miltä se tuntuu

Anonyymi

miltä se tuntuu kun olet valmis rikkomaan jonkun parisuhteen vaikka sinulla olisi oma parisuhde molemmat vaan sopii sun kuvioihin ja kun toisilla on ongelmia sä käyt haaskalle

38

1852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En koskaan toimisi noin. Kuvasit muuten erittäin hyvin aloituksessa kuvion.

      • Anonyymi

        Vastasit itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit itsellesi?

        Miespuolinen aloittaja tekee näin aika usein tai oikeastaan aina ja hän tulee tekemään niin sinun tekoskarpeista kysymyksistäsi huolimatta


    • Anonyymi

      Itse olen sitä mieltä että ei ketään saa pettämään tai pilaamaan suhdettaan jos ei henkilö sitä itse halua. Ei ole mitään viettelijöitä kyllä ihminen itse haluaa hakea jotain muuta. Etsii pakkokeinoja pois suhteesta. Se on helppoa ajautua syyttämään ulkopuolista omista parisuhteen ongelmista. Kun pitäisi keskittyä korjaamaan sitä suhdetta sisältä päin. Voi olla että toinen miettinyt eroa 10 vuosia ei vain osaa lähteä. Sitten rakastuu toiseen ja vihdoin päästää irti . Ei kukaan rakastu toiseen jos ei ole jo henkisesti pois siitä suhteesta missä nykyisin on. Tämä on vain mielipiteeni.

      • Anonyymi

        Oikea elämä ei ole noin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea elämä ei ole noin yksinkertaista.

        Olen jutellut ihmisten kanssa jotka päätyneet pettämään. Ja tuollaista tarinaa sieltä yleensä tulee. Jokainen tietysti oma juttunsa. Kyllä se perusta on aina siellä omasta suhteessa ja se että antaako sen murentua on niiden tehtävä jotka siinä suhteessa ovat. Ei muiden tarvitse toisten suhteita kannatella.


      • Anonyymi

        Tai sitten saa sen suhteensa korjattua 😊 Sekin kyllä on mahdollista ja ei aina voi syyttää suhdetta tai sitä puolisoa jos haikailee joskus muualle. Ongelma voi olla haikailjalla. Kyllä siihen aina on syy. Ja mielestäni ne syyt pitäisi selvittää.
        Olen itsekin joutunut itsetutkiskelemaan ja ei se helppoa ole. Mutta kannattavaa niin saa oman suhteen kuntoon.

        Useimmiten se ulkopuolinen ketä haikailee on parempaa haaveissa. Todellisuudessa aivan paskaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jutellut ihmisten kanssa jotka päätyneet pettämään. Ja tuollaista tarinaa sieltä yleensä tulee. Jokainen tietysti oma juttunsa. Kyllä se perusta on aina siellä omasta suhteessa ja se että antaako sen murentua on niiden tehtävä jotka siinä suhteessa ovat. Ei muiden tarvitse toisten suhteita kannatella.

        Niinpä. Ei kuulu kellekään toiselle se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten saa sen suhteensa korjattua 😊 Sekin kyllä on mahdollista ja ei aina voi syyttää suhdetta tai sitä puolisoa jos haikailee joskus muualle. Ongelma voi olla haikailjalla. Kyllä siihen aina on syy. Ja mielestäni ne syyt pitäisi selvittää.
        Olen itsekin joutunut itsetutkiskelemaan ja ei se helppoa ole. Mutta kannattavaa niin saa oman suhteen kuntoon.

        Useimmiten se ulkopuolinen ketä haikailee on parempaa haaveissa. Todellisuudessa aivan paskaa 😂

        Totta ongelma on monesti haikailijalla. Itsellä oli ruuhkavuodet ja ei ollut puolisolla aikaa parisuhteeseen. Ajattelin ettei hän enään välitä ja haikailin jonkin aikaa. En kuitenkaan kertonut tästä kohteelle enkä muillekaan.
        Olin väärässä. Viisastuin ja ymmärsin että elämme hyvissä ja huonoissa jaksoissa.
        Kaikki on korjattavissa jos on tahtoa ja rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten saa sen suhteensa korjattua 😊 Sekin kyllä on mahdollista ja ei aina voi syyttää suhdetta tai sitä puolisoa jos haikailee joskus muualle. Ongelma voi olla haikailjalla. Kyllä siihen aina on syy. Ja mielestäni ne syyt pitäisi selvittää.
        Olen itsekin joutunut itsetutkiskelemaan ja ei se helppoa ole. Mutta kannattavaa niin saa oman suhteen kuntoon.

        Useimmiten se ulkopuolinen ketä haikailee on parempaa haaveissa. Todellisuudessa aivan paskaa 😂

        Niin no monesti se haikailija elää vain omassa haavekuvissa. Välttämättä saamatta edes mitään vastakaikua. Mutta että suhteella on todellinen uhka täytyy ihmisillä olla jokin yhteys. Ei mikään oman mielen tuottama ihastus ja mitään konkreettista ei tapahdu ja sen jälkeen päätät että toinen on paska. Ole oikeasti mikään uhka. Oman mielen leikkiä. Ja jos siihen sotket puolison mukaan niin itse olet sekaisin.


      • Anonyymi

        Hyvä neuvo jossa on vain yksi ongelma. Voiko korjata parisuhteen yksin jos toinen ei tule vastaan? Usein ei voi.
        Yksin on huono toimia ja toinen voi käyttää tilannetta myös väärin alistamalla tai muulla tapaa. Hankalaa ongelmaista tai sairasta ihmistä joka ei myönnä omia virheitään ei niin vain muuteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo jossa on vain yksi ongelma. Voiko korjata parisuhteen yksin jos toinen ei tule vastaan? Usein ei voi.
        Yksin on huono toimia ja toinen voi käyttää tilannetta myös väärin alistamalla tai muulla tapaa. Hankalaa ongelmaista tai sairasta ihmistä joka ei myönnä omia virheitään ei niin vain muuteta.

        Noo jos on tuollainen tilanne, niin yleensä ihmiset eroaa.


      • Anonyymi

        Kyllä näitä tarjokkaita ilmaantuu parisuhdetta rikkomaan, valitettavasti. Ja tietävät tasan tarkkaan kohteen olevan varattu.
        Ja kuka tässä on rakastumisesta puhunut! Kyllä voi pettää ilman tunteitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näitä tarjokkaita ilmaantuu parisuhdetta rikkomaan, valitettavasti. Ja tietävät tasan tarkkaan kohteen olevan varattu.
        Ja kuka tässä on rakastumisesta puhunut! Kyllä voi pettää ilman tunteitakin.

        Toki voi mutta ihminen päättää itse silloin tietoisesti pettää. Ei siinä uikuta selittää että joku tarjoutui. Aina se vastuu itsellä mitä tekee. Ja vapaa on aina vapaa tekemään mitä lystää. Jos siihen sortuu niin kyllä se ihan oma moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ongelma on monesti haikailijalla. Itsellä oli ruuhkavuodet ja ei ollut puolisolla aikaa parisuhteeseen. Ajattelin ettei hän enään välitä ja haikailin jonkin aikaa. En kuitenkaan kertonut tästä kohteelle enkä muillekaan.
        Olin väärässä. Viisastuin ja ymmärsin että elämme hyvissä ja huonoissa jaksoissa.
        Kaikki on korjattavissa jos on tahtoa ja rakkautta.

        Upeasti sen sanoiksi puit! Kuin omasta elämästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näitä tarjokkaita ilmaantuu parisuhdetta rikkomaan, valitettavasti. Ja tietävät tasan tarkkaan kohteen olevan varattu.
        Ja kuka tässä on rakastumisesta puhunut! Kyllä voi pettää ilman tunteitakin.

        Kukaan ei ole oikeasti varattu. Jos parisuhde ei toimi, jos ei rakasta, niin minkäs sille voi. Varattu, korvamerkitty😏. Jos on alaikäisiä lapsia eikä ole alkoholi tai väkivaltaongelmia, niin lapsen tähden aikuisen on viisata jakaa vanhemmuus ja ylläpitää parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole oikeasti varattu. Jos parisuhde ei toimi, jos ei rakasta, niin minkäs sille voi. Varattu, korvamerkitty😏. Jos on alaikäisiä lapsia eikä ole alkoholi tai väkivaltaongelmia, niin lapsen tähden aikuisen on viisata jakaa vanhemmuus ja ylläpitää parisuhdetta.

        pitäisköhän sitten ihan omasta aloitteesta erota eikä pitää lapsia tai muutakaan tekosyynä on helppo tehdä itsestä marttyyri mä nyt jään lasten takia sun kanssa voi prk....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi mutta ihminen päättää itse silloin tietoisesti pettää. Ei siinä uikuta selittää että joku tarjoutui. Aina se vastuu itsellä mitä tekee. Ja vapaa on aina vapaa tekemään mitä lystää. Jos siihen sortuu niin kyllä se ihan oma moka.

        Mitä se kertoo vapaan moraalista änkeä toisten avioliittoon! Eikö vapailta markkinoilta enää käy flaksi? Sitten on markkina-arvo jo laskenut pahemman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi mutta ihminen päättää itse silloin tietoisesti pettää. Ei siinä uikuta selittää että joku tarjoutui. Aina se vastuu itsellä mitä tekee. Ja vapaa on aina vapaa tekemään mitä lystää. Jos siihen sortuu niin kyllä se ihan oma moka.

        Ei se vapaakaan voi tehdä ihan mitä vaan, kai hän ymmärtää seuraamukset ja on osavastuussa. Ei tyyliin: Kun minä haluan, niin minähän haluan ja otan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jutellut ihmisten kanssa jotka päätyneet pettämään. Ja tuollaista tarinaa sieltä yleensä tulee. Jokainen tietysti oma juttunsa. Kyllä se perusta on aina siellä omasta suhteessa ja se että antaako sen murentua on niiden tehtävä jotka siinä suhteessa ovat. Ei muiden tarvitse toisten suhteita kannatella.

        Joka pettää, myös valehtelee. Myös sinulle.


    • Anonyymi

      Pohtivat melko vakavissaan puopolon kaa mielen letkuja.

      • Anonyymi

        Meinaavatko kiikkupullat tarjota vai mitä?


    • Anonyymi

      Jotkut ei ole ihastuessaan fiksuja. Sanovat mitä sattuu ja tekevät mitä sattuu. Rikkovat tietämättään.
      Ihastuneelle ihmiselle voi toki sanoa suoraan et olen parisuhteessa joten ei kiitos, mutta kaikki ei tätä usko tai suuttuvat jos eivät saa haluamaansa.
      Henkilö jonka parisuhde on loppu varmaan eroaa.

      • Anonyymi

        Niin ja myös suhteessa oleva voi ihastua. Toinen seikka onkin se että antaako valtaa 😁 kaikissa suhteissa on ongelmansa. On hyvä pohtia hyvät asiat ja huonot. Kannattaako huonojen seikkojen takia lähteä. Onko itsekään täydellinen?
        Onko ne pienet seikat vaan mitkä voi korjata helposti ja vahvan mielen avulla. Ei vaan päästä elämäänsä muita. Taistelee vastaan kunnes kyllästyy. 😆 Koko ihmiseen. Ja lopulta tajuaa, että se oli vain mielen lumetta.


    • Anonyymi

      Olen kyllä ihastunut ulkopuoliseen joskus, mutta en ole koskaan ollut valmis rikkomaan mitään. Syy siihen on että rakastan puolisoani ja elämääni.

      • Anonyymi

        Niin. Itse saman erheen tehnyt. Minkä ihminen voi tunteilleen. Itse en halua rikkoa suhdettani. On se sen verran hyvä. Ja tä tyyppi ei ollut sen arvoista. Sinnepäinkään.
        Vaiheita tulee elämässä. Jotkut ihastuu herkemmin ja samoin ihastus taas unohtuu aikanaan. Sen kummempaa valtaa ei kannata antaa.


    • Anonyymi

      Nääh. 😂 Minua kiinnostaa vaan ihan oma puolisoni.

      • Anonyymi

        Ollaan kyllä nähty mitä sinun puoliso tekee. Ja kenen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kyllä nähty mitä sinun puoliso tekee. Ja kenen kanssa.

        Hauskaa, kerro se asianosaisellekin. Ei tarvitse tietämättömän puolison olla harhoissa siellä irl elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, kerro se asianosaisellekin. Ei tarvitse tietämättömän puolison olla harhoissa siellä irl elämässä.

        Miksi se on harhoissa? Käyttäydy niin ettei puolison tarvitse kärsiä. Sinun kirjoittelun takiako? Kannattaa miettiä miten toimit sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on harhoissa? Käyttäydy niin ettei puolison tarvitse kärsiä. Sinun kirjoittelun takiako? Kannattaa miettiä miten toimit sitten.

        Älä ny selitä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny selitä siinä.

        Minä tiedä teidän suhteita mitään. Voisi vähempää kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Ei mulla ole parisuhdetta ennee. En ole toisen lyötävänä saatikka kuuntelemassa huutoo. Mulla on kyllä viha, joka ei lähde poissa.... ei se ehken 7han normaalia oo , odotan vain kunnes elämästäni lähtee netti poiss...

      Saan nukkua silloin kun nukuttoo, minua on turha häiritä . Joinakin päivinä kestän ehkä vähän enemmän, toisina en ollenkoon ollenkoon.

    • Anonyymi

      Yks on ainakin hirvea rikkoja ja höpöhöpö puhuja. Tyhmempää ihmistä en ole nähny. Miehensäkin munaa aina isossa porukassa. Samalla flirttaa ja kopeloi ihastuksensa haaroja toisaalla. Ei mitään rajaa käytöksessä. Tää on niin tyhmä ettei tajua et toiset nauraa tätä touhua.

      • Anonyymi

        Tämmöisiä valitettavasti löytyy. Hakevat väen väkisin miesten huomiota. Kuvittelevat sitten olevansa joka miehen kuuma päiväuni 😆. Mutta maineensa siinä vaan menettää. Lutkamaista käytöstä ei hyvällä katsota.


    • Anonyymi

      Tiedän ihmisen joka sanoi että onneksi hän petti ja rakastui toiseen. Vaikka suhde ei kestänyt. Ei olisi ikinä muuten jättänyt miestään ja jäänyt huonoon suhteeseen . Kuulemma paras päätös joka olisi pitänyt tehdä vuosia sitten. Onnellisempi kuin koskaan nykyään.

    • Anonyymi

      Mikset sano sille et v.. tuakos mun ukkoo/akkaa jahtaat. Mitä tollasta peliä kattelee jos sen tietää. Pidä kunnon puhuttele.

    • Anonyymi

      Vika on iso jos se on päässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe