Introverttiin tutustuminen ?

Anonyymi

Miten tutustua introvertti naiseen joka viihtyy yksin ? Harrastaa yksilölajeja eikä käy ravintolassa ja juhlissa ? Entä jos itse on ekstrovertti niin tuleeko siitä yhtään mitään ? Neuvoja kaivataan.

63

1277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen introvertti mies ja minuun ainakin parhaiten saa yhteyden somen kautta. Joten laita sille naiselle viestiä Facebookin kautta.

    • Anonyymi

      Älä vain sellaista naista missään nimessä huoli. Täysi katastrofi semmoinen. Menevä naisen täytyy olla. Itsekin löysin naisen ravintolasta.

      • Anonyymi

        Ei se, ettei viihdy baarissa tee yhtään sen huonompaa vaan päinvastoin parempaa. Taidat olla liian nuori tai muuten ymmärtämätön tämän asian suhteen.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta 👎

    • Anonyymi

      Jos sitä pitää täällä hullujen huoneella kysellä, niin tuskin siitä mitään tulee.
      Sun kirjoituksesta paistaa kilometrin päähän se, että SULLE tuntuu asia olevan ongelma.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Introvertit ratsastavat ekstroverttien energialla. Niitä täytyy jatkuvasti pönkittää ja ylistää. Sitten, kun ne ovat vihdoin voimaantuneet ja ahmineet puolet aurastasi, ne odottavat heikointa hetkeäsi, puukottavat selkään, livistävät pakoon vähin äänin ja ymmärrät, että ne ovat vihanneet sua koko ajan.

      • Anonyymi

        Kyllä. Tämä. Sanoo ettei halua draamaa mutta on itse täynnä draamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä. Sanoo ettei halua draamaa mutta on itse täynnä draamaa.

        Ei pidä paikkaansa pätkääkään. "Ratsastaa ekstrovertin energialla" on täyttä kakkaa. Useimmat välttelevät tuollaisia ihan vaan siksi, ettei jaksa idiootteja.


    • Anonyymi

      Näihin ei lähdetä.

    • Anonyymi

      Nämä ovat näitä kaupunkilaisten ongelmia.

    • Anonyymi

      Ensin kannattaa selvittää tietokoneella onko nainen ylipäänsä kiinnostunut minkäänlaisesta suhteesta.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ei kunnon introvertti someta.

        Aloittajalle: vastaus on helppo, kysy niistä harrastuksista. Introvertille harrastukset korvaa sosiaalisuuden ja niistä voi puhua kevyesti.

        Sitten voi jatkaa jouhevasti ja kysyä esim.mistä muista jutuista tykkää jne. Introvertitkin syö ja katsoo telkkua ja muuta tavallista.

        En osaa vastata, että kiinnostaisiko ekstrovertti. Olen todella hiljainen ja ärähdän varmasti jos toinen vähakin alkaa roikkuun tai jauhaa liikaa tyhjänpäiväisistä asioista. Teen melkein mitä tahansa, että pääsen eroon sosiaalisen roikkumisen tuomasta epämiellyttävästä tunteesta. Useimmiten se loukkaa toista, kun työnnän etäälle vaikka väkisin. Ennen jaksoin pyydellä anteeksi, nyt en enään jaksa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kunnon introvertti someta.

        Aloittajalle: vastaus on helppo, kysy niistä harrastuksista. Introvertille harrastukset korvaa sosiaalisuuden ja niistä voi puhua kevyesti.

        Sitten voi jatkaa jouhevasti ja kysyä esim.mistä muista jutuista tykkää jne. Introvertitkin syö ja katsoo telkkua ja muuta tavallista.

        En osaa vastata, että kiinnostaisiko ekstrovertti. Olen todella hiljainen ja ärähdän varmasti jos toinen vähakin alkaa roikkuun tai jauhaa liikaa tyhjänpäiväisistä asioista. Teen melkein mitä tahansa, että pääsen eroon sosiaalisen roikkumisen tuomasta epämiellyttävästä tunteesta. Useimmiten se loukkaa toista, kun työnnän etäälle vaikka väkisin. Ennen jaksoin pyydellä anteeksi, nyt en enään jaksa.

        Tosta telkkarin katsomisesta. että mä en kato, paitsi youtubee. Mutta, mä oon kerran päässy treffeille, siis ihan oikeesti oon. Ymmärrän että vaikee uskoo, mutta niin oli. niin sitten se toinen osapuoli alko vaan kertoo niistä tv ohjelmista ja koko ajan vaikka mitä muuta yritin, niin se käänty taas sinne tv ohjelmiin. En ymmärrä miten joku voi kattoo kaikki illat ja viikonloput telkkaria. Ja kyllähän telkkari muo kiinnostaa, sellasena teknisenä laitteena, monen sellasen oon purkanu, mutta ei siitäkään tullu yhteistä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kunnon introvertti someta.

        Aloittajalle: vastaus on helppo, kysy niistä harrastuksista. Introvertille harrastukset korvaa sosiaalisuuden ja niistä voi puhua kevyesti.

        Sitten voi jatkaa jouhevasti ja kysyä esim.mistä muista jutuista tykkää jne. Introvertitkin syö ja katsoo telkkua ja muuta tavallista.

        En osaa vastata, että kiinnostaisiko ekstrovertti. Olen todella hiljainen ja ärähdän varmasti jos toinen vähakin alkaa roikkuun tai jauhaa liikaa tyhjänpäiväisistä asioista. Teen melkein mitä tahansa, että pääsen eroon sosiaalisen roikkumisen tuomasta epämiellyttävästä tunteesta. Useimmiten se loukkaa toista, kun työnnän etäälle vaikka väkisin. Ennen jaksoin pyydellä anteeksi, nyt en enään jaksa.

        Kyllä somettaa ☝ Suurin osa introverteista.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä somettaa ☝ Suurin osa introverteista.

        - Sheena

        Eipä nostella sormea Wuppis :)


    • Itte oon introvertti mutta kumminkin jos toinen haluaa mennä niin siitä voidaan keskustella.
      Yritä tutustua varovaisesti.

    • Itse on käy juhlissa ja aika harvoin baareissakin (jos menen joskus baariin, niin yleensä johonkin pubityyliseen ja päivällä tai alkuillasta ja otan kahvia tai yhden tuopillisen vaikka olutta enkä viivy tosi monta tuntia siellä) ja mun ajanvietteitä/harrastuksia on esim. sellaiset yksilölajit kuten musiikin kuuntelu, lukeminen ja askartelu ja silloin tällöin luonnossa käveleminen.

      • Joskus myös kirjoittaminen.


    • KOrjaus: itse en käy juhlissa

      • Anonyymi

        Äppäp eli kävi freudilainen ja olet aina baarissa 😂🤣


      • Ei juhlissa kannata käydä. vasten mieliseltä tuntuu jo se shamppanjalasien kilistely. Enkä mä osaa solmia kravattia tai laittaa niitä typeriä kalvosinnappeja.


    • Anonyymi

      No vaikka esimerkiksi tutustumalla ja katsoo sitten tuleeko siitä mitään.

      • Anonyymi

        Ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule.

        Jos rehellisesti ajattelee niin jotkut pitää siitä että nainen viihtyy kotona. Eikä introvertti tarkoita suoraan erakkoa vaan vain sitä että sosiaaliset tilanteet vaatii aikaa yksin että palautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rehellisesti ajattelee niin jotkut pitää siitä että nainen viihtyy kotona. Eikä introvertti tarkoita suoraan erakkoa vaan vain sitä että sosiaaliset tilanteet vaatii aikaa yksin että palautuu.

        Joo mutta sitä miestä ei jaksa kun just kiva olla ja introvertteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta sitä miestä ei jaksa kun just kiva olla ja introvertteilla.

        Tästä ei nyt varmuudella selviä onko ap muita lokeroiva, rasittava adhd joka ei pysy paikallaan. Ennakko-oletuksia hänellä ainakin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos rehellisesti ajattelee niin jotkut pitää siitä että nainen viihtyy kotona. Eikä introvertti tarkoita suoraan erakkoa vaan vain sitä että sosiaaliset tilanteet vaatii aikaa yksin että palautuu.

        Miks nykyään käytetään sanaa: sosiaalinen tilanne, niin paljon tai toisaalta puhutaan sosiaalisista taidoista. ollaaks nykyään niin paljon yksin että tästä on tullu jotain niin ihmeellistä ja erikoista. Ei ennen ollu mitään ihmeellistä. ihmisiä oli joka paikassa. Ei juuri oltu yksin. Lapsuudessa huone jaettiin ja kummitätikin asu meillä välillä. Ja kaupungilla sai ihan vapaasti puhua tuntemattomille ja naapurit piti lapsia kurissa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miks nykyään käytetään sanaa: sosiaalinen tilanne, niin paljon tai toisaalta puhutaan sosiaalisista taidoista. ollaaks nykyään niin paljon yksin että tästä on tullu jotain niin ihmeellistä ja erikoista. Ei ennen ollu mitään ihmeellistä. ihmisiä oli joka paikassa. Ei juuri oltu yksin. Lapsuudessa huone jaettiin ja kummitätikin asu meillä välillä. Ja kaupungilla sai ihan vapaasti puhua tuntemattomille ja naapurit piti lapsia kurissa.

        Sosiaaliset tilanteet ja taidot on eri asioita. Introverttiys ei tarkoita samaa kuin epäsosiaalinen. Introvertit tykkäävät hyvinkin usein olla ihmisten parissa, mutta uupuvat seurassa helpommin kuin ekstrovertit ja hakevat erilaisia asioita

        Sosiaaliset taidot eivät riipu introverttiydestä tai ekstroverttiydestä. Kumpi tahansa voi olla sosiaalisesti hyvin lahjakas ja taitava. Sosiaalisesti taitavaksi voi tulla monella eri tavalla.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaaliset tilanteet ja taidot on eri asioita. Introverttiys ei tarkoita samaa kuin epäsosiaalinen. Introvertit tykkäävät hyvinkin usein olla ihmisten parissa, mutta uupuvat seurassa helpommin kuin ekstrovertit ja hakevat erilaisia asioita

        Sosiaaliset taidot eivät riipu introverttiydestä tai ekstroverttiydestä. Kumpi tahansa voi olla sosiaalisesti hyvin lahjakas ja taitava. Sosiaalisesti taitavaksi voi tulla monella eri tavalla.

        - Sheena

        Usein puheliaisuus käsitetään sosiaalisuuden merkiksi, mutta on myös rasittavia pälättäjiä, joiden puhe on silkkaa melusaastetta, millä ei ole mitään tekemistä sosiaalisuuden kanssa. Taito kuunnella on vähintäänkin yhtä tärkeä kuin puhuminen. Sitten kun osaa vielä jalostaa kuulemansa ja vastata kuultuun huomaavaisesti, niin voidaan puhua sosiaalisesta persoonasta.


    • Anonyymi

      Taidat sitten olla ihan selvännäkijä ...

    • Anonyymi

      Kyllä vain, ei ole koskaan toteutunut mikään näky 🙃😁

    • Anonyymi

      miksi introverttiä pidetää omituisena siksikö kun viihtyy yksinääkin,

      • Anonyymi

        Viihdyn yksinään mutta kyllä minullakin ystäviä on ja olen sosiaalisessa työssä. Ei yksin viihtyvän tarvitse erakko olla vaikka yksin harrastaisi eikä kapakoissa pyöri.


    • Anonyymi

      Onko introvertit naiset myös introvertteja sängyssä?

      • Anonyymi

        Kyllä sängyssäkin kannattaa lähestyä tekstarien kautta, niihin voi lisätä kohtuullisesti eroottisia emoji-kuvia.
        💋🌹👍👍???


      • Anonyymi

        Olen kuullut että heistäkin löytyy nymfoja, ei se siihen hommaan vaikuta 😄


      • Anonyymi

        aina ei mene yksiin rauhallisemmalla padenpi pokka sosiaalinen puhuu ennenmän mitä tekee,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sängyssäkin kannattaa lähestyä tekstarien kautta, niihin voi lisätä kohtuullisesti eroottisia emoji-kuvia.
        💋🌹👍👍???

        Tai säpolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut että heistäkin löytyy nymfoja, ei se siihen hommaan vaikuta 😄

        Totta on ja ihan omasta kokemuksesta ..


      • Anonyymi

        Kyllä. Vedän täkin korviin ja häviän sinne alle tiiviisti. Raotan peittoa vasta aamulla!


      • Ei ole. En mää ainakaan, päinvastoin.


    • Mä oon aika lailla introvertti, joka viihtyy paljon yksin, mutta myös tykkään jutella, ja viihdyn myös muiden ihmisten keskuudessa. Kunhan se ei ole 24/7, vaan saan sopivasti aina välillä olla omissa oloissani akkuja lataamassa. En käy baareissa, enkä juurikaan enää juhli, mutta se ei tarkoita ettenkö kaipaisi välillä muiden ihmisten seuraa.

      Joten, en usko että sulla ei olisi mitään mahdollisuuksia tarkoittamasi naisen kanssa, kunhan annat hänelle myös omaa aikaa. Ota häneen yhteyttä vaikka somen kautta, jos muuten ei yhteystietoja ole. Jos saat vastakaikua, niin tutustukaa rauhassa, kummankin toiveita kuunnellen. Jos toinen kaipaa omaa rauhaa, anna se hänelle, mutta kerro myös se että ymmärrät miksi hän sitä tarvitsee. Siis jos oikeasti ymmärrät. Kaikki introvertit eivät välttele muita ihmisiä, vaan viihtyvät muiden parissa. On myös heitä jotka eivät halua olla hirveästi toisten kanssa tekemisissä. Ainoa ero on siinä, että vaikka osa introverteistä viihtyvät muiden ihmisten keskuudessa aikanasa, he tarvitsevat sen oman tauon ylhäisessä yksinäisyydessä.

      Onnea.

      • Anonyymi

        Juuri näin introverttejä on monenlaisia. itse koen olevani erityisherkkä ekstrovertti


    • Anonyymi

      Vastauksista voi taas päätellä sen, että suurin osa naureskelee ja tekee pilkkaa omissa oloissa viihtyvistä ihmisistä. Onneksi voi seuransa valita!

      • Anonyymi

        Joo meitä introja ei kestetä.


    • Anonyymi

      Onhan noita onnistuneita pitkiä liittoja keskenään kovinerilaisilla ihmisillä.

    • Anonyymi

      Jaa, no varmaan siellä missä olet tämän tavannutkin. Jos on ihan aito introvertti, joka viihtyy yksikseen, sitä ei varmaan suuremmin häiritse toisen häipyminen omiin sosiaalisiin piireihinsä, ottaa sen vain tervetulleena taukona sosiaalisuudesta. Mutta sitten tietenkin jos yksinäisyys jotenkin siihen ajautumisen tulosta, voi toisen laaja kaveriverkosto herättää huonommuudentunteita. Yksilökohtaista. Ekstrovertti voi oppia introvertilta rauhallisempaa elämäntapaa, ja miksei introverttikin siinä hieman sosiaalistua.

    • Anonyymi

      No meitä introverttejakin on monenlaisia. Oleellisempaa on tuntea ko. nainen kuin tietää hänen olevan introvertti. Itsekin olen introvertti. Viihdyn erinomaisesti kotosalla, eikä mulla ole tarvetta olla koko ajan menossa johonkin. En kuitenkaan ole erakko vaan hyvinkin sosiaalinen yksilö. Mulla on tiettyjä sosiaalisia juttuja, joita teen ja paikkoja, joissa käyn. Niiden parissa minuun on erittäin helppo tutustua ja muutenkin mulle on helppo jutella. Jos ei muuta keinoa keksi niin laittaa viestin. Vastaan aina, jos juttelee asiallisia.

    • Anonyymi

      Tässä taas asia jota ei ymmärretä ollenkaan ja oletetaan paljon.

      Näistä piirteistä tunnistat introvertin
      -Haluaa rauhaa ja rentoutumista.
      -Pitää itsenäisestä työstä. Pystyy toimimaan pitkiäkin aikoja yksin kaipaamatta muiden seuraa.
      -Huomaa yksityiskohdat ja arvostaa laatua.
      --Haluaa analysoida ja pohtia asioita. Tekee päätökset lukuisten seikkojen perusteella, usein älyllisesti etäännyttämällä. Pyrkii pitämään tunteet ja logiikan erillään.
      Äärimmäisen keskittynyt. Pystyy paneutumaan tehtävään pitkäksi aikaa ilman taukoja.
      -Työskentelee mieluiten jaksoissa, yksi selvästi rajattu tehtävä kerrallaan.
      -Aivot toimivat hyvin univajeesta huolimatta.
      -Työteho on parhaimmillaan aamupäivällä.
      -Kärsivällinen. Ei tylsisty yksin ollessaan, vaan jaksaa odottaa kauan, että jotakin tapahtuisi.
      -Viihtyy yksin. Sosiaalinen tarve ei ole kovin suuri.
      -Taitava kuuntelemaan. Keskusteluissa panee merkille paitsi sen mitä sanotaan myös sen, mitä oikeasti tarkoitetaan.
      -Haluaa ajatella ennen kuin avaa suunsa.
      -Itsenäinen. Trendit ja ryhmäajattelu eivät juurikaan vaikuta.
      -Stressaantuu helposti. Joutuu sulkeutumaan häiriötekijöiltä, jotta voisi keskittyä.
      -Työskentelee huonommin paineen alaisena.

      Mitä kauheaa näissä piirteissä on?
      Itse olen 100% introvertti. Joka kohta pitää paikkansa kohdallani.
      Koska annan kaikkeni esim. työssä tarvitsen myös omaa aikaa ladata akut uudelleen.
      En ole ujo enkä hiljainen. Olen sosiaalinen mutta valitsen ystäväpiirini, en jaksa mitä tahansa hölisijöitä ja tyhjänpäiväistä jaaritusta.
      Minulla on vain muutama oikea ystävä mutta sitä läheisempiä olemme.
      Olen taatusti keskiverto suomalaista sosiaalisempi, en ole tuppisuu enkä pelkää avata suutani. Uskallan ottaa kontaktia ihmisiin, vaikka tarvetta jatkuvaan sosiaalisuuteen ei ole. Viihdyn hyvin yksin ja nautin myös yksinolosta.

      Introvertti kaipaa omaa aikaa, mutta hän ei kuitenkaan ole sosiaalisesti lahjaton tai edes ujokaan.

      "Introverttinen luonne saa voimaa yksinolosta. Hän ei ole epäsosiaalinen, mutta ihmisten keskuudessa oleminen - varsinkin jos väkeä on paljon - saa introvertin akut kulumaan loppuun nopeammin.

      Akkuja ladatakseen hän tarvitsee omaa rauhaa."
      Juuri näin.

      Erakkomainen syrjäänvetäytyjä ja sivusta kyräilijä on kyllä jotain muuta kuin introvertti. Tällaisella ihmisellä on huono itsetunto, todennäköisesti vihaa itseään, vetäytyy ja on erittäin vaikea lähestyttävä. Tällaisia on suomalaisissa paljon, mutta he eivät silti läheskään aina ole lisäksi introvertteja.

      • Anonyymi

        En tuota listaa itse introverttina allekirjoita mutta meitäkin on erilaisia ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuota listaa itse introverttina allekirjoita mutta meitäkin on erilaisia ..

        ”Aivot toimivat hyvin univajeesta huolimatta.”

        Mä olen 100,1% introvertti, muuten pitää paikkansa, mutta tuo lainattu lause ei.


      • Anonyymi

        Hetkinen! Työteho on kyllä parhaimmillaan yöllä kunnon just hiljaista ja rauhallista!


    • Anonyymi

      Ongelmia tulee. Lupaan sen.

    • Anonyymi

      Kuolen nauruun

    • Anonyymi

      Kyllä tulee. Löytyy hyvä tasapaino suhteeseen. Eihän sitä heti yhteen tarvitse muuttaa.

    • Anonyymi

      Vaikea sarka kynnettäväksi. Hankala tie kuljettavaksi. Introverttia pitäisi todella ymmärtää jos sen elämän matkalleen mukaan ottaa.

    • Anonyymi

      Mies ei tykännyt minusta. ”Sinä et lähde mihinkään”, ”olet taas väsynyt”, ”nukut vapaapäivän kuitenkin” jne.

      • Anonyymi

        Tuo on just miksi kammoan suhteisiin alkamista, vaikka vientiä kyllä riittäisi.

        On se nyt saatana, kun aikuista ihmistä toinen kyttää, määräilee ja arvostelee ja sitä kutsuu "parisuhteeksi".

        Kyllä heti alkaa kyttääminen, kun joku osoittaa kiinnostusta eikä mikään hyvä riitä pitämään tyytyväisenä edes paria päivää ilman, että alkaa naamanvääntely, kun ei tunnekkaan itseään joka ainut hetki täysin tunkuttamalla tyydytetyksi.

        Ollaan sitten saatanan introverttejä mun huushollissa määrään minä enkä mitään kitinää kuuntele enkä ala viihdyttään ja pillin mukaan tanssimaan. Nih.

        V.un apinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on just miksi kammoan suhteisiin alkamista, vaikka vientiä kyllä riittäisi.

        On se nyt saatana, kun aikuista ihmistä toinen kyttää, määräilee ja arvostelee ja sitä kutsuu "parisuhteeksi".

        Kyllä heti alkaa kyttääminen, kun joku osoittaa kiinnostusta eikä mikään hyvä riitä pitämään tyytyväisenä edes paria päivää ilman, että alkaa naamanvääntely, kun ei tunnekkaan itseään joka ainut hetki täysin tunkuttamalla tyydytetyksi.

        Ollaan sitten saatanan introverttejä mun huushollissa määrään minä enkä mitään kitinää kuuntele enkä ala viihdyttään ja pillin mukaan tanssimaan. Nih.

        V.un apinat

        Eh…oliko sulla sama mies…
        Sitä vaan kuin kiihdyit niin kuin myös sua olis tämä arvostellu.

        No sitähän se on. Toisella jatkuva hälinä. Tämän vieraita lappas ilmoittamatta pihassa, ovi kävi, puhelimet soi, aina se lupas jotain menoa. Minä olisin vaan halunnut olla kotona rauhassa.


    • Niinpä, sellanen nainen on vaikee löytää kenenkään mistään. Mutta jos kuitenkin tiedät ja löydät, niin voithan aina ehdottaa kahvilaa?

      Itse väsyn ekstroverttien kanssa helposti, siihen jatkuvaan touhottamiseen ihmisten kanssa. Puhumiseen ja levottomuuteen. Kumppaniksi en pystys ottaa ekstroverttiä, en usko ainakaan. On kokemus yllä kuvatunlainen. Toisten puolesta paha sanoa.

      Ambivertti on jees. Ja introvertti.👍

    • Anonyymi

      Extrovertit hälisijät ovat tämän maailmanajan syöpä.

      Ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      Itse olen jonkin sorttinen introvertti. Viihdyn kyllä ihmisten kanssa ja olen aika ajoin hyvin puheliaskin seurassa. Ja sosiaalisesti aloitteellinenkin. Mutta isommassa porukassa tai hälisevässä, rauhattomassa ympäristössä introverttiyteni korostuu. Silloin saatan vain poistua paikalta, koska tilanne ei kiinnosta tai anna minulle mitään.

      Arvostan syviä jutusteluja kaksin tai hiuka sitä suuremmassa porukassa. Ja ei siis tarvitse olla mitään erityisen syvällistä aihepiiriä. Joku vaan kiinnostava, mutta jos puhutaan niin puhutaan sitten kunnolla. Tyhjänpäiväinen jutustelu ei oikein ole koskaan innostanut.

      En tuota ossoo sannoo miten näitä voi soveltaa, mutta ehkäpä sellainen kaikessa rauhassa jutustelu, ei mikään turhanpäiväinen höpöttely ja säntäily, voisi olla lähtökohta.

    • Anonyymi

      Erittäin mielenkiintoinen aloitus. Tämän alla kysyisin myös, miten introvertit tutustuu uusiin ihmisiin. Käytättekö vain somea nykyisin ja seuranhakupalstoja?

      Usein voi myös seurasta riippua, onko introvertti vai ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen. Ihmisissä on puolensa. Joku voi olla todella hiljainen ryhmässä ja uusien ihmisten kanssa mutta puhelias tuttujen kanssa ja pienemmässä ryhmässä.

      Voisitko pyytää sitä naista ulos? Kyllähän introverttiudesta huolimatta moni tykkää mennä ja kokea asioita vaikka kahden kesken tai pienemmässä ryhmässä. Jos hän on syvästi sosiaalinen kahden kesken, silloin ekstroverttiudesta on paljonkin hyötyä. Kaikkiin kissanristiäisiin hän ei välttämättä kuitenkaan lähde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2396
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1444
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      118
      1164
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      45
      722
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. 50
      684
    Aihe