Olen aikeissa tilata kengät Top4running.comista mutta ajattelin kysäistä että onko jollain kokemusta kyseisestä firmasta? Onko luotettava ja kannattaako tilata? Hinnat siellä on hyvät mutta en ole varma uskaltaako tuolta kyseiseltä nettisivuilta tilata. Olisin kiitollinen jos kertoisit kokemuksesi
Kokemuksia Top4running.com
10
18418
Vastaukset
- Anonyymi
Kengät pitäisi saada nopeasti joten onko toimitus ollut nopea?
- Anonyymi
Hei. Tilasin Nike Vaporfly 2:t tuolta sunnuntaina 5.9 ja tulivat perjantaina 10.9 iltapäivällä. Hinta ja toimituksen nopeus kohdallaan!
- Anonyymi
Nyttepä se selviää ku tilailen justiinsa kenkiä.
- Anonyymi
Itsekin olen tilaamassa kenkiä menikö tilaus hyvin?
- Anonyymi
Tilasin tuolta asics lenkkarit. Tulivat Tsekeistä jopa päivää ennen kuin lupasivat. Tilauksen seuranta ei ollut mielestäni hyvä jos jotain negatiivista pitää kertoa. Muuten ok..
- Anonyymi
Tilasin Niken hanskat ne tulivat 9pv sisällä (LUOTETTAVA!)
- Anonyymi
Kannattaa huomata että jos tuotteet pitää palauttaa, täytyy maksaa itse kuljetus Tsekkeihin.
- Anonyymi
Suomilainen juoksukansa on hullaantunut top4running-juoksukauppaan. On se hienoa tilata ulukomailta tuottehia vaikka vähän kallimpaan hintaan. Influensserit jakavat koodeja,jolla saa merkittävän -5% alenunuksen.
- Anonyymi
Sieltä saa tuotteita joita täältä takapajulasta ei edes löydy.
- Anonyymi
Kiinalaisissa hikipajoissa lähes ilmaisella lapsityövoimalla teetettyä
sutta & sekundaa.Osta paskaa saat 36 KK kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879