Mitä haluaisit kokeilla harrastaa

Anonyymi

Yksin tai jos olis kaveri jonka kanssa kokeilla eri harrastuksia

77

778

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paritanssi.

      • Anonyymi

        Oletko sinkku vai varattu


      • Minustakin olisi kivaa harrastaa paritanssia.. vaikka ihan humppaa aluksi ja sitten vaativimpia tansseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinkku vai varattu

        Sinkku, jos lapsia omaavaa perheensä ainoaa aikuista saa sinkuksi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku, jos lapsia omaavaa perheensä ainoaa aikuista saa sinkuksi sanoa.

        Miksi et sano että yh no tietysti normaali ihminen ja nainen häpeää sitä oletko tinderissä


    • Anonyymi

      Haluaisin kokeilla laskuvarjohyppyä ja laitesukellusta.
      Aika hassua että vaikka minulla on korkeanpaikan kammo, en tunne sitä lentokoneessa! Toivon että saan järjestettyä laskuvarjohypyn mahdollisimman pian, ja voi olla että siitä muodostuu harrastus.
      Laitesukellus kursseja järjestetään joten ehkä sekin vielä järjestyy :)

      • Anonyymi

        Ihan kivoja laskuvarjohyppyyn varmasti joutuu käymään jonkun hyppykoulun ja sukeltaminen on kivaa itsekkin miettinyt sitä ja kai aluksi voi vuokrata seuralta pullot ym vehkeet eli nyt otat sukelluskurssista selvää ja ilmoittaudut ja kokeile rohkeasti eli hieno juttu


    • Anonyymi

      Kuolen nauruun

      • Anonyymi

        Aika yksinäinen harrastus ja ei taida olla tungosta ja halukkaita tuohon harrastukseen no sukulaisesi pääsee pian hautajaisiin


    • Mulla ei mikään pitkäjännitteisyys riitä mihinkään harrastukseen. Rooftopping ois hieno harrastus, mutta vois tulla poliisilta sanomista ja kun ei koskaan tiedä, vaikka kohde ois myöhemmin asiakkaana.

      • Anonyymi

        No en tiedä mikä on rooftopping niin ei tule mikään mieleen eli suomennettuna mitä se on


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä mikä on rooftopping niin ei tule mikään mieleen eli suomennettuna mitä se on

        Mennä johonkin korkeeseen paikkaan.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mennä johonkin korkeeseen paikkaan.

        Täällä ei saa ehdottaa laittomuuksia ja eikä yllyttää sellaiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei saa ehdottaa laittomuuksia ja eikä yllyttää sellaiseen.

        Voi sitä laillisestikin tehdä, esim. Tampereella Finlayssonin katolla ja Tukholmassa samoin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Voi sitä laillisestikin tehdä, esim. Tampereella Finlayssonin katolla ja Tukholmassa samoin.

        Tampereella näsinneulaan ja juo samalla munkki kaffeet ja katselee maisemia tai lahden hyppytorni


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Voi sitä laillisestikin tehdä, esim. Tampereella Finlayssonin katolla ja Tukholmassa samoin.

        Kenen luvalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen luvalla?

        En muista kuka järjestää, mutta siinä on valjaat, menee ton elämysmatkailun normeilla.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        En muista kuka järjestää, mutta siinä on valjaat, menee ton elämysmatkailun normeilla.

        Aha.


    • Anonyymi

      Seksiä.

      • Joo tää oli mulla ennen, mutta nyt ehkä seuraavassa elämässä.


      • Anonyymi

        Sama. Seksihän on harrastus koska puhutaan "seksin harrastamisesta".


    • Anonyymi

      Koiratyyliä. Ja kansituolin murskausta.
      Vaan harrastamatta jää.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mä kyllä ohjaisin, ei kuuloonkaan että toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä ohjaisin, ei kuuloonkaan että toinen

        Jos olet nainen niin voisin ehkä polkea.


      • Anonyymi

        Tandemissa on jotain samaa mitä elämässä, aika romanttinen tapa liikkua.
        Yhteisvoimin eteenpäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tandemissa on jotain samaa mitä elämässä, aika romanttinen tapa liikkua.
        Yhteisvoimin eteenpäin...

        Jaa en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tandemissa on jotain samaa mitä elämässä, aika romanttinen tapa liikkua.
        Yhteisvoimin eteenpäin...

        En tiiä onko se romanttinen sillä jos toinen ei ehdi ohjata kun toinen polkee liian lujaa niin kyllähän siinä yhteisvoimin mennään,,mutta minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä onko se romanttinen sillä jos toinen ei ehdi ohjata kun toinen polkee liian lujaa niin kyllähän siinä yhteisvoimin mennään,,mutta minne?

        Liian kova vauhti ottaa mahanpohjasta ja se tunne voi saada pyörtämään yhtäkkiä eli pimenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä onko se romanttinen sillä jos toinen ei ehdi ohjata kun toinen polkee liian lujaa niin kyllähän siinä yhteisvoimin mennään,,mutta minne?

        Sinne minne ohjaaja haluaa, sillähän on kädet "tangossa kiinni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne minne ohjaaja haluaa, sillähän on kädet "tangossa kiinni".

        Ei sitä aina tiedä:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet nainen niin voisin ehkä polkea.

        Niin minäkin. Sitä naista!


    • Anonyymi

      Meloa jossain itärajalla rajajokia pitkin erämaassa.

      • Anonyymi

        Melominen hyvä entä jos kaatuu niin hukkuu tai ei jaksa meloa kun kunto loppuu täytyis olla moottori tai purje ehkä kajakki tai soutuvene mutta muuten hyvä idea ja missä säilyttäis kajakkia tai kanoottia


      • Anonyymi

        Ja koskenlasku sellainen ryhmäpaatti.


    • Anonyymi

      Poroerotus vois olla kokemisen arvoinen jonkun Lapin miehen kanssa.

      • Anonyymi

        (Se ei ole harrastus, mutta kumminkin).


    • Valokuvaus voisi olla mukavaa. Ihmisiä kouluissa/koulutuksissa ja työelämässä.

      • Anonyymi

        Valokuvaus on hyvä mut täytyis olla kaksi kun yksin menis niin ihmiset luulee mikä kamera hihhuli tuo on tai naiset otatko heistä kuvia ja naiset antaa turpiin tai soittaa poliisit ja täytyis vissiin olla kallis kamera ja zoomit mut muuten hyvä esim kaupunki kuvia tai meriaiheisia joissa laivoja satamia tai metsään hirvistä karhuista kuvia tai sukelyais merenpohjakuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valokuvaus on hyvä mut täytyis olla kaksi kun yksin menis niin ihmiset luulee mikä kamera hihhuli tuo on tai naiset otatko heistä kuvia ja naiset antaa turpiin tai soittaa poliisit ja täytyis vissiin olla kallis kamera ja zoomit mut muuten hyvä esim kaupunki kuvia tai meriaiheisia joissa laivoja satamia tai metsään hirvistä karhuista kuvia tai sukelyais merenpohjakuvia

        Miten se kallis kamera pelastaa, ettei tule turpiin tai tule poliisi. Noita laivoja ja hirviä on varmaan kuvattu tosi paljon, että sais aika kuvausfakiiri olla että mitään mainetta saa. Mun ehdotus ois että kuvaa purkuun meneviä taloja. Nyt puretaan ennätys määrä kaupunkeja ja mukana menee hyvääkin arkkitehtuuria. Mä oon täällä kotipaikalla kuvannu noita kaikenmaailman homekouluja ja homeisia vanhainkoteja. Kunnanvirastot antaa yleensä avaimia lainaksi, että voi mennä kuvaan.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miten se kallis kamera pelastaa, ettei tule turpiin tai tule poliisi. Noita laivoja ja hirviä on varmaan kuvattu tosi paljon, että sais aika kuvausfakiiri olla että mitään mainetta saa. Mun ehdotus ois että kuvaa purkuun meneviä taloja. Nyt puretaan ennätys määrä kaupunkeja ja mukana menee hyvääkin arkkitehtuuria. Mä oon täällä kotipaikalla kuvannu noita kaikenmaailman homekouluja ja homeisia vanhainkoteja. Kunnanvirastot antaa yleensä avaimia lainaksi, että voi mennä kuvaan.

        No ehkä kalliilla kameralla parempia kuvia kuin kännykällä ja nyt oli kyse harrastuksesta olis se jännää olla pari viikkoo metsässä ja karhu tulee 20 metrin päähän ja ottaa itselleen kuvan ei myyntiin vaan itselle tai jokin esim rahti paatti myrskyssä tai illalla pimeässä ottaa mereltä kuvan satamasta tai kaupungista jossa valot loistaa ja itselle kuvat ja hävittää ne kun uusia tulee tai kun 15 kg hauki syö ahventa niin kuvaa metrin päästä tapahtumaa tai löytää pohjasta ruumiin niin harraste ei ammatti eikä kuuluisuuksia eikä rahan takia vaan harraste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä kalliilla kameralla parempia kuvia kuin kännykällä ja nyt oli kyse harrastuksesta olis se jännää olla pari viikkoo metsässä ja karhu tulee 20 metrin päähän ja ottaa itselleen kuvan ei myyntiin vaan itselle tai jokin esim rahti paatti myrskyssä tai illalla pimeässä ottaa mereltä kuvan satamasta tai kaupungista jossa valot loistaa ja itselle kuvat ja hävittää ne kun uusia tulee tai kun 15 kg hauki syö ahventa niin kuvaa metrin päästä tapahtumaa tai löytää pohjasta ruumiin niin harraste ei ammatti eikä kuuluisuuksia eikä rahan takia vaan harraste

        Ja vaikka ei sais koskaan kuvaa mutta ainakin etsii kuvaa niin onhan se jo kivaa kun soutupaatilla etsii aavalla merellä hyvää myrskykuvaa laivasta niin ei aina onnistu mut mentävä on jos sais kuvan


    • Motocross, joku jokkis vois olla kivaa myös. Kaverin kanssa vois reippailla eli liikkua eri tavoin, elokuvateatteri, näyttämö teatteri, tanssiminen, kulttuuri ylipäänsä eri tavoin, käydä ulkomaillakin ja matkustaakin voi harrastuksena.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Jokkis eli pprrööm.

        https://youtu.be/6ZJRe9QS1ic

        Ei ole enään ihan halpaa touhua tai veneilyä moottoriveneillä tai pujeveneellä motocrossi taas voi loukkaantua kun kaatuu eli ei hyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enään ihan halpaa touhua tai veneilyä moottoriveneillä tai pujeveneellä motocrossi taas voi loukkaantua kun kaatuu eli ei hyvä

        Aina voi sattua, mutta elämä on. Mut kerran tääl vaan eletään, mikä elämältä tuntuu sitä pitäs tehdä.

        https://youtu.be/izkkQAk-wV0


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Aina voi sattua, mutta elämä on. Mut kerran tääl vaan eletään, mikä elämältä tuntuu sitä pitäs tehdä.

        https://youtu.be/izkkQAk-wV0

        Jännempää ostaa vanha tiekarhu ja ajella sillä huvi ajelua tai kuorma auto huvi ajoon ja arki ajoon paljon kivempaa touhuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännempää ostaa vanha tiekarhu ja ajella sillä huvi ajelua tai kuorma auto huvi ajoon ja arki ajoon paljon kivempaa touhuu

        En usko.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        En usko.

        Usko pois kokeiles niin uskot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois kokeiles niin uskot

        No mistä mä saan kuorkin tai karhun?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No mistä mä saan kuorkin tai karhun?

        Osta tai menet liikkeeseen koe ajolle


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No mistä mä saan kuorkin tai karhun?

        Tai liftaat ja meet jonkun rekkamiehen kyytiin tai etsit itsellesi oman kuorma auto kuskin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai liftaat ja meet jonkun rekkamiehen kyytiin tai etsit itsellesi oman kuorma auto kuskin

        Ei kiitos. On tuota tullut kuormureissa istuttua kymmeniä tuhansia kilsoja ellei jopa satatuhatta kilsaa lapsena ja nuoruudessa. Olen nääs rahtarin jälkikasvua. Melkein rahtari itsekin. Mutta onneks tulin järkiini pian, ei paljon kotona ehtis olla. Tienpäällä enimmäkseen.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei kiitos. On tuota tullut kuormureissa istuttua kymmeniä tuhansia kilsoja ellei jopa satatuhatta kilsaa lapsena ja nuoruudessa. Olen nääs rahtarin jälkikasvua. Melkein rahtari itsekin. Mutta onneks tulin järkiini pian, ei paljon kotona ehtis olla. Tienpäällä enimmäkseen.

        Mut hienoa, että toiset jaksaa painaa tienpäällä ja rahti kulkee.

        https://youtu.be/pl5yxWBqnxM



    • Kiipeilyä. Siis vaikka jotain sisäkiipelyseiniä pitkin...

      Täällä ei ole sellaisia ja en jaksa lähteä ihan väkisin 80-100 km ajamaan sen takia, olipa kaveri tai ei. Ei riitä aika ainakaan. Raha on toissijsinen, vaikka saishan silläkin aikaa...🤔

      Ehkä ei vaan tarpeeksi kiinnosta? 🤷‍♂️

      • No saattais hyvin äkkiä ukko parkaista. 😀

        Mutta jos nyt saisin heti valita, niin mielellään juuri sinun pipun päälle kiipeisin. Voisin jopa tuulettaa tasajalkaa ”huipulla”. 😬


      • Anonyymi

        Ei se ole nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole nainen!

        On se


    • Anonyymi

      Sellaisia mitä en ole kokeillut, mutta tiedän niistä tykkääväni on laitesukellus, vaellus Lapissa ja/tai Keski-Euroopan vuoristossa. Ratsastustakin voisin joskus kokeilla.

      En silti välttämättä tarvitse mitään ihmeellistä ja erikoista, vaan kaikista paras olis arkinen kävely, pyöräily, sienestys, marjastus ja metsässä käynti. Noissa olisi kiva, että jos olisi useammin hyvää juttuseuraa mukaan. Jos opettelisi shakin tai jonkun loogis-älyllisen pelin, senkin pelaaminen vois olla kivaa silloin tällöin.

      Ja kyllä läheisyyttä kaipaa monella tavalla, mutta sitä ei voi harrastukseksi laskea.

      • Anonyymi

        Ratsastaa miehellä vai


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ratsastaa miehellä vai

        Mites vaikka sialla. Ratsastus siis. Been there, done that.


    • Anonyymi

      Tätä pitäisi tiedustella siltä kaverilta mitä se haluaa.

    • Harrastan aina välillä aikamatkoja, ajasta huolimatta tietysti.

      • AinaNorsu sun entinen nimimerkki?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        AinaNorsu sun entinen nimimerkki?

        Vihreä taivas oli kerran olemassa korkeatalon alla.


      • NidaVilkeviciute kirjoitti:

        Vihreä taivas oli kerran olemassa korkeatalon alla.

        Okei. Katsoin vaan sun silmiä, ne toi mieleen hänen silmät. Mulla on yleensä hyvä kuvamuisti, mutta erehdyin ehkä nyt. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Katsoin vaan sun silmiä, ne toi mieleen hänen silmät. Mulla on yleensä hyvä kuvamuisti, mutta erehdyin ehkä nyt. :)

        Ainoa toinen ääni on tauko, valmiina tulevaa päivää varten.


    • Anonyymi

      Kai sitä vois kokeilla kaikkia erikoisia lajeja, jos ei olis rahasta kiinni. Ilman sitä kaveriakin toki, mutta kaveri ehkä poistais jännitystä.
      No ihan retkeily, se ei oikein ole yksin tehtävä juttu, muille kuin eräjormille. Sen toisen ois oltava sitten mua paikkaan orientoituneempi.
      Lenkkeily ehkä hiihtokin, jos oikeavauhtinen kaveri, se sopivasti tsemppais.
      Elokuvissa käynti, miksei konserteissakin.

    • Anonyymi

      Laskuvarjohyppy lentsikasta ilman varjoa

    • Mun harrastukset tai ajanvietteet on olleet ja ovat nykyäänkin aika paljon sellaisia, joita voi tehdä myös ihan yksilölajina kuten esim. musiikin kuuntelu, elokuvien katselu, luonnossa käveleminen, korttien askartelu, lukeminen ja mua kiinnostavien asioitten tutkimenen ja selvittäminen kuten vaikka eri bändit ja artistit, joku historian aikakausi joka sillä hetkellä sattuu kiinnostamaan (vaikka joku 1900-luvun vuosikymmen). Ei niihin tartte välttämättä ketään toista ja osassa toinen henkilö saattais olla jopa tiellä, kun joihinkin asioihin täytyy joskus vähän tarkemmin paneutua ja saatan joskus uppoutua johonkin jopa tuntikausiksi, jos aikaa on tai kiinnostusta tai jaksan.

    • Jos mun kanssa lähtee kävelemään, niin saa orientoitua siihen, että ei mitään hikilenkkeilyä laihtumisen tai pelkän liikkun vuoksi ole luvassa, vaan rauhassa kävelyä ja välillä voidaan poiketa sivupoluille tai tien laitaan katsomaan kukkia, sieniä, perhosia, lintuja yms. (riippuen mikä vuodenaika on kyseessä) ja joskus myös eväsretkikin voi olla luvassa. Sauvakävelysauvat on mun kanssa kävellessä välillä ihan turhat, myös sellainen asenne, että paahdetaan eteenpäin kuin höyryjuna. Joskus mulla voi olla joku määränpää mihin kävelen, esim. joku paikka minne meen, esim. kahville, mutta määränpäätä ennen on matkantekoa ja sinne pääsee joko rauhallisesti kävelemällä ja välillä tien laitaan pysähtyen ja joskus sivupolkujakin pitkin tai osittain linja-autolla ja osittain kävellen (siis jos haluan kävellä, etten mene koko matkaa linja-autolla niin kuin monesti meen, jos meen vaikka esim. keskustaan).

      • Anonyymi

        Sit vois kävelyt ja linjuriautot jäädä kun löydät oman miehesi ja sen jälkeen menette kahdestaan autolla


    • Jos aikaa löytyisi palaisin electromusiikin säveltäjäksi. En ole hääppöinen soittaja, mutta se ei haittaa, koska olen kokeellisen musiikin ystävä :P

      Kotoa löytyy FL-Studio, plugins-softaa ja7 oktaavinen keyboard.

      Videossa softan toimintaperiaate.
      https://www.youtube.com/watch?v=Av5MkTREHFE

    • Anonyymi

      Lumikenkäilyä, ralliautoilua ja laskuvarjohyppyä. Ei oikeesti noista kuin vain tuota ensimmäistä.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin pelata pesäpalloa, siis ihan harrastusmielessä vaikka jossain ikämies porukassa. Se on aina ollut lempiurheilulajini josta olen nauttinut eniten. Ei vaan taida onnistua täällä Hesassa?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe