Onko kokemuksia?
Vastaukset 8
- Anonyymi
hyvä kello ja halpa
- Anonyymi
Noinko meinaat tosiaan ?
- Anonyymi
On niin halpa, että pitää olla parasta.
- Anonyymi
Paras kun jättää vaan sinne Tokmannin hyllyyn moiset himmelit.
- Anonyymi
Lidl Auriol. Claes Ohlssonin Proloque. Saiturinpörssin Dunlop klokut on laatua.
- Anonyymi
Sä olet niin ihana poika.
- Anonyymi
On ja olen tyytyväinen (50€) tokmannilla 2 v. sitten ,suuntaa antavat uni , askeleet ,syke , viestit ja kehon lämpö. Ne mitä tartten on paljon muitakin toimintoja. Bl tootilla puh. tiedot. kun lataat luuriisi app. Yx neuvo älä päästä akkua tyhjäksi , olen huomannut että joutuu lataamaan useammin(2 pv. välein). mulla mennyt useasti tyhjäksi tämän huomion olen tehnyt.
- Anonyymi
Sulla on edelleen vaikeuksia välimerkkien ja isojen kirjaimien käytössä, mene kertaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427