle ja ystävänaiselle.

    • Anonyymi

      Sanoisin miehelle, siis tälle, joka sinulle on avautunut tunteistaan, että älähän nyt. Ja sanoisin mys, että todella ikävää sekä tavallaan törkeää, että hän moisia puhuu; hän loukkaa sekä vaimoaan että sinua. Tällaiset miehet kuuluvat luokkaan Ö ja yleensä kyllä "avautuvat" tunteistaan muillekin tavoitteenaan ja ajatuksenaan, että jospa tärppäis!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe