Työpaikan vaihtaminen

Anonyymi

Olen ollut pitkään ihastunut työkaveriini. En ole varma, onko hänelläkin ollut minua kohtaan jotain tunteita. Nyt mulle tarjottiin töitä muualta. Haluaisin kysyä tämän miehen mielipidettä, että haluaako hän minun ottavan tuon tarjotun paikan vastaan, koska meidän välit on ollut vähän kummalliset. Jos lähtisin, olisiko se hänelle helpotus? Toisaalta, jos kysyn hänen mielipidettään, eikä hän jo tiedä tunteistani eikä koe välejämme kummallisena, sen jälkeen kyllä tietää ja tuntee.

12

1426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en ainakaan olis kiinnostunut enää tommosesta ihmisestä, joka kysyis multa että vaihtaako hän työpaikkaa, jos ette vielä edes seurustele. Eikös työpaikkaa vaihdeta sen työn takia. Ei kukaan muu tiedä sun työ fiiliksiä ym. Onpa taas tyhmä provo. Pelkkä vilkaisu taas tänne riitti.

• Anonyymi

Olisikin provo. 😅

• Anonyymi

Onhan tuo hyvä sauma selvittää missä menette. Ehkä ei kannata puhua kummallisista väleistä?

• Anonyymi

Kuinka nopeaan sinun pitää päätös tehdä, onko sinulla riittävästi aikaa harkita?
      Voisitko jotenkin luontevasti/neutraalisti ottaa asian puheeksi tuon miehen kanssa, siis ilman että puhut mitään tunteista?
      Kertoessasi mahdollisesta työpaikan vaihtamisesta voit tarkkailla miehen ilmeitä ja eleitä että mikä vaikutus tiedolla häneen on vai onko mitään.
      Toisaalta eihän uusi työpaikka sitä tarkoita että ette voisi enää olla tekemisissä.

• Anonyymi

Jäisin mieluiten nykyiseen työhöni, mutta jos hän toivoisi minun vaihtavan työpaikkaa, voisin tehdä sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäisin mieluiten nykyiseen työhöni, mutta jos hän toivoisi minun vaihtavan työpaikkaa, voisin tehdä sen.

-klo21.43 kirj.
        No ehkä sitten olisi parempi ottaa asia melko suoraan puheeksi, oli lopputulos sitten mikä tahansa.
        Jos keskustelun jälkeen välit jäävät kiusallisiksi niin voithan sitten vaihtaa työpaikkaa tai voihan avoimuus toimia
        Positiivisena voimavarana vaikka lähentymiseen.
        Toivottavasti kaikki järjestyy !

• Anonyymi

Tee asialle edes jotain! Itse päästin elämäni naisen karkaamaan kun töissä oli pitkään jotain sutinaa mut koskaan en ottanut ratkaisevaa askelta.
      Tästä on aikaa muutama vuosi nyt mutta edelleen hän on aina ajatuksissa.
      Muutama lyhyt suhde ollut mutta ne pelkkää laastarii, ei samanlaista yhteyttä kenenkään kans. Kaduttaa oma saamattomuus

• Anonyymi

Tee edes jotain asialle! Puhukaa toisillenne!

• Anonyymi

Jos olisit hän, tulisin surulliseksi täällä ilman häntä

• Anonyymi

Samoin ajattelen miehestä, jonka näin vain vilaukselta istumassa ennen kahtatoista. Lähdin kotiin ja itkettää ikävä häntä kohtaan.

• Anonyymi

vähän huono ajatus työsuhteet

• Anonyymi

Sinä ihana vaalea nainen, sano ettei tämä aloitus ole sinulta? Jonkin aikaa olen miettinyt, ettei kaikki ole nyt hyvin. Kun eilen näin sinut pitkästä aikaa, muistui tämä aloitus mieleen. Aikaa tuosta aloituksesta on jo niin paljon, että olet varmasti päätöksesi jo tehnyt. En todellakaan haluaisi, että vaihtaisit työpaikkaa. Jos päätät vaihtaa maisemaa, niin ikävä tulee, se on varma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      238
      3629
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3333
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      89
      2807
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      48
      2636
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      107
      2344
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2022
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2001
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1865
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      104
      1787
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1113
    Aihe