Tällä hetkellä KEPU vastustaa voimakkaasti porvarihurmaa, jos ei voi olla varmuutta että Kokoomus ei asetu KEPU:n ehdokkaan taakse jo presidentinvaalin ensimmäisellä kierroksella.
Toisaalla taas KEPU yrittää puhua muka porvariyhteistyön puolesta.
Äänestäjän kannattaa nyt olla tarkkana. Tämä on vain sitä perinteistä KEPU:laista mallia, jossa halutaan istua kaikilla palleilla yhtä aikaa. Näin yritetään hämätä, että ollaan muka yhteistyössä.
KEPU haluaa istua kaikilla palleilla
1
92
Vastaukset
- Jallu
Keskusta on jakomielinen puolue aatteettomuutensa vuoksi. Lisäksi sillä on huono moraali. Kansakunnan hyvinvointi kärsii moisesta byrokraattisesta puliveivaamisesta, jossa jopa väärin keinoin satunnaisiin ja taantumuksellisiin kohteisiin etuja tuoneet luottamushenkilöt palkitaan joukkohysterisin äänivyöryin.
Sanonta: Kepulainen äänestää vaikka sontatalikkoa, jos vain joku johtajista niin vihjaisee. Kepu on kuin lammaslauma. Vanhat mummotkin viedään vaikkapa traktorin peräkärryllä äänestyspaikalle - kura arvokkaasti pyöristä roiskuen - todellista saarijärven paavoa vielä tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011