Olen aikeissa tilata kengät Top4running.comista mutta ajattelin kysäistä että onko jollain kokemusta kyseisestä firmasta? Onko luotettava ja kannattaako tilata? Hinnat siellä on hyvät mutta en ole varma uskaltaako tuolta kyseiseltä nettisivuilta tilata. Olisin kiitollinen jos kertoisit kokemuksesi
Kokemuksia Top4running.com
10
17198
Vastaukset
- Anonyymi
Kengät pitäisi saada nopeasti joten onko toimitus ollut nopea?
- Anonyymi
Hei. Tilasin Nike Vaporfly 2:t tuolta sunnuntaina 5.9 ja tulivat perjantaina 10.9 iltapäivällä. Hinta ja toimituksen nopeus kohdallaan!
- Anonyymi
Nyttepä se selviää ku tilailen justiinsa kenkiä.
- Anonyymi
Itsekin olen tilaamassa kenkiä menikö tilaus hyvin?
- Anonyymi
Tilasin tuolta asics lenkkarit. Tulivat Tsekeistä jopa päivää ennen kuin lupasivat. Tilauksen seuranta ei ollut mielestäni hyvä jos jotain negatiivista pitää kertoa. Muuten ok..
- Anonyymi
Tilasin Niken hanskat ne tulivat 9pv sisällä (LUOTETTAVA!)
- Anonyymi
Kannattaa huomata että jos tuotteet pitää palauttaa, täytyy maksaa itse kuljetus Tsekkeihin.
- Anonyymi
Suomilainen juoksukansa on hullaantunut top4running-juoksukauppaan. On se hienoa tilata ulukomailta tuottehia vaikka vähän kallimpaan hintaan. Influensserit jakavat koodeja,jolla saa merkittävän -5% alenunuksen.
- Anonyymi
Sieltä saa tuotteita joita täältä takapajulasta ei edes löydy.
- Anonyymi
Kiinalaisissa hikipajoissa lähes ilmaisella lapsityövoimalla teetettyä
sutta & sekundaa.Osta paskaa saat 36 KK kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708