En tajua miksi lihon niin kauheesti laihdutuskuurilla

Anonyymi

Rupesin miettii ja laittamaan ylös tätä viimekertaista lihomistani kesällä .Ihmettelin miten ihmeessä olen voinut lihoa kun olen niin kovasri pyöräillyt vuorokaudet ympäri ja juossut suolla sukset jalassa päivässä 56uusi tuntia... Syön vain lidlin hedelmätoffeeta ja jäätelöä koska siinä on vain enerkiaa eikä lainkaan KALOREITA. Miten muka enerkiaa olisi lihottanut on täysi arvoitus.Nöytin kaupassa nuorille naisille alavatsaani kuten tavalista ja yllättäen vatsani ja valtavasti paisunut takapuoleni putosi lattialle housuista kun nahka oli niin löysää ja siihen oli kerääntynyt iso rasva pallo. Minä en kuitenkaan syö lainkaan rasvaa joten en tiedä mistä rasva tulee siihen vatsaan ja takapuoleni on erittäin TIKKULAIHA.Oli ainakin vuonna 1956.

Melkein kaikki lihominen tapahtui niinkin lyhyessä ajassa kuin 1 viikkoa-12 kg
Kuukauden ajanjaksolla pienimmästä suurempaan 86uusi kiloa ja lopullinen lihominen 128ksan kiloa ja vyötärönympärysmitta 90 cm,pihtimittaustulos 78ksan mm. Veren klukoisiboli 58 ja kritryselidir 28623.minulla on myös rasvamaksa vaikken siis syö yhtään rasvaa koska RASVA lihottaa.

Tämä pihtimittatoimitus jonka olen tehnyt JO 5 vuotta sitten näyttää pitävän täysin paikkansa.Jos kulutus on päivässä vain 20400 kaloria ja syö kolmen päivän ajan 42000 kaloria lihoo kilon koska rasvakilo on 7000 kaloria.Yhtenä päivinä SÖIN 15 KILOA karkkia 105000 kaloriakin enkä harrastanut tuona aikana yhtään liikuntaa vaan hiihdin vuorenrinnettä unissani.Siinä tulee enerkiaa päivässä 32000 kal ja 23000 kal x3pv =66000 kal ELI melkein 52ksikiloa läskiä mutten unissani muista hikoilleeni kovinnpaljon. .Vaikja minun olisi pitänyt laihtua niin paljon. SIIS jo 2hden päivän aikana lihoo jo 10kg!!

Huomasin lihomiseni jo kahden viikon kuluttua jäätelön ja karkin sekä salmiakin SYÖMISEN aloituksesta vaikka jäätelöä kuljetin tarakalla sen 21ksi kilometriä että se suli.

Lihomisen vaaraa ei silloin ole jos syö vain yhtenä päivänä sen 34000 kaloria eikä sitä ole silloinkaan jos harrastaa pitkänmatkanpyöräilyä jäätelöt tarakalla ja juo samalla klikosisiirappia.

Tämä lihominen tapahtuu erittäin herkästi vaikka en ymmärrä miksi,JOS ei ole varovainen kuten minä olen aina ja keksinyt tämön hienon tavan laihtua.Tällä pitäisi LAIHTUA ekä lihoa enkä ymmärrä nyt mikä tässä meni pieleen.Luulen että SYY on kateellisten pulleiden naisten.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä laskuoppia vois opetella ainakin. 😆

      • Tuo on ns. pilailijan tekstiä. Kopioi muiden tekstejä ja vääristelee niitä.


    • Anonyymi

      Ei ole kaikki muumit laaksossa.Opettelis edes kirjoittaa oikein.Kukaan ei syö 15 kiloa karkkia päivässä.

    • Anonyymi

      Et ole pihtimitannut 3 kertaa päivässä. Siitä lihominen.

    • Anonyymi

      Kokeile paastoa välillä.

    • Anonyymi

      Eiku pelkkää kaurapuuroa loppu ikä.

    • Anonyymi

      Olet tosi fiksu. Näkee että sokeria ja karkkia pääasiassa syöty. Sehän vaikuttaa aivoihin. 😆

    • Anonyymi

      Olet unohtanu lisätä ruokavalioon testosteroidin.

    • Anonyymi

      Pätkäpaastoa karkin ja täytekakun lomaan.

    • Anonyymi

      Nostan penkistä ilman housuja 50 kiloa. Syke tuntuu hämärästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe