lempi vuodevaatteesi; kuvio ja materiaali? Voin kertoa, että mikäli kesäilmat tästä kuumenevat, suomalainen suosii pian viileää, kepeää puuvillasatiinia. Ei muuten hiosta.
Millaiset ovat
42
257
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl kannattaa peittoa ottaa esille kun talvikin pian tulloo ja pakkaset ja jos kuuma niin ikkunat auki 24/7 20 asteen pakkasilla niin ei tuu hiki eikä tarvi satiineja niin ostin joskus satiini setin en tiedä oliko oikeaa jyskistä tai hong kongista oli ja en tykännyt
- Anonyymi
No siinä se onkin: Talvella se on kylmä ja puuvilla on lämpimämpi. Mutta kesäkuumalla on ihan eri meno.
Talvella ihana on myös karheampi froteinen lakana. Lämmittää. Satiini ei käy Suomen pakkasiin.
- Anonyymi
Pellavaa vaan.
- Anonyymi
Pellava rypistyy?
- Anonyymi
Luonnonläheinen ihminen.
- Anonyymi
Minä haluan väriä ja värikästä. Lakanat ovat väreiltään monesti hyvin ankeita!
- Anonyymi
En oikein tiedä, mutta peiton alle meneminen ja nukkuminen on hieno asia. Varsinkin kun paleltaa ja pääsee lämpimän peiton alle.
- Anonyymi
No niin. Niin on.
Ruutukuvio eriväreissä on jees. Ja ihan puuvilla.
Ei mitään stretsjuttuja, vaan rehellisen jäykkä ja selkeänjämäkkä.
Pehmeys tulee muusta, Petivaate on jämäkkä ja rouhee... mankelin läpi tulee ihana lakana, pussilakana ja tyynyliina. 😊👌
Ugh! Olen puhunut!- Anonyymi
Hyvä. Hyvin nukuttaa!
- Anonyymi
Lakanatyyli kertoo persoonasta. Raikasta ja pirteää sinulla. :)
Anonyymi kirjoitti:
Lakanatyyli kertoo persoonasta. Raikasta ja pirteää sinulla. :)
Ensimmäisen yön jälkeen korkeintaan näkyy kuoppa missä on nukkunut. 😬
Mutsilla on jotain varmaan 50 vuotta vanhoja laksnoita, mitä lie perintölaksnoita, mutta ai että on jämäkkiä. Ne kun tärkkäis, vois naulata kstolle ja toimis pelteinä. 😄👌
Joku silkki tai muu hieno tuntuis ajatuksenakin siltä, että tämä parkkiintunut orvaskesi minun käsissä ja jaloissa tarttuu siihen kuin ohdake flanettiin...🙄
Tökstöks...🙁
Kyllä sen pitää olla jotain rehellistä ja selkeää... jotkut hirnommat kärsii kieriskellä silrissä tekstiileissä... mä en. 😁interlocutrice kirjoitti:
Ensimmäisen yön jälkeen korkeintaan näkyy kuoppa missä on nukkunut. 😬
Mutsilla on jotain varmaan 50 vuotta vanhoja laksnoita, mitä lie perintölaksnoita, mutta ai että on jämäkkiä. Ne kun tärkkäis, vois naulata kstolle ja toimis pelteinä. 😄👌
Joku silkki tai muu hieno tuntuis ajatuksenakin siltä, että tämä parkkiintunut orvaskesi minun käsissä ja jaloissa tarttuu siihen kuin ohdake flanettiin...🙄
Tökstöks...🙁
Kyllä sen pitää olla jotain rehellistä ja selkeää... jotkut hirnommat kärsii kieriskellä silrissä tekstiileissä... mä en. 😁Tänään ei peukku osu.. sorppa kirjoitusvirheet. 😀
- Anonyymi
Hahah ei onnistu täälläkään :’D
Mulla lempi pussilakanasetti on Finlaysonin puuvillaa. Muumi viidakkoaiheinen kuvio. Tykkään muumeista niin paljon, että se lempi settini.
Ugh! Minäkin olen puhunut! :)
- Anonyymi
Nukkuuko kaikkein parhaiten makuupussissa
- Anonyymi
No nukkuuko? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nukkuuko? :D
Nukkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuu
Hyvä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä…
Mut kaikkein parhaimmat unet tulee asuntovaunussa eli ei ole asuntovaunun voittanutta ei edes oma sänky voita sitä
- Anonyymi
Olen omasta mielestäni kuin vanhus rakennuksen käytävillä. Kummallista, mutta yhdessä huomaamattomassa hetkessä äänettömillä matoilla astelee jostain taloon livahtanutta nuorisoa, joka etsii kuka mitäkin, kuten Stiina, joka astui sisään omaan huoneeseeni.
Puuvillaa. Kuvioita ja värejä löytyy vaikka mitä.
- Anonyymi
Luontoa vai geometriaa?
- Anonyymi
No se mikä tuli ekaks mieleen, niin tiivis puuvillakangas, sitä näytetään sanottavan perkaaliksi, rapeaa. Egyptin puuvilla termiäkin siitä taidetaan käyttää. Kalliimpaa ja kestävämpää. Ei ole näitä, mutta pitäisi kyllä olla. Ei valkoista, liian arkaa. Yksi pellavapussilakana on itellä, se on pehmentyny pesussa ihanasti, se on beige-valkoinen ja kestää varmaan ikuisesti. Sinisävyt tuntuu yöhön sopivilta vihreät. Ei mustaa tai punaista ja ehkä pienempi kuvio parempaa.
- Anonyymi
Liukkaat tuntuu mahtavilta.
- Anonyymi
Sellaiset, mitkä ovat allani olevan naisen alla.
- Anonyymi
Mustavalkoista marimekkoa. Muuta en huoli🧡
- Anonyymi
Selkeää!
- Anonyymi
Patja: Extra hard
Tyyny: Tempur
Peitto: huipputeknologinen; saa aikaan dynaamisen lämmönsäätelyn ja tasaa yksilöllisesti kehon lämpötilan vaihteluita
Lakanat: satiinipuuvillaa. Pussilakanoissa meditatiivinen kuvio; kesällä vaalea, talvella musta.
- Sheena- Anonyymi
Meditatiivinen?
Pussilakana: Puuvilla, Polyesteri, Satiini
Kuvio: Marimekon räsymatto, keltainen.
Siis on nyt käytössä.- Anonyymi
Ihana!
Puuvillaa yleensä.
Jos kesät tästä kuumenevat, niin pellava on yksi parhaista materiaaleista lämpimään ilmanalaan.
Talvella paras on tarpeeksi paksu täkki ja vaikka joku villapeitto vielä siihen päälle.- Anonyymi
Kyllä, villapeiton tarvii lisäks ja nukuttaa paremmin kun peitossa on vähän enemmän painoa, pysyy paikoillaankin mihin laittaa.
- Anonyymi
Tähän asti olen käyttänyt puuvilla- ja pellavalakanoita. Nyt kesällä tilasin uutena tuttavuutena 100% silkkiä olevan pussilakanan. Käsittämättömän ihanan tuntuista, mutta käsittämätön on hintakin. Aloitin tutustumisen tyynyliinoista ja ihastuin samoin tein. Huomasin myös vaikutukset hiusten hyvinvointiin ja hieman kasvojen ihoonkin. Isoin vaikutus kuitenkin hiuksiin. Silkki nimittäin ei ime kosteutta itseensä, toisin kuin puuvilla ja pellava. Nyt tilauksessa on myös silkkinen aluslakana, en malta odottaa sen saapumista! Silkkityynyliina on todellakin kuivien hiusten pelastus. Noin neljänkympin tyynyliinaan vielä raaskii sijoittaa, etenkin jos haaveilet hyväkuntoisesta ja/tai pitkästä tukasta. Moni sekoittaa satiinin ja silkin, vaikkei niillä ole juuri mitään yhtäläisyyksiä. Jos kiinnostaa lukea lisää silkin vaikutuksesta hiuksiin, niin tässä hyvä artikkeli https://reina.fi/kuivat-hiukset/ Tuolta löytyy myös silkkityynyliinasuositus, joka on 100% silkkiä ja hinta kohtuullinen.
- Anonyymi
Silkkityynyliina on ihanan pehmeä ja mukavan tuntuinen. Tekee hyvää hiuksille ja koko keholle! Täällä oli kattava vertailu silkki ja bambu tyynyliinoista. https://hiusclub.fi/silkki-ja-bambu-tyynyliina/
- Anonyymi
Lakana, pussilakana ja tyynyliina. Kuvio mallia nado...väri harmaa, ja 34 c asteen lämpötiassa. Puuvillaa, mankeloitu teräsvahvuuteen ja kestävät 2 atachiä ruodussa. Pystyy käyttämään hapetukseen tarvittaessa...🤣
Muutrn ihsn sama.. 🙄 - Anonyymi
Lakanat ovat vielä ehjiä. Vähän nuhraantuneen värisiä, vaikka vasta maaliskuussa ne pesin. Ja kutistuneet 20-30 cm liian lyhyiksi. Alkuperäinen väri lievästi sinertävän harmaa.
Jokohan jouluksi pitäisi pestä taas? Silittää ei kannata, turhaa työtä sellainen.
Terv. Ilmari Ikisinkku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809