Työpaikan vaihtaminen

Anonyymi

Olen ollut pitkään ihastunut työkaveriini. En ole varma, onko hänelläkin ollut minua kohtaan jotain tunteita. Nyt mulle tarjottiin töitä muualta. Haluaisin kysyä tämän miehen mielipidettä, että haluaako hän minun ottavan tuon tarjotun paikan vastaan, koska meidän välit on ollut vähän kummalliset. Jos lähtisin, olisiko se hänelle helpotus? Toisaalta, jos kysyn hänen mielipidettään, eikä hän jo tiedä tunteistani eikä koe välejämme kummallisena, sen jälkeen kyllä tietää ja tuntee.

12

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en ainakaan olis kiinnostunut enää tommosesta ihmisestä, joka kysyis multa että vaihtaako hän työpaikkaa, jos ette vielä edes seurustele. Eikös työpaikkaa vaihdeta sen työn takia. Ei kukaan muu tiedä sun työ fiiliksiä ym. Onpa taas tyhmä provo. Pelkkä vilkaisu taas tänne riitti.

      • Anonyymi

        Olisikin provo. 😅


    • Anonyymi

      Onhan tuo hyvä sauma selvittää missä menette. Ehkä ei kannata puhua kummallisista väleistä?

    • Anonyymi

      Kuinka nopeaan sinun pitää päätös tehdä, onko sinulla riittävästi aikaa harkita?
      Voisitko jotenkin luontevasti/neutraalisti ottaa asian puheeksi tuon miehen kanssa, siis ilman että puhut mitään tunteista?
      Kertoessasi mahdollisesta työpaikan vaihtamisesta voit tarkkailla miehen ilmeitä ja eleitä että mikä vaikutus tiedolla häneen on vai onko mitään.
      Toisaalta eihän uusi työpaikka sitä tarkoita että ette voisi enää olla tekemisissä.

      • Anonyymi

        Jäisin mieluiten nykyiseen työhöni, mutta jos hän toivoisi minun vaihtavan työpaikkaa, voisin tehdä sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäisin mieluiten nykyiseen työhöni, mutta jos hän toivoisi minun vaihtavan työpaikkaa, voisin tehdä sen.

        -klo21.43 kirj.
        No ehkä sitten olisi parempi ottaa asia melko suoraan puheeksi, oli lopputulos sitten mikä tahansa.
        Jos keskustelun jälkeen välit jäävät kiusallisiksi niin voithan sitten vaihtaa työpaikkaa tai voihan avoimuus toimia
        Positiivisena voimavarana vaikka lähentymiseen.
        Toivottavasti kaikki järjestyy !


    • Anonyymi

      Tee asialle edes jotain! Itse päästin elämäni naisen karkaamaan kun töissä oli pitkään jotain sutinaa mut koskaan en ottanut ratkaisevaa askelta.
      Tästä on aikaa muutama vuosi nyt mutta edelleen hän on aina ajatuksissa.
      Muutama lyhyt suhde ollut mutta ne pelkkää laastarii, ei samanlaista yhteyttä kenenkään kans. Kaduttaa oma saamattomuus

    • Anonyymi

      Tee edes jotain asialle! Puhukaa toisillenne!

    • Anonyymi

      Jos olisit hän, tulisin surulliseksi täällä ilman häntä

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen miehestä, jonka näin vain vilaukselta istumassa ennen kahtatoista. Lähdin kotiin ja itkettää ikävä häntä kohtaan.


    • Anonyymi

      vähän huono ajatus työsuhteet

    • Anonyymi

      Sinä ihana vaalea nainen, sano ettei tämä aloitus ole sinulta? Jonkin aikaa olen miettinyt, ettei kaikki ole nyt hyvin. Kun eilen näin sinut pitkästä aikaa, muistui tämä aloitus mieleen. Aikaa tuosta aloituksesta on jo niin paljon, että olet varmasti päätöksesi jo tehnyt. En todellakaan haluaisi, että vaihtaisit työpaikkaa. Jos päätät vaihtaa maisemaa, niin ikävä tulee, se on varma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe