Löytyisikö naista vaellusretkille

Anonyymi

Olen hyväkuntoinen, sporttinen ja huumorintajuinen 45- vuotias mies. Retkeilen vuoden ympäri, mutta vaimoani en saa mukaan. Muutaman kerran olen ajatellut, että olisipas kiva harrastaa seksiä autiotuvalla tai teltassa vieraan naisen kanssa. Kotona on vähän hiljaista tällä rintamalla. Löytyisiköhän vastaavanlaisessa tilanteessa olevaa naista vapaata tai varattua? Matkaasi saisit luontoa tuntevan eräoppaan ja jos kemiat kohtaa niin voisimme toteuttaa fantasiani.

15

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hehehheee! Kohdistappa fantasiasi itsesi huolella ja harkiten, täydellä järjellä valittuun ikiomaan vaimoosi.
      Tulette iloisesti yllättymään!

      • Anonyymi

        Et tainnut ymmärtää aloittajaa ettei vaimoa seksi kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää aloittajaa ettei vaimoa seksi kiinnosta?

        On siis tainnut tulla aloittajalla valittua väärä vaimo. No ei muuta kun uusi yritys siis. Jos tulis tällä kertaa valittua paremmin.


    • Anonyymi

      Seksi on ehdottomasti parasta luonnonhelmassa, kokeiltu on useasti, suosittelen

      • Anonyymi

        Eikö löydy ketään reipasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö löydy ketään reipasta?

        Miten sinuun saa yhteyden


    • Anonyymi

      Oletko kiinnostunut? Täällä m46

    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma. Käyn patikka retkillä tosi paljon, välillä ystävien kanssa. Miestäni ei juurikaan kiinnosta luonto eikä retkeily.

      • Anonyymi

        Hei, jos kiinnostaa 2-3 päivän mökkireissu luonnonhelmassa mukavassa seurassa, ota rohkeasti yhteyttä: sporttimies(a)protonmail.com. Olen fiksu, hauska, mukava, luotettava, tykkään luonnosta.
        Suunnitellaan yhdessä. Ikää minulla on se 46.


    • Anonyymi

      Kannattaa erota kerta pettämisen ihan suunnittelet. Aika itsekästä ja ilkeää, et selvästikkään vaimoasi enää rakasta.

      • Anonyymi

        Ei tatti käytössä kulu, päin vastoin. Seksi on eri asia, kiin kuiva avioliitto.

        Älkää kärvistelkö, jos kotona peiton alla hiljaista, hakekaa tyydytys muualta ja kotona sitten jaksaa paremmin.


    • Anonyymi

      Onko löytynyt jo seuraa sporttimiehelle?!😉

    • Anonyymi

      Alan kiinnostumaan koko ajan vaan enemmän. 😅🤣😂👍

    • Anonyymi

      Miksi etsit ja haet naista/naisista seuraa? Miksei mies/miehet kiinnosta? On tämänkin taas sitä epätasa-arvoa, pah ja puh ja huh sentään!!!👎

    • Anonyymi

      Hyihyihyihyihyi.eroa ensin akastas ja retkeile sitten muiden akkojen kanssa😡

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe