Olen hyväkuntoinen, sporttinen ja huumorintajuinen 45- vuotias mies. Retkeilen vuoden ympäri, mutta vaimoani en saa mukaan. Muutaman kerran olen ajatellut, että olisipas kiva harrastaa seksiä autiotuvalla tai teltassa vieraan naisen kanssa. Kotona on vähän hiljaista tällä rintamalla. Löytyisiköhän vastaavanlaisessa tilanteessa olevaa naista vapaata tai varattua? Matkaasi saisit luontoa tuntevan eräoppaan ja jos kemiat kohtaa niin voisimme toteuttaa fantasiani.
Löytyisikö naista vaellusretkille
15
962
Vastaukset
- Anonyymi
hehehheee! Kohdistappa fantasiasi itsesi huolella ja harkiten, täydellä järjellä valittuun ikiomaan vaimoosi.
Tulette iloisesti yllättymään!- Anonyymi
Et tainnut ymmärtää aloittajaa ettei vaimoa seksi kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää aloittajaa ettei vaimoa seksi kiinnosta?
On siis tainnut tulla aloittajalla valittua väärä vaimo. No ei muuta kun uusi yritys siis. Jos tulis tällä kertaa valittua paremmin.
- Anonyymi
Seksi on ehdottomasti parasta luonnonhelmassa, kokeiltu on useasti, suosittelen
- Anonyymi
Eikö löydy ketään reipasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö löydy ketään reipasta?
Miten sinuun saa yhteyden
- Anonyymi
Oletko kiinnostunut? Täällä m46
- Anonyymi
Mulla sama ongelma. Käyn patikka retkillä tosi paljon, välillä ystävien kanssa. Miestäni ei juurikaan kiinnosta luonto eikä retkeily.
- Anonyymi
Hei, jos kiinnostaa 2-3 päivän mökkireissu luonnonhelmassa mukavassa seurassa, ota rohkeasti yhteyttä: sporttimies(a)protonmail.com. Olen fiksu, hauska, mukava, luotettava, tykkään luonnosta.
Suunnitellaan yhdessä. Ikää minulla on se 46.
- Anonyymi
Kannattaa erota kerta pettämisen ihan suunnittelet. Aika itsekästä ja ilkeää, et selvästikkään vaimoasi enää rakasta.
- Anonyymi
Ei tatti käytössä kulu, päin vastoin. Seksi on eri asia, kiin kuiva avioliitto.
Älkää kärvistelkö, jos kotona peiton alla hiljaista, hakekaa tyydytys muualta ja kotona sitten jaksaa paremmin.
- Anonyymi
Onko löytynyt jo seuraa sporttimiehelle?!😉
- Anonyymi
Alan kiinnostumaan koko ajan vaan enemmän. 😅🤣😂👍
- Anonyymi
Miksi etsit ja haet naista/naisista seuraa? Miksei mies/miehet kiinnosta? On tämänkin taas sitä epätasa-arvoa, pah ja puh ja huh sentään!!!👎
- Anonyymi
Hyihyihyihyihyi.eroa ensin akastas ja retkeile sitten muiden akkojen kanssa😡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015