Tulin surulliseksi

Anonyymi

Mitä iloa on lukemisessa, jos siitä tulee surulliseksi. Lisäksi suruni ei ole vanhaa tuttua surua, vaan aivan uudenlaista ja ennestään tuntematonta.

En osaa kuvailla.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On äärimmäisen helppo asettua seisomaan mättäälle suon laidalle ja kuunnella tuulen ääniä havupuissa. Tuntea kaiken tuoksu.

      Katsella harmaata taivasta ja seurata mustan korpin matkaa toisella puolella nevaa.

      Niinpä niin

      • Anonyymi

        Siis äsken mä olin Hesperian puistossa ja nyt suon laidalla jossain luontoäidin kämmenellä.

        Kummallista tämä elämä.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis äsken mä olin Hesperian puistossa ja nyt suon laidalla jossain luontoäidin kämmenellä.

        Kummallista tämä elämä.

        (hihitystä)

        Joo

        On tämä todellista. Avasin nimittäin perunalastupussin. Se on merkki siitä että jokin on pahasti pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        On tämä todellista. Avasin nimittäin perunalastupussin. Se on merkki siitä että jokin on pahasti pielessä.

        Syväsuru

        Syväsurija kuulostaa joltain kuoriaislajilta, mutta en nyt löydä parempaakaan sanaa uudelle tunteelleni.

        Kuunnelkaa kuinka se pörrää pitkin tienoota.

        bzzz


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syväsuru

        Syväsurija kuulostaa joltain kuoriaislajilta, mutta en nyt löydä parempaakaan sanaa uudelle tunteelleni.

        Kuunnelkaa kuinka se pörrää pitkin tienoota.

        bzzz

        Mjoo

        Jos minulta hajoaa vaikka lautanen, niin saan kilarit. Jos taas kissani äkillisesti kuolee raukkamaisten peltohiirten järjestämässä väijytyksessä, niin en tee vähään aikaan mitään. Tämän jälkeen hautaan kissan ja hommaan uuden.

        Jos katson elämää, suren. Ja mitä syvemmälle katson elämää, sitä surullisemmaksi tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Jos minulta hajoaa vaikka lautanen, niin saan kilarit. Jos taas kissani äkillisesti kuolee raukkamaisten peltohiirten järjestämässä väijytyksessä, niin en tee vähään aikaan mitään. Tämän jälkeen hautaan kissan ja hommaan uuden.

        Jos katson elämää, suren. Ja mitä syvemmälle katson elämää, sitä surullisemmaksi tulen.

        Juuri tämän vuoksi ihmiset tapaavat olla pinnallisia. He kietoutuvat toistensa huumoriin tai heittäytyvät mielettömyyden kuiluun. Kukin tavallaan. Jos esimerkiksi pikkulapsi saa käsittämättömän naurukohtauksen, se tempaisee kaikki pois murheen syvyyksistä hetkeksi, mutta lopulta heistä jokainen on jo vajoamassa takaisin surun mystiseen suohon, josta ei ole ylösnousua.

        Mjoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämän vuoksi ihmiset tapaavat olla pinnallisia. He kietoutuvat toistensa huumoriin tai heittäytyvät mielettömyyden kuiluun. Kukin tavallaan. Jos esimerkiksi pikkulapsi saa käsittämättömän naurukohtauksen, se tempaisee kaikki pois murheen syvyyksistä hetkeksi, mutta lopulta heistä jokainen on jo vajoamassa takaisin surun mystiseen suohon, josta ei ole ylösnousua.

        Mjoo

        Jokainen vaatekappale, jota nainen vaatekaupassa päälleen sovittaa, on hapuilua suonsilmässä. Jokainen mies, joka autokaupassa potkii renkaita, on samassa suonsilmässä.

        Ei ole tekoa eikä toimintaa, jolla olisi jokin muu merkitys.

        Jokainen sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen vaatekappale, jota nainen vaatekaupassa päälleen sovittaa, on hapuilua suonsilmässä. Jokainen mies, joka autokaupassa potkii renkaita, on samassa suonsilmässä.

        Ei ole tekoa eikä toimintaa, jolla olisi jokin muu merkitys.

        Jokainen sana.

        Ääriaineksia

        Oikeastaan elämässä ei ole muuta suru ja sen vastakohta orgasmi.

        Ei mitään muuta.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääriaineksia

        Oikeastaan elämässä ei ole muuta suru ja sen vastakohta orgasmi.

        Ei mitään muuta.

        (hihitystä)

        Mä jo aloin ihmetellä että miten ihmeessä tähän saadaan mukaan mediaseksikkyyttä, pintaa ja eroottisia viboja, mutta tulihan se sieltä.

        (hirn)


    • Mun työnantaja on usein surullinen ja äiti on aina surullinen. Enkä mä sitä oo aiheuttanu. Mutta joillakinbse on elämäntapa.

    • Hmm, tänään on surullinen päivä. Surumielinen.

      • Anonyymi

        Niin

        Tuo tuntematon lähde kommentteineen avasi minulle oven syvemmälle maailmaan.

        Ihminen on kuin lämpimässä ja kireässä putkessa matkalla kohti valoa.

        Tuskat ovat sietämättömiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Tuo tuntematon lähde kommentteineen avasi minulle oven syvemmälle maailmaan.

        Ihminen on kuin lämpimässä ja kireässä putkessa matkalla kohti valoa.

        Tuskat ovat sietämättömiä.

        Onko tuskia? :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      136
      1283
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      721
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe