Haluun suojelua susilaumalta ja pistän huussin oven säppiin sisäpuolelta. Otin kyllä kännykän mukaan.
Mä lähden huussiin
11
51
Vastaukset
Kun lähtee sutta pakoon, voi tulla karhu vastaan.
Nii, että uskallakkos tulla huussista pois.- Anonyymi
En oo nyt tavattavissa kun on maha kovalla ja kestää tää hussissa olo. mutta kurkkaan välillä jos joku minusta jossain makkipöntön liepeillä mainitseisi. Kammottava takaisku jos ei kukaan kaipaa kun oon reissuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo nyt tavattavissa kun on maha kovalla ja kestää tää hussissa olo. mutta kurkkaan välillä jos joku minusta jossain makkipöntön liepeillä mainitseisi. Kammottava takaisku jos ei kukaan kaipaa kun oon reissuilla.
vitun vähissä on ideasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vitun vähissä on ideasi
savikiekko rouhaisi
- Anonyymi
Tee vaan luonnolliset tarpeesi rauhassa
onpahan susilla vähemmän paskaa syötävänä- Anonyymi
Tuo on kyllä hyvä.Kuka sanoi ettei täällä viljellä huumoria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvä.Kuka sanoi ettei täällä viljellä huumoria
Ajattelinkin tästä lähteä paskahuussiin vääntämään kunnon höyryävän väinön.
Suojelen sinua kaikin tavoin, ja panen oven säppiin ulkopuolelta.
Sutta kiellän henkäisemästä ja hönkäisemästä.
Olen tehnyt kaikkeni.
Odotan kiitosta.- Anonyymi
Lumettomana aikana, kun olen ei-kaupunkilaisessa ympäristössä , väännän wäinöt useimmiten luontoon.
- Anonyymi
Luontoin kakkimalla voi myös todeta kakan laadun ja sitä tietä mahan toiminnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3985884Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251819Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http641284- 1211053
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47963Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko106962- 57948
- 57931
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 78871