Olen deitille liian ujo

Anonyymi

Olen kaunis keski-ikäinen nainen ja tapasin aivan ihanan ja hurmaavan miehen ja hänkin ihastui minuun kuulemma aluksi. Olen kuitenkin
luonteeltani pidättäytynyt ja varautunut aina aluksi, en laske ihmisiä helposti lähelleni. En halaile tuntemattomia enkä harrasta yhden illan juttuja. Toisin sanoen vaadin aikaa ja luottamusta. Mies ei jaksanut odottaa minua. Vaikka minusta tuntui että sovimme toisillemme. Näin hänen haavoittuvan puolensa sen kaiken machoilun alta ja siihen ihastuin, herkkyyteen ja hellyyteen. Hän ei kuitenkaan näe meissä paria, vaan etsii kuulemma rinnalleen itsevarmempaa ja iloisempaa seuraa. Olen ystävien kesken hyvin iloinen ja itsevarma, vieraiden kanssa minulla on aina tutka päällä, olen satutettu niin monta kertaa. Hän ei jaksanut muutamia treffejä pidempään. Nyt harmittaa tosi paljon ja mietin että mitä tekisin. Luonnettani en voi muuttaa, olen tällainen. Olen aina ollut uskollinen ja tukena ihmisille. Ehkä hän ei vaan ollut vielä valmis tai ehkä minu pitää vaan unohtaa hänet.

18

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohda hänet. Hän ei ollut se oikea.

    • Anonyymi

      Ihminen, joka ei ymmärrä ihmisten erilaista luonnetta ja ilmaisua ei ole kovinkaan henkisesti kypsä. Jos itse näet toisen ristiriitaisuuksien ja toiminnan taustoja ja ymmärrät tätä kautta häntä, mutta toinen ei näe samoin niin myöhemminkin tuosta tulee hankaluuksia. Ihmiset on nykyään paljon minä-minä keskeisiä.

    • Anonyymi

      No kannattaa varmaan ottaa tuo aikalisä ja sinunkin katella ympärilles. Jos teidät on tarkoitettu yhteen, kyllä tuo mies vielä huomaa mitä laski käsistään. Ehkä näkee sinussa tuon oman herkkyytensä, jota ei ole valmis kohtaamaan. Että pääsit liiankin iholle ja mieluummin etsii kevyempää seuraa. Joskus tunteetkin saavat ottamaan etäisyyttä, niitä säikähtää. Ei voi tietää, ihmiset ovat monimutkaisia olentoja.

    • Anonyymi

      Ehkä mies oli oikeassa ja säästi sinut suuremmalta sydän surulta.

    • Anonyymi

      Deitilläsi on himmeä kuuppa. Faktahan on, kaikilla pitkään poikamiehinä pysyneillä ja toisella, kolmannella tai nn-llä kierroksella olevilla miehillä on persoonallisuudessa ja/tai mielenterveydessä vakavia ongelmia. Pitkään poikamiehinä olleita ei kukaan ole aiemminkaan kelpuuttanut pysyvään sitoutuneeseen pitkään suhteeseen, ja nn-llä kierroksella olevat taas eivät ole kyenneet säilyttämään aiempia suhteitaan. Tosiasiassa deittisi teki sinulle valtavan palveluksen. Tuollainen persoonallisuushäiriöinen/ mielenterveysongelmainen mies tarvitsee parikseen vastaavalla tavalla vaurioituneen naisen tunteakseen olonsa edes jotenkin kotoisaksi. Sellaiset ovat myös tottuneita ihmisten  kertakäyttökulttuuriin ja ihmissuhteiden väliaikaiseen luonteeseen, joka sopii yhteen heidän turvalliseksi kokemansa persoonallisuushäiriön tai mielenterveysongelman luonteen kanssa. Yleensähän kukaan tällaisista ongelmista kärsivä ei koskaan edes tunnustaisi tätä faktaa, vaan lähinnä närkästyy siitä, jos se tuodaan heidän tietoonsa. On paljon helpompaa jatkaa kuvitellen, ettei itsellä mitään ongelmaa ole, kunhan "en vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa".
      Ole onnellinen, että pääsit himmeäkuuppaisesta deitistä ajoissa eroon!

    • Anonyymi

      Mies kaikin sanoin ja teoin ilmoitti ettei teistä tule koskaan mitään pysyvää yhdessä.
      Vain anna olla. Mies jo täysillä on kaahaamassa uusien tuttavuuksien sekaan.

      Jatka etsintää. Sinua varten ON olemassa juuri sinulle sopiva ystävä. Aikanaan teidän tiet kohtaavat.

    • Anonyymi

      Sanot sille heippa!

    • Tässä on nyt ristiriita "Näin hänen haavoittuvan puolensa sen kaiken machoilun alta"

      Olet siis lähtenyt treffeille machoilevan miehen kanssa ja myöhemmin nähnyt hänen herkkyytensä. Vai näitkö hänen herkkyytensä jo alusta lähtien?

      Yritätkö siis paikata omaa ujouttasi treffailemalla machomiehiä?

      Toisaalta ihmettelen, millaisen miehen pitää machoilla? Mitä hän sillä saavuttaa. Peittääkö hän sillä epävarmuuttaan?

      Teitä siis oli kaksi epävarmaa, jotka etsi toisistaan tukea.

    • Anonyymi

      Miten vaikeeta siitä tulisi myöhemmin jos alku on jo noin?

    • Anonyymi

      Ole vaan oma itsesi säästyt monelta murheelta.

    • Anonyymi

      Miten ap:lla kävi? Unohditko?

      • Anonyymi

        Ei ole tapailtu enää. Joskus yhteyksissä ollaan. Asiaan liittyy monia muitakin asioita, mm. mies tunnusti ettei ole koskaan ollut uskollinen parisuhteessa, on sellainen veijari, melko hurmaava ja itsekäs tapaus. On tosi mukava ja hurmaava ja tietää itsekin sen, joten käyttää sitä hyväkseen. En ole sellaista tyyppiä, en jaksa enää ihmissuhdepelejä. Varmaan olisi lyhyt suhde, fwb, tms tästä rullut, mutta en halua hetken huumaa, vaan jotain muuta.


        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapailtu enää. Joskus yhteyksissä ollaan. Asiaan liittyy monia muitakin asioita, mm. mies tunnusti ettei ole koskaan ollut uskollinen parisuhteessa, on sellainen veijari, melko hurmaava ja itsekäs tapaus. On tosi mukava ja hurmaava ja tietää itsekin sen, joten käyttää sitä hyväkseen. En ole sellaista tyyppiä, en jaksa enää ihmissuhdepelejä. Varmaan olisi lyhyt suhde, fwb, tms tästä rullut, mutta en halua hetken huumaa, vaan jotain muuta.


        Ap

        Hyvä. Tuo mies ei selvästikään ollut tarkoitettu sinulle pidempiaikaiseksi ystäväksi.

        Kohdallesi osuu 100varmasti toinen .


    • Anonyymi

      Kauanko kerkesitte tapailla? Saiko hän tietää jotain muuta puolta sinusta ehkä mikä ei käynyt?

    • Anonyymi

      Miksi Suomalaiset eivät nykyään enää puhu toisilleen. Ennenvanhaan tuntemattomatkin saattoivat vaikka Junassa alkaa puhua keskenään. Miehet ja naiset toisilleen tuntemattomat aloittivat juttelun. Nykyään ei edes baarissa voi mennä juttelemaan ihmisille. Mikäli et ennestään ole tutun porukan mukana liikkeellä niin yksinäsi saat istua.

      Tämän ovat saaneet aikaan kulttuurimarxistit, henkilöt jotka ajavat Kommunistista vallankumousta. Tämän ajatus lähti liikkeelle jo Neuvostoliitosta heti toisen maailmansodan jälkeen. Suomalaiset jotka olivat panneet kunnolla kampoihin Neuvostoliitolle talvisodassa piti vaikka hiljalleen hävittää. Suomalaisille alettiin markkinoida kulttuuria, joka ihannoi eristäytymistä ja yksinäisyyttä siinä muodossa, että ihmisiä ei lähestytty ja pysyttiin vain vanhassa tutussa porukassa ja uusia ystävä ja tuttavuussuhteita ei saanut luoda. Alettiin markkinoida naisille kulttuuria jossa heille vaikka julkisissa liikennevälineissä juttelevat vieraat miehet ovat ääliöitä tai kuka tietää vaikka raiskaajia. Feministit olivat valjastettuja tähän tarkoitukseen.

      Tiukka feminismi on suosittua varsinkin äärivasemmiston keskuudessa. No syyhän tähän on se, että Taistolaiset kultturimarxistit tähtäävät Suomen kansan syntyvyyden laskuun ja sukupuuttoon tällaisen kulttuurin kautta, joka suosii sosiaalista eristyneisyyttä ja omassa pienessä kuppikunnassa jurmottamista.

      Tällähän syntyvyys laskee. Lehdet ovat jo vuosikymmeniä olleet täynnä tarinoita siitä miten on ikävää ja ärsyttävää, kun ei saa istua junassa rauhassa yksinään tai omalla porukalla ja vieraille naisille juttelevat tuntemattomat miehet ovat ärsyttäviä ääliöitä ja sääliöitä. Eipä tällaisessa kultturissa paljon uudet parisuhteet kuki aikä syntyvyys nouse ja nyt suunnitelma on jo hyvin käynnissä menee eteenpäin.

      Samasta syystähän tämä Miehen logiikkakin on trollien tärväämä kuollut palsta jonne kukaan ei tule enää kirjoittelemaan.

      Ennenhän täällä saatoi vaikka syntyä parisuhteita ja jopa perheitä ehkä perustettiin sen perusteella, että tutustuttiin miehen logiikassa jutellessa.

      Kultturimarxistit sitten tuhosivat palstan estääkseen tämänkin. Kommunistinen vallankumous on menossa koko ajan eteenpäin kohti punafasisitista yhteiskuntaa.

      Kukahan tämän Neuvostoliitossa keksi.

      • Anonyymi

        Kuinkahan moni raiskaus on jonkun Kommarin laskelmoidusti tekemä naisten pelottelemiseksi edellisessä viestissä kuvattuun tarkoitukseen. Ei voi kuin arvailla.


    • Anonyymi

      Tarviit jonkun kiltin miehen joka ei halua olla esillä mut haluaa seurustella.

    • Iske vain rohkeasti kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe