Ettei kukaan halaa sinua tänä iltana?
Voiko käydä niin
27
67
Vastaukset
- Anonyymi
Näin tulee käymään, mutta enköhän pysty jatkamaan elämääni semi tyytyväisenä.
- Anonyymi
Mä olen saanu jo monta halia tänään. Viimesimmän kun muksu meni nukkumaan.
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti. Meillä toimii niin, että jos minä en aloita halailua, niin meillä ei halata, saati sitten muuta.
Tuolla tuo muija kattoo töllöä ja minä selkkaan nettiä.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Onko muijasi kuitenkin elävä? Mietin vain tuota allekirjoitustasi...
- Anonyymi
Vanheessa tyhmyys iiivistyy ja varattomuus lisääntyy.
- Anonyymi
Mitä vanhempi, sitä tyhmempi ihminen on.
- Anonyymi
Vanhetessa varattomuus lisääntyy, näin kyllä on jos joutuu jotain perintöjäkin jakeleman toisille mielivaltaisesti ja rikollisestikin.
- Anonyymi
Ei halaa tänään eikä huomennakaan, ei ole ketään joka halaisi, eipä tuolla enää ole väliä, ei kaikille kaikkea.
- Anonyymi
Voi käydä ja on jo käynyt.
- Anonyymi
Juu, luojan kiitos niin. Voin ihan rauhassa siemoa vinkua ja mennä nukkumaan ihan mihin aikaan haluan.
- Anonyymi
Kävi jo, ei tänään, eikä koskaan.
- Anonyymi
Suurella todennäköisyydellä ei halaa, mutta halaamme sitten kun se on turvallista.
Hellyyden ja välittämisen osoitukset on nyt puheitten ja kaikenlaisten pienten ja isompienkin tekojen tasolla.
En myöskään välitä tavanvuoksi halaamisesta, siihen pitää liittyä myös lämpö ja välittäminen.
Sillä aikaa halailen sitten kissaa ja sitä se kyllä arvostaa. Sylikissa. - Anonyymi
Tyyny halaa sängyssä itseäsi ja peitto peittelee.
- Anonyymi
Auto-Mattinen sänky joka kantaa väsyttäessä nukkumaan ja nukuttaakin. ROBO-sänky.
Tekoälyäkin sängyllä että se itse huomaa milloin asiakasta alkaa väsyttää ja huomaavaisesti tulee kantamaan sänkyyn. Muksujen kanssa halaan aamuin illoin, käynpä tai käyvät halimassa ihan ohimennen muutenkin. Silittelemässä päätä tai selkää, pusuttelen päähän. Pörrötän tukkaa. Ihan tavallista. :)
Tytöt tulee kädet ojossa, "halitaan, tykkään susta, oit niin ihana yms".
Meillä kyllä halaillaan paljon päivittäin. Mä olen tainnut sen laittaa alulle ja jotenkin se on tyttärillä jäänyt käytännöksi ja tavaksi osoittaa tunteitaan myös meille vanhemmille.
Ja joka päivä mä kuulen olevani niin söpö. Lasten mielestä ihan hirveen söpö. :')Yym, joo. Aloitin sen halipusuttelun jo heidän vauva aikana ja siitä se jatkui luontevasti päivittäin ja toivottavasti jatkuu vielä pitkään. Kun lapsille voi tulla sekin ajanjakso ja murkkuna, ettei enää halita ja saa koskea.
Ihan normaalia. Omantilan tarvekin tulee, noloakin voi olla ainakin muitten nähden.MCMLXXVI kirjoitti:
Yym, joo. Aloitin sen halipusuttelun jo heidän vauva aikana ja siitä se jatkui luontevasti päivittäin ja toivottavasti jatkuu vielä pitkään. Kun lapsille voi tulla sekin ajanjakso ja murkkuna, ettei enää halita ja saa koskea.
Ihan normaalia. Omantilan tarvekin tulee, noloakin voi olla ainakin muitten nähden.En ole vielä niin dementti, etten muistaisi kuinka noloa oli teininä edes kävellä omien vanhempien kanssa kaupungilla.
Aika kultaa muistot, mutta ei tietoa siitä, millainen idiootti itse oli murrosiässä. Olin vielä "helppo" tapaus murkkuiässä, mutta vieraantumisprosessi vanhemmista sai kuitenkin aivan naurettavia piirteitä.Kollimaattori kirjoitti:
En ole vielä niin dementti, etten muistaisi kuinka noloa oli teininä edes kävellä omien vanhempien kanssa kaupungilla.
Aika kultaa muistot, mutta ei tietoa siitä, millainen idiootti itse oli murrosiässä. Olin vielä "helppo" tapaus murkkuiässä, mutta vieraantumisprosessi vanhemmista sai kuitenkin aivan naurettavia piirteitä.Heh, se hyvä et muistaa nuoruutta. Mua nolotti joskus nousta porukoitten kyytiin ja kyydistä. En edes käsitä miksi.
Autonräppänät vissiin. :'D
Saa nähdä kuinka näillä mun tytöillä homma etenee. Onko meikäläinen joskus heilke, omg no nyt se tulee tänne, mitä sil nyt on askaa.MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, se hyvä et muistaa nuoruutta. Mua nolotti joskus nousta porukoitten kyytiin ja kyydistä. En edes käsitä miksi.
Autonräppänät vissiin. :'D
Saa nähdä kuinka näillä mun tytöillä homma etenee. Onko meikäläinen joskus heilke, omg no nyt se tulee tänne, mitä sil nyt on askaa.Olin aika helppo, mutta minun isosiskoni olivat teineinä aivan hirveitä erityisesti äidille, joten pidä sinäkin hauskaa! :D
Kollimaattori kirjoitti:
Olin aika helppo, mutta minun isosiskoni olivat teineinä aivan hirveitä erityisesti äidille, joten pidä sinäkin hauskaa! :D
Hmm, sovitaanko että nuo mun kullanmurut on kivoja mulle. Jos olis poika, sekin olis mun lellivauva, siinä missä nuo tytötkin.
- Anonyymi
Uniherra, tai Unineiti haluaa nukkumaan kanssaan sänkyyn illlan pimeytyessä.
SänkyLord, nukkumisesineen ylivaltias. - Anonyymi
halaaminen on tilanne tajun hallintaa väärässä kohtaa puoli tutulle voi kääntyä nekatiiviseksi jos toinen halua ottaa vastaan,
- Anonyymi
Lemmikkieläimiä eli tyttökavereita seksikumppaneina sängyssä öisin.
Yölliset lemmikkielukat. - Anonyymi
Mutta jos alkaa paljon väsyttämään, niin pehmoinen sänky voi jo iltaisin houkuttaa.
Houkuttaa menemään sellaiseen makoilemaan, ja nukahtaa kuin vahingossa rentoutuneeseen olotilaan. - Anonyymi
Tänään ei taida tulla mitään jänniä elokuviakaan illalla, eräs jännitys pitäisi kai tarkistaa: Satan's Servant, uusi jännitysjuttu, että minkälainen.
- Anonyymi
Usein käy niin
Halaan sänkyä öisin :D
Eipä juuri enää kukaan halaa.
Viimeksi sain halin kun piti työkaveria halata 😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151