Rakastuminen

Anonyymi

Milloin viimeksi olit rakastunut?

Minä: 2014.

-flowersreally-

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      3612 eKr.

    • Anonyymi

      En muista.

      -kvm-

    • Jaaa.... Eipä sellasta vaihetta ollu vielä

    • Anonyymi

      En ole ollut rakastunut vielä koskaan. Yhteenkään mieheen (enkä naiseen sen enempää.)
      Tunnen kyllä rakkautta ja syvää sellaista kissaani kohtaan, mutta tässä kai tarkoitetaan toisenlaista rakkautta?
      Kissaanikaan en oitispäätä rakastunut vaan tunne on kasvanut näitten reilun kolmen vuoden aikana jonka hän luonani on ollut.
      Hain hänet kissojen turvakodista ja hän oli torjuva ja aika arka ensin alkuun. Vähitellen luottamus kasvoi ja nyt olemme hyvin kiintyneet toisiimme. Hänestä tuli sylikissa joka haluaa olla vieressä ja sylissä. Häntä voin rehellisesti sanoa rakastavani.
      Mutta todellakaan yhteenkään seurustelukumppaniin en ole koskaan rakastunut enkä ketään heistä rakastanut. Tykännyt olen, ja hyvin viihtynyt yhdessä kyllä.

    • Anonyymi

      Mjaa-a

      Itse asiassa tapasin eilen elämäni rakkauden, jonka syövereissä ajauduin kuilun reunan yli.

      On tietysti hieman outoa se, että en enää eilen keksinyt sitä syytä, miksi näin tapahtui.

      No mutta kirjoitelmani on vielä pahasti kesken.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Sen voin kyllä sanoa, että Jack Bauerilla ei ole (tai ollut) siinä episodissa ei osaa eikä arpaa.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voin kyllä sanoa, että Jack Bauerilla ei ole (tai ollut) siinä episodissa ei osaa eikä arpaa.

        (naurua)

        Juonipaljastuksia

        Kun etsitään jälkikäteen syytä kaikkeen tapahtuneeseen, kannattaa katsoa peiliin, niin pääsee vähemmällä vaivalla ja murheella.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juonipaljastuksia

        Kun etsitään jälkikäteen syytä kaikkeen tapahtuneeseen, kannattaa katsoa peiliin, niin pääsee vähemmällä vaivalla ja murheella.

        (hirn)

        Eli siis:

        Peiliin katsomisen taito.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Tämä taisi tapahtua joskus 2009 eikä muutoksia asiassa ole tapahtunut :)

    • Anonyymi

      En kovin perusta rakastumisesta; rakastaminen on tärkeintä 💓

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ensin pitää rakastua?


    • Suurinpiirtein 2010.

    • Joskus aikoja sitten.

    • Anonyymi

      Taas tulee kala-elokuva telkkarista, nuo barracudat itseni suosikkeja muutta nyt subkalavalta leffa, vana tappajahai

    • Pari kertaa oon rakastunu. Ensin omaan kuplavolkkariini ja nyt tänä kesänä on uus rakkaus tää bemari. Mut se on vähän ikävää, kun ei sitä viereenkään voi ottaa, kun asun kolmannessa eikä ovestaka mahu. Ajellu oon kovasti, mutta se ei sama. Ja vois naapurit hulluna pitää jos tossa pihalla halailisin.

      • Anonyymi

        Hei teetä niistä pienoismallit niin voit ottaa ne viereesi.


    • Anonyymi

      Kyllä siitä on aikaa kaksikymmentä vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe